quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:31 schreef duikkie het volgende:
gielen beweert iets zonder bewijs, dat van eerder aankomen bijvoorbeeld ga dan bijvoorbeeld naar hans mos toe leg het papier voor en vraag. dan krijg je antwoord, zo opereert peter anders wel, ook al is het onjuist hij laat het mos wel zien, heb gielen niet met haar docu naar hans mos zien gaan , WAAROM NIET ????
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-350.htmlquote:Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
Duikkie, heb je dit gemist?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:31 schreef duikkie het volgende:
verklaar mij nou eens waarom je dan gaat lopen te liegen en dat nog steeds doet ?? en blijft zwijgen ?? en ik heb het niet alleen over joran , de kalpoe's zitten me daar ook een potje te zwijgen.
Beth Holloway is degene die fout zit, moedwillig mensen beschuldigt, en willens en wetens de Persistance steunde, terwijl ze had kunnen weten dat die kooi niet gestolen was en bovendien BEWUST NIET met de info over de kooi naar Hans Mos ging.quote:Furthermore the two brothers – who were considered suspects until 18 December 2007- but that were set aside by Jorans’ statement of not knowing anything, have been heard as witnesses. And also Patrick van der Eem – known by you by now- was questioned twice during his stay on Aruba as a witness.
als joran iets zegt ontkracht dat volgens mij helemaal nietsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:34 schreef yyentle het volgende:
[..]
Duikkie, heb je dit gemist?
[..]
Beth Holloway is degene die fout zit, moedwillig mensen beschuldigt, en willens en wetens de Persistance steunde, terwijl ze had kunnen weten dat die kooi niet gestolen was en bovendien BEWUST NIET met de info over de kooi naar Hans Mos ging.
Wie is hier de bedrieger? Beth Holloway?
Waarom?
Beth Holloway was degene die zweeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:16 schreef duikkie het volgende:
beth beschuldigen wat politie nalaat lijkt mij de omgekeerde wereld
En zo verzwijgt mevrouw Holloway wel meer, zoals we inmiddels weten.quote:Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family. It concerned a fisherman, who claimed that
that in the night of the disappearance of Natalee Holloway a large knife was stolen from one of the Fisherman's huts while at the same time a large crab cage was missing that at least was there until the month of April. You know this story. The owner of the crab cage was also interviewed as a witness by the Police, that hadn’t happened before, but stated that the concerning cage wasn’t at the huts but at his home. The fisherman was initially approached and questioned, so he stated, by mrs. Holloway who was accompanied by local press. The identity of this man was never revealed to the police. For us he was an unknown witness. It was because the Persistence ship at that time was searching for that mentioned cage and the OM started talking about this during a conversation with the father of Natalee Holloway, Dave Holloway, which lead to the identity of the witness….who was approached by the police then. Mind you, that happened just about 3 years after the girl disappeared. Only then the identity of this man was known.
Ach lezen is een groot woord, op RU is er niet veel te doen tenzij er echt ontwikkelingen in de zaak zijn en op SM bestaat 75% uit geleuter van bejaarde yanks over van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:28 schreef bolsena het volgende:
Lezen jullie echt (allemaal) die andere fora nog (RU, SM)?
Ik heb dat een paar weken gedaan (vooral RU) maar heb er echt geen zin, tijd en puf meer voor 's avonds en in de weekenden (plus andere, LEUKERE en nuttigere bezigheden).
Zal alles met de publiciteit te maken hebben, deze zaak genereert $$$$ voor allerlei partijen, Beth, Dave, Cable Networks, Peterrrrr, Joran, Silvetti, fora, noem maar op en ze verdienen er aan.quote:Het is toch allemaal nog steeds dezelfde informatie die keer op keer maar weer ter sprake komt of ben ik nou zo gek?
Ik snap (zoals ook mrBhimself terecht al aangaf) sowieso niet waarom wij met zijn allen nog zo geintrigeerd zijn door deze zaak en niet of veel minder door andere verdwijningszaken en criminele cases.
Daar zullen vast wel wat sociologische of psychologische theorieen op losgelaten kunnen worden.
Hhmmm dat heb ik ook niemand zien beweren, hoewel het mij opvalt dat mevrouw Gielen voornamelijk achter de camera figureert en dat Peter het liefst met z'n snufferd (en Emmy) prominent in beeld staat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:31 schreef duikkie het volgende:
trouwens voor de gielen aanhangers, gielen is geen haar beter dan peter r de vries,
Oja, ik meende toch echt Dave Holloway in haar documentaire gezien te hebben.quote:met een verschil peter r de vries laat de hoofdrol spelers aan het woord
Jeetje wat deed Dompig dan in Natalee, The Unrevealed Time Lines?quote:en ook politie mensen en andere die bij het gerecht werken.
Ik weet niet wat erger is dat, of zelf bewijs proberen te creeren door uitlokking zoals de Vries.quote:gielen beweert iets zonder bewijs,
Zoals uit diverse quotes blijkt (zie hierboven yyentle) heeft Hans Mos kennis mogen nemen van de bevindingen van Renee Gielen, in tegenstelling tot Peterrr kiest mevrouw Gielen er echter niet voor om zelf uitgebreid in een interview setting met Hans Mos te gaan zitten, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.quote:dat van eerder aankomen bijvoorbeeld ga dan bijvoorbeeld naar hans mos toe leg het papier voor en vraag. dan krijg je antwoord,
zo opereert peter anders wel, ook al is het onjuist hij laat het mos wel zien, heb gielen niet met haar docu naar hans mos zien gaan , WAAROM NIET ????
volgens mij is het de taak van de politie om dingen uit te zoeken, als andere mensen dat gaan doen is er wat aan de hand met de politie. wie ik allemaal spreek en verzwijg voor de politie, is toch geen misdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:52 schreef yyentle het volgende:
[..]
Beth Holloway was degene die zweeg.![]()
[..]
En zo verzwijgt mevrouw Holloway wel meer, zoals we inmiddels weten.![]()
De vraag is, waarom.
dave holloway een hoofdrol speler ??? dacht het niet net zomin beth holloway. de hoofdrol spellers zijn die personen die tot deze verdwijningszaak hebben geleid, niet de mensen die antwoorden zoeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:18 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hhmmm dat heb ik ook niemand zien beweren, hoewel het mij opvalt dat mevrouw Gielen voornamelijk achter de camera figureert en dat Peter het liefst met z'n snufferd (en Emmy) prominent in beeld staat.
[..]
Oja, ik meende toch echt Dave Holloway in haar documentaire gezien te hebben.
[..]
Jeetje wat deed Dompig dan in Natalee, The Unrevealed Time Lines?![]()
[..]
Ik weet niet wat erger is dat, of zelf bewijs proberen te creeren door uitlokking zoals de Vries.
[..]
Zoals uit diverse quotes blijkt (zie hierboven yyentle) heeft Hans Mos kennis mogen nemen van de bevindingen van Renee Gielen, in tegenstelling tot Peterrr kiest mevrouw Gielen er echter niet voor om zelf uitgebreid in een interview setting met Hans Mos te gaan zitten, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Zie je duikkie als je naar eea probeert te kijken met een beetje afstand, dan kan je zien dat noch Renee Gielen noch Peter de Vries de waarheid in pacht hebben, dat geen van tweeen opereert vanuit een altruistisch motief en dat de voornaamste verschillen zitten in budget, publiek en modus operandi.
het lag niet aan de mankracht noch de middelen werd er telkens geroepen. wat doen 20 man dan op een onderzoek als ze in het begin niet achter elk gerucht aangaan ???quote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef mrBhimself het volgende:
Als de politie achter alle geruchten in elke zaak zou moeten aanjagen, bleef er geen tijd meer over voor echt onderzoek. Ik wil niet zeggen dat er geen fouten zijn gemaakt in dit onderzoek, want daar staat het m.i. bol van.
De politie van Aruba was niet uitgerust voor een dergelijke 'high profile zaak' waarbij zij te maken kregen met een enorme media aandacht en druk van de familie Holloway. Daardoor zijn er in het begin van het onderzoek fouten gemaakt, die later heel moeilijk nog te herstellen zijn.
Uhmmmm..... betrapt hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:57 schreef JoBuster het volgende:
Hee bolsena, kon je het toch effe niet laten om in reboundje #31 binnen te wippen
Okee, dat is logisch en ik dacht al dat sommigen dit doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:57 schreef JoBuster het volgende:
Extragratis tip voor SM ofwel de Sacred Donkeys, ik lees om de 10 pagina's, kom ik dan iets interessants tegen ga ik even een klein stukje terug.
Op die manier lees je in 10 minuten een hele week bij en gaat het niet ten koste van leukere en nuttigere bezigheden zoals errrr bijna alles
Ze hebben hun leven gebeterd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:57 schreef JoBuster het volgende:
SM ofwel de Sacred Donkeys
Als je dit tijdens de introductieweek van de eerstejaars studenten Journalistiek verteld aan die nieuwste lichting verse studenten, heb je over een paar jaar geen (onderzoeks/wetenschaps)journalist meer rondlopen in Nederland.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef duikkie het volgende:
volgens mij is het de taak van de politie om dingen uit te zoeken
YEP! Vanaf dag 1 met veel bombarie een privé-onderzoek, posters, ondervragingen, de nachtelijke 'overval' op de familie Van der Sloot. Ook dit soort stomme acties -opgewekte agitatie- hebben een productief verloop van het onderzoek gefrustreerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef mrBhimself het volgende:
Als de politie achter alle geruchten in elke zaak zou moeten aanjagen, bleef er geen tijd meer over voor echt onderzoek. Ik wil niet zeggen dat er geen fouten zijn gemaakt in dit onderzoek, want daar staat het m.i. bol van.
De politie van Aruba was niet uitgerust voor een dergelijke 'high profile zaak' waarbij zij te maken kregen met een enorme media aandacht en druk van de familie Holloway. Daardoor zijn er in het begin van het onderzoek fouten gemaakt, die later heel moeilijk nog te herstellen zijn.
Ja die pop-ups zijn irritant daar, maar Firefox met Adblock plus, een up-to-date filterset en Flashblocker lossen dat probleem zo op.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:11 schreef bolsena het volgende:
Okee, dat is logisch en ik dacht al dat sommigen dit doen.
Zo deed ik het in het begin dus ook, vooral bij RU dus. SD liet ik vaak links liggen puur vanwege de pop-ups en de lelijke, niet tot lezen uitnodigende (vind ik) lay-out.![]()
Als Beth opzettelijk dingen verzwijgt, ligt dat toch echt aan haar.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef duikkie het volgende:
[..]
volgens mij is het de taak van de politie om dingen uit te zoeken, als andere mensen dat gaan doen is er wat aan de hand met de politie. wie ik allemaal spreek en verzwijg voor de politie, is toch geen misdaad.
dat beth dat ook niet meer zag zitten na te zijn behandelt door de politie, zal ik niet goed praten , maar kan er wel inkomen. het is een grootte schande dat de politie niet achter geruchten aangaat, maar om daar 4 jaar later over te jammeren nog meer. in een woord ( twee dan;) ) SLECHT politiewerk !!!
En dat nu vasthoudenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:39 schreef OUWEFIETS het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt hoor maar er heerst hier opeens een bijzonder opvallend, aangename, sfeer! Fijn!
Maar eigenlijk zou een beetje professioneel politie-apparaat zich niet mogen laten leiden door agitatie.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:25 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
YEP! Vanaf dag 1 met veel bombarie een privé-onderzoek, posters, ondervragingen, de nachtelijke 'overval' op de familie Van der Sloot. Ook dit soort stomme acties -opgewekte agitatie- hebben een productief verloop van het onderzoek gefrustreerd.
Heel herkenbaar . . maar let wel !quote:Op zondag 22 februari 2009 03:11 schreef bolsena het volgende:
[..]
Uhmmmm..... betrapt hè.
Op heterdaad nog wel.![]()
[..]
Okee, dat is logisch en ik dacht al dat sommigen dit doen.
Zo deed ik het in het begin dus ook, vooral bij RU dus. SD liet ik vaak links liggen puur vanwege de pop-ups en de lelijke, niet tot lezen uitnodigende (vind ik) lay-out.![]()
[..]
Ze hebben hun leven gebeterd?
Ennewees, ik blijf het inderdaad gewoon regelmatig volgen, al heeft het soms behoorlijk wat innerlijke strijd tot gevolg die zich afspeelt in mijn snelkook- ik bedoel hersenpan.
Zo van: "Kom op M....(da's mijn naam)....heb je nou potdorie écht niets beters te doen dan weer dat stomme gedoe over die N te lezen?"
En dan verzin ik soms drie, soms vijf en soms wel tien dingen die ik beter kan doen of leuker of nuttiger vind dan het volgen van de NH-case.
Om er vervolgens achter te komen dat ik tóch weer heel even, stiekum, naar die site ben geglipt om te lurken of (zoals nu) iets te schrijven.
Rare jongens, die Mensen.
Het lag niet alleen aan de mankracht en de middelen, maar naast kwantiteit is er ook nog zo iets als kwaliteit en ervaring. Het zou veel beter zijn geweest als de Arubaanse politie direct bijstand had gevraagd uit bijvoorbeeld curacao of Nederland in plaats van een aantal dagen te blijven aanmodderen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
het lag niet aan de mankracht noch de middelen werd er telkens geroepen. wat doen 20 man dan op een onderzoek als ze in het begin niet achter elk gerucht aangaan ???
de politie van aruba had gewoon moeten toegeven help ons !!! dat had een wereld van verschil uitgemaakt, maar hier is ijdelheid enzo ter sprake ( hebben ze overal last van hoor ook in nederland )
Heel erg netjes gedaan weer, waarde JoB.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:34 schreef JoBuster het volgende:
heel veel is er niet gebeurd de laatste weken, maar voor degenen die het niet konden opbrengen om tussen alle onvriendelijkheden door te lezen dan toch maar weer :
Een Keek op de Arubaanse Week :
WAt heeft de Arubaanse samenleving haar misdaan?quote:
Ook al is het wel moord, dan nog heeft die samenleving het niet gedaan, maar toch moeten wij hen van hun brood beroven? Kom zeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef mrBhimself het volgende:
Goede vraag. Het antwoord zal afhankelijk zijn van welke 'zijde' je kiest en waaraan je geloof hecht.
De volgers van de complot theoriën en corruptie schandelen, zullen zeggen dat het de schuld is van Aruba dat Natalee nog niet gevonden is. De stelling dat een heel land verantwoordelijk kan worden gehouden voor het verdwijnen van een meisje, gaat mij wat ver en is buiten proportioneel.
In gewoon Nederlands....het is te belachelijk voor woorden om een land te boycotten omdat er een toeriste is verdwenen. Want hoe dramatisch ook voor de ouders van Natalee, het is voorlopig niet meer en niet minder dan een verdwijning; van enig misdrijf is tot op heden helemaal geen sprake. Althans er is (nog) onvoldoende bewijs om ook maar iemand voor de rechtbank te brengen.
Maar ja er zijn kennelijk een aantal mensen die "Trial by Media" belangrijker vinden dan "Trial by Court"; zielig, maar het is nu eenmaal niet anders.
Zeker als je je realiseert wie er het hardst getroffen zouden worden door een eventueel geslaagde boycot.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef mrBhimself het volgende:
Goede vraag. Het antwoord zal afhankelijk zijn van welke 'zijde' je kiest en waaraan je geloof hecht.
De volgers van de complot theoriën en corruptie schandelen, zullen zeggen dat het de schuld is van Aruba dat Natalee nog niet gevonden is. De stelling dat een heel land verantwoordelijk kan worden gehouden voor het verdwijnen van een meisje, gaat mij wat ver en is buiten proportioneel.
Ik persoonlijk vind het ook absurd, dat de samenleving het moet ontgelden, maar ik denk niet dat ik t weg kan halen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat er mensen zijn die door dat bericht ineens gaan boycotten.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Zeker als je je realiseert wie er het hardst getroffen zouden worden door een eventueel geslaagde boycot.
Dat zijn niet de machthebbers, de politie, het OM of wie dan ook die de alu-hoedjes als schuldig beschouwen, maar eenvoudige mensen die werken in hotels, taxi-chauffeurs, kleine ondernemers, kortom mensen die part noch deel aan de verdwijning hebben.
Het oproepen tot een boycot is dus in mijn ogen ook schandalig en niet op z'n plaats, zeker niet op FOK.
Nee gelukkig bestaat het merendeel uit weldenkende mensen hierquote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik persoonlijk vind het ook absurd, dat de samenleving het moet ontgelden, maar ik denk niet dat ik t weg kan halen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat er mensen zijn die door dat bericht ineens gaan boycotten.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef JoBuster het volgende:
Het oproepen tot een boycot is dus in mijn ogen ook schandalig en niet op z'n plaats, zeker niet op FOK.
Ja, ik kan geen stiefkindjes gaan maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Nee gelukkig bestaat het merendeel uit weldenkende mensen hier![]()
Maarrrrrr dan is er nog zoiets als aktie en reaktie, voor je het weet verschijnen er ook boycot-de Aruba-boycot plaatjes in de NH-rebound, dat moet dan toch ook kunnen?
Effe zoeken.........
En ook al was er wel sprake van een misdrijf, dan is dat nog geen reden om een hele bevolking tequote:[In gewoon Nederlands....het is te belachelijk voor woorden om een land te boycotten omdat er een toeriste is verdwenen. Want hoe dramatisch ook voor de ouders van Natalee, het is voorlopig niet meer en niet minder dan een verdwijning; van enig misdrijf is tot op heden helemaal geen sprake.
LOL van die uitdrukking had ik nog nooit gehoord, maar wees gerust geen boycot-de-boycot plaatjes, een forum is m.i. om te discussieren niet om plaatjes te spammen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik kan geen stiefkindjes gaan maken.
Beter zo. Een hart, Arubaanse vlag, Aruba, Natalee; een soort R.I.P gedachte.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef bastibro het volgende:
Jullie hebben wel een punt vind ik, ik heb m vervangen
Ik dus ook niet!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef JoBuster het volgende:
LOL van die uitdrukking had ik nog nooit gehoord, maar wees gerust geen boycot-de-boycot plaatjes
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef bastibro het volgende:
Je kan het ook nog van de zonninge kant zien, zoals Julia hier doet
Een goeie keuze yyentle, Aruba is meer dan OK voor een weekje holiday maar als je langer gaat plak er dan wat tijd aan vast in bv St Maarten of een van de franse eilanden zoals Martinique.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef yyentle het volgende:
Voor mij geldt sinds the Holloway case in ieder geval, dat als ik ooit naar een van die eilanden ga, het Aruba wel zal worden.![]()
Ja het zijn soms de US lowlifes die Aruba bezoeken, hoe je dat moet omschrijven is moeilijk maar kijk eens naar deze video van een typische amerikaanse breezer die Aruba bezoekt.........quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben een aantal maal op Aruba geweest (eigenlijk alleen om te duiken), maar ik prefereer toch Curacao. De voornaamste reden is dat er teveel amerikanen op Aruba vakantie vieren. Zij gedragen zich vaak net zoals de Engelsen in Spanje :-)
gaat weer in tegen de americaanse zede ?? , moet me weer aanmelden om het te zien, en daar heb ik altijd zo'n hekel aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ja het zijn soms de US lowlifes die Aruba bezoeken, hoe je dat moet omschrijven is moeilijk maar kijk eens naar deze video van een typische amerikaanse breezer die Aruba bezoekt.........
Niet bij elke jeugd Duikkie.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:32 schreef duikkie het volgende:
kortom het hoort bij elke jeugd, welk land dan ook !!!, behalve natuurlijk op aruba, daar is de jeugd natuurlijk het schoolvoorbeeld van wat je later wordt ( hero brinkman"zo corrupt as hell")
en jawel een nieuwe week en wie komt er direkt weer persoonlijk worden bassie-boy.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef bastibro het volgende:
Zoals de waard is, zo . . .
Jammer he dat nooit een man interesse heeft gehad om jouw navel leeg te likken.
Ik vraag me af of Harajuku het wel goed vind dat jij hier de boel loopt uit te spelen, in mijn ogen zuig je.
Je bent van het ergste soort Y
Ik weet niet wie hier de boel loopt uit te spelen hoor! Jij en Johan555 zijn toch echt degenen die anderen (meerdere mensen dus) ZONDER enige grond, van verkrachting en moord beschuldigen terwijl Natalee toch echt zelf degene was die 's morgens al flink begon te drinken en zich 's avonds nogal sexy (en dat is voorzichtig uitgedrukt) gedroeg tegenover diverse mannen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef bastibro het volgende:
Zoals de waard is, zo . . .
Jammer he dat nooit een man interesse heeft gehad om jouw navel leeg te likken.
Ik vraag me af of Harajuku het wel goed vind dat jij hier de boel loopt uit te spelen, in mijn ogen zuig je.
Je bent van het ergste soort Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |