abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66379006
gelukkig.

Er stond laatst een artikel in de krant van een ex-docent om aan te geven dat leerkrachten echt een lastig beroep hebben. En dat als het even niet lukt dat het ook moeilijk is te delen met collega's. De reacties: 'dat heb ik noooit' of 'dan ben je misschien niet geschikt' kreeg die docent vaak te horen. Vond het wel een mooi stuk om docenten een hart onder de riem te steken.

Dacht ik even aan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_66379548
De mentor van een van mijn klassen had aan het begin van het jaar ook zo'n opmerking tegen mij. Zij had helemaal geen problemen met de klas..

Na de kerst vroeg ze aan mij hoe het ging met haar klas, en verzuchtte ze zelf ook dat ze elke les strijd met ze had... Ik heb mijn lessen gestructureerder dan eerst, het is nog steeds soms te lawaaierig, maar strijd heb ik niet echt meer met ze, ze zijn eigenlijk best lief(met een enkele uitzondering dan), maar soms zo de dupe van elkaars herrie..

Ik heb tot nu toe geluk gehad met de scholen waar ik zat, daar kunnen dingen gelukkig wel gedeeld worden.. ik ken ook wel verhalen waar het inderdaad zo gaat als dat jij nu omschrijft.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66384571
Vanavond Quinoa gehad. Was lekker en zelfs TARA, die bij de eerste aanblik iets mompelde over een mislukte kruising tussen linzen en couscous (is hij beide geen fan van) vond het erg lekker.
Hoezee

En ik wilde vandaag gaan rennen, maar hersenschuddingtechnisch komt daar niets van terecht...
pi_66389547
het is ook echt wel iets voor jou freecell, maar beterschap met je hersenschudding.

ik ben ook niet wezen rennen, ik had er even geen zin in... Komt wel weer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66395386
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef Soempie het volgende:

Een eetlepel rijst weegt misschien ook veel meer dan de pasta? Bij een eetlepel pasta zit veel meer lucht. Als je naar het gewicht kijkt heeft pasta misschien meer kcal?
Dat dus. Op een ander forum las ik gisternacht een discussie of een pond vet nou zwaarder was dan een pond spieren, ook al zoiets

En ik heb zéker niet alleen naar kcal gekeken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66395405
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Vanavond Quinoa gehad. Was lekker en zelfs TARA, die bij de eerste aanblik iets mompelde over een mislukte kruising tussen linzen en couscous (is hij beide geen fan van) vond het erg lekker.
Hoezee

En ik wilde vandaag gaan rennen, maar hersenschuddingtechnisch komt daar niets van terecht...
Jeeee, het was lekker Hoe had je het klaargemaakt?

En met een hersenschudding hardlopen lijkt me niet fijn schud schud, nah!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66397626
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus. Op een ander forum las ik gisternacht een discussie of een pond vet nou zwaarder was dan een pond spieren, ook al zoiets

Vraagje over het rennen: gisteravond gegaan en wat uithoudingsvermogen betreft lukt het prima, maar m'n scheenbenen gaan pijn doen. En aan de onderkant van m'n voeten trekt het samen.

Dat laatste komt misschien door verkeerde schoenen en ik weet van vorige keren dat dat ook wel over gaat. Maar m'n schenen maak ik me wel zorgen over. Is het zo dat ik gewoon vaker moet lopen om van die pijn af te komen? Als m'n spieren sterker worden en m'n gewicht naar beneden gaat, wordt de pijn dan minder? Of kan ik maar beter iets anders gaan doen?

Ik vond het wel leuk en wilde het eigenlijk wel graag volhouden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_66397971
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeeee, het was lekker Hoe had je het klaargemaakt?

En met een hersenschudding hardlopen lijkt me niet fijn schud schud, nah!
Uhm met runderreepjes en tomaten, paprika, ui en nog iets. Soort tomatenprut. Beetje zoetzuur.
pi_66397985
Klinkt goed freecell

Ik moet vaker op de weegschaal gaan staan Ik was nu zoveel afgevallen dat mijn weegschaal met memory mij niet meer herkende als MEM1
pi_66417820
Soempie, als ik last van mijn schenen heb dan loop ik meestal te krampachtig, dan focus ik me teveel op het afwikkelen zeg maar.. Ook slechte schoenen kunnen denk ik wel een rol spelen...

Het is lastig om daar zo wat over te zeggen zo op een afstandje. Sowieso zal afvallen er wel voor zorgen dat het lopen makkelijker gaat.
pi_66419170
Vandaag ging het lopen beter. Pas op de weg terug ging het een beetje pijn doen. Heb me nu juist meer geconcentreerd op het afwikkelen en ik neem kleinere stappen, zodat de klap wat minder hard is. Kan het me van het krampachtige ook wel voorstellen, maar in mijn geval was het denk ik dat ik te lomp neerkwam.

Ik kijk het de komende week even aan.
pi_66419293
Ik heb echt járen geleden op fok een topic over zwemmen en dik maken geopend. Ik heb mijn hele kindertijd en jeugd op hoog niveau gezwommen. En niet alleen ik ben veel te dik, ook álle meiden die bij mij in het zwemteam zaten waren veel te dik geworden. Ik noemde het altijd gekscherend het Erica Terpstra Syndroom, maar er zit dus toch echt een kern van waarheid in!
quote:
Sommige sporten maken dikker
Uitgegeven: 24 februari 2009 15:46
Laatst gewijzigd: 24 februari 2009 15:45
AMSTERDAM - Niet alle sporten blijken goed voor de lijn. Dat zeggen Britse onderzoekers. Volgens de onderzoekers is het zelfs zo dat je van sommige sporten dikker wordt.

Van bepaalde sporten zou je namelijk meer zin krijgen in chocolade en snacks. De onderzoekers keken naar welke sport mensen beoefenden en waar ze na het sporten zin in hadden.
Zo bleek dat mensen na het hardlopen op een zomerdag zin hadden in waterig voedsel, zoals bijvoorbeeld een watermeloen. Zwemmers die in koud water hadden gezwommen, hadden juist zin in chocolade en snoep
pi_66419863
Oi Isa!
Ik moet trouwens zeggen dat ik van zwemmen inderdaad honger krij! Ik krijg vooral zin in patat en dergelijke!
pi_66420135
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
Oi Isa!
Ik moet trouwens zeggen dat ik van zwemmen inderdaad honger krij! Ik krijg vooral zin in patat en dergelijke!
Inderdaad. Je ziet ook altijd mensen patat eten bij het zwembad.
pi_66420231
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Inderdaad. Je ziet ook altijd mensen patat eten bij het zwembad.
En nooit bij de squash-baan
pi_66421048
ik had ook altijd flinke honger na het zwemmen moet ik zeggen, terwijl ik dat na skaten veel minder had, terwijl ik dat dan langer deed(en ook flink meer kcal mee zou verbruiken als ik het goed heb..)
pi_66434080
ik moet zeggen ik ben nu met zwemmen (aquafun) gestopt en doe nu 2 keer in de week fitnissen (onder begleiding van fyshio ivm spierziekte) en ik zeg nu nooit daarna wat heb ik een honger terwijl met zwemmen had ik dat idd altijd.
pi_66465658
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
Oi Isa!
Dat komt omdat de mogelijkheid er is; niets zo lekker als de geur van frietjes als je uit het water komt zetten

Ik zwem 2x per week, en ik eet daarna niet veel extravaganter dan anders. Ik ga om 12 uur zwemmen, zit ik om kwart over een weer op mijn werkplek, en dan eet ik gewoon mijn lunch op

Ik merk trouwens wel dat je best spieren ontwikkelt met zwemmen. Maar ik krijg dus echt van die lelijke sportschouders
pi_66468777
Is Miss S trouwens met vakantie oid? Heb haar al een week niet gezien.
pi_66469974
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Is Miss S trouwens met vakantie oid? Heb haar al een week niet gezien.
Zou goed kunnen. We hebben deze week vrij (zelfde studie).
pi_66470438
Zwemmen is op zich wel tof....
En het water is hier erg warm dus ik kan met Leander En ik kan het zwembad vanuit mijn raam zien. 2 minuten lopen

Maar van baantjes zwemmen komt dan wrs niks meer terecht en de entree is voor Leander gewoon 4,-
pi_66483525
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:00 schreef freecell het volgende:
Zwemmen is op zich wel tof....
En het water is hier erg warm dus ik kan met Leander En ik kan het zwembad vanuit mijn raam zien. 2 minuten lopen

Maar van baantjes zwemmen komt dan wrs niks meer terecht en de entree is voor Leander gewoon 4,-
belachelijk zeg! Je zou toch zeggen dat je hem gratis of voor een euro mee kon nemen.. Is dat dan ook zo op die speciale kinderspeelochtenden enzo?

Ik had net trek toen ik thuiskwam, dus ik heb een paprika gepakt... Was weer eens wat anders, maar ik zit wel lekker vol..
Vanmorgen op school voor het eerst in tijden weer eens een gebakje gepakt bij de jarigen van de maand, maar ik heb ervan genoten..
pi_66492387
Ik heb een appartement gevonden en maandag krijg ik de sleutel
helemaal super
pi_66493768
Wat tof Riann!

Je gaat nu echt op jezelf wonen dus?
Spannend hoor, moet je veel klussen?
pi_66503377
Hoe leuk Riann! Waar en hoe en wat? Vertel!

teigan, zo nu en dan een gebakje moet kunnen hoor. Moet ik me bij de maandelijkse jarigen voorstellen dat er een keur aan gebakjes te kiezen valt en dat 1x per maand? Op zich dan een hele slimme oplossing voor de 3 gebakjes gemiddeld per week als je ergens werkt met veel jarigen

Freecell, ik ben vanmorgen naar bed gegaan! Geen muffindeeg niks meer gemaakt en gesnoept
pi_66507993
In asten kom ik te wonen de gemeente waar ik nu ook in woon. Ze staan al enkele jaren leeg daar op de verdieping. Het zijn eigenlijk senioren woningen. Maar ze willen daar nu ook jongeren met een lichamelijke beperking. Dus ideaal voor mij. Ook lekker rustig voor mij daar tussen de ouderen mensen. 1 slaapkamer appartement behoorlijke slaapkamer woonkamer met keuken klein hokje voor een wasmachine etc en nog zo een opberghok. En een balkon wat ook wel een droom van me was. dus eigenlijk best wel veel ruimte. Loopafstand (paar minuten) bakker slager en hema en een paar meer kleine winkeltjes. En het word ook wel wat klussen. De muren en de vloer moeten ziezo gedaan worden. de kozijnen en plinten en deuren zien er eigenlijk perfect uit dus dat weet ik nog niet wat ik daar mee doe. Ik zal binnenkort wel eens een keer foto's maken. Ik ben echt super blij ermee ik ben er ook aan toe om opmezelf te zitten. Had het nog niet zo snel verwacht.
Maar de spanning zit er ook nog erg in dat zie je wel dat als ik om dit tijdstip wakker ben.
pi_66508058
Het klinkt superleuk, Riann! En klussen in een nieuw huisje is geweldig De geur van verf, alles nieuw en van jou, gewoon een uniek gevoel Wanneer kan je er beginnen?
pi_66508542
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoe leuk Riann! Waar en hoe en wat? Vertel!

teigan, zo nu en dan een gebakje moet kunnen hoor. Moet ik me bij de maandelijkse jarigen voorstellen dat er een keur aan gebakjes te kiezen valt en dat 1x per maand? Op zich dan een hele slimme oplossing voor de 3 gebakjes gemiddeld per week als je ergens werkt met veel jarigen

Freecell, ik ben vanmorgen naar bed gegaan! Geen muffindeeg niks meer gemaakt en gesnoept
alle jarigen trakteren in 1 keer.. Zou ook anders niet te doen zijn, soms heb je wel 10 jarigen in een maand, dan is er ook niets meer aan... Sommigen trakteren alsnog liever los, maar dat is hun eigen keus...
pi_66508713
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:

Wat goed!
pi_66508761
En ik ga zo sporten

En ik heb me opgegeven voor geneesmiddelen onderzoek Kom je dan wel op bezoek als ik meedoe? (Zuidlaren)
pi_66509636
Vet leuk
Maar meestal willen ze daar toch geen vruchtbare vrouwen? Alleen gesteriliseerd of 50+ ?

En TARA wilde dat ooit ook, maar mocht niet (raad eens waarom, haha)

En natuurlijk kom ik je opzoeken! Wanneer?
pi_66509718
Ik moet eerst gekeurd worden Maar je moest overgewicht hebben, niet roken, vrouw zijn en ouder dan 18 en de pil mag
pi_66510167
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 04:10 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt superleuk, Riann! En klussen in een nieuw huisje is geweldig De geur van verf, alles nieuw en van jou, gewoon een uniek gevoel Wanneer kan je er beginnen?
maandag dan krijg ik de sleutel. Maar dit weekend ga ik alvast is overal kijken wat voor meubels ze hebben en zo. En dan maandag moet ik vragen wat ik wel wat ik niet met de muur en de vloer kan en mag doen. En dan begint het regel en kluswerk
pi_66510332
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eerst gekeurd worden Maar je moest overgewicht hebben, niet roken, vrouw zijn en ouder dan 18 en de pil mag
Ah kijk
Misschien is het wel een nieuw wondermiddel (dat zou echt zo tof zijn, haha)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:01:37 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_66518381
Bij ons was het iedereen heel erg duidelijk dat ze zulk soort dingen niet moesten flikken. Vooral Berts familie staat bekend om "leuke" geintjes.

Een nepdrol op de deurmat die de hele vloerbedekking ingelopen werd omdat ook alle lampen losgedraaid waren. Kleurtabletten in de kranen, met zaagsel en behanglijm dingen op de ruiten smeren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66521833
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. We hebben deze week vrij (zelfde studie).
was lekker een weekje weg
pi_66521914
Waar ben je geweest Miss_S?
pi_66521966
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:24 schreef teigan het volgende:
Waar ben je geweest Miss_S?
Het Meerdal, dus niet zover weg
Wel lekker een huisje met privesauna
pi_66522950
Lekker
pi_66523062
Een privesauna lijkt mij best erg lekker hoor!!!

in ons hotel op Ameland zat ook een kleine sauna, maar dat was maximaal 4 personen volgens de balie, en je moest daar reserveren, en toch zaten we er op een gegeven moment met 6 personen, dus het werkte niet helemaal..
pi_66527708
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef teigan het volgende:
Een privesauna lijkt mij best erg lekker hoor!!!

in ons hotel op Ameland zat ook een kleine sauna, maar dat was maximaal 4 personen volgens de balie, en je moest daar reserveren, en toch zaten we er op een gegeven moment met 6 personen, dus het werkte niet helemaal..
Ik heb er ook van genoten

Even een crosspost vanuit slank

Voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen week op vakantie (na):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66527795
goed bezig miss S.
Ik dacht altijd dat je icoon ook een foto van jezelf was
pi_66529798
Miss-s Ik heb veel foto's van je gezien, maar ik dacht bij de voor foto's toch echt nog even "sow "
Je hebt het echt super goed gedaan! Je bent nu gewoon slank en strak

Ik ben nu weer ongeveer 67,5 kg steeds. Toen ik vorig jaar dat gewicht had was ik heel tevreden en nu helemaal niet En dat komt voornamelijk door mijn hangbuik.... En ik wéét dat ik daar niks aan kan doen en ook niks tegen kan doen en dat je het nauwelijks ziet als ik niet in bikini loop.....
En toch frustreert het

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 27-02-2009 19:32:54 ]
pi_66530722
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Miss-s Ik heb veel foto's van je gezien, maar ik dacht bij de voor foto's toch echt nog even "sow "
Je hebt het echt super goed gedaan! Je bent nu gewoon slank en strak

Ik ben nu weer ongeveer 76,5 kg steeds. Toen ik vorig jaar dat gewicht had was ik heel tevreden en nu helemaal niet En dat komt voornamelijk door mijn hangbuik.... En ik wéét dat ik daar niks aan kan doen en ook niks tegen kan doen en dat je het nauwelijks ziet als ik niet in bikini loop.....
En toch frustreert het
ik schrok eventjes, maar volgens mij heb je 2 cijfertjes omgedraaid, bedoel je niet 67,5?
pi_66531186
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:16 schreef teigan het volgende:

[..]

ik schrok eventjes, maar volgens mij heb je 2 cijfertjes omgedraaid, bedoel je niet 67,5?
Ja
Ik zal het even editten!
76,5 heb ik ook wel gewogen trouwens En 86,5 ook wel....
Alleen niet recent
pi_66532845
Wij vroegen ons al af of je Leander had opgegeten, maar die is nog geen 9 kilo neem ik aan...

we zijn maok en ik..
pi_66540891
Miss S, je zei altijd dat je geen voor-foto's had Maar een enorm verschil Val je nog af of ben je nu aardig gestabiliseerd? Wil je nog meer afvallen of is het goed zo? Je ziet er zo prima uit
pi_66545827
Miss_S, wat een verschil joh! Echt superknap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66545869
Geen idee of Leander al 9 kilo is : Lang niet bij het cb geweest.
Maar ik moet zeggen dat ik 76,5 voor mij ook niet raar vind klinken
pi_66546051
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Miss S, je zei altijd dat je geen voor-foto's had Maar een enorm verschil Val je nog af of ben je nu aardig gestabiliseerd? Wil je nog meer afvallen of is het goed zo? Je ziet er zo prima uit
Ik had deze kennelijk uit mijn geheugen gedelete dankjewel allemaal.
Nou na de vakantie zijn er wat kilo's bij gekomen die eraf moeten (vandaag was er alweer 1 weg)
En ik ben nu al 3 jaar redelijk stabiel tussen de 72-74 kilo (met af en toe uitschieters) maar wil eigenlijk stiekem dit jaar toch wel onder de 70.
pi_66547565
Waar is je icoon trouwens van? Ik dacht altijd dat dat jezelf was
pi_66548894
Wat leuk dat je op jezelf gaat Riann!

Groot verschil zo miss_s, goed gedaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')