Wel zo makkelijk als mensen ook al zelf het antwoord gevenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef johan555 het volgende:;
Dit is een momentopname. Vorig jaar nog stond het er nog heel anders voor en de verkiezingen vinden pas over twee jaar plaats.”
wel effe bij zettenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef bastibro het volgende:
Joran gaat het toerisme in Mexico, dat in het slob dreigt te geraken, een lift geven:
http://www.thespoof.com/news/spoof.cfm?headline=s3i48837
geert wilders is toch al naar america geweest, heeft natuurlijk met beth holloway gesproken, en die geeft wilders natuurlijk campagne geld alles om aruba te boycotten toch. ik neem aan dat zoiets zich wel afspeelt in kabouter croes en zijn familie hoofdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:37 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk als mensen ook al zelf het antwoord geven
Dat zetten ze er bij die film naar het boek van Beth vast ook bijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:29 schreef duikkie het volgende:
wel effe bij zetten
The story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.
nee hoor , een film naar een boek is meestal gebaseert op het boek, men kan zelf wel bepalen of het boek fictie of non fictie is. het boek is gebaseert op hoe iemand iets ervaren heeft. dus ik denk dat er helemaal niets bij gevoegd hoeft te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat zetten ze er bij die film naar het boek van Beth vast ook bij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef duikkie het volgende:
deepak verklaarde dat hij en zijn broer altijd wachten als iemand nog buiten was s'nachts.
weet iemand of dat ooit eerder is gebeurt ?? , welke vrienden van deepak en satisch of joran hebben dat dan meegemaakt ???
Voor de hand liggende vragen duikkie, het lijkt me dat de onderzoekers in deze zaak die ook gesteld zullen hebben.quote:kortom : hoe vaak heeft in de korte vriendschap deepak of satisch op joran moeten wachten in de nacht ??
of hoe vaak heeft joran op de broers gewacht ?? ooit iemand anders gevraagt aan deepak om op te blijven ??
het is te hopen, maar ik heb daar nooit iemand op aruba over gehoord, maar ja hoeveel vrienden hadden de kalpoe's eigenlijk, of was joran de bindende factor ??quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:14 schreef JoBuster het volgende:
[..]
[..]
Voor de hand liggende vragen duikkie, het lijkt me dat de onderzoekers in deze zaak die ook gesteld zullen hebben.
Deepak en Satish vonden het toch allebei vreemd dat Joran ineens met Natalee uit de auto wilde?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef duikkie het volgende:
[..]
het is te hopen, maar ik heb daar nooit iemand op aruba over gehoord, maar ja hoeveel vrienden hadden de kalpoe's eigenlijk, of was joran de bindende factor ??
ALS het echter nooit onderzocht of gevraagd is, kan je wel afvragen waarom juist deze ene keer wel op werd op gebleven , terwijl uit verklaringen blijkt dat eigenlijk de afspraak was joran en natalee zelf hun weg terug zouden vinden en er dus geen noodzaak was voor deepak om op te blijven.
des te meer vreemd is het omdat je nooit weet hoelang de liefde tussen twee mensen duurt, zou deepak tot bijvoorbeeld 5 uur in de morgen hebben gewacht, of wist deepak al dat joran ergens mee bezig was wat eigenlijk het daglicht niet kon verdragen en zeker maar 1 uur ofzo zou vergen
hoe weet je dan dat het even is ??? als joran nou is heel romantisch was kan zo'n wandeling best een uur duren dat nog eens een vrij partij en je bent zo 2 uur verder, nog een stiekie er achteraan en het is ochtendquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef yyentle het volgende:
[..]
Deepak en Satish vonden het toch allebei vreemd dat Joran ineens met Natalee uit de auto wilde?
Dat kan een reden zijn dat Deepak opbleef alhoewel ik de indruk krijgt dat Deepak 's nachts wel vaker mailde, zoals zoveel mensen doen. Dus misschien wachtte hij daarom wel.
Zo raar is het trouwens niet om, als je niet gewend bent iemand ergens zomaar uit de auto te laten, even te wachten op een berichtje.
Als het verdacht was, had Deepak het vermoedelijk niet gezegd. Je draait alles om.
Net zoals jullie het verdacht vinden dat ze met de ramen open en de muziek aan rondjes rond Carlos en Charlies reden.![]()
als joran nou vanaf het begin had gezegd wat er gebeurt was , was een ongeluk met daarbij de paniek meer te begrijpen. dat beth holloway meer aan een verkrachting heeft , lijkt mij nogal vreemd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef yyentle het volgende:
Maar ja, het levert mevrouw Holloway niets op he, als er geen verkrachting was.
Ik begrijp het wel hoor!
Oh nee? Hij was de enige met een computer en hij werkt tot 's avonds 22.00 uur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef duikkie het volgende:
[..]
er is nergens aangetoont dat deepak wel meer snachts aan het internetten cq mailen was terwijl ze toch de computer in beslag hadden genomen. maar misschien weten we dat niet omdat de politie dat niet los laat.
Iquote:
Toevallig dat die vriendinnen hetzelfde vertellen.quote:saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_53471.phpquote:Bijleveld met rapportage over rechtsstaat Aruba
4 Maart, 2009, 13:33 (GMT -04:00)
DEN HAAG — Staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten (Koninkrijksrelaties, CDA) heeft de Tweede Kamer vandaag tijdens een debat toegezegd binnenkort met een uitgebreide rapportage te komen over de toestand van de rechtsstaat op Aruba.
Een flink deel van het overleg van de vaste commissie Nederlands-Antilliaanse Zaken (NAAZ) dat zou gaan over de voortgang van het staatkundige proces van de Nederlandse Antillen, ging uiteindelijk over het uitlekken van het vertrouwelijke verslag van de Vertegenwoordiging van Nederland op Aruba. Het verslag heeft volgens de commissieleden duidelijk gemaakt dat het niet goed gaat met politie, justitie en de rechtspraak op het eiland. “Een zorgenkind”, zoals Tweede Kamerlid Jan Schinkelshoek (CDA) het omschrijft. Ingrijpen met artikel 43, werd in de mond genomen door Johan Remkes (VVD). “Dat moeten we reëel onder ogen zien”, vreest hij. Vestiging van een Gemeenschappelijk Hof van Justitie in Oranjestad is wat hem betreft verder weg dan ooit.
De Kamerleden vroegen zich ook af hoe je nog kunt samenwerken als er volgens minister-president Nelson Oduber en Justitie-minister Rudy Croes onherstelbare schade is aangericht in de onderlinge verhoudingen. Bijleveld is daarover optimistisch. “Ik heb twee keer met Oduber gebeld. Hij is er zeker op uit de situatie te verbeteren”, zegt ze. Volgende week is Oduber in Nederland om te praten over de vreemdelingenketen.
Of de commissieleden genoegen nemen met de antwoorden van Bijleveld is nog niet duidelijk. Na ruim drie uur bleek de tijd op. Binnenkort wordt een nieuw overleg gepland om de tweede vragenronde door te kunnen laten gaan.
Als de uit te komen TV-film gebaseerd is op de ervaringen van Beth Holloway niet toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef duikkie het volgende:
[..]
dat beth holloway meer aan een verkrachting heeft , lijkt mij nogal vreemd.
Het is me toch wat Caesu, de oppositie (in de persoon van Remkes) die harde woorden spreekt na nota bene een commissie overleg. Stop de persen dat is HOT news........................................ NOTquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef Caesu het volgende:
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_53471.php
alle partijen zijn zeer bezorgd. niet alleen de oppositie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het is me toch wat Caesu, de oppositie (in de persoon van Remkes) die harde woorden spreekt na nota bene een commissie overleg. Stop de persen dat is HOT news........................................ NOT
Zal trouwens maar niet vragen wat je "nieuws" met de Holloway zaak van doen heeft, neem aan dat het weer je gewoonlijke stukje Antillen bashen is+
politie, justitie en rechtspraak - die hebben gefaald in het oplossen van de Holloway-zaak.quote:Het verslag heeft volgens de commissieleden duidelijk gemaakt dat het niet goed gaat met politie, justitie en de rechtspraak op het eiland.
Jeetje hoe shocking ze zijn bezorgd tenminste de commissie-leden. Lijkt me een heerlijke terminologie om je interesse voor te wenden zonder enige definitieve uitspraak te doen, net politiek weet je welquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:23 schreef Caesu het volgende:
alle partijen zijn zeer bezorgd. niet alleen de oppositie.
Dat is jouw opinie niet die van die ozo belangrijke commissie.quote:politie, justitie en rechtspraak - die hebben gefaald in het oplossen van de Holloway-zaak.
Een echte werkgroep het is niet waar, nu dat zal een heleboel uithalen denk ik, als die werkgroep er uberhaupt al komt.quote:de tweede kamer gaat trouwens na antwoorden van Bijleveld een werkgroep instellen om de rechtszekerheid op Aruba te onderzoeken. ook willen ze inzage in eerdere VNO-weekberichten.
Die lutsers van de Rijksrecherche hebben gelukkig wel wat beters te doen.quote:weer een stapje dichterbij een Rijksrecherche onderzoek.![]()
ik bedoelde daar alleen te zeggen dat als het niet goed gaat met politie, justitie en de rechtspraak; deze wetenschap zeker wel van belang is voor de Holloway-zaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef JoBuster het volgende:
Dat is jouw opinie niet die van die ozo belangrijke commissie.
Dat bedoel ik dus met differentieren tussen feiten en jouw meningquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef Caesu het volgende:
vandaar zal uiteindelijk wel een onderzoek van de Rijksrecherche moeten komen.
komen we er weer op uit dat we daarover van mening verschillen. agree to disageequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef JoBuster het volgende:
[..]
en zoals gewoonlijk heeft het geen reet te maken met de Holloway zaak................................ next
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |