Ook al is het wel moord, dan nog heeft die samenleving het niet gedaan, maar toch moeten wij hen van hun brood beroven? Kom zeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef mrBhimself het volgende:
Goede vraag. Het antwoord zal afhankelijk zijn van welke 'zijde' je kiest en waaraan je geloof hecht.
De volgers van de complot theoriën en corruptie schandelen, zullen zeggen dat het de schuld is van Aruba dat Natalee nog niet gevonden is. De stelling dat een heel land verantwoordelijk kan worden gehouden voor het verdwijnen van een meisje, gaat mij wat ver en is buiten proportioneel.
In gewoon Nederlands....het is te belachelijk voor woorden om een land te boycotten omdat er een toeriste is verdwenen. Want hoe dramatisch ook voor de ouders van Natalee, het is voorlopig niet meer en niet minder dan een verdwijning; van enig misdrijf is tot op heden helemaal geen sprake. Althans er is (nog) onvoldoende bewijs om ook maar iemand voor de rechtbank te brengen.
Maar ja er zijn kennelijk een aantal mensen die "Trial by Media" belangrijker vinden dan "Trial by Court"; zielig, maar het is nu eenmaal niet anders.
Zeker als je je realiseert wie er het hardst getroffen zouden worden door een eventueel geslaagde boycot.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef mrBhimself het volgende:
Goede vraag. Het antwoord zal afhankelijk zijn van welke 'zijde' je kiest en waaraan je geloof hecht.
De volgers van de complot theoriën en corruptie schandelen, zullen zeggen dat het de schuld is van Aruba dat Natalee nog niet gevonden is. De stelling dat een heel land verantwoordelijk kan worden gehouden voor het verdwijnen van een meisje, gaat mij wat ver en is buiten proportioneel.
Ik persoonlijk vind het ook absurd, dat de samenleving het moet ontgelden, maar ik denk niet dat ik t weg kan halen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat er mensen zijn die door dat bericht ineens gaan boycotten.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Zeker als je je realiseert wie er het hardst getroffen zouden worden door een eventueel geslaagde boycot.
Dat zijn niet de machthebbers, de politie, het OM of wie dan ook die de alu-hoedjes als schuldig beschouwen, maar eenvoudige mensen die werken in hotels, taxi-chauffeurs, kleine ondernemers, kortom mensen die part noch deel aan de verdwijning hebben.
Het oproepen tot een boycot is dus in mijn ogen ook schandalig en niet op z'n plaats, zeker niet op FOK.
Nee gelukkig bestaat het merendeel uit weldenkende mensen hierquote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik persoonlijk vind het ook absurd, dat de samenleving het moet ontgelden, maar ik denk niet dat ik t weg kan halen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat er mensen zijn die door dat bericht ineens gaan boycotten.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef JoBuster het volgende:
Het oproepen tot een boycot is dus in mijn ogen ook schandalig en niet op z'n plaats, zeker niet op FOK.
Ja, ik kan geen stiefkindjes gaan maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Nee gelukkig bestaat het merendeel uit weldenkende mensen hier![]()
Maarrrrrr dan is er nog zoiets als aktie en reaktie, voor je het weet verschijnen er ook boycot-de Aruba-boycot plaatjes in de NH-rebound, dat moet dan toch ook kunnen?
Effe zoeken.........
En ook al was er wel sprake van een misdrijf, dan is dat nog geen reden om een hele bevolking tequote:[In gewoon Nederlands....het is te belachelijk voor woorden om een land te boycotten omdat er een toeriste is verdwenen. Want hoe dramatisch ook voor de ouders van Natalee, het is voorlopig niet meer en niet minder dan een verdwijning; van enig misdrijf is tot op heden helemaal geen sprake.
LOL van die uitdrukking had ik nog nooit gehoord, maar wees gerust geen boycot-de-boycot plaatjes, een forum is m.i. om te discussieren niet om plaatjes te spammen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik kan geen stiefkindjes gaan maken.
Beter zo. Een hart, Arubaanse vlag, Aruba, Natalee; een soort R.I.P gedachte.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef bastibro het volgende:
Jullie hebben wel een punt vind ik, ik heb m vervangen
Ik dus ook niet!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef JoBuster het volgende:
LOL van die uitdrukking had ik nog nooit gehoord, maar wees gerust geen boycot-de-boycot plaatjes
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef bastibro het volgende:
Je kan het ook nog van de zonninge kant zien, zoals Julia hier doet
Een goeie keuze yyentle, Aruba is meer dan OK voor een weekje holiday maar als je langer gaat plak er dan wat tijd aan vast in bv St Maarten of een van de franse eilanden zoals Martinique.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef yyentle het volgende:
Voor mij geldt sinds the Holloway case in ieder geval, dat als ik ooit naar een van die eilanden ga, het Aruba wel zal worden.![]()
Ja het zijn soms de US lowlifes die Aruba bezoeken, hoe je dat moet omschrijven is moeilijk maar kijk eens naar deze video van een typische amerikaanse breezer die Aruba bezoekt.........quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben een aantal maal op Aruba geweest (eigenlijk alleen om te duiken), maar ik prefereer toch Curacao. De voornaamste reden is dat er teveel amerikanen op Aruba vakantie vieren. Zij gedragen zich vaak net zoals de Engelsen in Spanje :-)
gaat weer in tegen de americaanse zede ?? , moet me weer aanmelden om het te zien, en daar heb ik altijd zo'n hekel aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ja het zijn soms de US lowlifes die Aruba bezoeken, hoe je dat moet omschrijven is moeilijk maar kijk eens naar deze video van een typische amerikaanse breezer die Aruba bezoekt.........
Niet bij elke jeugd Duikkie.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:32 schreef duikkie het volgende:
kortom het hoort bij elke jeugd, welk land dan ook !!!, behalve natuurlijk op aruba, daar is de jeugd natuurlijk het schoolvoorbeeld van wat je later wordt ( hero brinkman"zo corrupt as hell")
en jawel een nieuwe week en wie komt er direkt weer persoonlijk worden bassie-boy.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef bastibro het volgende:
Zoals de waard is, zo . . .
Jammer he dat nooit een man interesse heeft gehad om jouw navel leeg te likken.
Ik vraag me af of Harajuku het wel goed vind dat jij hier de boel loopt uit te spelen, in mijn ogen zuig je.
Je bent van het ergste soort Y
Ik weet niet wie hier de boel loopt uit te spelen hoor! Jij en Johan555 zijn toch echt degenen die anderen (meerdere mensen dus) ZONDER enige grond, van verkrachting en moord beschuldigen terwijl Natalee toch echt zelf degene was die 's morgens al flink begon te drinken en zich 's avonds nogal sexy (en dat is voorzichtig uitgedrukt) gedroeg tegenover diverse mannen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef bastibro het volgende:
Zoals de waard is, zo . . .
Jammer he dat nooit een man interesse heeft gehad om jouw navel leeg te likken.
Ik vraag me af of Harajuku het wel goed vind dat jij hier de boel loopt uit te spelen, in mijn ogen zuig je.
Je bent van het ergste soort Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |