Dat dus. Op een ander forum las ik gisternacht een discussie of een pond vet nou zwaarder was dan een pond spieren, ook al zoietsquote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef Soempie het volgende:
Een eetlepel rijst weegt misschien ook veel meer dan de pasta? Bij een eetlepel pasta zit veel meer lucht. Als je naar het gewicht kijkt heeft pasta misschien meer kcal?![]()
Jeeee, het was lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Vanavond Quinoa gehad. Was lekker en zelfs TARA, die bij de eerste aanblik iets mompelde over een mislukte kruising tussen linzen en couscous (is hij beide geen fan van) vond het erg lekker.
Hoezee
En ik wilde vandaag gaan rennen, maar hersenschuddingtechnisch komt daar niets van terecht...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus. Op een ander forum las ik gisternacht een discussie of een pond vet nou zwaarder was dan een pond spieren, ook al zoiets![]()
Uhm met runderreepjes en tomaten, paprika, ui en nog iets. Soort tomatenprut. Beetje zoetzuur.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeeee, het was lekkerHoe had je het klaargemaakt?
En met een hersenschudding hardlopen lijkt me niet fijnschud schud, nah!
quote:Sommige sporten maken dikker
Uitgegeven: 24 februari 2009 15:46
Laatst gewijzigd: 24 februari 2009 15:45
AMSTERDAM - Niet alle sporten blijken goed voor de lijn. Dat zeggen Britse onderzoekers. Volgens de onderzoekers is het zelfs zo dat je van sommige sporten dikker wordt.
Van bepaalde sporten zou je namelijk meer zin krijgen in chocolade en snacks. De onderzoekers keken naar welke sport mensen beoefenden en waar ze na het sporten zin in hadden.
Zo bleek dat mensen na het hardlopen op een zomerdag zin hadden in waterig voedsel, zoals bijvoorbeeld een watermeloen. Zwemmers die in koud water hadden gezwommen, hadden juist zin in chocolade en snoep
Inderdaad. Je ziet ook altijd mensen patat eten bij het zwembad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
Oi Isa!
Ik moet trouwens zeggen dat ik van zwemmen inderdaad honger krij! Ik krijg vooral zin in patat en dergelijke!
En nooit bij de squash-baanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet ook altijd mensen patat eten bij het zwembad.![]()
Dat komt omdat de mogelijkheid er is; niets zo lekker als de geur van frietjes als je uit het water komt zettenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
Oi Isa!
Ik moet trouwens zeggen dat ik van zwemmen inderdaad honger krij! Ik krijg vooral zin in patat en dergelijke!
Zou goed kunnen. We hebben deze week vrij (zelfde studie).quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Is Miss S trouwens met vakantie oid? Heb haar al een week niet gezien.
belachelijk zeg! Je zou toch zeggen dat je hem gratis of voor een euro mee kon nemen.. Is dat dan ook zo op die speciale kinderspeelochtenden enzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:00 schreef freecell het volgende:
Zwemmen is op zich wel tof....
En het water is hier erg warm dus ik kan met LeanderEn ik kan het zwembad vanuit mijn raam zien. 2 minuten lopen
Maar van baantjes zwemmen komt dan wrs niks meer terecht en de entree is voor Leander gewoon 4,-
alle jarigen trakteren in 1 keer.. Zou ook anders niet te doen zijn, soms heb je wel 10 jarigen in een maand, dan is er ook niets meer aan... Sommigen trakteren alsnog liever los, maar dat is hun eigen keus...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoe leuk Riann!Waar en hoe en wat? Vertel!
teigan, zo nu en dan een gebakje moet kunnen hoor. Moet ik me bij de maandelijkse jarigen voorstellen dat er een keur aan gebakjes te kiezen valt en dat 1x per maand? Op zich dan een hele slimme oplossing voor de 3 gebakjes gemiddeld per week als je ergens werkt met veel jarigen
Freecell, ik ben vanmorgen naar bed gegaan!Geen muffindeeg niks meer gemaakt en gesnoept
Wat goed!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, ik ben vanmorgen naar bed gegaan!Geen muffindeeg niks meer gemaakt en gesnoept
maandag dan krijg ik de sleutel. Maar dit weekend ga ik alvast is overal kijken wat voor meubels ze hebben en zo. En dan maandag moet ik vragen wat ik wel wat ik niet met de muur en de vloer kan en mag doen. En dan begint het regel en kluswerkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:10 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt superleuk, Riann! En klussen in een nieuw huisje is geweldigDe geur van verf, alles nieuw en van jou, gewoon een uniek gevoel
Wanneer kan je er beginnen?
Ah kijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eerst gekeurd wordenMaar je moest overgewicht hebben, niet roken, vrouw zijn en ouder dan 18 en de pil mag
quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. We hebben deze week vrij (zelfde studie).
Ik heb er ook van genotenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef teigan het volgende:
Een privesauna lijkt mij best erg lekker hoor!!!
in ons hotel op Ameland zat ook een kleine sauna, maar dat was maximaal 4 personen volgens de balie, en je moest daar reserveren, en toch zaten we er op een gegeven moment met 6 personen, dus het werkte niet helemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen week op vakantie (na):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik schrok eventjes, maar volgens mij heb je 2 cijfertjes omgedraaid, bedoel je niet 67,5?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Miss-s Ik heb veel foto's van je gezien, maar ik dacht bij de voor foto's toch echt nog even "sow"
Je hebt het echt super goed gedaan!Je bent nu gewoon slank en strak
Ik ben nu weer ongeveer 76,5 kg steeds. Toen ik vorig jaar dat gewicht had was ik heel tevreden en nu helemaal nietEn dat komt voornamelijk door mijn hangbuik.... En ik wéét dat ik daar niks aan kan doen en ook niks tegen kan doen en dat je het nauwelijks ziet als ik niet in bikini loop.....
En toch frustreert het
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:16 schreef teigan het volgende:
[..]
ik schrok eventjes, maar volgens mij heb je 2 cijfertjes omgedraaid, bedoel je niet 67,5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |