abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66545869
Geen idee of Leander al 9 kilo is : Lang niet bij het cb geweest.
Maar ik moet zeggen dat ik 76,5 voor mij ook niet raar vind klinken
pi_66546051
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Miss S, je zei altijd dat je geen voor-foto's had Maar een enorm verschil Val je nog af of ben je nu aardig gestabiliseerd? Wil je nog meer afvallen of is het goed zo? Je ziet er zo prima uit
Ik had deze kennelijk uit mijn geheugen gedelete dankjewel allemaal.
Nou na de vakantie zijn er wat kilo's bij gekomen die eraf moeten (vandaag was er alweer 1 weg)
En ik ben nu al 3 jaar redelijk stabiel tussen de 72-74 kilo (met af en toe uitschieters) maar wil eigenlijk stiekem dit jaar toch wel onder de 70.
pi_66547565
Waar is je icoon trouwens van? Ik dacht altijd dat dat jezelf was
pi_66548894
Wat leuk dat je op jezelf gaat Riann!

Groot verschil zo miss_s, goed gedaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66549890
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef dyna18 het volgende:
Waar is je icoon trouwens van? Ik dacht altijd dat dat jezelf was
Komt van een weblog, avatarfreak erg leuk om rond te kijken
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:39:33 #106
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_66565146
Bij deze wil ik me ook hier even melden in het topic

Ben 32 jaar,man, en heb sinds 3 jaar diabetes type 2 door 1 erfelijkheid en 2 eigenlijk door vooral nog nooit aan sport gedaan in mn leven, altijd stappen en vreten , roken drinken en wat al niet meer...

Al drie jaar lang roept mn internist dat ik echt af moet gaan vallen want in november woog ik nog 110 kg en dat is zoals jullie weten niet echt heel gezond..
Ik ben sinds maart 2 jaar gestopt met roken en ik dacht als ik dat kan, moet afvallen ook wel kunnen..

Heb me in januari ingeschreven bij de sportschool en daar op de digitale weegschaal gestaan daar is op het plaatje de linker uitdraai het resultaat van...

Nu ben ik 7 weken verder en heb me donderdag weer gewogen en na zeer intensief sporten is de uitdraai rechts het resultaat

De internist vond mn suiker zo goed dat mn medicijnen gehalveerd zijn en ik voel me beter dan ooit!!!

Ik heb zelf als streef gewicht zo'n 80 KG en dat MOET me lukken...
Dus ik kan af en toe wel wat morele steun gebruiken en las hier ook wat succes stories dus ik dacht laat ik me maar eens hier melden!

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_66565601
Je bent al flink wat kwijt mrspliffy!

Goed gedaan zeg, en ga zo door!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:56:16 #108
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_66565662
ja ben ook echt super trots en krijg onwijs veel reacties ( nu al! )
pi_66572931
Mooi op weg, MrSpliffy! en wat een volledige uitdraai van je sportschool *kwijl* (ben dol op getalletjes wat dat aan gaat )

De LINDA van deze maand gaat grotendeels over eten en de verstoorde relatie met eten en diëten. Leuke uitgave, ik heb hem al half gelezen en neem hem volgend weekend wel mee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 maart 2009 @ 08:13:29 #110
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_66573481
quote:
Op zondag 1 maart 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Mooi op weg, MrSpliffy! en wat een volledige uitdraai van je sportschool *kwijl* (ben dol op getalletjes wat dat aan gaat )

De LINDA van deze maand gaat grotendeels over eten en de verstoorde relatie met eten en diëten. Leuke uitgave, ik heb hem al half gelezen en neem hem volgend weekend wel mee
hehehe thnxx

en leuk he die uitdraai... ik krijg er als t goed is elke 2 maanden een dan kan ik ze mooi op een rijtje leggen...

en Troel ik heb me aangemeld voor t lijstje
  zondag 1 maart 2009 @ 08:18:13 #111
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_66573498
Trouwens die foto's van Miss_S ... DAmmn knap hoor!!

RESPECT Woman!!!
pi_66573536
quote:

Neem je hem ook weer mee terug? Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. En ik denk dat je mijn relatie met eten wel veilig verstoord kunt noemen
pi_66573540
Ik heb net gisteren mijn laatste evaluaties en spullen van de eetgroep weggemikt..

Ik heb ze niet eens meer doorgelezen, zelfs mijn eetlijst(die in mijn herinnering iets uitgebreider was) heb ik weggeknikkerd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66573552
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:29 schreef teigan het volgende:
Ik heb net gisteren mijn laatste evaluaties en spullen van de eetgroep weggemikt..

Ik heb ze niet eens meer doorgelezen, zelfs mijn eetlijst(die in mijn herinnering iets uitgebreider was) heb ik weggeknikkerd...
Goede zaak!
Dat zijn goede dingen om eens radicaal weg te flikkeren.
pi_66573553
quote:
Maar klopt het wel, je hebt toch veel meer in je lijf dan spier, vet en bot?
Kan me ook niet voorstellen dat alle botten van een volwassen kerel maar 3 kilo wegen
  zondag 1 maart 2009 @ 08:43:10 #116
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66573584
Dat zijn leuke getallenlijstjes. Helemaal als ze de goede kant op gaan.

Ben benieuwd naar die Linda. Zal proberen wat vroeger te komen, heb alleen nog geen idee wanneer m'n schoonvader z'n verjaardag viert. Ligt ook wel aan mezelf, want ik heb de man deze week al 4 keer gezien maar het gewoon niet gevraagd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_66573632
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Goede zaak!
Dat zijn goede dingen om eens radicaal weg te flikkeren.
het mocht ook wel eens, ik ben er al 3,5 jaar weg zag ik.... Een deel had ik al eerder weggegooid, maar dit laatst moest nog een keer...

Waar verhuizen wel niet goed voor is...
pi_66585327
Teigan ben jij eigenlijk nog steeds aan het afvallen? Ik zie je ook niet in het lijstje staan.
pi_66587672
Ik val niet echt meer af de laatste tijd lijkt het, maar dat is ook gewoon mijn eigen schuld dan.

Ik sta niet meer in het lijstje omdat ik toen een nieuwe weegschaal gekocht heb, en nog steeds niet weet wat ik nou precies in wil vullen qua gewicht.. Hou ik mijn oude startgewicht aan, lijkt het net alsof ik aangekomen ben, ga ik van dit gewicht uit als startgewicht, dan is het net alsof ik net begonnen ben, en die andere 20 kilo niet meetellen..
Plus dat ik eigenlijk al zo'n tijd redelijk stabiel ben dat ik het niet echt nuttig vond om elke maand ongeveer hetzelfde gewicht in te vullen.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:44:32 #120
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66593966
Het gaat wel goed toch nog teigan? Lees tenminste regelmatig dat je zo'n bedel mag kopen.
*OUD heilige*
pi_66594183
Ik begin langzaam meer rust in m'n hoofd te krijgen... Ik ben nog een work in progress op alle vlakken, maar ik heb het idee dat ik inmiddels een beetje weet wat het probleem is en dat ik in ieder geval de goede kant op ga. Dat is toch wel een fijn idee. Inmiddels vind ik ook meer en meer de rust om gewoon gezond te eten, ik heb niet meer zo veel van die frustratievreetbuien en eet ook steeds minder stiekem. Ik kan ook steeds meer genieten van bezig zijn met eten in de ruimere zin van het woord: erover lezen, nadenken over wat ik wil maken, recepten zoeken, koken en bakken, maar ook wel van eten zelf, zonder dat ik dan meteen absurd grote porties zoete en vette troep moet wegwerken.

Door stress vorig jaar was ik weer aangekomen tot 91, toen was ik wel weer een paar kilootjes kwijt, tot 88, maar uiteindelijk woog ik een paar weken geleden weer 91. Nu stond de weegschaal weer onder de 90 vanochtend. Ik heb nu om een of andere reden echt het gevoel dat ik klaar ben met 'vroeger', met m'n eetgedrag van vroeger, en dat het nu wel zal gaan lukken om gezond te blijven eten.

Het geeft me steeds meer het gevoel dat het onbegonnen werk is om de 'symptomen' aan te pakken als je de achterliggende problemen negeert. Dat het dus niet gewoon een kwestie is van minder eten en meer bewegen. Voor mij niet in ieder geval. Ik hoop in ieder geval dat ik op de goede weg kan blijven.
Sanity is (not) statistical
pi_66596543
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:44 schreef YPPY het volgende:
Het gaat wel goed toch nog teigan? Lees tenminste regelmatig dat je zo'n bedel mag kopen.
afgelopen maand toevallig wel, deze maand weer niet, ben aangekomen...
pi_66596623
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik begin langzaam meer rust in m'n hoofd te krijgen... Ik ben nog een work in progress op alle vlakken, maar ik heb het idee dat ik inmiddels een beetje weet wat het probleem is en dat ik in ieder geval de goede kant op ga. Dat is toch wel een fijn idee. Inmiddels vind ik ook meer en meer de rust om gewoon gezond te eten, ik heb niet meer zo veel van die frustratievreetbuien en eet ook steeds minder stiekem. Ik kan ook steeds meer genieten van bezig zijn met eten in de ruimere zin van het woord: erover lezen, nadenken over wat ik wil maken, recepten zoeken, koken en bakken, maar ook wel van eten zelf, zonder dat ik dan meteen absurd grote porties zoete en vette troep moet wegwerken.

Door stress vorig jaar was ik weer aangekomen tot 91, toen was ik wel weer een paar kilootjes kwijt, tot 88, maar uiteindelijk woog ik een paar weken geleden weer 91. Nu stond de weegschaal weer onder de 90 vanochtend. Ik heb nu om een of andere reden echt het gevoel dat ik klaar ben met 'vroeger', met m'n eetgedrag van vroeger, en dat het nu wel zal gaan lukken om gezond te blijven eten.

Het geeft me steeds meer het gevoel dat het onbegonnen werk is om de 'symptomen' aan te pakken als je de achterliggende problemen negeert. Dat het dus niet gewoon een kwestie is van minder eten en meer bewegen. Voor mij niet in ieder geval. Ik hoop in ieder geval dat ik op de goede weg kan blijven.
Heel erg goed gezegd, het is iets wat ik ook nog regelmatig bedenk en mee geconfronteerd word.
Ik kan nog niet altijd zeggen dat ik er ook echt mee klaar ben, ik ben wel op de goede weg, en ik weet zeker dat ik er op een dag kom, en dat zal jou ook vast lukken!
pi_66600934
Dankje. Ik heb ook het volste vertrouwen dat het met jou goed komt hoor. Als ik af en toe zie hoe actief je bezig bent, vind ik het echt knap.

En klaar is niet het goede woord. Ik ben klaar met het gedrag van vroeger - zelfs als het een keer fout zal gaan, zal het niet meer zijn zoals toen. Het heeft een plaats, zeg maar. Het zal er altijd zijn en het zal altijd in zekere zin een bepaalde invloed houden - wat je meemaakt maakt je toch uiteindelijk tot wat je bent. Alleen al het idee dat het de goede kant op gaat vind ik erg prettig en ik ben blij dat ik in ieder geval het vertrouwen heb dat het ooit wel goed zal komen.
Sanity is (not) statistical
pi_66622568
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Trouwens die foto's van Miss_S ... DAmmn knap hoor!!

RESPECT Woman!!!
dankjewel
Vandaag maar eens aan mijn voornemening houden om elke dag te bewegen, weet nog niet of het Wii fit wordt of stukje fietsen/lopen
pi_66623539
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Heb me in januari ingeschreven bij de sportschool en daar op de digitale weegschaal gestaan daar is op het plaatje de linker uitdraai het resultaat van...

Nu ben ik 7 weken verder en heb me donderdag weer gewogen en na zeer intensief sporten is de uitdraai rechts het resultaat

De internist vond mn suiker zo goed dat mn medicijnen gehalveerd zijn en ik voel me beter dan ooit!!!

Ik heb zelf als streef gewicht zo'n 80 KG en dat MOET me lukken...
Dus ik kan af en toe wel wat morele steun gebruiken en las hier ook wat succes stories dus ik dacht laat ik me maar eens hier melden!

[ afbeelding ]
Veel succes Spliffy.
8kg kwijt raken in 7 weken is echt enorm veel.
Op welke manier ben je aan het afvallen? Toch niet met een honger/crashdieet hoop ik?

Zelf ben ik nu sinds oktober bezig met afvallen. Om van een BMI 31 naar 25 te komen. Ik merk helaas wel dat het afvallen bij mij steeds langzamer gaat.

Vraagje aan de mensen hier.
Zou het kunnen dat mijn lichaam went aan de lagere hoeveelheid kcal en dat je daardoor minder afvalt?
Dat zou wel heel vervelend zijn, want als ik straks weer normaal ga eten en mijn lichaam heeft het verbruik op een laag pitje staan kom ik natuurlijk zo weer aan
pi_66623728
"Normaal eten"

Je moet eigenlijk een manier van eten ontwikkelen waarmee je makkelijk kunt varieren tussen op gewicht blijven en afvallen. Dus bepaalde dingen vervangen of weglaten als je af wilt vallen en bepaalde dingen wel eten als je gelijk wilt blijven.

Zelf heb ik vanaf die 90kg een dagmenu-wijze gekozen, waarbij ik nu op 68kg op gewicht blijf en als ik iets meer beweeg, dan val ik af en blijf ik weer op dat gewicht, zeg maar.

Ben geen expert, dus kan het niet goed uitleggen. Maar eigenlijk moet je dus zorgen dat je een soort van nieuwe leefstijl met bijpassende eetwijze ontwikkelt die je naar een mooi gewicht helpt en je vervolgens op dat mooie gewicht houdt.

Vroeger at ik in mijn eentje zo'n pak burrito's van Knorr op. Niet makkelijk maar 4 a 5 kon ik er toch zeker wel op. De zesde ging dan 's avonds ergens 'want het was zonde om weg te gooien'.
Inmiddels zit ik vol van 2,5 burrito's, da's minder dan de helft.

Het betekent niet dat je moet crashen, maar minder eten went en zolang je weet dat dat minder op je onderhoudsniveau voor een bepaald gewicht is, dan is dat volgens mij in orde..

Dus eigenlijk, bedenk ik me, als je bepaalt wat de onderhouds-Kcal voor je streefgewicht is, en je gaat dát eten, dan moet 't goed komen, of denk ik nu te makkelijk?
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 19:27:38 #128
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_66627325
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:29 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Veel succes Spliffy.
8kg kwijt raken in 7 weken is echt enorm veel.
Op welke manier ben je aan het afvallen? Toch niet met een honger/crashdieet hoop ik?

Zelf ben ik nu sinds oktober bezig met afvallen. Om van een BMI 31 naar 25 te komen. Ik merk helaas wel dat het afvallen bij mij steeds langzamer gaat.

Vraagje aan de mensen hier.
Zou het kunnen dat mijn lichaam went aan de lagere hoeveelheid kcal en dat je daardoor minder afvalt?
Dat zou wel heel vervelend zijn, want als ik straks weer normaal ga eten en mijn lichaam heeft het verbruik op een laag pitje staan kom ik natuurlijk zo weer aan
THnX

nee geen crash dieet hoor... tis eigenlijk heel simpel;

eet 6 ipv 8 boterhammen per dag en haal tussen de middag geen broodjes meer bij de bakker maar een volkoren eierkoek

snoep niets meer, drink alleen groene thee en drink
2 tot 3 flesjes water per dag ( 1 a 1,5 ltr) en die flesjes probeer ik 1 voor 12 uur op.. een voor 15 uur en een voor 17 uur op te hebben

ga 5 keer in de week naar de sportschool ( is te veel weet ik, maar was om onder de honderd te komen, wordt nu 3 x per week) 2 x kracht en 3 x cardio

en ga een keer in de week gewoon lekker chips eten enzo...
maar dan voel ik me zo schuldig dat ik de helft eet dan wat ik vroeger at ( en is ook zonde van "de sportschool tijd")

oohja heb ook al sinds oud en nieuw geen alcohol meer op... geen bier scheelt ook enorm...

en tja ik heb 2 onwijs goede trainers op mn sportschool die me onwijs motiveren en goed alles uitleggen enzo dat scheelt natuurlijk ook.. en vooral nu ik zo veel resultaten zie is ook onwijs motiverend kan ik je vertellen

pfff heel verhaal sorry
  maandag 2 maart 2009 @ 19:29:10 #129
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_66627377
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
"Normaal eten"

Vroeger at ik in mijn eentje zo'n pak burrito's van Knorr op. Niet makkelijk maar 4 a 5 kon ik er toch zeker wel op. De zesde ging dan 's avonds ergens 'want het was zonde om weg te gooien'.
Inmiddels zit ik vol van 2,5 burrito's, da's minder dan de helft.
ik eet ook de helft van een paar weken terug... na een half bord klap ik al zowat... echt bizar is dat he
pi_66627467
Wat ik ook vind schelen is hoe je dingen klaarmaakt.

"vroeger" at ik van die saus uit pakjes met flink wat gehakt erin.

Nu maak ik pastasaus met heel veel verse groente, tomatenpuree en minder gehakt..
Ik vind het een stuk lekkerder, en het is ook gezonder, en je kan er best wat van eten, zoveel kcal zit er niet in...
pi_66628280
Vers maken (en dan zonder heel veel room ) is bij mij ook een gedeelte van de truc.
Verder is het bij mij ook vooral dat ik eet omdat ik het gevoel van eten heerlijk vind. Ik heb dus neiging om door te eten zonder honger.
Daar heb ik wat trucjes tegen (kauwgom, thee drinken, groente eten, dat soort dingen) en dat helpt ook.

En sporten helpt hier echt het beste, maar hardlopen zit er met die kop van mij volgens mij nog een paar weken niet in

Ow en zomer helpt ook In de zomer barst ik van de energie, beweeg ik automatisch veel en heb ik absoluut geen behoefte aan eten
  maandag 2 maart 2009 @ 19:58:41 #132
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_66628467
Ik moet weer eens moed verzamelen en een beetje strenger voor mezelf worden. Ben 7kg zwaarder dan een jaar geleden.
Wil graag terug naar het gewicht van vorig jaar en misschien nog wat lager. Planning is 1-1,5 kg per week verliezen met gewoon gezond en niet teveel eten en weer te beginnen met hardlopen en pilates. En natuurlijk netjes elke dag fietsen naar mijn werk. Vandaag was ik met de auto gegaan, omdat ik heel slecht geslapen had. Morgen weer gewoon fietsen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_66628534
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Levitation het volgende:
Ik moet weer eens moed verzamelen en een beetje strenger voor mezelf worden. Ben 7kg zwaarder dan een jaar geleden.
Wil graag terug naar het gewicht van vorig jaar en misschien nog wat lager. Planning is 1-1,5 kg per week verliezen met gewoon gezond en niet teveel eten en weer te beginnen met hardlopen en pilates. En natuurlijk netjes elke dag fietsen naar mijn werk. Vandaag was ik met de auto gegaan, omdat ik heel slecht geslapen had. Morgen weer gewoon fietsen.
Succes Levi dat fietsen zal zeker wel al helpen, helemaal in combinatie met gewoon eten en sporten.
Maar wel voor zorgen dat je morgen niet weer morgen zegt he
  maandag 2 maart 2009 @ 20:07:40 #134
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66628787
Ga Levi! You can do it.

Ga je weer Evi doen? Ik heb op m'n werk een nieuwe Evi ganger geworven. Of eigenlijk, bijna, iemand een linkje naar de lessen?
*OUD heilige*
  maandag 2 maart 2009 @ 20:29:58 #135
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_66629707
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Succes Levi dat fietsen zal zeker wel al helpen, helemaal in combinatie met gewoon eten en sporten.
Maar wel voor zorgen dat je morgen niet weer morgen zegt he
Dat fietsen gaat wel lukken. Doe ik namelijk iedere dag... alleen vandaag ff niet omdat ik bang was dat ik anders uitgeput op mijn werk aan zou komen en het leek me nuttiger om mijn energie te bewaren voor mijn werk.

Het niet-snoepen is een groter probleem, ik zit met een stel snoepkonten op een afdeling en er is altijd wel iets te snoepen. Maar in december lukte het me ook, dus ik moet gewoon weer ff het knopje omzetten.
***Levi was here***
  maandag 2 maart 2009 @ 20:33:18 #136
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_66629866
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef YPPY het volgende:
Ga Levi! You can do it.

Ga je weer Evi doen? Ik heb op m'n werk een nieuwe Evi ganger geworven. Of eigenlijk, bijna, iemand een linkje naar de lessen?
Inderdaad weer Evy (of is het Evi?) Wil straks les 5 lopen, weer een stapje terug beginnen gezien mijn energieniveau. Moet langzaam weer wat aansterken, heb de afgelopen weken vreselijk op mijn energiereserves ingeteerd en dat compenseer ik dan met eten, vooral suiker.
Maar nu is de monsterklus die ik moest doen af en probeer ik weer wat beter in en gewoon ritme te komen. Ik weet wel weer dat ik op moet letten met mijn lijf en ik niet voor niets 36 ipv 40 uur ben gaan werken.
***Levi was here***
pi_66630403
Succes Levitation, ik hoop dat je het knopje weer kan vinden..

Ik heb net Evy les 7 gelopen, ooit loop ik ze nog wel eens uit... Het was eigenlijk best wel lekker, nu zien of ik het daarmee uit weet te zingen totdat het weer skateweer is...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:17:12 #138
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_66644284
Gisteren Evy les 5 gelopen.
Vandaag netjes gefietst en nog niets gesnoept.
Nu gewoon volhouden.
***Levi was here***
pi_66646145
ow hier moet ik zijn geloof ik ik zat in die andere maar daar ben ik te zwaar voor gok
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66646210
ah nee joh, er zitten bij 'ons' ook mensen die te zwaar zijn voor wat de Openingspost zegt

ligt er maar net aan waar je wilt posten
Ja doei.
pi_66646230
Hoi, rhubarbje

Ik heb net een pannenkoekje gemaakt met karnemelk ipv melk en dat is lèkker!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66646273
ow nou dan post ik lekker in 2 topics for now want ik kan elke stok achter de deur gebruiken merk ik nu al
ben nog niet goed wakker en ik heb al geen zin meer om te dieeten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66646345
Je moet ook niet gaan diëten, je moet je leefgewoontes aanpassen op zo'n manier dat je het ook altijd kan volhouden.
pi_66646375
dan moet dit dus eigenlijk het 'levenswijzeaanpasclubje' heten
Ja doei.
pi_66646414
Ja, door schade en schande etc
pi_66646431
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Je moet ook niet gaan diëten, je moet je leefgewoontes aanpassen op zo'n manier dat je het ook altijd kan volhouden.
I know maar daar heb ik niet zo'n zin in stiekum
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66646492
Dan zal je of lekker afvallen en weer terug jojo'en (al dat werk voor niets) of als door een wonder toch slank blijven. Je zegt te zwaar te zijn voor Slank, dan ben je dus dik geworden door je leefgewoontes en waarschijnlijk zijn dat verkeerd eten of te weinig bewegen en meestal een combinatie. Als je slank wilt zijn en blijven moet je die leefgewoontes aanpakken en anders verval je weer in je oude patronen en kan je het slank blijven wel vergeten.
pi_66646542
ik zei toch I know
blijft wel staan dat ik er niet zo'n zin in heb
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66646606
Dan zou ik er nog ff niet aan beginnen als je ongemotiveerd bent lijkt het me behoorlijk pittig
pi_66646671
nee ik begin wel want ik ben queen uitstellen en ik heb nooit zin in verandering ookal is dat uiteindelijk een goede
en ik kan het, dat weet ik dat is het probleem niet
het probleem is dat ik het gezond moet doen want ik heb de neiging door te schieten
daarom heb ik er geen zin in
if that makes sense
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')