Bij Bol.com maar ¤17,99quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:34 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf zaterdag 28 maart.
Vooral leuk voor de fans die er nog niks van hebben.
stond gister weer een stukje over in de ADquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Frey het volgende:
Op de site van Bassie staat weer een en ander over die nieuwe digitale zender die in het najaar gaat komen. Bassie & Adriaan zullen meerdere malen per dag te zijn en zelfs weer 's avonds en 's nachts.
Een zender op tv, net als Nederland 1, wat dacht je anders?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Digitale zender? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Als je digitale televisie hebt, wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een zender op tv, net als Nederland 1, wat dacht je anders?
Mooi nieuws.
Ik heb 'mquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bij Bol.com maar ¤17,99
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006564190/index.html
Deze box bevat 7 speelfilms
-Plaaggeest
-Het Geheim van de Sleutel
-Het Geheim van de Schatkaart
-De Verzonken Stad
-Diamant
-De Huilende Professor
-De Verdwenen Kroon
Ze hebben gekozen voor ongeveer een aflevering per hoofdstuk. Wel een logische gedachte, maar misschien wat onhandig als je iets snel op wil zoeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb 'mLeuke verzameling, het enige nadeel vind ik de onderverdeling in scenes op de DVDs. Ze hebben imo voor te weinig scenes gekozen waardoor je lange stukken opnieuw moet kijken. (een DVD van twee uur verdeeld in 4 scenes).
Alfred J Kwakquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:56 schreef Frey het volgende:
http://www.pebbletv.nl/series
Kijk die programma's!![]()
![]()
Niet alleen dat hoorspel, maar ook die website komt volgens mij uit 1983quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Frey het volgende:
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/hoorspel/hoorspel_index.html
Het hele hoorspel van "Op Schattenjacht" komt online. Elke week een deel.
wow ja, die is echt engquote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef DrDentz het volgende:
Wat klinkt die Robin verneukt aan het begin
Toch had hij beter Adriaan achterna kunnen gaan, lekker van de centen genieten in Spanje. Dit begint genant te wordenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Zapper het volgende:
Dat sfeertje zal hij ook vast hebben proberen te creëren, dit neem je toch niet serieus?
Het is allang genant.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Toch had hij beter Adriaan achterna kunnen gaan, lekker van de centen genieten in Spanje. Dit begint genant te worden
Ik denk het niet hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Zapper het volgende:
Dat sfeertje zal hij ook vast hebben proberen te creëren, dit neem je toch niet serieus?
Volgens mij heeft het meer met zijn clownschap te maken. Hij heeft eens gezegd dat clowns nooit stoppen, die sterven in het harnas. We zijn voorlopig nog niet van Bassie af dus.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:25 schreef alors het volgende:
Volgens mij heeft Adriaan er veel meer centjes aan overgehouden, omdat die al die zooi zelf schreef en produceerde
Hij ging destijds door omdat zijn kinderen er ook van leefden, ze werken allemaal in zijn productiebedrijf. Maar dat argument gaat niet meer op, lijkt me. Ze kunnen generaties vooruit qua poen, dus stoppen ermee ajb.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Toch had hij beter Adriaan achterna kunnen gaan, lekker van de centen genieten in Spanje. Dit begint genant te worden
Vraag me af of zijn bedrijf inmiddels uit de rode cijfers is...quote:Op maandag 18 januari 2010 01:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hij ging destijds door omdat zijn kinderen er ook van leefden, ze werken allemaal in zijn productiebedrijf. Maar dat argument gaat niet meer op, lijkt me. Ze kunnen generaties vooruit qua poen, dus stoppen ermee ajb.
Bassie heeft een hekel aan Nederlanders in Spanje.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bassie heeft een hekel aan Nederlanders in Spanje.![]()
"Dat klit maar aan elkaar. Net als Turken in Nederland."
Dan weer moet ie naar de een z'n prostaat verhaal gaan luisteren....enzquote:Op maandag 18 januari 2010 01:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bassie heeft een hekel aan Nederlanders in Spanje.![]()
"Dat klit maar aan elkaar. Net als Turken in Nederland."
Dat hier staat hier niet expliciet bij, wel veel andere stemmen:quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Weet jij of de baron (Van Gorcum) ook de stem heeft ingesproken van de Nederlandse versie van het spel Uncharted? Toen ik dat speelde kreeg ik een beetje het Bassie en Adriaan gevoel door de stem van de 'boefjesbaas' en zijn snode geniale plannen.
Jezus Christus zegquote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef DrDentz het volgende:
Wat klinkt die Robin verneukt aan het begin
Laat B&A het maar niet horen, dan heb je zo een advocaat op je dakquote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef GSMboy het volgende:
Inmiddels ben ik alle episodes van B&A aan het downloaden.
Oeh, dat wordt echt genieten...
Je bedoelt Adjudant van der Steenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat B&A het maar niet horen, dan heb je zo een advocaat op je dakMaar veel kijkplezier
Nee, die loopt geen inkomsten mis, die krijgt toch niks voor de DVD'squote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Je bedoelt Adjudant van der Steen?
Toch denk ik vooral dat het de B is en niet de A, die verdient volgens mij genoeg aan zijn series, wellicht laat ie zich weleens overhalen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat B&A het maar niet horen, dan heb je zo een advocaat op je dakMaar veel kijkplezier
Mja, als je downloadt, krijgt A dus geen geldquote:Op maandag 15 februari 2010 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch denk ik vooral dat het de B is en niet de A, die verdient volgens mij genoeg aan zijn series, wellicht laat ie zich weleens overhalen.
Klopt, ik zeg alleen dat dat hem volgens mij minder boeit dan B, ik snap sowieso niet dat die laatste daar altijd zo moeilijk over doet. Alle rechten zijn in handen van Aquote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, als je downloadt, krijgt A dus geen geld
Yeah... Ik denk dat A een wat ander perspectief op het leven heeft gekregen sinds die ziekte of zo... Niet dat ik B dat toewens of zo, maar goedquote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg alleen dat dat hem volgens mij minder boeit dan B, ik snap sowieso niet dat die laatste daar altijd zo moeilijk over doet. Alle rechten zijn in handen van A
't Is net The Penguinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:14 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Jezus, wat is die gast dik geworden zeg! Vooral op 0:45 hoe hij loopt!
Godvoemmeth, ik zou me kapot schamen als ik Bas was.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:55 schreef Hondenbrok het volgende:
Bassie gaat de carnavals-hit van 2010 krijgen voorspel ik! Geweldig!![]()
![]()
Tering, wat is er met de oude Bassie gebeurt :'9quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:14 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Jezus, wat is die gast dik geworden zeg! Vooral op 0:45 hoe hij loopt!
Had Bas laatst verteld op radio 538.quote:
http://media.radio538.nl/(...)20100322-adriaan.mp3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |