abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66306859
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 05:31 schreef duikkie het volgende:

gielen beweert iets zonder bewijs, dat van eerder aankomen bijvoorbeeld ga dan bijvoorbeeld naar hans mos toe leg het papier voor en vraag. dan krijg je antwoord, zo opereert peter anders wel, ook al is het onjuist hij laat het mos wel zien, heb gielen niet met haar docu naar hans mos zien gaan , WAAROM NIET ????
quote:
Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-350.html
pi_66307786
quote:

verklaar mij nou eens waarom je dan gaat lopen te liegen en dat nog steeds doet ?? en blijft zwijgen ?? en ik heb het niet alleen over joran , de kalpoe's zitten me daar ook een potje te zwijgen.

Duikkie, heb je dit gemist?
quote:
Furthermore the two brothers – who were considered suspects until 18 December 2007- but that were set aside by Jorans’ statement of not knowing anything, have been heard as witnesses. And also Patrick van der Eem – known by you by now- was questioned twice during his stay on Aruba as a witness.
Beth Holloway is degene die fout zit, moedwillig mensen beschuldigt, en willens en wetens de Persistance steunde, terwijl ze had kunnen weten dat die kooi niet gestolen was en bovendien BEWUST NIET met de info over de kooi naar Hans Mos ging.

Wie is hier de bedrieger? Beth Holloway?

Waarom?
pi_66308559
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:34 schreef yyentle het volgende:

[..]

Duikkie, heb je dit gemist?
[..]

Beth Holloway is degene die fout zit, moedwillig mensen beschuldigt, en willens en wetens de Persistance steunde, terwijl ze had kunnen weten dat die kooi niet gestolen was en bovendien BEWUST NIET met de info over de kooi naar Hans Mos ging.

Wie is hier de bedrieger? Beth Holloway?

Waarom?
als joran iets zegt ontkracht dat volgens mij helemaal niets dus als joran in een auto zegt dat hij alleen de dader is en niet de kalpoe's en later zegt ik heb alles gelogen. WAT zijn we dan opgeschoten ???

waarom beth wel wist dat er geen kooi gestolen was en de politie daar niet achter aan ging, is slecht politie werk, de politie met wel 20 man op de zaak had dat kleine feit toch eigenlijk wel boven moeten kunnen krijgen !!
wat hebben ze dan gedaan met 20 man.

verder is er nooit aangifte gedaan van gestolen kooi , misschien ook een indicatie voor de politie dat er nooit wat gestolen was ???

beth beschuldigen wat politie nalaat lijkt mij de omgekeerde wereld
pi_66309252
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:16 schreef duikkie het volgende:

beth beschuldigen wat politie nalaat lijkt mij de omgekeerde wereld
Beth Holloway was degene die zweeg.
quote:
Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family. It concerned a fisherman, who claimed that
that in the night of the disappearance of Natalee Holloway a large knife was stolen from one of the Fisherman's huts while at the same time a large crab cage was missing that at least was there until the month of April. You know this story. The owner of the crab cage was also interviewed as a witness by the Police, that hadn’t happened before, but stated that the concerning cage wasn’t at the huts but at his home. The fisherman was initially approached and questioned, so he stated, by mrs. Holloway who was accompanied by local press. The identity of this man was never revealed to the police. For us he was an unknown witness. It was because the Persistence ship at that time was searching for that mentioned cage and the OM started talking about this during a conversation with the father of Natalee Holloway, Dave Holloway, which lead to the identity of the witness….who was approached by the police then. Mind you, that happened just about 3 years after the girl disappeared. Only then the identity of this man was known.
En zo verzwijgt mevrouw Holloway wel meer, zoals we inmiddels weten.

De vraag is, waarom.
pi_66309349
Hee bolsena, kon je het toch effe niet laten om in reboundje #31 binnen te wippen
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 05:28 schreef bolsena het volgende:
Lezen jullie echt (allemaal) die andere fora nog (RU, SM)?

Ik heb dat een paar weken gedaan (vooral RU) maar heb er echt geen zin, tijd en puf meer voor 's avonds en in de weekenden (plus andere, LEUKERE en nuttigere bezigheden).
Ach lezen is een groot woord, op RU is er niet veel te doen tenzij er echt ontwikkelingen in de zaak zijn en op SM bestaat 75% uit geleuter van bejaarde yanks over van alles en nog wat.

Extragratis tip voor SM ofwel de Sacred Donkeys, ik lees om de 10 pagina's, kom ik dan iets interessants tegen ga ik even een klein stukje terug.
Op die manier lees je in 10 minuten een hele week bij en gaat het niet ten koste van leukere en nuttigere bezigheden zoals errrr bijna alles
quote:
Het is toch allemaal nog steeds dezelfde informatie die keer op keer maar weer ter sprake komt of ben ik nou zo gek?

Ik snap (zoals ook mrBhimself terecht al aangaf) sowieso niet waarom wij met zijn allen nog zo geintrigeerd zijn door deze zaak en niet of veel minder door andere verdwijningszaken en criminele cases.
Daar zullen vast wel wat sociologische of psychologische theorieen op losgelaten kunnen worden.
Zal alles met de publiciteit te maken hebben, deze zaak genereert $$$$ voor allerlei partijen, Beth, Dave, Cable Networks, Peterrrrr, Joran, Silvetti, fora, noem maar op en ze verdienen er aan.
Dus men zal geen kans ongebruikt laten om het weer onder de (lees onze) aandacht te krijgen.

goed weekend
I stand with the happy Island.
pi_66309927
quote:
trouwens voor de gielen aanhangers, gielen is geen haar beter dan peter r de vries,
Hhmmm dat heb ik ook niemand zien beweren, hoewel het mij opvalt dat mevrouw Gielen voornamelijk achter de camera figureert en dat Peter het liefst met z'n snufferd (en Emmy) prominent in beeld staat.
quote:
met een verschil peter r de vries laat de hoofdrol spelers aan het woord
Oja, ik meende toch echt Dave Holloway in haar documentaire gezien te hebben.
quote:
en ook politie mensen en andere die bij het gerecht werken.
Jeetje wat deed Dompig dan in Natalee, The Unrevealed Time Lines?
quote:
gielen beweert iets zonder bewijs,
Ik weet niet wat erger is dat, of zelf bewijs proberen te creeren door uitlokking zoals de Vries.
quote:
dat van eerder aankomen bijvoorbeeld ga dan bijvoorbeeld naar hans mos toe leg het papier voor en vraag. dan krijg je antwoord,
zo opereert peter anders wel, ook al is het onjuist hij laat het mos wel zien, heb gielen niet met haar docu naar hans mos zien gaan , WAAROM NIET ????
Zoals uit diverse quotes blijkt (zie hierboven yyentle) heeft Hans Mos kennis mogen nemen van de bevindingen van Renee Gielen, in tegenstelling tot Peterrr kiest mevrouw Gielen er echter niet voor om zelf uitgebreid in een interview setting met Hans Mos te gaan zitten, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.

Zie je duikkie als je naar eea probeert te kijken met een beetje afstand, dan kan je zien dat noch Renee Gielen noch Peter de Vries de waarheid in pacht hebben, dat geen van tweeen opereert vanuit een altruistisch motief en dat de voornaamste verschillen zitten in budget, publiek en modus operandi.
pi_66329940
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:52 schreef yyentle het volgende:

[..]

Beth Holloway was degene die zweeg.
[..]

En zo verzwijgt mevrouw Holloway wel meer, zoals we inmiddels weten.

De vraag is, waarom.
volgens mij is het de taak van de politie om dingen uit te zoeken, als andere mensen dat gaan doen is er wat aan de hand met de politie. wie ik allemaal spreek en verzwijg voor de politie, is toch geen misdaad.
dat beth dat ook niet meer zag zitten na te zijn behandelt door de politie, zal ik niet goed praten , maar kan er wel inkomen. het is een grootte schande dat de politie niet achter geruchten aangaat, maar om daar 4 jaar later over te jammeren nog meer. in een woord ( twee dan;) ) SLECHT politiewerk !!!
pi_66330039
Als de politie achter alle geruchten in elke zaak zou moeten aanjagen, bleef er geen tijd meer over voor echt onderzoek. Ik wil niet zeggen dat er geen fouten zijn gemaakt in dit onderzoek, want daar staat het m.i. bol van.

De politie van Aruba was niet uitgerust voor een dergelijke 'high profile zaak' waarbij zij te maken kregen met een enorme media aandacht en druk van de familie Holloway. Daardoor zijn er in het begin van het onderzoek fouten gemaakt, die later heel moeilijk nog te herstellen zijn.
--
pi_66330416
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:18 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hhmmm dat heb ik ook niemand zien beweren, hoewel het mij opvalt dat mevrouw Gielen voornamelijk achter de camera figureert en dat Peter het liefst met z'n snufferd (en Emmy) prominent in beeld staat.
[..]

Oja, ik meende toch echt Dave Holloway in haar documentaire gezien te hebben.
[..]

Jeetje wat deed Dompig dan in Natalee, The Unrevealed Time Lines?
[..]

Ik weet niet wat erger is dat, of zelf bewijs proberen te creeren door uitlokking zoals de Vries.
[..]

Zoals uit diverse quotes blijkt (zie hierboven yyentle) heeft Hans Mos kennis mogen nemen van de bevindingen van Renee Gielen, in tegenstelling tot Peterrr kiest mevrouw Gielen er echter niet voor om zelf uitgebreid in een interview setting met Hans Mos te gaan zitten, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.

Zie je duikkie als je naar eea probeert te kijken met een beetje afstand, dan kan je zien dat noch Renee Gielen noch Peter de Vries de waarheid in pacht hebben, dat geen van tweeen opereert vanuit een altruistisch motief en dat de voornaamste verschillen zitten in budget, publiek en modus operandi.
dave holloway een hoofdrol speler ??? dacht het niet net zomin beth holloway. de hoofdrol spellers zijn die personen die tot deze verdwijningszaak hebben geleid, niet de mensen die antwoorden zoeken.

DOMPIG zei ik hoor niet meer bij deze club ( hij bedoelde niet meer bij de corrupte aruba politie toch !!), dus geen politie figuur, hij is toch aan de kant gezet , vanwege zijn uitstekende werk of omdat hij de waarheid wilde vinden ???

kennis nemen van de bevindingen, dat deed hans mos ook van dat bekennen dat joran natalee had verkocht en dat was toch ook waar !!!, kennis nemen van, is iets anders dan vragen om commetaar aan. had toch in gielen docu kunnen zitten , zo van we hebben de bewijsstukken overlegd aan de politie maar deze gaven geen commetaar of spraken de feiten niet tegen.

zowel gielen als peter r de vries weten niets meer dan wij weten in deze zaak de ene kent de verdachte joran en familie niet eens, heeft het over tijdslijnen die zelfs bij de politie niet bekend zijn, de ander gelooft het strand verhaal , wat we aleen in peter r de vries hidden camera werk zien is dat joran meer van de verdwijning weet dan dat hij aan politie verteld, en dat joran wordt geholpen door de hoge heren op aruba ( vaders en zijn vriendjes) voor de rest is het inderdaad de verdachte verleiden tot uitspraken, wat weer niet wil zeggen dat de uitspraken van joran allemaal leugens zouden zijn !!!

dat joran er gewoon bij was toen natalee onwel werd is een van de feiten zoiets verzin je gewoon niet, de rest wel.
pi_66330533
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef mrBhimself het volgende:
Als de politie achter alle geruchten in elke zaak zou moeten aanjagen, bleef er geen tijd meer over voor echt onderzoek. Ik wil niet zeggen dat er geen fouten zijn gemaakt in dit onderzoek, want daar staat het m.i. bol van.

De politie van Aruba was niet uitgerust voor een dergelijke 'high profile zaak' waarbij zij te maken kregen met een enorme media aandacht en druk van de familie Holloway. Daardoor zijn er in het begin van het onderzoek fouten gemaakt, die later heel moeilijk nog te herstellen zijn.
het lag niet aan de mankracht noch de middelen werd er telkens geroepen. wat doen 20 man dan op een onderzoek als ze in het begin niet achter elk gerucht aangaan ???

de politie van aruba had gewoon moeten toegeven help ons !!! dat had een wereld van verschil uitgemaakt, maar hier is ijdelheid enzo ter sprake ( hebben ze overal last van hoor ook in nederland )
pi_66332617
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:57 schreef JoBuster het volgende:
Hee bolsena, kon je het toch effe niet laten om in reboundje #31 binnen te wippen
Uhmmmm..... betrapt hè.
Op heterdaad nog wel.
quote:
Extragratis tip voor SM ofwel de Sacred Donkeys, ik lees om de 10 pagina's, kom ik dan iets interessants tegen ga ik even een klein stukje terug.
Op die manier lees je in 10 minuten een hele week bij en gaat het niet ten koste van leukere en nuttigere bezigheden zoals errrr bijna alles
Okee, dat is logisch en ik dacht al dat sommigen dit doen.
Zo deed ik het in het begin dus ook, vooral bij RU dus. SD liet ik vaak links liggen puur vanwege de pop-ups en de lelijke, niet tot lezen uitnodigende (vind ik) lay-out.
quote:
SM ofwel de Sacred Donkeys
Ze hebben hun leven gebeterd?

Ennewees, ik blijf het inderdaad gewoon regelmatig volgen, al heeft het soms behoorlijk wat innerlijke strijd tot gevolg die zich afspeelt in mijn snelkook- ik bedoel hersenpan.

Zo van: "Kom op M....(da's mijn naam) ....heb je nou potdorie écht niets beters te doen dan weer dat stomme gedoe over die N te lezen?"

En dan verzin ik soms drie, soms vijf en soms wel tien dingen die ik beter kan doen of leuker of nuttiger vind dan het volgen van de NH-case.

Om er vervolgens achter te komen dat ik tóch weer heel even, stiekum, naar die site ben geglipt om te lurken of (zoals nu) iets te schrijven.

Rare jongens, die Mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door bolsena op 22-02-2009 03:18:40 ]
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_66332650
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef duikkie het volgende:
volgens mij is het de taak van de politie om dingen uit te zoeken
Als je dit tijdens de introductieweek van de eerstejaars studenten Journalistiek verteld aan die nieuwste lichting verse studenten, heb je over een paar jaar geen (onderzoeks/wetenschaps)journalist meer rondlopen in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door bolsena op 22-02-2009 08:42:34 ]
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_66335194
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef mrBhimself het volgende:

YEP! Vanaf dag 1 met veel bombarie een privé-onderzoek, posters, ondervragingen, de nachtelijke 'overval' op de familie Van der Sloot. Ook dit soort stomme acties -opgewekte agitatie- hebben een productief verloop van het onderzoek gefrustreerd.

[ Bericht 8% gewijzigd door OUWEFIETS op 22-02-2009 11:33:40 ]
pi_66335423
Ik weet niet of het aan mij ligt hoor maar er heerst hier opeens een bijzonder opvallend, aangename, sfeer! Fijn!
pi_66335497
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:11 schreef bolsena het volgende:
Zo deed ik het in het begin dus ook, vooral bij RU dus. SD liet ik vaak links liggen puur vanwege de pop-ups en de lelijke, niet tot lezen uitnodigende (vind ik) lay-out.
Ja die pop-ups zijn irritant daar, maar Firefox met Adblock plus, een up-to-date filterset en Flashblocker lossen dat probleem zo op.

Het enige wat je blijft houden zijn die gigantische avatars en 5 x per thread een afbeelding van die dronken breezer met de mededeling "I stent wizz zzee gurrul".
Ze zouden een Natalee blocker voor Firefox moeten maken
pi_66335725
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef duikkie het volgende:

[..]

volgens mij is het de taak van de politie om dingen uit te zoeken, als andere mensen dat gaan doen is er wat aan de hand met de politie. wie ik allemaal spreek en verzwijg voor de politie, is toch geen misdaad.
dat beth dat ook niet meer zag zitten na te zijn behandelt door de politie, zal ik niet goed praten , maar kan er wel inkomen. het is een grootte schande dat de politie niet achter geruchten aangaat, maar om daar 4 jaar later over te jammeren nog meer. in een woord ( twee dan;) ) SLECHT politiewerk !!!
Als Beth opzettelijk dingen verzwijgt, ligt dat toch echt aan haar.

Politiemensen zijn geen helderzienden.
pi_66335772
En dat is niet het enige, Beth Holloway houdt blijkbaar ook bewust tegen dat er onderzoek naar Natalee wordt gedaan.
  zondag 22 februari 2009 @ 12:02:19 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66335848
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:39 schreef OUWEFIETS het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt hoor maar er heerst hier opeens een bijzonder opvallend, aangename, sfeer! Fijn!
En dat nu vasthouden
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 22 februari 2009 @ 13:14:04 #69
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66337729
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:25 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

YEP! Vanaf dag 1 met veel bombarie een privé-onderzoek, posters, ondervragingen, de nachtelijke 'overval' op de familie Van der Sloot. Ook dit soort stomme acties -opgewekte agitatie- hebben een productief verloop van het onderzoek gefrustreerd.
Maar eigenlijk zou een beetje professioneel politie-apparaat zich niet mogen laten leiden door agitatie.
Het is begrijpelijk maar wel heel jammer.

Denk je overigens dat de zaak wel zou zijn opgelost wanneer er geen Amerikaanse inmenging was geweest?
Of zou het dan nog veel gemakkelijker zijn geweest om de zaak te cover-uppen?
  zondag 22 februari 2009 @ 13:17:34 #70
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66337824
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:11 schreef bolsena het volgende:

[..]

Uhmmmm..... betrapt hè.
Op heterdaad nog wel.
[..]

[..]

Ze hebben hun leven gebeterd?

Ennewees, ik blijf het inderdaad gewoon regelmatig volgen, al heeft het soms behoorlijk wat innerlijke strijd tot gevolg die zich afspeelt in mijn snelkook- ik bedoel hersenpan.

Zo van: "Kom op M....(da's mijn naam) ....heb je nou potdorie écht niets beters te doen dan weer dat stomme gedoe over die N te lezen?"

En dan verzin ik soms drie, soms vijf en soms wel tien dingen die ik beter kan doen of leuker of nuttiger vind dan het volgen van de NH-case.

Om er vervolgens achter te komen dat ik tóch weer heel even, stiekum, naar die site ben geglipt om te lurken of (zoals nu) iets te schrijven.

Rare jongens, die Mensen.
Heel herkenbaar . . maar let wel !
DIT RIEKT NAAR OBSESSIEF GEDRAG
pi_66338278
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:53 schreef duikkie het volgende:

[..]

het lag niet aan de mankracht noch de middelen werd er telkens geroepen. wat doen 20 man dan op een onderzoek als ze in het begin niet achter elk gerucht aangaan ???

de politie van aruba had gewoon moeten toegeven help ons !!! dat had een wereld van verschil uitgemaakt, maar hier is ijdelheid enzo ter sprake ( hebben ze overal last van hoor ook in nederland )
Het lag niet alleen aan de mankracht en de middelen, maar naast kwantiteit is er ook nog zo iets als kwaliteit en ervaring. Het zou veel beter zijn geweest als de Arubaanse politie direct bijstand had gevraagd uit bijvoorbeeld curacao of Nederland in plaats van een aantal dagen te blijven aanmodderen.

Het zou mij niet verbazen als dat verzoek ook al in een vroegtijdig stadium door de politieleiding of het OM is gedaan, maar door de politiek tegengehouden is.
--
pi_66338392
Hmmm ja het is lekker rustig hier, is dit nu wat ze met zondagsrust bedoelen?
Enniewee heel veel is er niet gebeurd de laatste weken, maar voor degenen die het niet konden opbrengen om tussen alle onvriendelijkheden door te lezen dan toch maar weer :

Een Keek op de Arubaanse Week :

Onderzoek naar de eerste 10 dagen van de Holloway zaak:
Hier hebben we niets meer over mogen vernemen, niet geheel onverwacht trouwens. Op zich jammer want in het kader van dit onderzoek is er ook een rechtshulp-verzoek ingediend bij de Amerikanen.
Diverse betrokkenen bij het de zaak (Hans Mos, Dompig) hebben altijd al te kennen gegeven dat men graag veel meer informatie had willen hebben over de Twitty/Holloway clan en de Alabamese kiddos en chaperones.
Wordt vervolgd

Lek weekbericht Nederlandse vertegenwoordiging:
Intern bericht met daarin opmerkingen over enkele politieke hoofdrolspelers op Aruba lekt uit. (link)
Minister Rudy Croes gebruikt eea voor politiek gewin door een flinke rel te schoppen en te dreigen dat nederlandse AIVD-ers van Aruba moeten verdwijnen.

Hans Mos vertrekt van Aruba:
Hoofdofficier van justitie Hans Mos verlaat deze zomer Aruba, het zou mij niets verbazen als Mos voor die tijd het onderzoek tegen Joran sluit en de file Holloway in de cold-case lade gaat.

Nieuwe zoektocht naar Natalee:
Het AD (als enige??) wist deze week te melden dat Dave Holloway samen met Texas Equusearch en John Silvetti wederom van plan zijn om in het water rond Aruba naar Natalee te gaan zoeken, lees de zeebodem in kaart te brengen voor de olie-industrie.
Ook wil men de zgn Montserat pond opnieuw onderzoeken, terwijl deze al 2x geheel onderzocht is en geregeld droog valt. Begrijpelijkerwijs heeft men daar op Aruba geen trek in.

Planeet Bange Aap:
Na de ruzies van vorige maand is nu helemaal de pleur*s uitgebroken, de bans vliegen je om de oren en geriatrische Rednecks aldaar dreigen elkaar met rechtszaken.
Van de nederlandse inbreng daar wordt aleen Caesu nog serieus genomen, de rest wordt uitgekotst of belachelijk gemaakt wegens bemoeienissen met het CnG forum.

Joran:
Houdt zich rustig in Bangkok Thailand, waar hij geregeld wordt gespot op de universiteit of in het uitgaansleven.
Had verders nog een meevallertje want verdienende enkele duizenden $$ in een online pokertournooi.

Tot zover op deze grijze zondagmiddag in een moet ik zeggen vredige rebound #31, laten we het zo houden.

Ayo!
pi_66338882
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:34 schreef JoBuster het volgende:
heel veel is er niet gebeurd de laatste weken, maar voor degenen die het niet konden opbrengen om tussen alle onvriendelijkheden door te lezen dan toch maar weer :

Een Keek op de Arubaanse Week :
Heel erg netjes gedaan weer, waarde JoB.
  zondag 22 februari 2009 @ 13:54:17 #74
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66339021

[ Bericht 11% gewijzigd door bastibro op 22-02-2009 16:27:59 ]
  zondag 22 februari 2009 @ 14:01:54 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66339266
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:54 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]
WAt heeft de Arubaanse samenleving haar misdaan?
pi_66340966
Goede vraag. Het antwoord zal afhankelijk zijn van welke 'zijde' je kiest en waaraan je geloof hecht.

De volgers van de complot theoriën en corruptie schandelen, zullen zeggen dat het de schuld is van Aruba dat Natalee nog niet gevonden is. De stelling dat een heel land verantwoordelijk kan worden gehouden voor het verdwijnen van een meisje, gaat mij wat ver en is buiten proportioneel.

In gewoon Nederlands....het is te belachelijk voor woorden om een land te boycotten omdat er een toeriste is verdwenen. Want hoe dramatisch ook voor de ouders van Natalee, het is voorlopig niet meer en niet minder dan een verdwijning; van enig misdrijf is tot op heden helemaal geen sprake. Althans er is (nog) onvoldoende bewijs om ook maar iemand voor de rechtbank te brengen.

Maar ja er zijn kennelijk een aantal mensen die "Trial by Media" belangrijker vinden dan "Trial by Court"; zielig, maar het is nu eenmaal niet anders.
--
  zondag 22 februari 2009 @ 15:07:48 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66341186
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef mrBhimself het volgende:
Goede vraag. Het antwoord zal afhankelijk zijn van welke 'zijde' je kiest en waaraan je geloof hecht.

De volgers van de complot theoriën en corruptie schandelen, zullen zeggen dat het de schuld is van Aruba dat Natalee nog niet gevonden is. De stelling dat een heel land verantwoordelijk kan worden gehouden voor het verdwijnen van een meisje, gaat mij wat ver en is buiten proportioneel.

In gewoon Nederlands....het is te belachelijk voor woorden om een land te boycotten omdat er een toeriste is verdwenen. Want hoe dramatisch ook voor de ouders van Natalee, het is voorlopig niet meer en niet minder dan een verdwijning; van enig misdrijf is tot op heden helemaal geen sprake. Althans er is (nog) onvoldoende bewijs om ook maar iemand voor de rechtbank te brengen.

Maar ja er zijn kennelijk een aantal mensen die "Trial by Media" belangrijker vinden dan "Trial by Court"; zielig, maar het is nu eenmaal niet anders.
Ook al is het wel moord, dan nog heeft die samenleving het niet gedaan, maar toch moeten wij hen van hun brood beroven? Kom zeg.
pi_66341271
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef mrBhimself het volgende:

Zeker als je je realiseert wie er het hardst getroffen zouden worden door een eventueel geslaagde boycot.

Dat zijn niet de machthebbers, de politie, het OM of wie dan ook die de alu-hoedjes als schuldig beschouwen, maar eenvoudige mensen die werken in hotels, taxi-chauffeurs, kleine ondernemers, kortom mensen die part noch deel aan de verdwijning hebben.

Het oproepen tot een boycot is dus in mijn ogen ook schandalig en niet op z'n plaats, zeker niet op FOK.
  zondag 22 februari 2009 @ 15:19:49 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66341564
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Zeker als je je realiseert wie er het hardst getroffen zouden worden door een eventueel geslaagde boycot.

Dat zijn niet de machthebbers, de politie, het OM of wie dan ook die de alu-hoedjes als schuldig beschouwen, maar eenvoudige mensen die werken in hotels, taxi-chauffeurs, kleine ondernemers, kortom mensen die part noch deel aan de verdwijning hebben.

Het oproepen tot een boycot is dus in mijn ogen ook schandalig en niet op z'n plaats, zeker niet op FOK.
Ik persoonlijk vind het ook absurd, dat de samenleving het moet ontgelden, maar ik denk niet dat ik t weg kan halen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat er mensen zijn die door dat bericht ineens gaan boycotten.
pi_66342522
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik persoonlijk vind het ook absurd, dat de samenleving het moet ontgelden, maar ik denk niet dat ik t weg kan halen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat er mensen zijn die door dat bericht ineens gaan boycotten.
Nee gelukkig bestaat het merendeel uit weldenkende mensen hier

Maarrrrrr dan is er nog zoiets als aktie en reaktie, voor je het weet verschijnen er ook boycot-de Aruba-boycot plaatjes in de NH-rebound, dat moet dan toch ook kunnen?

Effe zoeken.........
pi_66342537
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef JoBuster het volgende:

zondag 22 februari 2009 @ 15:48:04 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66342578
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Nee gelukkig bestaat het merendeel uit weldenkende mensen hier

Maarrrrrr dan is er nog zoiets als aktie en reaktie, voor je het weet verschijnen er ook boycot-de Aruba-boycot plaatjes in de NH-rebound, dat moet dan toch ook kunnen?

Effe zoeken.........
Ja, ik kan geen stiefkindjes gaan maken.
pi_66342882
quote:
[In gewoon Nederlands....het is te belachelijk voor woorden om een land te boycotten omdat er een toeriste is verdwenen. Want hoe dramatisch ook voor de ouders van Natalee, het is voorlopig niet meer en niet minder dan een verdwijning; van enig misdrijf is tot op heden helemaal geen sprake.
En ook al was er wel sprake van een misdrijf, dan is dat nog geen reden om een hele bevolking te
boycotten.

Het is die Holloway figuren duidelijk in hun bol geslagen, ik denk dat de meeste Amerikanen zelf ook hun schouders ophalen als ze die oproepen weer eens zien voorbijkomen.

Ik vraag me af of de Amerikanen Beth Holloway nog wel serieus nemen: een moeder van een verdwenen dochter die met een Emmy staat te zwaaien is toch wel een beetje genant, of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door yyentle op 22-02-2009 16:49:48 ]
pi_66343650
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik kan geen stiefkindjes gaan maken.
LOL van die uitdrukking had ik nog nooit gehoord, maar wees gerust geen boycot-de-boycot plaatjes, een forum is m.i. om te discussieren niet om plaatjes te spammen.
  zondag 22 februari 2009 @ 16:29:19 #85
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66344003
Jullie hebben wel een punt vind ik, ik heb m vervangen
pi_66344588
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef bastibro het volgende:
Jullie hebben wel een punt vind ik, ik heb m vervangen
Beter zo. Een hart, Arubaanse vlag, Aruba, Natalee; een soort R.I.P gedachte.

Mja, dat heeft wel wat
pi_66344600
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef JoBuster het volgende:
LOL van die uitdrukking had ik nog nooit gehoord, maar wees gerust geen boycot-de-boycot plaatjes
Ik dus ook niet!

Ik moest het echt drie keer doorlezen, haha.

Overigens boycot ik per definitie alle boycots.
  zondag 22 februari 2009 @ 17:26:08 #88
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66345975
Je kan het ook nog van de zonninge kant zien, zoals Julia hier doet
pi_66347344
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef bastibro het volgende:
Je kan het ook nog van de zonninge kant zien, zoals Julia hier doet

Voor mij geldt sinds the Holloway case in ieder geval, dat als ik ooit naar een van die eilanden ga, het Aruba wel zal worden.

Dat eiland ken ik nu een heel, heel klein beetje.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:30:20 #90
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66353799
John van den Heuvel: Ongeleid projectiel

De afgelopen week reisde ik door het Caribisch gebied. Ik bezocht Bonaire, Curaçao, Sint Maarten en Aruba. Op dat laatste eiland rijden de auto’s rond met op de kentekenplaat het opschrift ‘One Happy Island’. Die vrolijke spreuk geldt niet voor de Nederlandse opsporingsdiensten op Aruba. De verhoudingen tussen een aantal kopstukken bij politie en openbaar ministerie en de Arubaanse regering is bepaald niet tropisch warm. Door John van den Heuvel in De Telegraaf vandaag.

Cruciale rol in de ijzige betrekkingen speelt justitieminister Rudy Croes, die achter iedere boom een vijand ziet. Het is misschien wat oneerbiedig deze Arubaanse minister een ongeleid projectiel te noemen, maar de man is inmiddels betrokken bij zoveel incidenten dat ik de kwalificatie toch wel aandurf. Ik ontmoette Croes voor het eerst in de jaren negentig. Hij was toen net minister en bleek een buitengewoon argwanende man. Zelfs de leden van zijn eigen kabinet vertrouwde hij voor geen meter. Het interview met hem haalde prominent de voorpagina van deze krant. Hij pleitte ervoor de Arubaanse regering aan een cocaïnetest te onderwerpen. In dezelfde periode zag Croes kans de Nederlandse procureur-generaal Zwinkels van het eiland af te jagen. Zwinkels was nauw betrokken bij nieuwe wetgeving die het mogelijk maakte Arubaanse drugshandelaren uit te leveren aan de VS. De minister zag het als een soort samenspanning van Nederland en Amerika tegen het eiland. Jaren later liep ik Croes opnieuw tegen het lijf, dit keer op een van de prachtige stranden van Aruba. Het was een paar weken na het verdwijnen van Natalee Holloway en de complete Amerikaanse pers was uitgerukt, inclusief de bekende talkshow-host Geraldo. Het was ronduit gênant hoe Croes maar om Geraldo heen draaide en uiteindelijk smeekte om een fotootje van hem samen met de televisiester.

Onlangs kwam Croes weer in het nieuws omdat hij oud-politiechef Jan van der Straten schoffeerde, Kamerlid Hero Brinkman een ‘klap op zijn smoel’ wilde geven en de pas aangetreden Nederlandse hoofdofficier van justitie Hans Mos naar huis stuurde. Laatstgenoemde werd het slachtoffer van Croes’ nieuwste complottheorie, namelijk dat de Nederlandse inlichtingendienst AIVD Arubaanse bewindslieden zou bespioneren. Croes kreeg vertrouwelijke informatie van de Nederlandse vertegenwoordiging op Aruba in handen. In het uitgelekte verslag zouden belastende verklaringen staan over premier Oduber, ministers en een familielid van Croes. Eigenlijk hoop ik dat de haast ziekelijke achterdocht van Croes dit keer eens terecht is. Het is een geruststellende gedachte dat Nederland de duistere kanten van deze minister en sommige andere Arubaanse politici goed in de gaten houdt.

[ Bericht 4% gewijzigd door bastibro op 22-02-2009 21:39:43 ]
pi_66354808
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef yyentle het volgende:
Voor mij geldt sinds the Holloway case in ieder geval, dat als ik ooit naar een van die eilanden ga, het Aruba wel zal worden.
Een goeie keuze yyentle, Aruba is meer dan OK voor een weekje holiday maar als je langer gaat plak er dan wat tijd aan vast in bv St Maarten of een van de franse eilanden zoals Martinique.
pi_66355175
Ik ben een aantal maal op Aruba geweest (eigenlijk alleen om te duiken), maar ik prefereer toch Curacao. De voornaamste reden is dat er teveel amerikanen op Aruba vakantie vieren. Zij gedragen zich vaak net zoals de Engelsen in Spanje :-)
--
pi_66355793
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben een aantal maal op Aruba geweest (eigenlijk alleen om te duiken), maar ik prefereer toch Curacao. De voornaamste reden is dat er teveel amerikanen op Aruba vakantie vieren. Zij gedragen zich vaak net zoals de Engelsen in Spanje :-)
Ja het zijn soms de US lowlifes die Aruba bezoeken, hoe je dat moet omschrijven is moeilijk maar kijk eens naar deze video van een typische amerikaanse breezer die Aruba bezoekt.........

pi_66363603
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ja het zijn soms de US lowlifes die Aruba bezoeken, hoe je dat moet omschrijven is moeilijk maar kijk eens naar deze video van een typische amerikaanse breezer die Aruba bezoekt.........

gaat weer in tegen de americaanse zede ?? , moet me weer aanmelden om het te zien, en daar heb ik altijd zo'n hekel aan.

zal wel weer een geweldige bijdrage zijn. verder gaan we hier de nederlanders vergeten in het buitenland ???
als je het ooit waagt om in de kindertjes vacantie naar spanje ofzo te gaan , weet je persies waar hollanders zijn hoor altijd herrie.

kortom het hoort bij elke jeugd, welk land dan ook !!!, behalve natuurlijk op aruba, daar is de jeugd natuurlijk het schoolvoorbeeld van wat je later wordt ( hero brinkman"zo corrupt as hell")
pi_66365676
quote:
Op maandag 23 februari 2009 07:32 schreef duikkie het volgende:

kortom het hoort bij elke jeugd, welk land dan ook !!!, behalve natuurlijk op aruba, daar is de jeugd natuurlijk het schoolvoorbeeld van wat je later wordt ( hero brinkman"zo corrupt as hell")
Niet bij elke jeugd Duikkie.

Het merendeel van de meisjes is niet zo extreem, als Natalee was .
  maandag 23 februari 2009 @ 16:36:58 #96
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66377968
Zoals de waard is, zo . . .

Jammer he dat nooit een man interesse heeft gehad om jouw navel leeg te likken.
Ik vraag me af of Harajuku het wel goed vind dat jij hier de boel loopt uit te spelen, in mijn ogen zuig je.
Je bent van het ergste soort Y
pi_66379193
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef bastibro het volgende:

Ik vraag me af of Harajuku het wel goed vind dat jij hier de boel loopt uit te spelen, in mijn ogen zuig je.
en jawel een nieuwe week en wie komt er direkt weer persoonlijk worden bassie-boy.

Luister bassie als yyentle Natalee een verderfelijke sloerie vindt (of zou vinden) en dat hier dagelijks zou lopen ventileren dan nog is daar niets mis mee.
Net zoals jij je HMI-onzin over engeltje Natalee hier mag spuien, dat is nu juist zo leuk aan een forum daar komen mensen met verschillende meningen en dan volgt er -als het goed is- discussie.

Nu begrijp ik dat je dat niet gewend bent op Planeet Aap of op het forumpie van Obese-server, want daar worden "andersdenkenden" er direkt uitgesodemieterd.

Misschien moet jij je maar eens afvragen of je wel geschikt bent voor pluriforme fora?
pi_66379413

(zucht)
pi_66380343
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef OUWEFIETS het volgende:

(zucht)
Ik weet wat je bedoeld, ze begrijpen het echt niet volgens mij
pi_66381284
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef bastibro het volgende:

Ik weet niet wie hier de boel loopt uit te spelen hoor! Jij en Johan555 zijn toch echt degenen die anderen (meerdere mensen dus) ZONDER enige grond, van verkrachting en moord beschuldigen terwijl Natalee toch echt zelf degene was die 's morgens al flink begon te drinken en zich 's avonds nogal sexy (en dat is voorzichtig uitgedrukt) gedroeg tegenover diverse mannen.
Dat vertellen diverse vriendinnen van Natalee, Satish zag het en Joran vertelt het ook.

Je kunt Joran er moeilijk de schuld van geven dat Natalee ontzettend zoop. Getuigen vertellen dat ze 's morgens al met sterke drank begon en 's avonds begeleid moest worden naar haar hotel omdat ze niet meer op haar benen kon staan.
Dat Natalee maar al te graag met die jongens in de auto meewilde, is ook wel duidelijk.

Jullie zijn van die gekken die beweren dat Natalee in de auto was gedwongen terwijl er genoeg getuigen zijn die iets anders vertellen.

En wat er waar is van die getuigen die vertellen over Natalee's drugsgebruik weten we dus niet.

De waarheid verdraaien en verhullen hoef jij niet te doen, dat doet Beth Holloway al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')