Is inderdaad een hele goede serie, maar het geheim van de schatkaart is ook geniaal, mede door de muziek (Oude versie..)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:52 schreef Mip1988 het volgende:
wat is jullie favoriete serie eigenlijk? en waarom?
ik de verzonken stad
deze serie had iets mysterieus, veel humor (met name B2, echt elke scene met hem is hierin hilarisch), goed verhaal veel gereis enzo. alleen het einde vind ik persoonlijk wat minder
Die staat bij mij ook op 1quote:Op zondag 22 februari 2009 12:24 schreef berrie20 het volgende:
Mijn favo B&A serie is natuurlijk: De Verdwenen Kroon. Maar dan wel met de originele achtergrond muziek.
dit nummer kreeg ik een week geleden ook in mijn hoofd. na even flink zoeken op youtube had ik hem gevonden. Geweldig nummer dit, 'jeugdsentiment'quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:48 schreef Falco het volgende:
Ik ben nu bezig met Op Reis door Europa. Erg onderhoudend met een aantal briljante scenes, zoals die in Llanfairpwlglxthrgogogogoch en B100 + de boeven op dat vliegveld in Italië. En dit liedje is helemaal de bom:
Gemeen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:39 schreef wonderer het volgende:
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=48311
Ja, wanneer komt die autobiografie nou es?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef kiafie het volgende:
als iemand die dvd gekocht heeft wil die dan even foto's plaatsen en zeggen wat er allemaal op staat ? alleen de films of ook extra's zoals karaokeliedjes ?
ik ga trouwens in mei naar aad van toor ( adriaan ) toe . heeft iemand nog vragen voor hem ?
Om antwoord op mezelf te geven: ja, ook online te bestellen op www.vd.nlquote:
Als wat?/Waarom?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef kiafie het volgende:
als iemand die dvd gekocht heeft wil die dan even foto's plaatsen en zeggen wat er allemaal op staat ? alleen de films of ook extra's zoals karaokeliedjes ?
ik ga trouwens in mei naar aad van toor ( adriaan ) toe . heeft iemand nog vragen voor hem ?
hoe bedoel je precies ?quote:
Zojuist gekochtquote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Franktastic het volgende:
Ik wilde zondag de box bij V&D kopen. Niet te vinden en de reclameplaat was omgedraaid.
Nu kijk ik al dagen op de site, DVD-box niet op voorraad![]()
Goede actie hoor
Gaat het dan om ingekorte speelfilms of om echt de uitgebreide serie?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zojuist gekocht![]()
Beetje jammer dat de reis door USA en Europa ontbreken.
Allememaggies! Waarom lees ik dit nu pas?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:34 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf zaterdag 28 maart.
Vooral leuk voor de fans die er nog niks van hebben.
Bedoel je dan inclusief de oude muziek??quote:Op dinsdag 14 april 2009 04:05 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb de klassieke films/ tv series gedownload, uit pure nostalgie.
Ehh dat weet ik niet, het is iig wel dezelfde muziek die ze gebruiken in de films als die ik vroeger al hoorde ( 15 jaar geleden op tv).quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bedoel je dan inclusief de oude muziek??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |