abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66783269
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Amen, exactly mijn idee, veroordelingen dienen door ons rechtssysteem te geschieden en niet door het domme campingzender-volk opgezweept door Peterrr of welke andere volksmenner dan ook.

ontspannen sfeertje hier btw..
geen opgewonden nummertjes en 'bro'odzak te bekennen....
chill
pi_66783560
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef OUWEFIETS het volgende:
[ afbeelding ]

ontspannen sfeertje hier btw..
geen opgewonden nummertjes en 'bro'odzak te bekennen....
chill
Ja het kostte Hara enige inspanning maar uiteindelijk is de rebound weer een aangenaam draadje
I stand with the happy Island.
pi_66784005
Een oud Fokdraadje
quote:
Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".

"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.

Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met Nederlandse F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.

Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
pi_66784490
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef yyentle het volgende:
Een oud Fokdraadje

Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".

"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.

Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met Nederlandse F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.

Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
LOL duikkie, niet dr Phools finest hour laten we maar zeggen en het kon nog wel eens verrekte duur worden ook voor die kale als de Kalpoes winnen of leuk kunnen schikken.
pi_66785884
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:23 schreef yyentle het volgende:

Denk je trouwens dat, als het onderzoek naar de verdwijning van Holloway grondig wordt overgedaan door de Rijksrecherche (compleet met onderzoek naar wat Natalee allemaal uitspookte, want ook dat hoort bij fatsoenlijk onderzoek) en dat onderzoek voegt niets toe aan datgene wat Hans Mos vertelde, Beth Holloway en haar Amerikaanse complotmakers daarna zullen stoppen met hun primitieve publieke veroordelingen en oproepen tot boycotten van onschuldige burgers?
zelfs al is de hele zaak opgelost en zitten de daders achter de tralies.
ik denk dat er zelfs dan daar wel een paar zijn die altijd door zullen gaan totdat elke Arubaan en Nederlander opgeknoopt is, omdat ze zonder deze zaak in een groot diep gat vallen.

en natuurlijk zijn publieke veroordelingen niet goed.
maar als justitie er een potje van aan het maken is, en de nederlandse regering en de tweede kamer zijn het daar nu wel over eens zo ongeveer.
dan kan de politiek ingrijpen: de minister van justitie van nederland heeft die bevoegdheid.

vandaag heeft Aruba ook een schijnbare 'concessie' gedaan.
de nederlandse minister van justitie kan via de koninkrijksministerraad de PG van Aruba aanwijzingen geven.
de hoge raad moet hier wel eerst naar kijken en de PG kan het naast zich neer leggen.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_53584.php
maar dit is helemaal geen concessie. de nederlandse minister van justitie in de koninkrijksministerraad kon dit al lang via art. 43/51 van het statuut.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66786241
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef Caesu het volgende:
maar als justitie er een potje van aan het maken is, en de nederlandse regering en de tweede kamer zijn het daar nu wel over eens zo ongeveer
Lulkoek Caesu, daar zijn de regering en de tweede kamer het nog helemaal niet over eens, zoals ik je al eens eerder zei je moet eens leren tussen feiten en meningen te differentieren.
pi_66787363
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:12 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Lulkoek Caesu, daar zijn de regering en de tweede kamer het nog helemaal niet over eens, zoals ik je al eens eerder zei je moet eens leren tussen feiten en meningen te differentieren.
lulkoek. het is helemaal niet alleen mening van mij.
feit is dat regering en tweede kamer zich grote zorgen maken.

regering:
quote:
Het bestuur in de Nederlandse Antillen en Aruba functioneert op een
aantal terreinen niet goed. Met name over de corruptie maak ik mij
zorgen.
quote:
Naast de strafrechterlijke kant is er echter ook een kant van de bestuurders.
Ik ben van mening dat de bestuurders in de Nederlandse Antillen en
Aruba sterker stelling kunnen nemen tegen zaken waarin (de schijn van)
belangenverstrengeling of gebrek aan transparantie twijfels doen rijzen
over de integriteit van het overheidsbestuur.
http://static.ikregeer.nl/pdf/KST128229.pdf
quote:
Van de informatie over de interne verhoudingen binnen de regeringspartij
heb ik kennisgenomen. Dat de minister-president en de minister van
Justitie zich ieder op hun eigen wijze over Nederland uitspreken is mij uit
eigen ervaring en uit de kranten bekend. Ik volg de situatie in Aruba in zijn
algemeenheid op de voet en met toenemende zorg.
Het is niet voor niets
dat Nederland investeert in de nauwe samenwerking met Aruba om de
vreemdelingenketen en de politieorganisatie op orde te brengen.Ook
maak ik me zorgen naar aanleiding van berichten dat het Gemeenschap-
pelijk Hof van Justitie niet in staat wordt gesteld de nodige verbeteringen
in de bedrijfsvoering op het eiland door te voeren hetgeen gevolgen kan
hebben voor de rechtspraak. Deze berichten zijn voor mij aanleiding op
korte termijn met de minister-president van Aruba nog eens te spreken
over positie van de rechterlijke macht in Aruba.
http://static.ikregeer.nl/pdf/KST128224.pdf

tweede kamer (niet alleen de oppositie):
quote:
Volgens CDA-Kamerlid Bas Jan van Bochove bevat de notitie niets nieuws. "Het is een beschrijving van de situatie en van de problemen. Die feiten kenden we al. Maar ik zie nog geen tekenen van verbetering. Ik had gehoopt dat er in de laatste drie jaar meer voortgang was geboekt dan nu wordt beschreven."
http://antilliaans.caribiana.nl/politiek/car20090225_aruba
quote:
De VVD neemt vooralsnog geen genoegen met de notitie van staatssecretaris Ank Bijleveld van Konkrijksrelaties over de 'Staat van het Bestuur' in de Antillen en Aruba. Volgens Tweede Kamerlid Johan Remkes roept de notitie meer vragen op dan het antwoorden verschaft. Remkes wil dan ook een stevige hoorzitting over dit onderwerp.

De voormalige minister van Binnenlandse Zaken verwacht weinig heil van het opnieuw stellen van vragen aan de staatssecretaris. Hij maakt zich onder andere zorgen over de intergriteit van het bestuur en de onafhankelijkheid van de justitiële keten op de Antillen en Aruba. Daarover wil de VVD praten met deskundigen, 'desnoods in vertrouwelijkheid'.

Het gaat Remkes vooral om de drie eilanden die straks zelfstandige landen zijn in het Koninkrijk: Curaçao, Sint Maarten en Aruba. Als voormalig minister was hij betrokken bij de Antillen en Aruba en weet hij meer dan andere Kamerleden. "Van die informatie kun je niet altijd gebruik maken. Dat is de reden dat mij dit de aangewezen weg lijkt. Ik maak mij vreselijke zorgen."

Chantage Aruba
Over Aruba, en met name minister van Justitie Rudy Croes, oordeelt Remkes hard. De incidenten rond de minister sterken hem in de weigering om te praten over verhuizing van het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van Willemstad naar Oranjestad. Hij heeft het zelfs over een 'chanterende attitude' van Croes in een brief aan zijn Antilliaanse ambtgenoot David Dick. Daarin dreigde Croes de onderhandelingen over de staatkundige hervormingen te blokkeren als er niet over verhuizing van het Hof zou worden gesproken.

Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties deelt de zorgen van de Kamer en neemt de kritiek ter harte.
Maar ze ziet vooralsnog geen reden om de staatkundige vernieuwingen op te schorten. "Over de voortgang van het staatkundig traject maak ik me geen zorgen."
http://antilliaans.caribiana.nl/politiek/car20090305_TK-notitie

en dan ben ik inderdaad van mening dat een corrupt, slecht functionerend justitieapparaat zo'n zaak als de Holloway-zaak niet op kan lossen.
daarom: politiek ingrijpen en de Rijksrecherche justitie daar onderzoeken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66787761
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Caesu het volgende:
lulkoek. het is helemaal niet alleen mening van mij.
feit is dat regering en tweede kamer zich grote zorgen maken.
Owww maar dat is iets heel anders dan je eerder meldde en niet waar ook trouwens, feiten en meningen Caesu, probeer ze gescheiden te houden.
pi_66788839
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Owww maar dat is iets heel anders dan je eerder meldde en niet waar ook trouwens, feiten en meningen Caesu, probeer ze gescheiden te houden.
ik geef duidelijk aan wanneer het een mening van mij betreft.
en wanneer ik feiten post dan zorg ik dat ik die kan onderbouwen.
dat jij dat allemaal een beetje lastig vindt kan ik ook weinig aan doen.

feit: regering en tweede kamer maken zich grote zorgen over politie/justitie op Aruba.
en jij bent van mening dat dat niet zo is. prima, dat mag jij vinden.

wordt vervolgd trouwens. dinsdag weer een algemeen overleg hierover met de staatssecretaris.
en de week erop is al de werkgroep gepland die een onderzoek gaat doen naar bestuur en rechtszekerheid op Aruba/Antillen.
http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/commissies/NAAZ/index.jsp helaas ligt die site eruit nu.
pi_66790378
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

'Onschuldig tot het tegendeel bewezen is' doet z'n werk! Het rechtssysteem functioneert prima!

Publieke veroordeling is voorbehouden aan de onwetenden, de dommen, de zelf-ingenomenen, onder verwijzing naar o.a. het rijtje ranzigen van JoBuster: ''Fab7, puntmutsen, kruizenbranders, bedenkelijke types zoals Jamie Skeeter, PI TJ Ward, Dan en Kelly, Jossy Mansur, Peterrr de Vries, coke-snuivende vrouwenmeppende USA-geweigerde Boca Grande Patrick vd Eem, Joe Mammana, (een ex-crimineel die later succesvol in de eieren werd), supporters van de Aruba boycot'' enzovoorts enzovoorts enzovoortszzzzz
om nu gelijk de hele wereld dom te noemen moet je zelf weten, jack de ripper was natuurlijk ook zo onschuldig. het zijn juridische woorden onschuldig tot het tegendeel is bezwezen. toch gek dan dat mensen jarenlang in de cel kunnen zitten , door het rechts systeem veroordeelt zijn en vele jaren later weer eens een rechtlijke dwaling blijkt te zijn. de puttenze moordzaak is een mooi voorbeeld, luci de verpleegster weet er alles van.

hoe kom je erbij dat het rechtssysteem prima functioneert, soms gaat het helemaal fout !!!

zo ook in de zaak holloway maar dan de andere kant op, o j simson is ook zo'n zaak. dingen zijn vaak overduidelijk, dat het gerecht dan faalt is voor menselijk oordeel toch een feit.

gelukkig mag ik zelf bepalen wat ik van deze zaak vind, zoals vele onderons, we zien een jongeman die geholpen wordt door pa en zijn vriendjes , liegen en bedriegen, in geheime opname zeggen dat hij de laatste was die holloway levend zag, haar achterliet terwijl ze medische hulp nodig had. het mag dan door knoeiwerk niet tot een berechting komen. een leuke en nette joran zullen we hem nooit meer kunnen noemen, als je jeleven zo wilt indelen prima, maar dat de rest een oordeel over deze leugenaar mag hebben wil in niet dom noemen, alleen naieve mensen zijn soms dom.

nu kan je roepen van de daken wat je wilt over onschuld van joran, deze jongen man doet er alles aan om zijn leven te vernielen, maar ach dat doen wel meer mensen. joran zal omdat hij daar zelf voor gekozen heeft altijd de eeuwige verdachte voor de moord op natalee holloway zijn, geholpen door de kalpoe's heeft daar iets afgespeelt waarover op de dag van vandag gelogen moet worden. nou zo kweek je criminelen en mensen die denken boven de wet te staan. met als resultaat dat sommige mensen het dupe zullen worden, verder zien we joran niet echt spijt hebben en de grootte jongen uithangen.

ach en enige domme die ik ken is dan wel joran, vroeg of laat komt hij er wel achter dat zijn jeugdige leven toch niet zo geweldig was, ik denk dat vele dat wel met mij eens zijn. de gevens op internet gaan niet weg, een levenlange vervolging zal wel het gevolg zijn. nou joran liever dan ik hoor. we zien wel over tien jaar of twintig hoeveel succes deze leugen voor joran heeft gebracht. tot nu toe zijn er mensen die het wel leuk vinden joran te volgen, joran hoeft maar iets te doen of hij is in nieuws met de jongeman die verdacht wordt nalatee holloway te hebben vermoord, das zo fijn van de media

aruba komt zolang deze zaak niet is opgelost ook niet best uit de verf, het imago van een land waar je zorgeloos vacatie kan vieren als tiener meisje ben je wel kwijt, je ken zomaar verdwijnen op aruba en de politie weet zich geen raad dat normaal op te lossen, kortom ik denk dat aruba menig school vacantie zal missen, en dat schijn voor een landje dat afhankelijk is van toerisme toch wel pijn te doen.

dus zo onschuldig is deze zaak niet, het hangt als een molensteen aan aruba, de famile van der sloot , ik vindt het allemaal niet zo'n beste keuze, had gewoon eerlijk geweest , gezegt hoe het was gegaan. een moord ben voorbedachte raden zal het wel nooit worden, het is waarschijnlijk ergens goed fout gegaan, een meisje dat is bezweken en een paar jongens die in paniek raakte, en verder een vader die zijn loopbaan in rook zag opgaan. had joran gewoon de waarheid verteld dan had hij zijn straf kunnen uitzitten , met afstrek van voorarrest, hoogst waarschijnlijk had hij geen dag in de nor gezetten en had hij zijn leven en zijn loopbaan kunnen oppakken, nu wordt hij nog steeds achtervolgt, zijn vader loopbaan naar de maan en zijn er altijd weer mensen die geld zien in een verhaal rond joran

er zijn beoordelings fouten gemaakt en ik denk dat vaders van der sloot wel spijt zal hebben zich ooit te hebben bemoeid met deze rechtsgang, het was de bedoeling dat deze zaak een ruste dood zou sterven een verdwijning van een americaan meisje SO WHAT !!!, helaas de gevolgen zijn anders gelopen nooit verwacht wel gekregen, het plubliek mag een oordeel geven omdat het rechtssysteem dat niet doet.
pi_66791325
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 02:17 schreef duikkie het volgende:

[..]

om nu gelijk de hele wereld dom te noemen moet je zelf weten,
Noem jij fanatici die bedreigen en intimideren onder leiding of met steun van leugenaar en geldwolf Beth Holloway de hele wereld?
quote:
hoe kom je erbij dat het rechtssysteem prima functioneert, soms gaat het helemaal fout !!!

Tuurlijk Duikkie, dat gebeurt overal waar mensen leven.
quote:
gelukkig mag ik zelf bepalen wat ik van deze zaak vind,
De wet bepaalt dat je niet voor eigen rechter mag spelen, daar heeft ons systeem rechters voor.
quote:
ach en enige domme die ik ken is dan wel joran, vroeg of laat komt hij er wel achter dat zijn jeugdige leven toch niet zo geweldig was, ik denk dat vele dat wel met mij eens zijn. de gevens op internet gaan niet weg, een levenlange vervolging zal wel het gevolg zijn.
Ja hoor! het is al bijna vier jaar geleden: over 2 jaar weet niemand meer wie Natalee was.
Waarom denk je dat?
Heb je zo'n diepe haat tegen Joran? Waarom dan? Persoonlijk rancunetje ofzo?
Stel je voor dat Natalee zich letterlijk heeft doodgesnoven/doodgezopen, is het dan Joran's schuld?

Ik ken een meisje dat, nadat ze speed had genomen, in de trein een epilepsieaanval kreeg. Ze was 18 jaar, het was haar eerste epileptische aanval, ontstaan door drugsgebruik.
En ze had niet eens gedronken toen het gebeurde.
quote:
het is waarschijnlijk ergens goed fout gegaan, een meisje dat is bezweken en een paar jongens die in paniek raakte,
We zijn het bijna eens: Deepak en Satish waren er niet bij, dat is door de computergegevens
aangetoond.
quote:
dus zo onschuldig is deze zaak niet, het hangt als een molensteen aan aruba,
Nog steeds?
pi_66791595
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:20 schreef yyentle het volgende:

[..]

Noem jij fanatici die bedreigen en intimideren onder leiding of met steun van leugenaar en geldwolf Beth Holloway de hele wereld?
[..]

[..]

De wet bepaalt dat je niet voor eigen rechter mag spelen, daar heeft ons systeem rechters voor.
[..]

Ja hoor! het is al bijna vier jaar geleden: over 2 jaar weet niemand meer wie Natalee was.
Waarom denk je dat?
Stel je voor dat Natalee zich letterlijk heeft doodgesnoven/doodgezopen, is het dan Joran's schuld?

Ik ken een meisje dat, nadat ze speed had genomen, in de trein een epilepsieaanval kreeg. Ze was 18 jaar, het was haar eerste epileptische aanval, ontstaan door drugsgebruik.
[..]

We zijn het bijna eens: Deepak en Satish waren er niet bij, dat is door de computergegevens
aangetoond.
[..]

Nog steeds?
ik geloof dat er maar weinig mensen op deze aarbol rondlopen met internet , die nooit van joran en natalee hebben gehoort hoor

als recht systemen falen , gaan mensen zelf wel oordelen, daarom hebben we rechters. omdat wij als mensen altijd wel een straf weten voor wat ons is aangedaan.

over twee jaar weten we of je gelijk hebt, maar zeiden ze dat een half jaar op aruba ook niet waait wel over , verlopig nog niet.

o ik geen haat tegen joran hoor, ik alleen joran en zijn vrienden niet begrijpen, gewoon vertellen wat er is gebeurt kan minder erg zijn en zeker korter dan hoe het nu gaat.
als natalee bezweken is in de auto is dat zeker joran/ deepak en satisch hun schuld, en de schuld is dan dat ze een hulpbehoefde aan haar lot hebben overgelaten.
uit computer gegeven blijkt nergens dat de kalpoe's de auto niet bestuurde hoor
pi_66792016
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:07 schreef duikkie het volgende:

[..]

als natalee bezweken is in de auto is dat zeker joran/ deepak en satisch hun schuld, en de schuld is dan dat ze een hulpbehoefde aan haar lot hebben overgelaten.
Maar ze is niet in de auto bezweken en dat weet Beth Holloway ook.

Daarom bedenken haar vrienden nu dat er twee Honda's waren.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:02:44 #254
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66793163
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:20 schreef yyentle het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarom denk je dat?

[..]

aangetoond.
[..]

Nog steeds?
Hier moet ik je toch even corrigeren grote vriendin(van de Kalpoe`s),

Ik denk dat je niet beseft dat er heel wat mensen zijn die zich hebben `toegewijd` aan deze zaak en aan Natalee`s lot !
Deze mensen, waaronder ikzelf, zullen de zaak niet laten rusten en zullen Joran en de Kalpoe`s BLIJVEN CHASEN net zolang hun onschuld bewezen is, ze veroordeeld zijn of op een andere manier RECHT is geschied !

Groetjes

pi_66793223
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:07 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik geloof dat er maar weinig mensen op deze aarbol rondlopen met internet , die nooit van joran en natalee hebben gehoort hoor
ja, en.. dus..? dit rechtvaardigt publieke beschuldiging en levenslange vervolging ?
quote:
als recht systemen falen , gaan mensen zelf wel oordelen, daarom hebben we rechters. omdat wij als mensen altijd wel een straf weten voor wat ons is aangedaan.
in deze zaak is niemand gedaagd, laat staan strafrechtelijk door een rechter veroordeeld, bij gebrek aan wettelijk & overtuigend bewijs, beetje simpel gedrag dus om maar maar wat beschuldigingen rond te schreeuwen, gebaseerd op weet ik veel wat voor kletskoekerig, zelfingenomen en verongelijkt gewauwel van deze en gene.. (zie eerdere rijtje )
quote:
over twee jaar weten we of je gelijk hebt, maar zeiden ze dat een half jaar op aruba ook niet waait wel over , verlopig nog niet.
wie weet worden we ooit nog eens verrast met de werkelijke oplossing vh mysterie.... misschien wel eentje waar iedereen raar van op z'n neus staat te kijken.. sowieso had er verder moeten worden gekeken dan de neuzen lang zijn.. > maar ja obstruction USA Alabama
quote:
o ik geen haat tegen joran hoor, ik alleen joran en zijn vrienden niet begrijpen, gewoon vertellen wat er is gebeurt kan minder erg zijn en zeker korter dan hoe het nu gaat.
uit computer gegeven blijkt nergens dat de kalpoe's de auto niet bestuurde hoor
als als als als.. al die veronderstellingen.. en daar heb jij dus jouw schuldvraag op gebaseerd... en, dacht ik, grotendeels beantwoord.
pi_66793407
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:02 schreef bastibro het volgende:

[..]

Hier moet ik je toch even corrigeren grote vriendin(van de Kalpoe`s),

Ik denk dat je niet beseft dat er heel wat mensen zijn die zich hebben `toegewijd` aan deze zaak en aan Natalee`s lot !
Deze mensen, waaronder ikzelf, zullen de zaak niet laten rusten en zullen Joran en de Kalpoe`s BLIJVEN CHASEN net zolang hun onschuld bewezen is, ze veroordeeld zijn of op een andere manier RECHT is geschied !

Groetjes

[ afbeelding ]
Dit bedoel ik dus... heel terecht trouwens dat je 'toegewijd' tussen haakjes hebt geplaatst.. suggereert een liefdadige, bezielende inborst, iets waar m.i. totaal geen sprake van is.. dit soort 'toewijding' associeer ik eerder met haatdragend fanatisme.. ik zou me kapot schamen als mensen zoals jij op deze manier 'mijn' RECHT zouden willen halen.. JUSTICE for Natalee... laat me niet lachen zeg, hypocrisie ten top!!!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:37:17 #257
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66793798
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:19 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus... heel terecht trouwens dat je 'toegewijd' tussen haakjes hebt geplaatst.. suggereert een liefdadige, bezielende inborst, iets waar m.i. totaal geen sprake van is.. dit soort 'toewijding' associeer ik eerder met haatdragend fanatisme.. ik zou me kapot schamen als mensen zoals jij op deze manier 'mijn' RECHT zouden willen halen.. JUSTICE for Natalee... laat me niet lachen zeg, hypocrisie ten top!!!
Van haatdragend fanatisme zou spraken zijn wanneer ik mijn pijlen op bepaalde personen zou richten.
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit maar, zelfs Joran zou in theorie nog onschuldig kunnen zijn, al lijkt me dat hoogst onwaarschijnlijk.
Het gaat om de waarheid ! Jullie zijn enkel uit op het promoten van de overigens walgelijke gielen theorieen.
In mijn ogen zijn jullie en vooral Petje Aruba en Y Kalpoe, van het ergste soort.
Van het soort waar ons land zich voor schaamt en het soort dat vroeger NSB-ers een warme maaltijd bereide. brrrr

[ Bericht 0% gewijzigd door bastibro op 07-03-2009 11:42:18 ]
pi_66794215
Verslaving op Aruba > klinkt toch wel zorgelijk

Op dit moment zijn er zo een 11.000 mensen op Aruba die drugsgebruiken. Dit is 10 procent van de Arubaanse bevolking!! Tweeduizend mensen worden beschouwd als problematische gebruikers. Bijvoorbeeld jongeren die nog thuis wonen en hun ouders in elkaar slaan omdat ze geld willen hebben voor drugs. Driehonderdtachtig inwoners van Aruba zijn op dit moment dakloos, hebben een problematisch drugsgebruik en vaak in combinatie met criminaliteit.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66794441
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef bastibro het volgende:

[..]

Van het soort waar ons land zich voor schaamt en het soort dat vroeger NSB-ers een warme maaltijd bereide. brrrr
Er geen is aanleiding om de Kalpoes te verdenken, dus ook niet om ze te beschuldigen, dat weten het OM en de onderzoekers. Overigens begrijp ik niet waarom dit soort beledigingen aan ons adres op het web worden toegestaan.

Maarre, het was toch echt Natalee zelf die zoop en zich aan diverse mannen aanbood.
Dat zijn de feiten.
pi_66794618
De feiten zijn dat ze alles wekenlang bij elkaar gelogen hebben wat er maar bij elkaar te liegen viel ! Aantoonbaar nog wel ! Daarna hebben ze voornamelijk de mond gehouden .
Dat zijn de feiten !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66795043
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:13 schreef johan555 het volgende:
De feiten zijn dat ze alles wekenlang bij elkaar gelogen hebben wat er maar bij elkaar te liegen viel ! Aantoonbaar nog wel ! Daarna hebben ze voornamelijk de mond gehouden .
Dat zijn de feiten !
De Kalpoes logen tot 2 dagen na hun aanhouding: dit was 11 juni 2005. Vanaf 11 juni zijn ze diverse malen verhoord en alles wat ze vanaf dat moment vertelden klopte.

Later bleek als bonus ook nog eens dat wat de Kalpoes hadden verteld, overeenkwam met de telefoon en computergegevens.
pi_66795111
De feiten zijn dat alleen Joran nog als verdachte te boek staat. De Kalpoes zijn geen verdachten meer. Ondanks het feit dat het OM op Aruba het hier niet mee eens was, zijn ze verder ook niet in hoger beroep gegaan tegen die beslissing van de rechter.

Dat kan twee redenen hebben 1) dat het OM inderdaad onvoldoende feiten en omstandigheden kon aandragen om hen als verdachten te blijven benoemen of 2) dat ze op dat moment niet al hun "kruit" wilden verschieten en op een later moment alsnog proberen om hen als verdachten aan te merken.
--
pi_66795132
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:02 schreef bastibro het volgende:
Hi, hi "toegewijd" aan de zaak Holloway, nou succes ermee joh
quote:
Nu daar zullen de Kalpoes en Joran van wakker liggen bassie.

Ik weet niet of je wel eens om je heen gekeken hebt op de diverse sites (SM, GM, CnG, BNH etc) maar die worden voornamelijk bevolkt door geriatrische rednecks, verlaten zielepootjes, jezusfanaten en de diverse obsessieve stalkers -edit-.

In 4 jaar heeft dat, in aantallen steeds verder afnemende, gepeupel niets maar dan ook NIETS voor elkaar gekregen.
Sterker nog de diverse fora gaan rollebollend over straat omdat men het maar niet eens kan worden wiens waanzinnige theorie nu de ware is.

En ondertussen gaat het leven op Aruba vrolijk verder, liggen bij de Kalpoes de autofolders al op de keukentafel en studeert, feest en reist Joran vrolijk in het rond.

[ Bericht 1% gewijzigd door Harajuku. op 07-03-2009 17:15:25 ]
pi_66795204
quote:
Texaanse speurders vernielen schildpadnest

ORANJESTAD — TortugAruba werd vrijdagmorgen door de rangers van Parke Arikok gevraagd een kijkje te nemen bij een van de boca’s in Parke Nacional Arikok. Daar bleek een nest van een hawksbill schildpad te zijn opgegraven. De incubatietijd van de eieren was nog niet voltooid. De kleine schildpadjes, nog half in de eischil, gaan daarom allemaal dood. Het verstoren en vernielen van schildpadnesten is bij wet verboden. Stichting TortugAruba heeft dit strafbare feit bij het Openbaar Ministerie gemeld.

Waarschijnlijk is het nest opgegraven door mensen van EquuSearch, die donderdagmiddag door de rangers bij Boca Prins werden aangetroffen, zonder dat zij zich bij de ingang van het park hadden gemeld. Begin juli wilde de groep uit Texas ook al een schildpadnest opgraven. Toen was er wel een ranger aanwezig die dit kon voorkomen.
Intussen maakt de stichting TortugAruba zich erg ongerust over de risico’s voor de natuur, die het speuren van de EquuSearch-groep met zich meebrengt. Op veel stranden is het legseizoen voor schildpadden in volle gang. De meeste nesten (met uitzondering van Eagle Beach) worden niet omheind of afgezet. De Amerikaanse onderzoekers gaven blijk weinig respect voor de Arubaanse natuur te hebben.Het is verboden op de openbare stranden en oevers te rijden met motorvoertuigen (auto’s en quads) volgens het Landsbesluit Openbare Wateren en Stranden. Het is ook verboden nesten van zeeschildpadden te verstoren volgens de mariene milieuverordening. Deze wettelijke regels zijn vastgesteld om schade aan natuur en leefmilieu te voorkomen. De bevolking en bezoekers van Aruba dragen allen een stuk verantwoordelijkheid voor het natuurbehoud van Aruba, onder andere door zich aan deze regels te houden.

Mensen die overtredingen zien, kunnen dit melden bij de (strand)politie.

Vermist meisje op Aruba #6
Kan je zien wat een respectloos schorem het is. Ze hebben maling aan alles inclusief de rechten van dieren.

Geen wonder dat de Arubanen Beth Holloway uitkotsten.

Nederlanders hoeren noemen terwijl haar eigen dochter van gekkigheid niet wist door wie
zich moet laten aflikken.
pi_66795256
quote:

[..]

Het gaat om de waarheid ! Jullie zijn enkel uit op het promoten van de overigens walgelijke gielen theorieen.
In mijn ogen zijn jullie en vooral Petje Aruba en Y Kalpoe, van het ergste soort.

dank je voor het (alweer!) byzonder sympathieke compliment!!

helaas, 0 punten gescoord, het moet zijn

'van het ergste soort van het soort waar ons land zich voor schaamt, het soort dat vroeger NSB-ers een warme maaltijd bereide bereidde brrrr'
pi_66795267
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:34 schreef mrBhimself het volgende:
De feiten zijn dat alleen Joran nog als verdachte te boek staat. De Kalpoes zijn geen verdachten meer. Ondanks het feit dat het OM op Aruba het hier niet mee eens was, zijn ze verder ook niet in hoger beroep gegaan tegen die beslissing van de rechter.

Dat kan twee redenen hebben 1) dat het OM inderdaad onvoldoende feiten en omstandigheden kon aandragen om hen als verdachten te blijven benoemen of 2) dat ze op dat moment niet al hun "kruit" wilden verschieten en op een later moment alsnog proberen om hen als verdachten aan te merken.
Deepak zat toch achter zijn eigen computer op het moment dat de computer bij VanderSloot werd aangezet aan het eind van het telefoongesprek van Joran naar Deepak?
pi_66795604
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:42 schreef OUWEFIETS het volgende:
dank je voor het (alweer!) byzonder sympathieke compliment!!

helaas, 0 punten gescoord, het moet zijn

'van het ergste soort van het soort waar ons land zich voor schaamt, het soort dat vroeger NSB-ers een warme maaltijd bereide bereidde brrrr'
LOL, ja er zijn er hier een paar bij die zich maar beter kunnen beperken tot copy - paste en het plempen van plaatjes.
pi_66795709
Iemand nog iets vernomen over de op handen zijnde nieuwe zoekactie van Dave Holloway en Silvretti. Na de 'bekendmaking' in het AD is het erg stil geworden. Gaan ze nu wel of niet opnieuw zoeken?
--
pi_66796243
quote:
Van haatdragend fanatisme zou spraken zijn wanneer ik mijn pijlen op bepaalde personen zou richten.

Ik krijg het bijna mijn strot niet uit maar, zelfs Joran zou in theorie nog onschuldig kunnen zijn, al lijkt me dat hoogst onwaarschijnlijk.
Het gaat om de waarheid !
Ahaaaa dus zo probeer jij je gedrag te rechtvaardigen, eens even kijken wat hebben we HIER :
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef bastibro het volgende:
Mogen we nu dus concluderen dat jij volgens je eigen definitie dus inderdaad een haatdragende fanaat bent?

pi_66796303
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:01 schreef mrBhimself het volgende:
Iemand nog iets vernomen over de op handen zijnde nieuwe zoekactie van Dave Holloway en Silvretti. Na de 'bekendmaking' in het AD is het erg stil geworden. Gaan ze nu wel of niet opnieuw zoeken?
Nope, verder niets van vernomen, misschien moet je even bij de bange aapjes kijken die zijn tegenwoordig de specialisten op het gebied van onderwater zoekacties
pi_66798901
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:13 schreef johan555 het volgende:
De feiten zijn dat ze alles wekenlang bij elkaar gelogen hebben wat er maar bij elkaar te liegen viel !
Nee hoor, niet wekenlang. Deepak en Satish hebben 2 dagen na hun aanhouding de waarheid verteld.
quote:
On June 11th 2005 at about 12:10 hours, we, the reporting officers, interviewed the suspect D.S. KALPOE, for further information.

"I am now willing to make a statement that is in accordance with the truth. Several details were missing from my last statement. I am going to tell you exactly what happened that night.
quote:
On June 11th 2005, at approximately 17:30 hours, we interviewed the suspect S.S. KALPOE for further information.

The statements I gave before were not entirely based on the truth.

I am now willing to make a statement in accordance with the truth.
En wat ze toen vertelden, was in overeenstemming met de computer- en telefoongegevens, en met de getuigenverklaringen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:12:44 #272
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66800258
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ahaaaa dus zo probeer jij je gedrag te rechtvaardigen, eens even kijken wat hebben we HIER :
[..]

Mogen we nu dus concluderen dat jij volgens je eigen definitie dus inderdaad een haatdragende fanaat bent?

Noem het hoe je wilt.

Dit zijn idd de schuldigen !

Moord, verkrachting, who`ll tell, maar schuldig STAAT!

(In de opinie van ieder normaal denkend mens is dat)
pi_66800723
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:12 schreef bastibro het volgende:

[..]

(In de opinie van ieder normaal denkend mens is dat)
In de opinie van de mensen die voor 11 juni 2005 zijn blijven steken, bedoel je denk ik.

En in de opinie van mensen zoals Beth Holloway die ogenschijnlijk wanhopig, maar in werkelijkheid schijnheilig meewerken aan de fraude van Dr. Phil om de beschuldigingen overeind te houden.
pi_66801649
Er is helemaal niets bewezen, dat wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk onschuldig zijn, maar gelukkig hebben we rechtbanken die daarover beslissen. Die overigens ook niet onfeilbaar zijn, maar daarom is het ook mensenwerk.

Ik ben blij dat wij in ons land (en ook in Aruba) niet zijn overgeleverd aan lieden die van mening zijn dat zij wel uitmaken wie schuldig of onschuldig is en dan dergelijk foto's plaatsen. En die vervolgens ook nog durven beweren dat 'elk weldenkend mens' het met ze eens is! Gevoel voor humor kun je ze in elk geval niet ontzeggen.

Bij dat type figuren heb ik altijd de neiging om te hopen dat ze zelf beschuldigd worden van iets wat ze niet hebben gedaan en daar dan toch voor veroordeeld worden, of dat nu is door de rechtbank of door de publieke opinie.
--
pi_66802361
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef mrBhimself het volgende:
Er is helemaal niets bewezen, dat wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk onschuldig zijn, maar gelukkig hebben we rechtbanken die daarover beslissen. Die overigens ook niet onfeilbaar zijn, maar daarom is het ook mensenwerk.
Zo is het maar net, maar je zal altijd mensen (lees onbenullen) houden die vinden dat de regels van het spel veranderd moeten worden als de uitkomst ze niet aanstaat.
quote:
Ik ben blij dat wij in ons land (en ook in Aruba) niet zijn overgeleverd aan lieden die van mening zijn dat zij wel uitmaken wie schuldig of onschuldig is en dan dergelijk foto's plaatsen. En die vervolgens ook nog durven beweren dat 'elk weldenkend mens' het met ze eens is! Gevoel voor humor kun je ze in elk geval niet ontzeggen.
Ach zulke simpele lieden lopen er nu eenmaal rond dat stoort me niet, maar als ze dan nog gaan liegen, huichelen en ontkennen dat ze haatdragende fanaten zijn dan is het tijd om even de boel recht te zetten.
quote:
Bij dat type figuren heb ik altijd de neiging om te hopen dat ze zelf beschuldigd worden van iets wat ze niet hebben gedaan en daar dan toch voor veroordeeld worden, of dat nu is door de rechtbank of door de publieke opinie.
Dat zou zijn wat de engelsen "Poetic Justice" noemen
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:55:42 #276
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66803317
I stand with the girl !!

zaterdag 7 maart 2009 @ 17:56:50 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66803353
Gaan we weer lekker?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66804133
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:24 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Nope, verder niets van vernomen, misschien moet je even bij de bange aapjes kijken die zijn tegenwoordig de specialisten op het gebied van onderwater zoekacties
Daar is het op dit gebied ook redelijk stil. Ik denk ook dat ze daar niet zitten te wachten op het een nieuwe zoekactie, waarbij Dave Holloway en Silvretti wederom gaan samenwerken. Dat zou de theorie van 'the Frog' helemaal om zeep helpen en dat is iets wat de bange apen niet zouden kunnen verdragen.
--
pi_66804642
Die is al om zeep geholpen want ze gaan zoeken !
pi_66804743
Interview: Joran van der Sloot spreekt... over poker!
Datum: (04-mrt-2009)

Dat Bekende Nederlanders pokeren, daar zijn we inmiddels een beetje aan gewend. En daar zijn we blij mee: hoewel op hun spel vaak het nodige aan te merken is, genereren de BN'ers positieve aandacht voor onze hobby... en hoe meer aandacht, hoe meer spelers.

Maar dat een Beruchte Nederlander bekend komt te staan als pokerspeler, dan is dat minder leuk. Zo iemand geeft aan het poker weer eens de louche sfeer van illegaliteit mee, waar onze favoriete hobby sowieso al zo moeilijk vanaf komt in de mainstream media.

Zo iemand is Joran van der Sloot, bekend en berucht van de zaak Holloway en van de bijbehorende, extreem goed bekeken uitzendingen van Peter R. De Vries. Dat hij pokerde was al langer bekend, maar recent dook hij weer vrijwel dagelijks op aan de toernooitafels van Party Poker. Begin februari scoorde hij de zogenaamde 'verliezende speler' zelfs een belangwekkend resultaat: in Party's Sunday $300K Guaranteed werd hij vijfde, goed voor $13.800. En toen PokerCity over dat resultaat schreef, trokken we de aandacht van een IP-adres uit Bangkok, naar verluidt de huidige verblijfplaats van de 21-jarige delinquent.

Het leek ons tijd om de meest beruchte pokeraar van Nederland eens aan de tand te voelen. Het achterhalen van de contactgegevens van deze figuur had nogal wat voeten in aarde - we weten inmiddels hoe Peter R. De Vries zich voelt! - maar dan heb je ook wat: gisteren kregen we hem eindelijk aan de lijn. Dat leverde het volgende gesprek op.

Joran?
Dat ben ik. Faka?

Eh, ja hoor. We wilden het met je over je pokerhobby hebben.

Ja, dat heb ik gezien ja. Stukje op jullie site, vond het wel erg negatief geformuleerd allemaal.

Dat verbaast je?

Nee dat niet. Kijk, enige wat ik vraag is dat mensen een beetje een open mind houden, weet je. Zelf nadenken en niet alles dat de media over hen uitstorten klakkeloos geloven.

En met de media bedoel je dan voornamelijk Peter R. de Vries?

Daar gaan we het dus niet over hebben. Alleen poker please.

Vooruit: hoe lang speel je het spel al?

Even denken... ik denk drie jaar? Ik kwam het tegen in het casino, had er natuurlijk wel van gehoord. Ook wel eens gedaan met m'n matties, maar dat was geen Texas Hold'em. Dus ik ging daar zitten en was meteen hooked. Die eerste avond won ik iets van ¤300. Dat was wel vies, ik wist echt nog niet wat ik deed.

Dat weet je inmiddels wel?

Eén van me matties speelde het veel online, daar won ie ook best veel. Die heeft me toen wat dingetjes uitgelegd. Dat je geduld moet hebben bijvoorbeeld, en dat je echt goed moet nadenken over wat je tegenstander heeft. Toen heb ik nog af en toe wat gelezen op forums en zo, vooral over toernooien en hoe je om moet gaan met een kleine stack. Heeft m'n spel echt veel beter gemaakt.

En toen ging je online spelen?

Dat ging ik eigenlijk meteen al doen. De dag nadat ik in het casino geweest was, zei ik tegen m'n maat: Ik heb gepokerd, diezelfde variant die jij online altijd doet, en het is cool. Toen hebben we meteen wat accounts aangemaakt. Op Party Poker, later ook op Full Tilt en PokerStars.

Volgens de de online tracking sites ging dat niet meteen voortvarend...

Nee man! Kijk, dat is nou een voorbeeld van niet alles geloven wat je leest. Tuurlijk won ik niet altijd, maar ik heb ook wel eens goeie prijsjes gepakt: keertje duizend dollar hier, vijfhonderd daarzo. Ging prima.

Maar de laatste tijd gaat het pas echt goed?

Ja kijk, ik was effe druk met wat andere dingetjes, maar dit jaar ben ik weer wat actiever begonnen. Serieuzer ook wel, niet meer loesoe achter dat ding gaan zitten, of helemaal skaffa weet je. Dat werkt gewoon niet. Dus ik was zwaar gefocused. Eind januari pakte ik een rug ofzo, en toen was er natuurlijk die vijfde plek waar jullie over schreven.

Had je daar nou een deal gesloten, en dus meer gewonnen?

Nee, deal waren we het niet over eens. Eén gast wilde doorspelen, volgens mij heeft hij uiteindelijk ook gewonnen dus hij had wel gelijk! Maar dus gewoon die dertien rooien, hard natuurlijk.

En daarna nog wat kleine prijzen, hier en daar rond de $1000 zo te zien.

Precies. Maar ik ben wel van plan om elke zondag in elk geval dat $215 ding op Party Poker te spelen. Is een leuk toernooi, laatste zondag weer dertigste of zo.

Volgens één van onze lezers kun je vanuit Bangkok helemaal niet inloggen op Party.

Zal wel niet. Ik heb er geen problemen mee gehad. Maar ik speel ook niet altijd vanuit Bangkok. Ik ga die gassies alleen niet vertellen hoe en wat, weet je. Fuck hen, die reacties waren weer zwaar nega.

Was jij nou degene die daadwerkelijk reageerde daar?

Nee, maar ik denk wel dat het iemand was die mij kende. Misschien een mattie van hier. Hij had wel gelijk met z'n 'niemand gunt'. Echt, zo is het.

Speel je alleen toernooien of ook cash?

Heel weinig cash. Vooral grote toernooien en heel veel sit & goes.

Vind je online leuker dan live?

Nou ja, in Nederland kon ik op een gegeven moment niet echt live meer spelen, dat hoef ik niet uit te leggen toch? En online krijg ik ook veel shit, sinds die stukkies in de krant waarin ze m'n accountnamen gezet hadden (pokerpro68of, AANOTILTKK, angryshark68 en Joran9. Red.). Gassies die me in de chat uitlachen als ik een bad beat heb en zo.

Live heb je bewezen ook niet zo goed pokerfaces te kunnen lezen?

Hoezo zeg je dat? Je hebt wel gelijk hoor. Soms denk ik: ik weet precies wat je hebt man. Maar dan zit ik er vaak toch naast, haha.

Ik bedoel: Patrick van der Eem ontmoette je ook aan de pokertafel en die had je toch niet echt door, zo is wel gebleken.

Jongen, ga nou niet... je verwacht gewoon dat niet. Zo'n conjo, ik zal je één ding zeggen hè, hij kan dingen over mij roepen, iedereen kan dingen over mij roepen, maar hoe die conjo met vrouwen omgaat, nou, daar ben ik heilig bij. Echt slecht hoe die conjo met vrouwen omgaat.

Limpen UTG? Flatcallen vanuit de big blind na een early position raise met drie callers? Zo ga je niet met QQ om inderdaad. Pure mishandeling.

Ha, gast ik snap je grapjes wel hoor. Maar ik heb wel weer genoeg gezegd nou. Ik zie je wel weer. Latz.

Linkie naar dit nep interviewtje met Joran
pi_66805253
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:43 schreef johan555 het volgende:
Die is al om zeep geholpen want ze gaan zoeken !
En waaruit blijkt het dan dat ze gaan zoeken? Uit dat ene interview in het AD, of zijn er nog andere bronnen voor.
--
pi_66818507
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:46 schreef JoBuster het volgende:
Interview: Joran van der Sloot spreekt... over poker!
Datum: (04-mrt-2009)

Dat Bekende Nederlanders pokeren, daar zijn we inmiddels een beetje aan gewend. En daar zijn we blij mee: hoewel op hun spel vaak het nodige aan te merken is, genereren de BN'ers positieve aandacht voor onze hobby... en hoe meer aandacht, hoe meer spelers.

Maar dat een Beruchte Nederlander bekend komt te staan als pokerspeler, dan is dat minder leuk. Zo iemand geeft aan het poker weer eens de louche sfeer van illegaliteit mee, waar onze favoriete hobby sowieso al zo moeilijk vanaf komt in de mainstream media.

Zo iemand is Joran van der Sloot, bekend en berucht van de zaak Holloway en van de bijbehorende, extreem goed bekeken uitzendingen van Peter R. De Vries. Dat hij pokerde was al langer bekend, maar recent dook hij weer vrijwel dagelijks op aan de toernooitafels van Party Poker. Begin februari scoorde hij de zogenaamde 'verliezende speler' zelfs een belangwekkend resultaat: in Party's Sunday $300K Guaranteed werd hij vijfde, goed voor $13.800. En toen PokerCity over dat resultaat schreef, trokken we de aandacht van een IP-adres uit Bangkok, naar verluidt de huidige verblijfplaats van de 21-jarige delinquent.

Het leek ons tijd om de meest beruchte pokeraar van Nederland eens aan de tand te voelen. Het achterhalen van de contactgegevens van deze figuur had nogal wat voeten in aarde - we weten inmiddels hoe Peter R. De Vries zich voelt! - maar dan heb je ook wat: gisteren kregen we hem eindelijk aan de lijn. Dat leverde het volgende gesprek op.

Joran?
Dat ben ik. Faka?

Eh, ja hoor. We wilden het met je over je pokerhobby hebben.

Ja, dat heb ik gezien ja. Stukje op jullie site, vond het wel erg negatief geformuleerd allemaal.

Dat verbaast je?

Nee dat niet. Kijk, enige wat ik vraag is dat mensen een beetje een open mind houden, weet je. Zelf nadenken en niet alles dat de media over hen uitstorten klakkeloos geloven.

En met de media bedoel je dan voornamelijk Peter R. de Vries?

Daar gaan we het dus niet over hebben. Alleen poker please.

Vooruit: hoe lang speel je het spel al?

Even denken... ik denk drie jaar? Ik kwam het tegen in het casino, had er natuurlijk wel van gehoord. Ook wel eens gedaan met m'n matties, maar dat was geen Texas Hold'em. Dus ik ging daar zitten en was meteen hooked. Die eerste avond won ik iets van ¤300. Dat was wel vies, ik wist echt nog niet wat ik deed.

Dat weet je inmiddels wel?

Eén van me matties speelde het veel online, daar won ie ook best veel. Die heeft me toen wat dingetjes uitgelegd. Dat je geduld moet hebben bijvoorbeeld, en dat je echt goed moet nadenken over wat je tegenstander heeft. Toen heb ik nog af en toe wat gelezen op forums en zo, vooral over toernooien en hoe je om moet gaan met een kleine stack. Heeft m'n spel echt veel beter gemaakt.

En toen ging je online spelen?

Dat ging ik eigenlijk meteen al doen. De dag nadat ik in het casino geweest was, zei ik tegen m'n maat: Ik heb gepokerd, diezelfde variant die jij online altijd doet, en het is cool. Toen hebben we meteen wat accounts aangemaakt. Op Party Poker, later ook op Full Tilt en PokerStars.

Volgens de de online tracking sites ging dat niet meteen voortvarend...

Nee man! Kijk, dat is nou een voorbeeld van niet alles geloven wat je leest. Tuurlijk won ik niet altijd, maar ik heb ook wel eens goeie prijsjes gepakt: keertje duizend dollar hier, vijfhonderd daarzo. Ging prima.

Maar de laatste tijd gaat het pas echt goed?

Ja kijk, ik was effe druk met wat andere dingetjes, maar dit jaar ben ik weer wat actiever begonnen. Serieuzer ook wel, niet meer loesoe achter dat ding gaan zitten, of helemaal skaffa weet je. Dat werkt gewoon niet. Dus ik was zwaar gefocused. Eind januari pakte ik een rug ofzo, en toen was er natuurlijk die vijfde plek waar jullie over schreven.

Had je daar nou een deal gesloten, en dus meer gewonnen?

Nee, deal waren we het niet over eens. Eén gast wilde doorspelen, volgens mij heeft hij uiteindelijk ook gewonnen dus hij had wel gelijk! Maar dus gewoon die dertien rooien, hard natuurlijk.

En daarna nog wat kleine prijzen, hier en daar rond de $1000 zo te zien.

Precies. Maar ik ben wel van plan om elke zondag in elk geval dat $215 ding op Party Poker te spelen. Is een leuk toernooi, laatste zondag weer dertigste of zo.

Volgens één van onze lezers kun je vanuit Bangkok helemaal niet inloggen op Party.

Zal wel niet. Ik heb er geen problemen mee gehad. Maar ik speel ook niet altijd vanuit Bangkok. Ik ga die gassies alleen niet vertellen hoe en wat, weet je. Fuck hen, die reacties waren weer zwaar nega.

Was jij nou degene die daadwerkelijk reageerde daar?

Nee, maar ik denk wel dat het iemand was die mij kende. Misschien een mattie van hier. Hij had wel gelijk met z'n 'niemand gunt'. Echt, zo is het.

Speel je alleen toernooien of ook cash?

Heel weinig cash. Vooral grote toernooien en heel veel sit & goes.

Vind je online leuker dan live?

Nou ja, in Nederland kon ik op een gegeven moment niet echt live meer spelen, dat hoef ik niet uit te leggen toch? En online krijg ik ook veel shit, sinds die stukkies in de krant waarin ze m'n accountnamen gezet hadden (pokerpro68of, AANOTILTKK, angryshark68 en Joran9. Red.). Gassies die me in de chat uitlachen als ik een bad beat heb en zo.

Live heb je bewezen ook niet zo goed pokerfaces te kunnen lezen?

Hoezo zeg je dat? Je hebt wel gelijk hoor. Soms denk ik: ik weet precies wat je hebt man. Maar dan zit ik er vaak toch naast, haha.

Ik bedoel: Patrick van der Eem ontmoette je ook aan de pokertafel en die had je toch niet echt door, zo is wel gebleken.

Jongen, ga nou niet... je verwacht gewoon dat niet. Zo'n conjo, ik zal je één ding zeggen hè, hij kan dingen over mij roepen, iedereen kan dingen over mij roepen, maar hoe die conjo met vrouwen omgaat, nou, daar ben ik heilig bij. Echt slecht hoe die conjo met vrouwen omgaat.

Limpen UTG? Flatcallen vanuit de big blind na een early position raise met drie callers? Zo ga je niet met QQ om inderdaad. Pure mishandeling.

Ha, gast ik snap je grapjes wel hoor. Maar ik heb wel weer genoeg gezegd nou. Ik zie je wel weer. Latz.

Linkie naar dit nep interviewtje met Joran
kijk dat bedoel ik maar, maken ze een artikel gaat de voordracht toch weer even over holloway , kortom die zaak zal nooit los staan van joran wat hij ook later in zijn leven doet. mensen zullen het altijd proberen.

verder merk je dat joran daar toch in het echte leven toch last van heeft, mensen over de hele wereld hebben een mening, en dus niet alleen mensen die men hier fanaten noemt.

kortom lekker hoor telkens weer onder te moeten duiken en een andere naam te moeten aan nemen, o wat een onbezorgt leven heeft joran

en dan zeggen dat het hem alles niets doet. verder joran nog steeds dom !!! hij schijnt toch niet uit de media te kunnen wegblijven
pi_66819003
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan we weer lekker?
we gaan heerlijk , er blijven gewoon twee kampen hier, de ene vind natalee maar niets en joran een lieverd , de andere kamp geloofd in de onschuld van een americaanse en de duivel in een nederlander. sleutelwoorden zijn beide. onschuldig

toch gek dat sommige het niet kunnen uitstaan dat andere een andere mening er op nahouden, en bij gebrek aan overtuigingskracht de andere partij maar met minder fisse woorden bestookt.
pi_66819075
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef yyentle het volgende:

[..]

Er geen is aanleiding om de Kalpoes te verdenken, dus ook niet om ze te beschuldigen, dat weten het OM en de onderzoekers. Overigens begrijp ik niet waarom dit soort beledigingen aan ons adres op het web worden toegestaan.

Maarre, het was toch echt Natalee zelf die zoop en zich aan diverse mannen aanbood.
Dat zijn de feiten.
verwijt niet een andermans splinter als je niet de balk of plank voor je eigen ogen ziet.

het gedrag van de kalpoe's is gewoon vreemd, vooral de zin na 11 juni "jij joran denkt dat natalee niets aan heeft"zegt deepak in de auto. nou kan je kwaad zijn , maar hoe kom je dan op zo'n zin ??dat laat je toch blijken dat jezelf meer weet dan joran zelf zou weten. het lijkt dan dat je na het telefoontje en email naar verloren item is gaan zoeken deze gevonden hebt en het ontblootte lichaam van natalee hebt gezien.

maar geef maar eens een andere verklaring
pi_66821390
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:30 schreef duikkie het volgende:

[..]

verwijt niet een andermans splinter als je niet de balk of plank voor je eigen ogen ziet.

het gedrag van de kalpoe's is gewoon vreemd, vooral de zin na 11 juni "jij joran denkt dat natalee niets aan heeft"zegt deepak in de auto. nou kan je kwaad zijn , maar hoe kom je dan op zo'n zin ??dat laat je toch blijken dat jezelf meer weet dan joran zelf zou weten. het lijkt dan dat je na het telefoontje en email naar verloren item is gaan zoeken deze gevonden hebt en het ontblootte lichaam van natalee hebt gezien.

maar geef maar eens een andere verklaring
Duikkie, je hebt mijn vermoeden bevestigd. Je verdraait, net als Beth Holloway en haar vrienden, de tekst naar je eigen hand.

Er werd niet gezegd Natalee, dat maak jij ervan.

Er staat:
quote:
"you think dat the girl had nothing on, you'll see who fucked who" (this sentence was not clearly intelligence)
In de eerste plaats heeft Deepak het over "you think", wat nou niet meteen medeplichtigheid doet vermoeden en in de tweede plaats werd er over verschillende dingen gesproken. Het staat dus helemaal niet vast dat die zin over Natalee ging.

Als je het hele gesprek leest en daarbij bedenkt dat Deepak en Satish niet wisten dat het gesprek werd opgenomen en Joran (die contact had met zijn pa toen hij in de gevangenis zat) wel, leest het wel eventjes anders hoor!

Het hele gesprek staat hier:

http://www.hollowaycase.com
onder:
Reference
Aruban Police Documents: bijna onderaan Transcript 6/24/05 Police Car Transcript
pi_66822209
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef yyentle het volgende:

[..]

Duikkie, je hebt mijn vermoeden bevestigd. Je verdraait, net als Beth Holloway en haar vrienden, de tekst naar je eigen hand.

Er staat:
[..]

In de eerste plaats heeft Deepak het over "you think", wat nou niet meteen medeplichtigheid doet vermoeden en in de tweede plaats werd er over verschillende dingen gesproken. Het staat dus helemaal niet vast dat die zin over Natalee ging.

Als je het hele gesprek leest en daarbij bedenkt dat Deepak en Satish niet wisten dat het gesprek werd opgenomen en Joran (die contact had met zijn pa toen hij in de gevangenis zat) wel, leest het wel eventjes anders hoor!

onder:
Reference
Aruban Police Documents: bijna onderaan Transcript 6/24/05 Police Car Transcript
ja sterker nog "the conversation on the audio CD was in Dutch and was transcripted by me, Mohan, and contains the following... "

speculaties over dit zinnetje dus waard nul-komma-nul (voorzover speculeren überhaupt zin heeft in deze zaak - niet dus)

pi_66832265
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ja sterker nog "the conversation on the audio CD was in Dutch and was transcripted by me, Mohan, and contains the following... "

speculaties over dit zinnetje dus waard nul-komma-nul (voorzover speculeren überhaupt zin heeft in deze zaak - niet dus)

[ afbeelding ]
moet je de nederlandse versie ook maar lezen die is er ook
pi_66832460
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef yyentle het volgende:

[..]

Er staat:
[..]

onder:
Reference
tuurlijk ze zitten in een politie auto , zijn opgepakt en verdacht van iets te maken te hebben met de verdwijning van natalee, en ze hebben over kalpoe's moeder ??? ofzo

en je denkt dat , in een zin is een hele normale opbouw en om aan te tonen dat de ander het niet weet of het verkeerd heeft. en jij denk dat joran dankzij zijn vader wist dat het gesprek werd getapt, nou geloof ik niet zo zeer in het hoge IQ van joran , laat zich namelijk ook twee keer met verborgen camera opnemen.

en verder er werd niet over andere dingen gesproken dat ander wat niet op de zaak van toepassing was hebben ze niet eens uitgetypt !!
pi_66833080
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef duikkie het volgende:

[..]

en verder er werd niet over andere dingen gesproken dat ander wat niet op de zaak van toepassing was
Als ik jou was zou ik een bril opzetten.
pi_66833435
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef duikkie het volgende:

[..]

en jij denk dat joran dankzij zijn vader wist dat het gesprek werd getapt, nou geloof ik niet zo zeer in het hoge IQ van joran , laat zich namelijk ook twee keer met verborgen camera opnemen.

Tijdens de verborgen camera acties was Joran niet gewaarschuwd: het ligt erg voor de hand dat Joran voor het gesprek in dat busje wel was gewaarschuwd, zeker als er sprake was de door jullie vermeende fraude.

Over IQ gesproken.

Enne, enig idee waar dit over gaat:
quote:
Satish says to Deepak: "do you have clothes"
Misschien weet de intelligentia op dit forum dat dan ook!
pi_66833443
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef duikkie het volgende:

[..]

moet je de nederlandse versie ook maar lezen die is er ook
ik heb eindeloos gezocht, kan 'm niet vinden .... maar alvast bedankt voor de tip/ hint/ link
pi_66834760
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef yyentle het volgende:

[..]

Tijdens de verborgen camera acties was Joran niet gewaarschuwd: het ligt erg voor de hand dat Joran voor het gesprek in dat busje wel was gewaarschuwd, zeker als er sprake was de door jullie vermeende fraude.

Over IQ gesproken.

Enne, enig idee waar dit over gaat:
[..]

Misschien weet de intelligentia op dit forum dat dan ook!
ben ik nu zo slim , ze hebben net een tijdje in de bak gezeten, en ze worden binnen kort vrijgelaten. dan is de vraag toch normaal heb je nog schone kleren , hetzelfde als dat je van vacantie terug komt, berg vies goed, maar net weer een onderbroek te weinig ingepakt
pi_66834858
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ik heb eindeloos gezocht, kan 'm niet vinden .... maar alvast bedankt voor de tip/ hint/ link
het staat wel in een van de rebounds maar die zijn uitgetipt door mij , met mijn gebruikelijk taal fouten erin
thuis heb ik nog wel ergens de orginele foto's van het uitgetipe verslag kwam volgens mij weer van een arubaanse krant vandaan, wat weer zeer slecht van kwaliteit was
pi_66835318
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef duikkie het volgende:

[..]

ben ik nu zo slim , ze hebben net een tijdje in de bak gezeten, en ze worden binnen kort vrijgelaten. dan is de vraag toch normaal heb je nog schone kleren , hetzelfde als dat je van vacantie terug komt, berg vies goed, maar net weer een onderbroek te weinig ingepakt
Je schreef net nog dat de jongens het in die auto alleen maar over "de zaak" hadden.
We kunnen allemaal lezen dat er tijdens dat gesprek veel meer werd besproken.

Wat jij doet is een zinnetje uit het gesprek lichten, om vervolgens dat zinnetje met een door jou eraan toegevoegd woordje, terug te plaatsen. Dat zijn Dr. Phil en Beth Holloway streken.

Gewoon bij de feiten en in de realiteit blijven Duikkie, anders ben je niet meer serieus te nemen.

@ JoBuster,

Het hoofdstuk is bijna vol. Maak je nog een leuk humoristisch overzichtje om het nieuwe hoofdstuk mee te starten?
pi_66842667
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:38 schreef yyentle het volgende:
@ JoBuster,

Het hoofdstuk is bijna vol. Maak je nog een leuk humoristisch overzichtje om het nieuwe hoofdstuk mee te starten?
Niet vanavond yyentle maar zal proberen een Keekje op het afgelopen weekje in rebound #32 te plaatsen.
pi_66843040
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef duikkie het volgende:

[..]

het staat wel in een van de rebounds maar die zijn uitgetipt door mij , met mijn gebruikelijk taal fouten erin
thuis heb ik nog wel ergens de orginele foto's van het uitgetipe verslag kwam volgens mij weer van een arubaanse krant vandaan, wat weer zeer slecht van kwaliteit was
ik heb het gevonden!!

http://renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html

Een zinnetje als dit valt alleen een heel klein beetje te begrijpen binnen de context van het hele gesprek, beter nog, binnen de context van een veel bredere reeks van gebeurtenissen. Maar goed, ik doe 'n gooi:

D zegt aan J: "je denk dat het meisje niets aan heeft, je zult zien wie wie gefucked heeft" (deze zin was niet duidelijk verstaanbaar)
J zegt aan D: "dan zien wij wel"

Iets verderop zegt J: ''als ze het meisje vinden, dan zien wij wel"

Vermiste meisjes worden nogal eens dood, ontkleed aangetroffen. De krukkige formulering van Deepak lijkt te wijzen op een of andere uitlating van Joran over de wijze waarop Joran zich voorstelt, 'denkt' dat het meisje niets aan heeft, ofwel, best weleens ontkleed zou kunnen worden aangetroffen.
pi_66849120
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ik heb het gevonden!!

Een zinnetje als dit valt alleen een heel klein beetje te begrijpen binnen de context van het hele gesprek, beter nog, binnen de context van een veel bredere reeks van gebeurtenissen. Maar goed, ik doe 'n gooi:

D zegt aan J: "je denk dat het meisje niets aan heeft, je zult zien wie wie gefucked heeft" (deze zin was niet duidelijk verstaanbaar)
J zegt aan D: "dan zien wij wel"

Iets verderop zegt J: ''als ze het meisje vinden, dan zien wij wel"

Vermiste meisjes worden nogal eens dood, ontkleed aangetroffen. De krukkige formulering van Deepak lijkt te wijzen op een of andere uitlating van Joran over de wijze waarop Joran zich voorstelt, 'denkt' dat het meisje niets aan heeft, ofwel, best weleens ontkleed zou kunnen worden aangetroffen.
even voor de andere hier, het is toch niet zo moeilijk te raden over wie ze het hebben toch , het meisje
of zijn er meer meisjes verdwenen door toedoen van de jongens ??

verder is mij wel duidelijk dat zo iedereen iets anders denk over deze zinnen, ik word verweten een stel dat stelling aan te nemen maar hoeveel vermiste meisjes worden op aruba ontkleed aangetroffen ??
"je zult zien wie wie gefucked heeft, is toch krom voor : je zult zien wie , wie de schuld heeft ( joran beschuldigt namelijk eerder deepak wat te hebben aangedaan, maar door iets wat het meisje aan zou hebben zou het duidelijk zijn dat joran het was.
joran moet het eerst nog zien , omdat hij toen al wist dat het meisje nooit gevonden zou worden

maar ja zo lees ik het, en waarom zou joran denken dat het meisje ontkleed is, denkt joran dan dat deepak haar verkracht heeft ??

verder was het volgens mij niet eens in nederlands , maar dat locale taaltje daar, met wat engelse woorden erdoor

dat : dat zien wij wel, is toch wie dan leeft wie dan zorgt zin
pi_66850138
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ik heb het gevonden!!

Een zinnetje als dit valt alleen een heel klein beetje te begrijpen binnen de context van het hele gesprek, beter nog, binnen de context van een veel bredere reeks van gebeurtenissen.
pi_66850213
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Niet vanavond yyentle maar zal proberen een Keekje op het afgelopen weekje in rebound #32 te plaatsen.
Fijn JoBuster.

De humoristische "Keekjes van de weekjes" zijn de moeite van het lezen waard.
pi_66860309
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:00 schreef yyentle het volgende:
Fijn JoBuster.

De humoristische "Keekjes van de weekjes" zijn de moeite van het lezen waard.
Thanks helaas gebeurt er echter op het moment alleen weinig in de zaak, Mos is de dagen aan het aftellen of wacht op info vanuit NL, Joran houdt z'n mond voor de verandering eens dicht, Peterrrrr brandt z'n vingers niet meer aan de zaak, Tante Greet is met binnenlandse shit bezig, die nieuwe zoektocht lijkt een hoax en Beth loopt collegezaaltjes af met hetzelfde gelogen verhaal om maar een paar centjes te verdienen.

Misschien dat we nog wat leven in de brouwerij mogen verwachten van de "film" nav de gebundelde leugens van Beth, of roept Hero Brinkman weer wat doms maar anders zie ik ons het 4-jarig jubileum van Natalee's verdwijning halen zonder verdere opschudding.

Hoewel extragratis tip; ga naar planeet bange aap tik "johan" in in de search-box en voila voor je ligt de laatste episode van een vermakelijke dorpsrel tussen apen, kikkers en opgewonden nummertjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')