Wel zo makkelijk als mensen ook al zelf het antwoord gevenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef johan555 het volgende:;
Dit is een momentopname. Vorig jaar nog stond het er nog heel anders voor en de verkiezingen vinden pas over twee jaar plaats.”
wel effe bij zettenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef bastibro het volgende:
Joran gaat het toerisme in Mexico, dat in het slob dreigt te geraken, een lift geven:
http://www.thespoof.com/news/spoof.cfm?headline=s3i48837
geert wilders is toch al naar america geweest, heeft natuurlijk met beth holloway gesproken, en die geeft wilders natuurlijk campagne geld alles om aruba te boycotten toch. ik neem aan dat zoiets zich wel afspeelt in kabouter croes en zijn familie hoofdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:37 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk als mensen ook al zelf het antwoord geven
Dat zetten ze er bij die film naar het boek van Beth vast ook bijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:29 schreef duikkie het volgende:
wel effe bij zetten
The story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.
nee hoor , een film naar een boek is meestal gebaseert op het boek, men kan zelf wel bepalen of het boek fictie of non fictie is. het boek is gebaseert op hoe iemand iets ervaren heeft. dus ik denk dat er helemaal niets bij gevoegd hoeft te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat zetten ze er bij die film naar het boek van Beth vast ook bij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef duikkie het volgende:
deepak verklaarde dat hij en zijn broer altijd wachten als iemand nog buiten was s'nachts.
weet iemand of dat ooit eerder is gebeurt ?? , welke vrienden van deepak en satisch of joran hebben dat dan meegemaakt ???
Voor de hand liggende vragen duikkie, het lijkt me dat de onderzoekers in deze zaak die ook gesteld zullen hebben.quote:kortom : hoe vaak heeft in de korte vriendschap deepak of satisch op joran moeten wachten in de nacht ??
of hoe vaak heeft joran op de broers gewacht ?? ooit iemand anders gevraagt aan deepak om op te blijven ??
het is te hopen, maar ik heb daar nooit iemand op aruba over gehoord, maar ja hoeveel vrienden hadden de kalpoe's eigenlijk, of was joran de bindende factor ??quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:14 schreef JoBuster het volgende:
[..]
[..]
Voor de hand liggende vragen duikkie, het lijkt me dat de onderzoekers in deze zaak die ook gesteld zullen hebben.
Deepak en Satish vonden het toch allebei vreemd dat Joran ineens met Natalee uit de auto wilde?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef duikkie het volgende:
[..]
het is te hopen, maar ik heb daar nooit iemand op aruba over gehoord, maar ja hoeveel vrienden hadden de kalpoe's eigenlijk, of was joran de bindende factor ??
ALS het echter nooit onderzocht of gevraagd is, kan je wel afvragen waarom juist deze ene keer wel op werd op gebleven , terwijl uit verklaringen blijkt dat eigenlijk de afspraak was joran en natalee zelf hun weg terug zouden vinden en er dus geen noodzaak was voor deepak om op te blijven.
des te meer vreemd is het omdat je nooit weet hoelang de liefde tussen twee mensen duurt, zou deepak tot bijvoorbeeld 5 uur in de morgen hebben gewacht, of wist deepak al dat joran ergens mee bezig was wat eigenlijk het daglicht niet kon verdragen en zeker maar 1 uur ofzo zou vergen
hoe weet je dan dat het even is ??? als joran nou is heel romantisch was kan zo'n wandeling best een uur duren dat nog eens een vrij partij en je bent zo 2 uur verder, nog een stiekie er achteraan en het is ochtendquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef yyentle het volgende:
[..]
Deepak en Satish vonden het toch allebei vreemd dat Joran ineens met Natalee uit de auto wilde?
Dat kan een reden zijn dat Deepak opbleef alhoewel ik de indruk krijgt dat Deepak 's nachts wel vaker mailde, zoals zoveel mensen doen. Dus misschien wachtte hij daarom wel.
Zo raar is het trouwens niet om, als je niet gewend bent iemand ergens zomaar uit de auto te laten, even te wachten op een berichtje.
Als het verdacht was, had Deepak het vermoedelijk niet gezegd. Je draait alles om.
Net zoals jullie het verdacht vinden dat ze met de ramen open en de muziek aan rondjes rond Carlos en Charlies reden.![]()
als joran nou vanaf het begin had gezegd wat er gebeurt was , was een ongeluk met daarbij de paniek meer te begrijpen. dat beth holloway meer aan een verkrachting heeft , lijkt mij nogal vreemd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef yyentle het volgende:
Maar ja, het levert mevrouw Holloway niets op he, als er geen verkrachting was.
Ik begrijp het wel hoor!
Oh nee? Hij was de enige met een computer en hij werkt tot 's avonds 22.00 uur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef duikkie het volgende:
[..]
er is nergens aangetoont dat deepak wel meer snachts aan het internetten cq mailen was terwijl ze toch de computer in beslag hadden genomen. maar misschien weten we dat niet omdat de politie dat niet los laat.
Iquote:
Toevallig dat die vriendinnen hetzelfde vertellen.quote:saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_53471.phpquote:Bijleveld met rapportage over rechtsstaat Aruba
4 Maart, 2009, 13:33 (GMT -04:00)
DEN HAAG — Staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten (Koninkrijksrelaties, CDA) heeft de Tweede Kamer vandaag tijdens een debat toegezegd binnenkort met een uitgebreide rapportage te komen over de toestand van de rechtsstaat op Aruba.
Een flink deel van het overleg van de vaste commissie Nederlands-Antilliaanse Zaken (NAAZ) dat zou gaan over de voortgang van het staatkundige proces van de Nederlandse Antillen, ging uiteindelijk over het uitlekken van het vertrouwelijke verslag van de Vertegenwoordiging van Nederland op Aruba. Het verslag heeft volgens de commissieleden duidelijk gemaakt dat het niet goed gaat met politie, justitie en de rechtspraak op het eiland. “Een zorgenkind”, zoals Tweede Kamerlid Jan Schinkelshoek (CDA) het omschrijft. Ingrijpen met artikel 43, werd in de mond genomen door Johan Remkes (VVD). “Dat moeten we reëel onder ogen zien”, vreest hij. Vestiging van een Gemeenschappelijk Hof van Justitie in Oranjestad is wat hem betreft verder weg dan ooit.
De Kamerleden vroegen zich ook af hoe je nog kunt samenwerken als er volgens minister-president Nelson Oduber en Justitie-minister Rudy Croes onherstelbare schade is aangericht in de onderlinge verhoudingen. Bijleveld is daarover optimistisch. “Ik heb twee keer met Oduber gebeld. Hij is er zeker op uit de situatie te verbeteren”, zegt ze. Volgende week is Oduber in Nederland om te praten over de vreemdelingenketen.
Of de commissieleden genoegen nemen met de antwoorden van Bijleveld is nog niet duidelijk. Na ruim drie uur bleek de tijd op. Binnenkort wordt een nieuw overleg gepland om de tweede vragenronde door te kunnen laten gaan.
Als de uit te komen TV-film gebaseerd is op de ervaringen van Beth Holloway niet toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef duikkie het volgende:
[..]
dat beth holloway meer aan een verkrachting heeft , lijkt mij nogal vreemd.
Het is me toch wat Caesu, de oppositie (in de persoon van Remkes) die harde woorden spreekt na nota bene een commissie overleg. Stop de persen dat is HOT news........................................ NOTquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef Caesu het volgende:
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_53471.php
alle partijen zijn zeer bezorgd. niet alleen de oppositie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het is me toch wat Caesu, de oppositie (in de persoon van Remkes) die harde woorden spreekt na nota bene een commissie overleg. Stop de persen dat is HOT news........................................ NOT
Zal trouwens maar niet vragen wat je "nieuws" met de Holloway zaak van doen heeft, neem aan dat het weer je gewoonlijke stukje Antillen bashen is+
politie, justitie en rechtspraak - die hebben gefaald in het oplossen van de Holloway-zaak.quote:Het verslag heeft volgens de commissieleden duidelijk gemaakt dat het niet goed gaat met politie, justitie en de rechtspraak op het eiland.
Jeetje hoe shocking ze zijn bezorgd tenminste de commissie-leden. Lijkt me een heerlijke terminologie om je interesse voor te wenden zonder enige definitieve uitspraak te doen, net politiek weet je welquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:23 schreef Caesu het volgende:
alle partijen zijn zeer bezorgd. niet alleen de oppositie.
Dat is jouw opinie niet die van die ozo belangrijke commissie.quote:politie, justitie en rechtspraak - die hebben gefaald in het oplossen van de Holloway-zaak.
Een echte werkgroep het is niet waar, nu dat zal een heleboel uithalen denk ik, als die werkgroep er uberhaupt al komt.quote:de tweede kamer gaat trouwens na antwoorden van Bijleveld een werkgroep instellen om de rechtszekerheid op Aruba te onderzoeken. ook willen ze inzage in eerdere VNO-weekberichten.
Die lutsers van de Rijksrecherche hebben gelukkig wel wat beters te doen.quote:weer een stapje dichterbij een Rijksrecherche onderzoek.![]()
ik bedoelde daar alleen te zeggen dat als het niet goed gaat met politie, justitie en de rechtspraak; deze wetenschap zeker wel van belang is voor de Holloway-zaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef JoBuster het volgende:
Dat is jouw opinie niet die van die ozo belangrijke commissie.
Dat bedoel ik dus met differentieren tussen feiten en jouw meningquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef Caesu het volgende:
vandaar zal uiteindelijk wel een onderzoek van de Rijksrecherche moeten komen.
komen we er weer op uit dat we daarover van mening verschillen. agree to disageequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef JoBuster het volgende:
[..]
en zoals gewoonlijk heeft het geen reet te maken met de Holloway zaak................................ next
die logica van snachts mailen kan ik niet volgen hoor, als je tot 22:00 werkt heb je overdag tijd genoeg om te mailen je begint dan zo rond twee uur, verder is na 22:00 nog een heletijd tot 2:00 snachts. maar zou bij de politie wel bekend zijn deepak's computer hebben ze onderzocht dus weten ze waarschijnlijk wel wat de gebruikelijke mail tijd was. een mens is een gewoonte dier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef yyentle het volgende:
[..]
Oh nee? Hij was de enige met een computer en hij werkt tot 's avonds 22.00 uur.
Hij mailde regelmatig met vrienden dus het lijkt me nogal logisch dat hij dat dan 's nachts doet.
Doen veel mensen die laat beginnen met hun werk.![]()
En jouw logica over dat bellen ontgaat me volledig. Er is geen enkele reden om dat verdacht te vinden.
Als er echt is verdachts aan de hand was met de Kalpoes, hadden ze helemaal niet gemaild,
denk je niet?![]()
Trouwens, het Deepak die mailde of hij contact wilde opnemen na een raar telefoontje van Joran, niet andersom.
En hij was thuis, hij heeft tot diep in de nacht gemaild.
een film naar boek, is toch niets bijzonders ?? , zolang ze het niet als bewijs vertonen mag je alles in een film zeggen of tonen hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als de uit te komen TV-film gebaseerd is op de ervaringen van Beth Holloway niet toch?
Die film is waardeloos als duidelijk wordt dat Beth Holloway er op los fantaseert.![]()
Beth heeft immers zelf gezien dat een rechercheur een verscheurd proces verbaal zomaar liet slingeren?
Ze zag verdachte auto's en busjes, maar ze weet ook te vertellen dat haar dochter is verkracht.
Sterker nog: ze weet zelfs door wie haar dochter is verkracht, maar het kan nog gekker. Ze wist toen ze in Amerika gebeld werd met de mededeling dat Natalee niet was komen opdagen al, dat haar zuipende en zich aan allerlei mannen aanbiedende dochter was gekidnapt. Dat is knap Duikkie!![]()
De vrienden van mevrouw Holloway, maken het nog bonter: pelikanenpoten, dubbele Honda's, bebloede matrassen op het strand (en over alle gevonden bloedsporen, botjes en schedels heeft justitie volgens de complotmakers valse informatie gegeven). Er is dus niet in een geval gefraudeerd, nee er is in alle gevallen gefraudeerd.
![]()
We zullen het binnenkort wel merken Duikkie, de film zal vermoedelijk door een aantal advocaten heel aandachtig bekeken worden.
Ik vind het best hoor, maar wat denk je dat de Rijksrecherche wel kan vinden wat de politie niet kon vinden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik bedoelde daar alleen te zeggen dat als het niet goed gaat met politie, justitie en de rechtspraak; deze wetenschap zeker wel van belang is voor de Holloway-zaak.
geeft aan dat ze daar onbekwaam zijn om het oplossen.
vandaar zal uiteindelijk wel een onderzoek van de Rijksrecherche moeten komen.
In 2006 werd de leiding door Nederland overgenomen.quote:PROCES – VERBAAL
We,
Jaquelline Josette de WINDT, head officer with the Korps Politie Aruba, attached to the section surveillance of Sint Nicolaas.
Antoon Ronanld de RUITER, sergeant of police in the Netherlands, region Utrecht, districht Utrecht South East and appointed by National Decision by the Governor number DWJZ 3473/05 dated July 27th 2005 as special temporary officer of the Korps Politie Aruba.
Clemens Johannes Maria BURGWAL, sergeant of police in the Netherlands, region Utrecht, districht Paardenveld and appointed by National Decision by the Governor number DWJZ 3473/05 dated July 27th 2005 as special temporary officer of the Korps Politie Aruba.
State the following.
www.hollowaycase.com
In 2007 wordt er weer onderzoek gedaan door Nederlanders.quote:Nederland neemt leiding onderzoek Holloway over
zaterdag 2 september 2006 08:36
Nederland grijpt in op Aruba. De Nederlandse politie neemt de leiding op zich van het onderzoek naar de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway.
http://www.elsevier.nl/we(...)ek-Holloway-over.htm
In december 2007 wordt bekend gemaakt dat er geen 'directe' aanwijzingen zijn die er op wijzen dat Natalee door een misdrijf om het leven is gekomen. Dit zijn de conclusies op basis van een nieuw uitgebreid dossier.quote:Lichaam Holloway niet in tuin Van der Sloot
zondag 29 april 2007 09:25
Justitie op Aruba heeft zaterdag de tuin omgeploegd van de ouders van Joran van der Sloot, die nog steeds verdachte is in de zaak-Natalee Holloway. Maar het lichaam van het meisje werd niet aangetroffen.
http://www.elsevier.nl/we(...)in-Van-der-Sloot.htm
En je kent vermoedelijk de persconferentie van Hans Mos ook. In deze persconferentie laat Hans Mos blijken dat Beth Holloway zich niet correct opstelt. Ze houdt informatie achter.quote:'Dood Natalee Holloway mogelijk geen misdrijf'
woensdag 5 december 2007 22:22
Het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba houdt er rekening mee dat Natalee Holloway in 2005 niet door een misdrijf om het leven is gekomen. In een nieuw uitgebreid dossier zitten geen 'directe' aanwijzingen die daar op wijzen, aldus het Hof.
http://www.elsevier.nl/we(...)jk-geen-misdrijf.htm
Denk je serieus dat de Nederlandse rechercheurs gezellig samen met de Arubanen meefrauderen en denk je dat de Rijksrecherche kan oplossen wat al die Nederlandse rechercheurs niet konden?quote:[quote]At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that.
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-350.html
als joran ook zo eerlijk was, en alleen de waarheid sprak waren we uit deze zaak. ik denk dat beth alle eerlijkheid wel gezien heeft op aruba, als je dan niet meer wilt meewerken aan die cirsus lijkt me logisch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, maar wat denk je dat de Rijksrecherche wel kan vinden wat de politie niet kon vinden?
In 2005 werden al veel verhoren gedaan door Nederlandse rechercheurs.![]()
[..]
In 2006 werd de leiding door Nederland overgenomen.
[..]
In 2007 wordt er weer onderzoek gedaan door Nederlanders.
[..]
In december 2007 wordt bekend gemaakt dat er geen 'directe' aanwijzingen zijn die er op wijzen dat Natalee door een misdrijf om het leven is gekomen. Dit zijn de conclusies op basis van een nieuw uitgebreid dossier.
[..]
En je kent vermoedelijk de persconferentie van Hans Mos ook. In deze persconferentie laat Hans Mos blijken dat Beth Holloway zich niet correct opstelt. Ze houdt informatie achter.
Hans Mos vertelt ook dat hij niet alle informatie die hij zou willen uit Amerika krijgt.
[..]
Denk je serieus dat de Nederlandse rechercheurs gezellig samen met de Arubanen meefrauderen en denk je dat de Rijksrecherche kan oplossen wat al die Nederlandse rechercheurs niet konden?![]()
Het zijn geen tovernaars.![]()
In Nederland worden ook niet alle zaken opgelost.
Zonder meer informatie over Natalee en haar familie komt ook de Rijksrecherche niet verder, en mevrouw Holloway zal dat wel weten, ze wekt nou niet bepaald de indruk dat ze echt op zoek naar de
waarheid is.![]()
Als mevrouw Holloway op zoek naar de waarheid was, dan werkte ze wel mee, zo simpel is het.
Als Natalee gecontroleerd werd door haar moeder en, eenmaal op Aruba, helemaal losging is het niet vreemd dat ze is bezweken aan de middelen die ze gebruikte.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef duikkie het volgende:
[..]
maar wat moet er in godsnaam nou boven water komen uit america, dat meisje is het laatst levend gezien met drie jongens , die op de dag van vandaag liegen of zwijgen over hoe het gegaan is.
meer een onderzoek naar politie en justitie zèlf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, maar wat denk je dat de Rijksrecherche wel kan vinden wat de politie niet kon vinden?
In 2005 werden al veel verhoren gedaan door Nederlandse rechercheurs.![]()
welke dingen dan, ik ben ze niet tegen gekomen. maar ik vraag me toch echt af wat een americaans onderzoek toch meer oplevert dan we nu weten. en als natalee bezweek aan de drank, dan is het logisch dat je 112 belt, maar ik denk dat de jongens te druk met zichzelf bezig waren en niet hebben opgelet dat natalee bezweek , er is iets verkeerd gegaan in deepak's auto en wel voor 2:00 in de nacht , alle kleine dingen wijzen daarop. ze zijn allemaal schuldig aan iets, vandaar dat over en weer beschuldigen. wat er verkeerd is gegaan zullen we alleen weten wanneer een van de drie het genoeg vind.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als Natalee gecontroleerd werd door haar moeder en, eenmaal op Aruba, helemaal losging is het niet vreemd dat ze is bezweken aan de middelen die ze gebruikte.
Het staat vast dat ze 's morgens vroeg al met sterke drank begon.
Een meisje van 18 jaar dat niet gewend zoveel sterke drank te gebruiken en dan ook nog bij zulke hoeveelheden fit blijft?![]()
De vrienden van Natalee mochten van Natalees moeder niets vertellen om het onderzoek niet te beinvloeden, maar ze haalt wel binnen no time de Amerikaanse media erbij.![]()
Sorry Duikkie, maar dat vind ik raar hOOr!![]()
Er zijn een aantal mensen bewust bezig met de "verkeerde been strategie".
Eerst dacht ik dat het VanderSloot was, maarre de mensen die Beth Holloway steunen, zijn niet voor rede vatbaar. Er moet en zal een groepsverkrachting zijn geweest, de Kalpoes moeten en zullen mededaders zijn, hoe onlogisch het ook is.
Vervolgens begon ik te vermoeden dat Beth Holloway en haar vrienden zelf bezig zijn met de "verkeerde been strategie".
Dat vermoeden werd onlangs bevestigd door het interview van Hans Mos.
Die docu van Renee Gielen (The Unrevealed Timelines) is helemaal zo gek nog niet hoor! Ik geloof niet alles wat er in die docu wordt verteld maar er worden wel dingen in de docu aangehaald die kloppen.
LOL duikkie, "eerder betrokken" zeg je, die Alabamese puntmutsen waren al betrokken voordat de politie dat was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef duikkie het volgende:
als de politie van aruba haar eerder bij de zaak had betrokken en beter uitleg had gegeven waarom ze bepaalde dingen deden en andere zaken nalaten , was er meer begrip geweest. naar nu deed de politie uit de hoogte en konden ze vertellen dat de zaak binnen tien dagen opgelost zou zijn. alleen joran moest de waarheid vertellen, en dat is wat hij nooit gedaan heeft
daar kan ik je gedeeldelijk gelijk in geven, maar vergeet ook de rol van de politie aruba niet, het niet oppakken van joran en kalpoe's maar wel twee bewakers zet vraagtekens. verder is het merkwaardig dat de politie aruba achter de feiten aanliep en niet een lijdende rol had. er werd gewoon geknoeid de eerste tien dagen dit vooral omdat van der straaten het niet over zijn hart kon krijgen de zoon van zijn vriend op te pakken. was joran gelijk verhoort en niet meer losgelaten en satisch en deepak dan hadden we nooit dat afzetten bij HI gehad. dat het trouwens verder heel moeilijk heeft gemaakt om joran ooit nog te geloven !!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL duikkie, "eerder betrokken" zeg je, die Alabamese puntmutsen waren al betrokken voordat de politie dat was.
Dat stelletje ongeciviliseerde rednecks heeft vanaf dag 1 niets anders gedaan dan ALE te schofferen en voor de voeten te lopen.
Het is m.i. mede aan het verstorende en ombeschofte gedrag van die yanks te danken dat de vermissing van Natalee nu nog niet opgelost is.
De vragen die jij stelt zijn wel terecht, maar als er geen bewijs kan worden gevonden dat Natalee in of rondom de woning van VanderSloot is overleden, houdt het echt op!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef Caesu het volgende:
[..]
meer een onderzoek naar politie en justitie zèlf.
daar is de Rijksrecherche ook voor.
wanneer wist Rudy Croes dat Jan van der Straten het onderzoek belemmerde.
en wat heeft hij hier aangedaan?
waarom werd geweigerd het hele huis van de Van der Sloots te onderzoeken?
en dan ook wat mij betreft waarom de achtergrond van Natalee niet is onderzocht.
zulk soort zaken.
nu wordt zo'n onderzoek al gedaan door de Landsrecherche.
maar in hoeverre is zo'n onderzoek onafhankelijk?
in het de uitgelekte notitie werd de procureur-generaal het 'oliemannetje' genoemd.
"hij streeft publieke naar samenwerking, noemt zijn minister een ongeleid projectiel en voert ondertussen de plannen van Hendrik (Croes) uit".
de VNO vond deze informatie dermate belangrijk dat het werd gestuurd naar Hirsch Ballin en Bijleveld.
zolang er geen veroordeling is zal je publieke veroordeling houden en dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:23 schreef yyentle het volgende:
[..]
De vragen die jij stelt zijn wel terecht, maar als er geen bewijs kan worden gevonden dat Natalee in of rondom de woning van VanderSloot is overleden, houdt het echt op!
En als Natalee in of nabij de woning van VanderSloot blijkt te zijn overleden, betekent dat niet automatisch dat ze is vermoord. Het is helemaal niet uitgesloten dat Natalee is bezweken aan de overdosis drank en drugs, die ze toch echt zelf tot zich nam.
Daarom is het belangrijk dat er onderzoek wordt gedaan naar Natalee’s achtergrond, maar het is nog belangrijker om te onderzoeken wat Natalee allemaal uitspookte tijdens haar verblijf op Aruba en wat ze deed in de uren voor haar verdwijning. Dan pas kun je praten over gedegen onderzoek.![]()
Ik weet niet in hoeverre de landsrecherche betrouwbaar is, maar er is al erg veel onderzoek gedaan door Nederlanders, en die zijn wel onafhankelijk.
Als het waar is dat er op Aruba gefraudeerd en geïntimideerd wordt, is het natuurlijk prachtig dat Hero Brinkman zich voor Aruba inzet.
Omdat er al erg vaak door Nederlandse rechercheurs naar de Holloway zaak is gekeken, lijkt het niet logisch dat er enig verband is tussen de door Hero Brinkman genoemde zaken en de Holloway case.
Het is dan ook jammer dat Hero Brinkman contact heeft met Beth Holloway en haar complotmakers, waardoor hij de indruk wekt niet geheel onpartijdig te zijn.
Denk je trouwens dat, als het onderzoek naar de verdwijning van Holloway grondig wordt overgedaan door de Rijksrecherche (compleet met onderzoek naar wat Natalee allemaal uitspookte, want ook dat hoort bij fatsoenlijk onderzoek) en dat onderzoek voegt niets toe aan datgene wat Hans Mos vertelde, Beth Holloway en haar Amerikaanse complotmakers daarna zullen stoppen met hun primitieve publieke veroordelingen en oproepen tot boycotten van onschuldige burgers?
'Onschuldig tot het tegendeel bewezen is' doet z'n werk! Het rechtssysteem functioneert prima!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef duikkie het volgende:
[..]
zolang er geen veroordeling is zal je publieke veroordeling houden en dat is maar goed ook![]()
als het rechtsysteem faalt is het aan de mensen zelf een oordeel te vellen
Amen, exactly mijn idee, veroordelingen dienen door ons rechtssysteem te geschieden en niet door het domme campingzender-volk opgezweept door Peterrr of welke andere volksmenner dan ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef OUWEFIETS het volgende:
Publieke veroordeling is voorbehouden aan de onwetenden, de dommen, de zelf-ingenomenen, onder verwijzing naar o.a. het rijtje ranzigenvan JoBuster: ''Fab7, puntmutsen, kruizenbranders, bedenkelijke types zoals Jamie Skeeter, PI TJ Ward, Dan en Kelly, Jossy Mansur, Peterrr de Vries, coke-snuivende vrouwenmeppende USA-geweigerde Boca Grande Patrick vd Eem, Joe Mammana, (een ex-crimineel die later succesvol in de eieren werd), supporters van de Aruba boycot'' enzovoorts enzovoorts enzovoortszzzzz
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Amen, exactly mijn idee, veroordelingen dienen door ons rechtssysteem te geschieden en niet door het domme campingzender-volk opgezweept door Peterrr of welke andere volksmenner dan ook.
Ja het kostte Hara enige inspanning maar uiteindelijk is de rebound weer een aangenaam draadjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef OUWEFIETS het volgende:
[ afbeelding ]
ontspannen sfeertje hier btw..
geen opgewonden nummertjes en 'bro'odzak te bekennen....![]()
chill
quote:Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".
"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.
Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met Nederlandse F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.
Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
LOL duikkie, niet dr Phools finest hour laten we maar zeggen en het kon nog wel eens verrekte duur worden ook voor die kale als de Kalpoes winnen of leuk kunnen schikken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef yyentle het volgende:
Een oud Fokdraadje![]()
Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".
"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.
Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met Nederlandse F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.
Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
zelfs al is de hele zaak opgelost en zitten de daders achter de tralies.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:23 schreef yyentle het volgende:
Denk je trouwens dat, als het onderzoek naar de verdwijning van Holloway grondig wordt overgedaan door de Rijksrecherche (compleet met onderzoek naar wat Natalee allemaal uitspookte, want ook dat hoort bij fatsoenlijk onderzoek) en dat onderzoek voegt niets toe aan datgene wat Hans Mos vertelde, Beth Holloway en haar Amerikaanse complotmakers daarna zullen stoppen met hun primitieve publieke veroordelingen en oproepen tot boycotten van onschuldige burgers?
Lulkoek Caesu, daar zijn de regering en de tweede kamer het nog helemaal niet over eens, zoals ik je al eens eerder zei je moet eens leren tussen feiten en meningen te differentieren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef Caesu het volgende:
maar als justitie er een potje van aan het maken is, en de nederlandse regering en de tweede kamer zijn het daar nu wel over eens zo ongeveer
lulkoek. het is helemaal niet alleen mening van mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Lulkoek Caesu, daar zijn de regering en de tweede kamer het nog helemaal niet over eens, zoals ik je al eens eerder zei je moet eens leren tussen feiten en meningen te differentieren.
quote:Het bestuur in de Nederlandse Antillen en Aruba functioneert op een
aantal terreinen niet goed. Met name over de corruptie maak ik mij
zorgen.
http://static.ikregeer.nl/pdf/KST128229.pdfquote:Naast de strafrechterlijke kant is er echter ook een kant van de bestuurders.
Ik ben van mening dat de bestuurders in de Nederlandse Antillen en
Aruba sterker stelling kunnen nemen tegen zaken waarin (de schijn van)
belangenverstrengeling of gebrek aan transparantie twijfels doen rijzen
over de integriteit van het overheidsbestuur.
http://static.ikregeer.nl/pdf/KST128224.pdfquote:Van de informatie over de interne verhoudingen binnen de regeringspartij
heb ik kennisgenomen. Dat de minister-president en de minister van
Justitie zich ieder op hun eigen wijze over Nederland uitspreken is mij uit
eigen ervaring en uit de kranten bekend. Ik volg de situatie in Aruba in zijn
algemeenheid op de voet en met toenemende zorg. Het is niet voor niets
dat Nederland investeert in de nauwe samenwerking met Aruba om de
vreemdelingenketen en de politieorganisatie op orde te brengen.Ook
maak ik me zorgen naar aanleiding van berichten dat het Gemeenschap-
pelijk Hof van Justitie niet in staat wordt gesteld de nodige verbeteringen
in de bedrijfsvoering op het eiland door te voeren hetgeen gevolgen kan
hebben voor de rechtspraak. Deze berichten zijn voor mij aanleiding op
korte termijn met de minister-president van Aruba nog eens te spreken
over positie van de rechterlijke macht in Aruba.
http://antilliaans.caribiana.nl/politiek/car20090225_arubaquote:Volgens CDA-Kamerlid Bas Jan van Bochove bevat de notitie niets nieuws. "Het is een beschrijving van de situatie en van de problemen. Die feiten kenden we al. Maar ik zie nog geen tekenen van verbetering. Ik had gehoopt dat er in de laatste drie jaar meer voortgang was geboekt dan nu wordt beschreven."
http://antilliaans.caribiana.nl/politiek/car20090305_TK-notitiequote:De VVD neemt vooralsnog geen genoegen met de notitie van staatssecretaris Ank Bijleveld van Konkrijksrelaties over de 'Staat van het Bestuur' in de Antillen en Aruba. Volgens Tweede Kamerlid Johan Remkes roept de notitie meer vragen op dan het antwoorden verschaft. Remkes wil dan ook een stevige hoorzitting over dit onderwerp.
De voormalige minister van Binnenlandse Zaken verwacht weinig heil van het opnieuw stellen van vragen aan de staatssecretaris. Hij maakt zich onder andere zorgen over de intergriteit van het bestuur en de onafhankelijkheid van de justitiële keten op de Antillen en Aruba. Daarover wil de VVD praten met deskundigen, 'desnoods in vertrouwelijkheid'.
Het gaat Remkes vooral om de drie eilanden die straks zelfstandige landen zijn in het Koninkrijk: Curaçao, Sint Maarten en Aruba. Als voormalig minister was hij betrokken bij de Antillen en Aruba en weet hij meer dan andere Kamerleden. "Van die informatie kun je niet altijd gebruik maken. Dat is de reden dat mij dit de aangewezen weg lijkt. Ik maak mij vreselijke zorgen."
Chantage Aruba
Over Aruba, en met name minister van Justitie Rudy Croes, oordeelt Remkes hard. De incidenten rond de minister sterken hem in de weigering om te praten over verhuizing van het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van Willemstad naar Oranjestad. Hij heeft het zelfs over een 'chanterende attitude' van Croes in een brief aan zijn Antilliaanse ambtgenoot David Dick. Daarin dreigde Croes de onderhandelingen over de staatkundige hervormingen te blokkeren als er niet over verhuizing van het Hof zou worden gesproken.
Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties deelt de zorgen van de Kamer en neemt de kritiek ter harte. Maar ze ziet vooralsnog geen reden om de staatkundige vernieuwingen op te schorten. "Over de voortgang van het staatkundig traject maak ik me geen zorgen."
Owww maar dat is iets heel anders dan je eerder meldde en niet waar ook trouwens, feiten en meningen Caesu, probeer ze gescheiden te houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Caesu het volgende:
lulkoek. het is helemaal niet alleen mening van mij.
feit is dat regering en tweede kamer zich grote zorgen maken.
ik geef duidelijk aan wanneer het een mening van mij betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Owww maar dat is iets heel anders dan je eerder meldde en niet waar ook trouwens, feiten en meningen Caesu, probeer ze gescheiden te houden.
om nu gelijk de hele wereld dom te noemen moet je zelf weten, jack de ripper was natuurlijk ook zo onschuldig. het zijn juridische woorden onschuldig tot het tegendeel is bezwezen. toch gek dan dat mensen jarenlang in de cel kunnen zitten , door het rechts systeem veroordeelt zijn en vele jaren later weer eens een rechtlijke dwaling blijkt te zijn. de puttenze moordzaak is een mooi voorbeeld, luci de verpleegster weet er alles van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
'Onschuldig tot het tegendeel bewezen is' doet z'n werk! Het rechtssysteem functioneert prima!![]()
Publieke veroordeling is voorbehouden aan de onwetenden, de dommen, de zelf-ingenomenen, onder verwijzing naar o.a. het rijtje ranzigenvan JoBuster: ''Fab7, puntmutsen, kruizenbranders, bedenkelijke types zoals Jamie Skeeter, PI TJ Ward, Dan en Kelly, Jossy Mansur, Peterrr de Vries, coke-snuivende vrouwenmeppende USA-geweigerde Boca Grande Patrick vd Eem, Joe Mammana, (een ex-crimineel die later succesvol in de eieren werd), supporters van de Aruba boycot'' enzovoorts enzovoorts enzovoortszzzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |