quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
tvp in je eigen topic ja?quote:
Wat ist meis?quote:
KEIHARD FAPPEN NG, TOTDAT JE VOORVELLETJE ER HEULEMOAL RAUW VAN WORDTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
even lekker douchen en dan goed hard het weekend in.
Ik hou niet van voetbal.quote:
20x per uur dan moet dat toch wel lukken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
KEIHARD FAPPEN NG, TOTDAT JE VOORVELLETJE ER HEULEMOAL RAUW VAN WORDT
+1 postcountquote:
Wie ben jij? En wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, dan flikker je toch lekker op? Kuthoer.
Hoi Rodey.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wie ben jij? En wat doe jij hier?
Ik ken jou wel, jij bent die fappertquote:
picfail?quote:
Lekker aardig weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, dan flikker je toch lekker op? Kuthoer.
Maar ze was het niet helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken jou wel, jij bent die fappertZe heeft me geaccepteerd op hyves.
Zei je wat?quote:
quote:
Ik smste onze namen naar zo'n nummer en er kwam ook 100% uit.quote:
Het is donker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is best aardig weer inderdaad.
Goed hoor. Bij jou?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]Maar ff serieus, hoe bevalt het echt leven?
Ik heb nog geen echt leven gevonden. Ik hang nog steeds hier.quote:
Ja tof man.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben met mezelf aan het groepsmsnen.
Ik heb een programma waarmee je virtuele computers kan installeren.
Ik hang hier nu trouwens ook, want blijkbaar heb ik vakantie. Ik weet niet wat voor een vakantie, maar ik heb het. Volgende week ben ik weer minder actiefquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog geen echt leven gevonden. Ik hang nog steeds hier.
Ook een manier om je vrijdagavond mee door te brengen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Moet voor school mên, kolonel chagrijn.quote:
Tja, je moet wat hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ieder zo z'n ding, niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook een manier om je vrijdagavond mee door te brengen.
Gewoon zoeken op jenni lee. Genoeg rapdshare links etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB ik kan niks vinden op google van die Stephanie Sadorra
Behalve allemaal van die vuige sites die niet werken of die virussen bevatten
Geef even linkje via PM ofzo
quote:Kate Winslet wil niet meer naakt
LOS ANGELES - Kate Winslet (33) wil niet meer voor naakt voor de camera. Dat heeft de Britse actrice donderdag gezegd tegen Time Magazine.
''Ik denk dat ik het niet meer doe. Ik denk dat ik er niet altijd meer mee weg kan komen. Ik wil zeker niet bekend komen te staan als de actrice die altijd maar haar kleren uittrekt'', aldus Winslet.
De actrice ging voor verschillende films uit de kleren, waaronder haar laatste film 'The Reader'.
Winslet maakt volgens kenners een goede kans zondag een Oscar te winnen voor haar rol in deze film.
Hehe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Dat las ik net. Heel verstandig inderdaad.quote:
Over chicks hosselen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Waar heb je 't over met jezelf?
Ben jij al ontmaagd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben jij al ontmaagd?
"Nee"
En jij dan?
"Nee"
En jij?
"Nee"
Helemaal niemand?!
"Neen!"
Had ik maar een bad.quote:
Hij beschrijft voor zichzelf hoe hij je eerst leert kennen, vervolgens beginnen jullie voorzichtig te zoenen. Hij streelt zachtjes met zijn hand over je lichaam. Jij krijgt het steeds warmer en je geeft aan dat het goed is dat hij je uitkleedt. Je pakt zijn hand en beweegt die naar je borsten. Met je andere hand begin je over je poesje te wrijven. Hij haalt zijn penis uit zijn broek en brengt hem voorzichtig in je vagina. Hij begint in en uit te bewegen en jij raakt in een trance. Uiteindelijk komen jullie tegelijk klaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik zat er aan te denken te vertellen hoe stoer we elkaar vonden maar dat is rather gay.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Je moet ook niet te ver onder water gaan. Of heb je ook op zelfmoord.nl gekeken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik maar een bad.
Dan kwam ik er nooit meer uit.
Je mag wel in mijn bubbelbadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik maar een bad.
Dan kwam ik er nooit meer uit.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ook niet te ver onder water gaan. Of heb je ook op zelfmoord.nl gekeken?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ook niet te ver onder water gaan. Of heb je ook op zelfmoord.nl gekeken?
Zolang jij niet zelf zorgt voor de bubbels vind ik het bestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn bubbelbad.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang jij niet zelf zorgt voor de bubbels vind ik het best
Nono, gaat full-automatisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahah.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben & Jerry'squote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nono, gaat full-automatisch.
Een welverdiende:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahah.
"Oh als het water zo wat geel wordt komt dat door de lampen die in het bad zijn gemonteerd."
Zin in bloemen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Iemand met het mobiele nummer van Gers?
Dit is hopelijk niet serieus jou bad anders heb je echt geen leven om daar gelijk een foto van te makenquote:
Nee, ik wil hem feliciteren met een billijke tussenstand van zijn club Top Oss.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Moet ik met carnaval een flamengo rok aandoen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wieso?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Iemand met het mobiele nummer van Gers?
Hihi, vorig jaar ooit gemaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit is hopelijk niet serieus jou bad anders heb je echt geen leven om daar gelijk een foto van te maken
Zie boven je.quote:
Ok, mag ik vragen waarom jij foto's van je bad maakt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hihi, vorig jaar ooit gemaakt
Volgens mij heb ik dat gedaan omdat ik ooit een poster moest maken van mijn huisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ok, mag ik vragen waarom jij foto's van je bad maakt?Kijken of er kleine meisjes inpassen ofzo?
Homo. Je wil gewoon dat we op de gedachte fappen van jou nakend daarin zittend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hihi, vorig jaar ooit gemaakt
Alleen de vrouwelijke users dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Homo. Je wil gewoon dat we op de gedachte fappen van jou nakend daarin zittend.
Ik heb z'n nummer wel.quote:
Waarom heb jij het nummer van gers?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer wel.Weet alleen niet of ik 't mag geven.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij het nummer van gers?
Jawel, heb hem ook al op msn. Doe maar via de pmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer wel.Weet alleen niet of ik 't mag geven.
Maarrr ik heb alleen een rok tot me knieën danquote:
Tropical blue polo shirtje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maarrr ik heb alleen een rok tot me knieën danwat moet ik dan nog meer aan?!!1
Beter doet ze 'm uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een extreem mooi pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |