Ik had deze kennelijk uit mijn geheugen gedeletequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Miss S, je zei altijd dat je geen voor-foto's hadMaar een enorm verschil
Val je nog af of ben je nu aardig gestabiliseerd? Wil je nog meer afvallen of is het goed zo? Je ziet er zo prima uit
Komt van een weblog, avatarfreakquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef dyna18 het volgende:
Waar is je icoon trouwens van? Ik dacht altijd dat dat jezelf was
hehehe thnxxquote:Op zondag 1 maart 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Mooi op weg, MrSpliffy!en wat een volledige uitdraai van je sportschool *kwijl* (ben dol op getalletjes wat dat aan gaat
)
De LINDA van deze maand gaat grotendeels over eten en de verstoorde relatie met eten en diëten. Leuke uitgave, ik heb hem al half gelezen en neem hem volgend weekend wel mee
Neem je hem ook weer mee terug?quote:Op zondag 1 maart 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Mooi op weg, MrSpliffy!en wat een volledige uitdraai van je sportschool *kwijl* (ben dol op getalletjes wat dat aan gaat
)
De LINDA van deze maand gaat grotendeels over eten en de verstoorde relatie met eten en diëten. Leuke uitgave, ik heb hem al half gelezen en neem hem volgend weekend wel mee
Goede zaak!quote:Op zondag 1 maart 2009 08:29 schreef teigan het volgende:
Ik heb net gisteren mijn laatste evaluaties en spullen van de eetgroep weggemikt..
Ik heb ze niet eens meer doorgelezen, zelfs mijn eetlijst(die in mijn herinnering iets uitgebreider was) heb ik weggeknikkerd...
Maar klopt het wel, je hebt toch veel meer in je lijf dan spier, vet en bot?quote:Op zondag 1 maart 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
)
het mocht ook wel eens, ik ben er al 3,5 jaar weg zag ik.... Een deel had ik al eerder weggegooid, maar dit laatst moest nog een keer...quote:Op zondag 1 maart 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Goede zaak!![]()
Dat zijn goede dingen om eens radicaal weg te flikkeren.
afgelopen maand toevallig wel, deze maand weer niet, ben aangekomen...quote:Op zondag 1 maart 2009 20:44 schreef YPPY het volgende:
Het gaat wel goed toch nog teigan? Lees tenminste regelmatig dat je zo'n bedel mag kopen.![]()
Heel erg goed gezegd, het is iets wat ik ook nog regelmatig bedenk en mee geconfronteerd word.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik begin langzaam meer rust in m'n hoofd te krijgen... Ik ben nog een work in progress op alle vlakken, maar ik heb het idee dat ik inmiddels een beetje weet wat het probleem is en dat ik in ieder geval de goede kant op ga. Dat is toch wel een fijn idee. Inmiddels vind ik ook meer en meer de rust om gewoon gezond te eten, ik heb niet meer zo veel van die frustratievreetbuien en eet ook steeds minder stiekem. Ik kan ook steeds meer genieten van bezig zijn met eten in de ruimere zin van het woord: erover lezen, nadenken over wat ik wil maken, recepten zoeken, koken en bakken, maar ook wel van eten zelf, zonder dat ik dan meteen absurd grote porties zoete en vette troep moet wegwerken.
Door stress vorig jaar was ik weer aangekomen tot 91, toen was ik wel weer een paar kilootjes kwijt, tot 88, maar uiteindelijk woog ik een paar weken geleden weer 91. Nu stond de weegschaal weer onder de 90 vanochtend. Ik heb nu om een of andere reden echt het gevoel dat ik klaar ben met 'vroeger', met m'n eetgedrag van vroeger, en dat het nu wel zal gaan lukken om gezond te blijven eten.
Het geeft me steeds meer het gevoel dat het onbegonnen werk is om de 'symptomen' aan te pakken als je de achterliggende problemen negeert. Dat het dus niet gewoon een kwestie is van minder eten en meer bewegen. Voor mij niet in ieder geval. Ik hoop in ieder geval dat ik op de goede weg kan blijven.
quote:Op zondag 1 maart 2009 08:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Trouwens die foto's van Miss_S ... DAmmn knap hoor!!
RESPECT Woman!!!
Veel succes Spliffy.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Heb me in januari ingeschreven bij de sportschool en daar op de digitale weegschaal gestaan daar is op het plaatje de linker uitdraai het resultaat van...
Nu ben ik 7 weken verder en heb me donderdag weer gewogen en na zeer intensief sporten is de uitdraai rechts het resultaat![]()
De internist vond mn suiker zo goed dat mn medicijnen gehalveerd zijn en ik voel me beter dan ooit!!!
Ik heb zelf als streef gewicht zo'n 80 KG en dat MOET me lukken...
Dus ik kan af en toe wel wat morele steun gebruiken en las hier ook wat succes stories dus ik dacht laat ik me maar eens hier melden!
[ afbeelding ]
THnXquote:Op maandag 2 maart 2009 17:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Veel succes Spliffy.
8kg kwijt raken in 7 weken is echt enorm veel.
Op welke manier ben je aan het afvallen? Toch niet met een honger/crashdieet hoop ik?
Zelf ben ik nu sinds oktober bezig met afvallen. Om van een BMI 31 naar 25 te komen. Ik merk helaas wel dat het afvallen bij mij steeds langzamer gaat.
Vraagje aan de mensen hier.
Zou het kunnen dat mijn lichaam went aan de lagere hoeveelheid kcal en dat je daardoor minder afvalt?
Dat zou wel heel vervelend zijn, want als ik straks weer normaal ga eten en mijn lichaam heeft het verbruik op een laag pitje staan kom ik natuurlijk zo weer aan
ik eet ook de helft van een paar weken terug... na een half bord klap ik al zowat... echt bizar is dat hequote:Op maandag 2 maart 2009 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
"Normaal eten"
Vroeger at ik in mijn eentje zo'n pak burrito's van Knorr op. Niet makkelijk maar 4 a 5 kon ik er toch zeker wel op. De zesde ging dan 's avonds ergens 'want het was zonde om weg te gooien'.
Inmiddels zit ik vol van 2,5 burrito's, da's minder dan de helft.
Succes Leviquote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Levitation het volgende:
Ik moet weer eens moed verzamelen en een beetje strenger voor mezelf worden. Ben 7kg zwaarder dan een jaar geleden.
Wil graag terug naar het gewicht van vorig jaar en misschien nog wat lager. Planning is 1-1,5 kg per week verliezen met gewoon gezond en niet teveel eten en weer te beginnen met hardlopen en pilates. En natuurlijk netjes elke dag fietsen naar mijn werk. Vandaag was ik met de auto gegaan, omdat ik heel slecht geslapen had. Morgen weer gewoon fietsen.
Dat fietsen gaat wel lukken.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Succes Levidat fietsen zal zeker wel al helpen, helemaal in combinatie met gewoon eten en sporten.
Maar wel voor zorgen dat je morgen niet weer morgen zegt he
Inderdaad weer Evy (of is het Evi?)quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef YPPY het volgende:
Ga Levi!You can do it.
![]()
Ga je weer Evi doen? Ik heb op m'n werk een nieuwe Evi ganger geworven. Of eigenlijk, bijna, iemand een linkje naar de lessen?
I know maar daar heb ik niet zo'n zin in stiekumquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Je moet ook niet gaan diëten, je moet je leefgewoontes aanpassen op zo'n manier dat je het ook altijd kan volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |