Het grote Fok! Gezonderen topicquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
dan moet dit dus eigenlijk het 'levenswijzeaanpasclubje' heten![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
ik zei toch I know
blijft wel staan dat ik er niet zo'n zin in heb
hey babe!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het grote Fok! Gezonderen topic![]()
ofzo
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het grote Fok! Gezonderen topic![]()
ofzo
Hai CF, met mij gaat het primaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Octo, hoe is het met jou?
Rhubarb, lekker positieve houdingJe zit hier toch juist om wat feedback te krijgen op je wijze van afvallen?
ja! de motor staat hier al een tijdje weg te kwijnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hey babe!
het is weer bijna tourritjes weer
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb meteen al een vraag haha
ik weet dat geroosterde boterhammen goed zijn (iig ze komen bijna altijd terug als ik me weer eens in dieeten ga verdiepen) maar waarom eigenlijk?
ik bedoel wat gebeurd er met die boterham terwijl ie roostert wat hem beter maakt dan een gewone?
of is ie nog het zelfde als een gewone?
Volgens mij verandert het niets en maakt het ook niet uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb meteen al een vraag haha
ik weet dat geroosterde boterhammen goed zijn (iig ze komen bijna altijd terug als ik me weer eens in dieeten ga verdiepen) maar waarom eigenlijk?
ik bedoel wat gebeurd er met die boterham terwijl ie roostert wat hem beter maakt dan een gewone?
of is ie nog het zelfde als een gewone?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik eet 's morgens geroosterd brood omdat bevroren brood niet lekker is.
Geroosterd brood heeft veel meer kcal per 100 gramquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef octopussy het volgende:
Volgens mij is er geen enkel verschil in voedingswaarde tussen een gewone boterham en een geroosterde.
koophuizen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hai CF, met mij gaat het primaben nu 5 kilo aangekomen op mijn laagste gewicht. Teugels moeten dus weer strakker en ik moet echt weer meer gaan bewegen
![]()
Ik ga nu maar weer met de fiets naar werk. Vond het te koud de afgelopen tijd. Nu nog weer het hardlopen weten op te pakken.
[..]
ja! de motor staat hier al een tijdje weg te kwijnenHeb ook weinig tijd gehad eigenlijk.
Oh en we zijn koophuizen kijken![]()
Hoe is het met jullie?
Ik vond zwemmen eigenlijk best belastend voor mijn gewrichten. Vooral mijn knieen. Heb met hardlopen minder last van mijn knieen dan bij zwemmen. Maar ik zwom schoolslag, en dan beweeg je je benen gewoon raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
misschien vind je zwemmen leuk?
ik mag ook bijna niet sporten maar zwemmen wel en ik vind het ook leuk dus dat scheelt
Ik drink 's avonds een paar slokken misschien een glas tops. En over de gehele dag gezien 3 glazen (in het weekend)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:36 schreef Troel het volgende:
Hoeveel sinas drink je? Wat schaft de pot? Hoeveel eet je dan 's avonds?
Zwemmen is leuk tot op een zeker hoogte heb ik gemerkt. Wellicht dat het maar eens moet gaan doen ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
misschien vind je zwemmen leuk?
ik mag ook bijna niet sporten maar zwemmen wel en ik vind het ook leuk dus dat scheelt
Crawl scheelt inderdaad ontzettend voor je knieenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vond zwemmen eigenlijk best belastend voor mijn gewrichten. Vooral mijn knieen. Heb met hardlopen minder last van mijn knieen dan bij zwemmen. Maar ik zwom schoolslag, en dan beweeg je je benen gewoon raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |