quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
tvp in je eigen topic ja?quote:
Wat ist meis?quote:
KEIHARD FAPPEN NG, TOTDAT JE VOORVELLETJE ER HEULEMOAL RAUW VAN WORDTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
even lekker douchen en dan goed hard het weekend in.
Ik hou niet van voetbal.quote:
20x per uur dan moet dat toch wel lukken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
KEIHARD FAPPEN NG, TOTDAT JE VOORVELLETJE ER HEULEMOAL RAUW VAN WORDT
+1 postcountquote:
Wie ben jij? En wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, dan flikker je toch lekker op? Kuthoer.
Hoi Rodey.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wie ben jij? En wat doe jij hier?
Ik ken jou wel, jij bent die fappertquote:
picfail?quote:
Lekker aardig weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar ze was het niet helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken jou wel, jij bent die fappertZe heeft me geaccepteerd op hyves.
Zei je wat?quote:
quote:
Ik smste onze namen naar zo'n nummer en er kwam ook 100% uit.quote:
Het is donker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is best aardig weer inderdaad.
Goed hoor. Bij jou?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]Maar ff serieus, hoe bevalt het echt leven?
Ik heb nog geen echt leven gevonden. Ik hang nog steeds hier.quote:
Ja tof man.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben met mezelf aan het groepsmsnen.
Ik heb een programma waarmee je virtuele computers kan installeren.
Ik hang hier nu trouwens ook, want blijkbaar heb ik vakantie. Ik weet niet wat voor een vakantie, maar ik heb het. Volgende week ben ik weer minder actiefquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog geen echt leven gevonden. Ik hang nog steeds hier.
Ook een manier om je vrijdagavond mee door te brengen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Moet voor school mên, kolonel chagrijn.quote:
Tja, je moet wat hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ieder zo z'n ding, niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook een manier om je vrijdagavond mee door te brengen.
Gewoon zoeken op jenni lee. Genoeg rapdshare links etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB ik kan niks vinden op google van die Stephanie Sadorra
Behalve allemaal van die vuige sites die niet werken of die virussen bevatten
Geef even linkje via PM ofzo
quote:Kate Winslet wil niet meer naakt
LOS ANGELES - Kate Winslet (33) wil niet meer voor naakt voor de camera. Dat heeft de Britse actrice donderdag gezegd tegen Time Magazine.
''Ik denk dat ik het niet meer doe. Ik denk dat ik er niet altijd meer mee weg kan komen. Ik wil zeker niet bekend komen te staan als de actrice die altijd maar haar kleren uittrekt'', aldus Winslet.
De actrice ging voor verschillende films uit de kleren, waaronder haar laatste film 'The Reader'.
Winslet maakt volgens kenners een goede kans zondag een Oscar te winnen voor haar rol in deze film.
Hehe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Dat las ik net. Heel verstandig inderdaad.quote:
Over chicks hosselen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Waar heb je 't over met jezelf?
Ben jij al ontmaagd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben jij al ontmaagd?
"Nee"
En jij dan?
"Nee"
En jij?
"Nee"
Helemaal niemand?!
"Neen!"
Had ik maar een bad.quote:
Hij beschrijft voor zichzelf hoe hij je eerst leert kennen, vervolgens beginnen jullie voorzichtig te zoenen. Hij streelt zachtjes met zijn hand over je lichaam. Jij krijgt het steeds warmer en je geeft aan dat het goed is dat hij je uitkleedt. Je pakt zijn hand en beweegt die naar je borsten. Met je andere hand begin je over je poesje te wrijven. Hij haalt zijn penis uit zijn broek en brengt hem voorzichtig in je vagina. Hij begint in en uit te bewegen en jij raakt in een trance. Uiteindelijk komen jullie tegelijk klaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik zat er aan te denken te vertellen hoe stoer we elkaar vonden maar dat is rather gay.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Je moet ook niet te ver onder water gaan. Of heb je ook op zelfmoord.nl gekeken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik maar een bad.
Dan kwam ik er nooit meer uit.
Je mag wel in mijn bubbelbadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik maar een bad.
Dan kwam ik er nooit meer uit.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ook niet te ver onder water gaan. Of heb je ook op zelfmoord.nl gekeken?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ook niet te ver onder water gaan. Of heb je ook op zelfmoord.nl gekeken?
Zolang jij niet zelf zorgt voor de bubbels vind ik het bestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn bubbelbad.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang jij niet zelf zorgt voor de bubbels vind ik het best
Nono, gaat full-automatisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahah.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben & Jerry'squote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nono, gaat full-automatisch.
Een welverdiende:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahah.
"Oh als het water zo wat geel wordt komt dat door de lampen die in het bad zijn gemonteerd."
Zin in bloemen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Iemand met het mobiele nummer van Gers?
Dit is hopelijk niet serieus jou bad anders heb je echt geen leven om daar gelijk een foto van te makenquote:
Nee, ik wil hem feliciteren met een billijke tussenstand van zijn club Top Oss.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Moet ik met carnaval een flamengo rok aandoen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wieso?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Iemand met het mobiele nummer van Gers?
Hihi, vorig jaar ooit gemaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit is hopelijk niet serieus jou bad anders heb je echt geen leven om daar gelijk een foto van te maken
Zie boven je.quote:
Ok, mag ik vragen waarom jij foto's van je bad maakt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hihi, vorig jaar ooit gemaakt
Volgens mij heb ik dat gedaan omdat ik ooit een poster moest maken van mijn huisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ok, mag ik vragen waarom jij foto's van je bad maakt?Kijken of er kleine meisjes inpassen ofzo?
Homo. Je wil gewoon dat we op de gedachte fappen van jou nakend daarin zittend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hihi, vorig jaar ooit gemaakt
Alleen de vrouwelijke users dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Homo. Je wil gewoon dat we op de gedachte fappen van jou nakend daarin zittend.
Ik heb z'n nummer wel.quote:
Waarom heb jij het nummer van gers?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer wel.Weet alleen niet of ik 't mag geven.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij het nummer van gers?
Jawel, heb hem ook al op msn. Doe maar via de pmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer wel.Weet alleen niet of ik 't mag geven.
Maarrr ik heb alleen een rok tot me knieën danquote:
Tropical blue polo shirtje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maarrr ik heb alleen een rok tot me knieën danwat moet ik dan nog meer aan?!!1
Beter doet ze 'm uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een extreem mooi pak.
Pardon?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
We hebben thuis alleen maar bolognese chips.
Om geile smsjes naar elkaar te sturen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij het nummer van gers?
Oke, I guess.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jawel, heb hem ook al op msn. Doe maar via de pm.
Hempje met spaghettibandjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maarrr ik heb alleen een rok tot me knieën danwat moet ik dan nog meer aan?!!1
Pics.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Tropical blue polo shirtje.
Lays...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon?
Croky Bolognese is![]()
Die van andere merken zijn idd
Je klacht is terecht.quote:
Pics.quote:
Omg hoe kom je hieraan?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Fascination, wij eisen een antwoord, anders kan je hier weg!
Frankie, van Frankenstein.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is Frank. Maar wie is Frank. Do tell.
Sinds wanneer heeft het bos wireless internetquote:de toestand word maar slechter en slechter
Paar weken terug ook al een mailtje van mij. De situatie was toen nog heilig met wat ie nu is. Ik haat mijn ouders inmiddels verschrikkelijk omdat ik in hun ogen toch niets goed doe. Ik roof en steel enkel om hun te pesten. Ik heb ook ongeveer al 2 vogels neergeschoten om mijn moeder te pesten. Ik slaap inmiddels buiten krijg een karige rotmaaltijd (oud brood met een miserabel stuk spek) Ik heb voor mezelf in een bos een tijdelijke woonplaats gebouwd. ik typ dit vanaf mijn laptop liggede op een harde hangmat. Ik jaag zelf inmiddels op mijn eten. (godzijdank dat ik boogschieten en jagen heb geleerd). mijn leven is al met al relatief slecht. Ik denk er echter niet meer over hier uit te stappen. Ik heb ook school en dergelijke al bijna farewell gezegd. Ik heb mijn vader neergeschoten met een kruisboog (beenwond) sindsdien stoort niemand van mijn familie me meer. Veel voedsel heb ik niet. Het is meer smerige kruiden dan vogels. maar afin als ik uberhaupt moet sterven of gearresteerd worden doe ik het wel nadat ik mijn hele familie heb uitgeroeid inclusief iedereen die mij heeft gepest.
Web 'n Walk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het bos wireless internet
Slim !quote:
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Frankie, van Frankenstein.![]()
Ik pm 't je wel even.
WTF!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:
na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Zelfmoord.nlquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WTF!is dat NB's nieuwe verhaaltje?
Help ik word kaal en dan zelfmoord plegen whehehhiihihhwhehehehihiquote:
Je kopieerde het grappigste stuk niet sukkelhoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE, doe eens lief tegen Fascinationquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kopieerde het grappigste stuk niet sukkelhoofd
Die user heet Lone Archer
![]()
![]()
Hahahaha no waaaaaayquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Moet ik met carnaval een flamengo rok aandoen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
WHIIHIHIH ik moet een flamengo rok aan!!1
Hihi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEE, doe eens lief tegen Fascination
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha no waaaaaayik zou het niet doen als ik jou was.
Toen ik op een semi-carnavals-feest was laatst geilde ik hard op van die mime jongenszo moet je gaan denk ik
!
Zit je mijn posts eruit te filteren ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEE, doe eens lief tegen Fascination
Van die Franse faggots.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom niet?
En mime jongens?wat moet ik me daarbij voorstellen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom niet?
Whehe, you're good.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Fasciik heb volwassen mannen gepwnd met karten
muwhahaha
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom niet?
Euhm, neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zit je mijn posts eruit te filteren ofzo?
Geil ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt hier misschien niet zo maar ik zweer je dat ze sexy waren..
En doe eens pics van die rok dan?
Dat is wel gaaf om zo te gaan.quote:
quote:
Hahaha, sorry hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geil ja.![]()
Maar ik zeg nee. En ik kon geen goede foto vinden op the internetzz.
Dat is wel een goed idee.quote:
Précisément.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.![]()
Als ik iemand zou zien die zo verkleed is zou degene vele punten bij mij scoren.
Achja, ik kan gewoon ook allemaal verschillende duffe dingen aandoen ofcourse.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, sorry hoorhet moet je ook maar staan denk ik.
Weet je hoe moeilijk dat is!!1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.![]()
Als ik iemand zou zien die zo verkleed is zou degene vele punten bij mij scoren.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is!!1
Qua smink is het nog wel te doen volgens mij hoor...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is!!1
Ja, dat kan altijd hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja, ik kan gewoon ook allemaal verschillende duffe dingen aandoen ofcourse.
Ik heb het haar er niet voor. Nee is wel tof maar gaat me niet lukken i think.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Qua smink is het nog wel te doen volgens mij hoor...
quote:
Borat dan? Beetje oud, maar blijft tof.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het haar er niet voor. Nee is wel tof maar gaat me niet lukken i think.
Dat is het juiste nummer, I swear.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Fas, doe mij eens het juiste nummer.
Nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Borat dan? Beetje oud, maar blijft tof.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het haar er niet voor. Nee is wel tof maar gaat me niet lukken i think.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer. Ga dan maar in een kartonnen doos rondlopen.
Origineel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef De_Ananas het volgende:
PK je kan ook als flikker gaan, hoef je niks meer te doen.
Leuk..?quote:
rechtermuisknop afbeelding weergevenquote:
Beter dan zo'n rok wat jij in gedachten had!quote:
Sop sop.quote:
Plaatje-fail².quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Beter dan zo'n rok wat jij in gedachten had!
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Dat komt door kankergoogle.quote:
Had ik paar SC's ook al gepostquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
Had iemand dat filmpje gezien van 2 mannen die als wc waren verkleed in het vrouwentoilet?
Ja. Die is ook al eens hier in de SC gepost.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
Had iemand dat filmpje gezien van 2 mannen die als wc waren verkleed in het vrouwentoilet?
Ja. En het was één man.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
Was deo volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Die is ook al eens hier in de SC gepost.
Wel een fail dat die knakker pepperspray in z'n gezicht kreeg!![]()
![]()
Het was toch maar één man, by the way?
Alluurtje.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:54 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Was deo volgens mij hoor.
Lelijke bril, mên.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Als een wijf er zo uitziet met carnaval pak ik d'r gelijk op d'r bek
Wat een vrouwquote:
Ja, dat zullen ze waarderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Als een wijf er zo uitziet met carnaval pak ik d'r gelijk op d'r bek
Een echte vrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een vrouw.
IQM!
Ehr, ik was dus naarstig op zoek naar die awesomeness + lekkere booty, maar ik kon niets vinden? Heb je je voor mij verstopt
?
Ik weet niet meer of het er 1 of 2 waren, vond het een gave stunt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Die is ook al eens hier in de SC gepost.
Wel een fail dat die knakker pepperspray in z'n gezicht kreeg!![]()
![]()
Het was toch maar één man, by the way?
Puurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Een echte vrouw.
Ik heb de hele tijd met m'n begeerlijke booty gezwierd en gezwaaid. Er kwam vanalles op af, behalve een Allure.
Hahaha.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Kut, ik schrik iedere keer. Ik wil geen lapo
.
.
Nou, vandaag dus vet ruzie met zo'n sukkelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Alluurtje vertel nog eens een bitchbelevenis van je?
En behangen dat hij kan! Boh boh!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, vandaag dus vet ruzie met zo'n sukkel. Die loser had me een liefdesbrief geschreven. Ja, ontzettend leuk. Maar nu doet ie dus net alsof ie me niet leuk vind en blabla. Terwijl hij gewoon een vriendin heeft
! Maar ik werd gewoon moe van hem, dus ik had vandaag even ruzie met hem gemaakt en gezegd dat ie normaal moet doen, en dat ik hem toch niet mot.
En nu voelt hij zich iedere keer super ongemakkelijk wanneer we elkaar zien.
Lul de behanger.
Was het familie van reetveter dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, vandaag dus vet ruzie met zo'n sukkel. Die loser had me een liefdesbrief geschreven. Ja, ontzettend leuk. Maar nu doet ie dus net alsof ie me niet leuk vind en blabla. Terwijl hij gewoon een vriendin heeft
! Maar ik werd gewoon moe van hem, dus ik had vandaag even ruzie met hem gemaakt en gezegd dat ie normaal moet doen, en dat ik hem toch niet mot.
Lul de behanger.
JIJ ZEI TOT MAANDAGquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het familie van reetveter dan?
Whehe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lul de behanger.
Fas!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Hartenbreekster.
![]()
Ik had vorig jaar ook een meisje een kaartje gestuurd, en altijd wanneer we elkaar zagen ging zei ook heel zenuwachtig doen. Hilarisch.
Ach, hij heeft een chick. Dat ie normaal doet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Hartenbreekster.
![]()
Ik had vorig jaar ook een meisje een kaartje gestuurd, en altijd wanneer we elkaar zagen ging zei ook heel zenuwachtig doen. Hilarisch.
Problemen mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIJ ZEI TOT MAANDAGLEUGENAAR.
Welke series heb jij allemaal dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is hier al de hele dag niks. Ik ga Bottom kijken.
Je bent zelf al de hele dag niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is hier al de hele dag niks. Ik ga Bottom kijken.
Omg, wat een blunder.quote:
Inderdaad, eigenlijk zou je dat kaartje naar z'n vriendin moeten sturen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach, hij heeft een chick. Dat ie normaal doet.
Hehe, ja maar dat is juist schattig. Dit niet.
Okay, ik heb de hele SC stil gelegd volgens mij. Ik hou m'n mond maar eens.
jezus, hoe lang heb je wel niet in bad gezeten?quote:
Bwoh, moest hem ook nog helemaal schoonmaken, en even fappen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jezus, hoe lang heb je wel niet in bad gezeten?Ben je nu zo'n ouwe rimpelige opa? Oh nee, dat was je al
Je vriend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, moest hem ook nog helemaal schoonmaken, en even fappen natuurlijk
Moet je maar niet zo'n ongelofelijk grote open deur neerzetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind hem nou niet echt sterk Bobby, dit grapje
?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat trouwens voor een nieuw rage dat iedereen z'n username veranderd.
Wie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat trouwens voor een nieuw rage dat iedereen z'n username veranderd.
Paultjuuuuh = Paulquote:
Paultjuuuuh = Paulquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb al jaaaaren dezelfde username
Dat is toch al een tijdje geleden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paultjuuuuh = Paul
ijsmeis = Anne
en zo nog een aantal. Ik kan dat niet handelen, al die veranderingen.
Daar hebben ze nog ¤25,- voor betaald ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paultjuuuuh = Paul
ijsmeis = Anne
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje geleden?
Wat wil je nou? Dat ie je leuk vindt of niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lul de behanger.
Domboquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paultjuuuuh = Paul
ijsmeis = Anne
Na ijsmeis.rar begrijp ik dat zij haar naam wil veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog ¤25,- voor betaald ook
Vrouwen logica is dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ie je leuk vindt of niet?
Breathtaking is now known as De_Ananas.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
Zolang Breathtaking maar gewoon Breathtaking blijft, anders ga ik gillend weg.
NEEquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ie je leuk vindt of niet?
Vies wijf dat aandacht moet
Kusjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE! Ik heb een vriend
.
En jij moet je mond houden, kindhoer.
In dat vieze Ajax bed van jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kusje![]()
* De_Ananas kruipt weer in mand
Hoe lang heb je al een vriendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE! Ik heb een vriend
.
En jij moet je mond houden, kindhoer.
Noem jij mij nu dombo? Ik kan niet van vanalles op de hoogte te zijn. Ik ben een oude man en het is al moeilijk zat om de SC bij te houden, dus een beetje begrip en respect voor de ouderen, ja?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dombodat was die actie waarbij je voor 25 euro je username kon veranderen.
Waarvan het geld naar het rode kruis ging.
Ik heb geen Ajax bed, alleen m'n kussensloopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In dat vieze Ajax bed van je.
Kusje.
En dan zeggen ze tegen mij dat ik niet op let.quote:
Sorry opa.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem jij mij nu dombo? Ik kan niet van vanalles op de hoogte te zijn. Ik ben een oude man en het is al moeilijk zat om de SC bij te houden, dus een beetje begrip en respect voor de ouderen, ja?
Da's hetzelfde principe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen Ajax bed, alleen m'n kussensloop
quote:
Ananas is toch ook 9.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's hetzelfde principe.
Alleen jongetjes van 9 slapen in een Ajax bed.
Zal ik je eens wat vertellen, ik liep gisterenavond in mijn Ajax shirt rondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's hetzelfde principe.
Alleen jongetjes van 9 slapen in een Ajax bed.
Ik heb christian chivu voor je, 5 euro mag je hem hebben. (+handtekening)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen Ajax bed, alleen m'n kussensloop
Ik nuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen, ik liep gisterenavond in mijn Ajax shirt rond
Ja, ik weet van elke SC user hoe lang ze al een relatie hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeggen ze tegen mij dat ik niet op let.
Ze draaien goed laatste weken.quote:
Dat is basiskennis. Ik weet zelfs van elke SC user hoe laat ze gaan slapen, kijk, dat is vitale info. Niet die stomme 3FM acties.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet van elke SC user hoe lang ze al een relatie hebben
Hoe laat ga ik slapen dan ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is basiskennis. Ik weet zelfs van elke SC user hoe laat ze gaan slapen, kijk, dat is vitale info. Niet die stomme 3FM acties.
Kwart over neger. Dagdag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe laat ga ik slapen dan ?
Ben ik wel benieuwd naar.
gvdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik echt want jullie zuigen allemaal kamelenballen. Behalve IQM en 4EBE. En Adelante.
Eindelijk na een dramatische eerste helft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ze draaien goed laatste weken.
Oke, bedankt.quote:
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik echt want jullie zuigen allemaal kamelenballen. Behalve IQM en 4EBE. En Adelante.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef BobbyB het volgende:
You're doing it wrong.quote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GA KRASSEN. Dan maak je nog eens wat vrienden
Ja weet ik, daarom leef ik nog.quote:
Dat was tegen Bobby bedoeldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
[..]
Ja weet ik, daarom leef ik nog.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was tegen Bobby bedoeld!
De dood is niet het doel van automutilatiequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/112741/3fa3344c/kk_lul_.html
Klassieker
Wat doe ik verkeerd dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dood is niet het doel van automutilatie
oh en Fas jij natuurlijk ook nietquote:
Moet je maar aardig doen verdomme.quote:
Hihi.quote:
Pardon? Eerst doe je zo:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je maar aardig doen verdomme.
en dan noem je me dombo. Vind je het gek dat ik dan zo doe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIJ ZEI TOT MAANDAGLEUGENAAR.
Jammer dat je niet meer weet hoe je mijn opmerkingen moet interpreteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pardon? Eerst doe je zo:
[..]
en dan noem je me dombo. Vind je het gek dat ik dan zo doe.
Ik heb niet zulke messies, alleen maar Gilette Fusion, die gaan niet diep genoeg.quote:
Serie 1, 2 en 3.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Welke series heb jij allemaal dan?
Als je slechts aandacht wilt, niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer weet hoe je mijn opmerkingen moet interpreteren.
MAKE IT COUNT!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je slechts aandacht wilt, niet.
Je hebt mn geld gestolen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
En zal niet goed kunnen slapen vannacht
Bt snurkt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
En zal niet goed kunnen slapen vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |