abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66285839
Ons kindje is vanaf het begin van de zwangerschap te klein. Vorige week gingen we op controle en onze gyné was toch even verontrust. Dus vandaag een prenatale diagnostiek gehad en idd het werd bevestigd. Veel te klein en groei achterstand, ik ben ondertussen zo'n 17-18 weken zwanger.
De uitslag was dus SLECHT
Normaal een vruchtwater punctie maar daar er te weinig vruchtwater is gaan ze dit niet wegnemen en moet ik nu dinsdag een vlokkentest laten doen
De dokter zei ons eerlijk dat het kindje extreem te klein is en dus niet normaal is gegroeid, waarschijnlijk is er genetisch iets misgegaan of chromosoom afwijking?
Dinsdag dus vlokkentest en vrijdag weten we of de zw’schap al dan niet moet afgebroken worden, de kans is groot, ik zie dit zeker niet goed komen.
Iemand ervaring mee goede en slechte afloop?

Groetjes
pi_66286198
Jeetje kan jullie alleen veel sterkte toewensen
pi_66289652
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wens je heel veel sterkte Wat een nare situatie zeg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:07:39 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66289848
Sterkte ermee zeg... wat ongelofelijk moeilijk dat je nog even moet wachten voor je weet wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat de evt. consequenties zijn.

Ik heb je post in het andere topic weggehaald. 1 keer is wel genoeg, en dat was al zo'n heel oud topic... dit is beter.
pi_66291616
Kan weinig anders zeggen dan heel veel sterkte gewenst!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:53:29 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66291832
Ik hoop dat alles gewoon goed komt
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 21:50:22 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_66295108
Jeetje.. hopenlijk heeft dit gewoon een goede afloop!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:38:53 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66300105
Jeetje, wat schrikken voor jullie zeg! Geen ervaring hier maar wel veel sterkte gewenst. En succes natuurlijk!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66302500
geen ervaring mee, wil jullie wel enorm veel succes en stekte wensen!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_66306474
Bedankt iedereen.
Spijtig dat niemand me kan helpen/geruststellen!
xxx
pi_66307407
Ontzettend veel sterkte ...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:19:11 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66307509
Op internet zijn wel vrij veel ervaringsverhalen te vinden hierover. Kijk bijvoorbeeld hier en hier

Heel veel sterkte de komende periode en hopelijk gaat het allemaal goed komen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66307553
Wizzy, ik heb er geen ervaring mee.
Maar probeer optimistisch te blijven, een wonder zit in een klein hoekje.
Het kan zijn dat ze je bedrust gaan voorscrijven in de hoop dat dan het vruchtwater gaat toenemen.
Ik hoop voor jullie dat het alleen een groeiachterstand betreft zodat de moeilijke keuze je bespaart blijft.
Heel veel sterkte in de komende onzekere tijd!
Liefs Maffe
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 10:44:17 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_66307958
Hebben ze je ook verteld hoe groot de groeiachterstand is?
pi_66308212
Neen dat hebben ze me niet gezegd. Maar als ik nog kan volgen een 3-tal weken.
Ik ben er kapot van en zie het eerlijk gezegd niet meer rooskleurig!
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 11:08:07 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_66308429
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef Wizzy82 het volgende:
Neen dat hebben ze me niet gezegd. Maar als ik nog kan volgen een 3-tal weken.
Ik ben er kapot van en zie het eerlijk gezegd niet meer rooskleurig!
Ik weet niet of ik je er mee kan opbeuren, maar tijdens de zwangerschap van mijn middelste heb ik regelmatig wellus-nietusspelletjes gehad met mijn gyn over de uitgerekende datum, hij zei 3-5 weken later dan dat ik zei. Het was haast onmogelijk dat ik op de datum van de gyn uitgerekend was, maar de 'metingen op de echo's zeiden het, dus dan zal het wel zo zijn. Uiteindelijk ben ik bevallen met een zwangerschapsduur volgens de gyn van 34 weken en volgens eigen berekening 39 weken.

Achteraf bedenk ik me nu, dat als de gyn gelijk had, ik wel een hélé vroege positieve test heb gehad...
pi_66308602
Zijn er dan testen uitgevoerd bij jouw toen?
3-5 weken is toch ook zeer veel?
Dinsdag heb ik de vlokkentest en ga ik eens vragen hoever ons kindje achter zit qua groei
Het probleem is ook dat ik bijna geen vruchtwater heb.
Het maakt me allemaal niet gerust eerlijk gezegd!
Bedankt voor je steun.
Er is een sprankeldje hoop, alleen durf ik me hieraan niet vast te houden en ik bereid me voor op het ergste.
De dokter zei ons dat het 50/50 was maar als ons kindje niet ging groeien dat het dan vanzelf zal sterven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2009 @ 11:21:32 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66308651
Jee, wat onzeker allemaal. Ik duim voor een goede afloop voor jullie. Heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 11:40:01 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_66309004
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:18 schreef Wizzy82 het volgende:
Zijn er dan testen uitgevoerd bij jouw toen?
3-5 weken is toch ook zeer veel?
Dinsdag heb ik de vlokkentest en ga ik eens vragen hoever ons kindje achter zit qua groei
Het probleem is ook dat ik bijna geen vruchtwater heb.
Het maakt me allemaal niet gerust eerlijk gezegd!
Bedankt voor je steun.
Er is een sprankeldje hoop, alleen durf ik me hieraan niet vast te houden en ik bereid me voor op het ergste.
De dokter zei ons dat het 50/50 was maar als ons kindje niet ging groeien dat het dan vanzelf zal sterven.
Bij ons verliep de zwangerschap niet zo goed, lichamelijke afwijkingen, op het eind had ik nog maar weinig vruchtwater, maar dat was op het eind pas, dus niet vergelijkbaar bij jou.
pi_66309286
Dus jij bent je kindje kwijt?
Alle soort gelijke verhalen die ik lees lopen spijtig slecht af, ik ben voorbereid op het erge!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:55:46 #21
37150 livelink
pi_66309318
Bij de links naar verhalen die ik heb gepost loopt het ook vaak wel goed af, Wizzy. Ik snap natuurlijk wel dat je bent voorbereid op het ergste en het even totaal niet meer ziet zitten, maar er zijn ook hoopvolle verhalen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 12:16:12 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_66309834
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:54 schreef Wizzy82 het volgende:
Dus jij bent je kindje kwijt?
Alle soort gelijke verhalen die ik lees lopen spijtig slecht af, ik ben voorbereid op het erge!
Ja, maar ons verhaal was toch echt heel anders hoor.
pi_66310438
Bedankt voor je linkjes! Wat me opvalt aan diemeiden hun verhalen is dat ze verder in de zwangerschap staan, dat zei onze dokter ook. Maar in mijn geval is het te vroeg om een groei achterstand te mogen hebben. Ik heb een klein hoopje hoop, maar als ik eerlijk ben met mezelf wil ik mezelf niet voor de gek houden
I
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:55 schreef livelink het volgende:
Bij de links naar verhalen die ik heb gepost loopt het ook vaak wel goed af, Wizzy. Ik snap natuurlijk wel dat je bent voorbereid op het ergste en het even totaal niet meer ziet zitten, maar er zijn ook hoopvolle verhalen.
pi_66310481
sterkte!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:47:28 #25
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_66310732
Ik heb er in zekere mate ervaring mee, niet met groeiachterstand, maar wel met weinig vruchtwater.

In mijn geval was de afloop helaas niet goed, maar ik hoop dat je heel goed nadenkt en je heel goed laat adviseren voordat je besluit tot het afbreken van de zwangerschap. Mocht er een sprankje hoop zijn, dan zou ik die met beide handen aannemen, ook voor de verwerking bij een slechte afloop. Maar laat je anderzijds ook niet teveel beïnvloeden door wat anderen (zoals ik) jou vertellen. Volg je eigen gevoel.

Sterkte met álles en ik hoop op een hele goede afloop. Een groeiachterstand zegt niet eens zo heel veel, zelfs niet als het drie weken is. Zelfs niet in dit stadium. Over weinig vruchtwater weet ik alleen wat na de 18-19 weken zwangerschap, wat het nu kan betekenen zou ik ook niet weten.

Ik wens je veel kracht toe. En probeer je buik+baby te blijven koesteren, al is dat misschien moeilijk nu.
pi_66311479
Oh wat erg! Ik wens je sterkte...
#geen
pi_66378374
Succes morgen Wizzy...laat je ons nog iets horen?
#geen
pi_66487193
Tan: wat zou de oorzaak kunnen zijn? Er is een uitgebreide echo genomen en alles lijkt in orde te zijn, buiten deze 2 "problemen"
Morgen heb ik de uitslag van ons vlokkentest voor 90%

Bedankt voor de steun
pi_66487597
Veel sterkte en succes morgen!
pi_66521913
Ik duim voor een goede uitslag!!!!
#geen
pi_66526116
De uitlsag van de vlokkentest is al voor 90% positief.
Het groei probleem en het weinig vruchtwater zal nu extra opgevolgd moeten worden!!!
Tzal bang afwachten blijven zeker?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:53:57 #32
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_66528246
da's al heel positief! Ik duim voor een positieve afloop!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:59:18 #33
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_66528431
@Wizzy, ik heb geen idee, het probleem dat ik had was met de echo zichtbaar, dus dat is het zeker niet.

Afwachten inderdaad dus, denk ik
Sterkte ermee.

Kun je nog wel een beetje genieten van de zwangerschap? Of ben je constant bang?
pi_66535046
hey
Ik zie dat je op zoek naar mij bent!
Wat fijn dat de uitslag van de vlokkentest positief was..
wat wil je weten? Uiteraard is het geen garantie dat het bij jou hetzelfde is, maar ik wil je uiteraard alles vertellen!

Met mijn dochter gaat het uitstekend! Niks mis mee.. een vechtertje en een boef!

Mail me maar op

Ik haal het mailadres weg zodra je me gemaild hebt..

groetjes

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 17-05-2010 10:32:44 ]
pi_66546276
Idd bang bang, afwachten van echo naar echo, zo zenuwslopend...
Maandag overleggen met mijn gyné, dan weet ik meer!

Liefs iedereen en al bedankt voor de steun, ik zal jullie verder op de hoogte houden
pi_66590181
Nog even volhouden meis! Denk aan je.
#geen
pi_66820794
10/3 kan ik voor een echo gaan, groei echo en 20-weken echo!
Wat zal dat weer geven

Bedankt voor de steun, een mens moet nogal geduld tonen in zo'n situatie's
Liefs
  zondag 8 maart 2009 @ 12:34:47 #38
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66821530
Ik zal voor je duimen wizzy
Gewoon n stuiterballetje
pi_66824055
* DuchessX duimt mee
#geen
pi_66900339
aangezien het vandaag de 10e is was ik benieuwd naar de echo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66909531
Afspraak om 16u uiteindelijk konden we binnen tegen 17:15, helemaal op van de zenuwen natuurlijk.

Ons pruts is gegroeid maar niet genoeg. Pruts zit met alles onder de onderste lijn dus niet zo goed!

Afwachten en opvolgen om te zien of er in stijgende lijn gegroeid word!

Meer kunnen ze niet doen, we hebben nu momenteel 50% kans dat het in orde komt.

Pas tegen dat ik een week of 26 weken ben, (tegen levensvatbaarheid aan) zullen ze spreken van kansen op vlak van overleving.

Ze denken nog aan een stofwisselings ziekte, deze kunnen ze onmogelijk testen daar er zo’n 800 bestaan. Dus wat er ook gebeurd het zal bang afwachten blijven, altijd diezelfde zever tot op het laatste.

Pruts zal waarschijnlijk ook al in juni gehaald worden als pruts tenminste mee groeit, anders zal het sneller afgelopen zijn.

Baby ligt ook stuit, deze zal ook uitwijzen op een keizersnede, dat zal het beste zijn daar pruts zowiezo klein zal zijn tegen de geboorte, couveuse is dan ook zeker een must!

Meer kunnen we dus ook niet zeggen

Pruts is gegroeid maar te weinig, woog +- 200gr, zit +- 3 weken achter in groei en nog steeds weinig vruchtwater!

De dokters hun uitleg: we voelen het aan onze klompen dat er iets is maar vinden niet wat!

Nieren zijn ok, dat kon ook nog duiden op het weinige vruchtwater maar ook dat zag er goed uit! Alles zag er goed uit, alleen alles te klein!
pi_66909868
Door alle "pruts"en heenlezend, begrijp ik dat er best veel hoop is op dit moment? Groei is in elk geval goed, al is het te weinig, beter dat dan niks toch? Hopen dat ie gewoon nog lekker lang veilig in jouw buik blijft zitten, en dat het uiteindelijk meevalt
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:31:10 #43
190853 RockabeIIa
pi_66910285
Ik ga hartstikke duimen dat het goed komt voor je, Wizzy! Lijkt me erg zwaar om zulk nieuws te krijgen en niet te weten wat je verwachten kunt/moet.
Sterkte met afwachten.
pi_66920988
O brr die onzekerheid!
Sterkte meis en blijf goede hoop houden!!!!!
#geen
pi_67389233
Hoi

Het zag er iets beter uit bij ons, ons kindje zat nog wel onder de grafiek maar is gegroeid dat is al iets hé. Het vruchtwater was ook iets toegenomen, nog wel te weinig maar ja, het is niet zoals het hoort maar het is stabiel momenteel.

Binnen 3 weken terug voor een groei echo, dan ben ik 25 weken en vanaf dan zal het wekelijkse controle zijn om alles op de voet te volgen en indien nodig ingegrepen kan worden.

xxx
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:47:07 #46
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67389270
Eindelijk een beetje goed nieuws Wizzy... Feli met deze overwinning.
pi_67389303
gelukkig dat het wel de goede kant op gaat
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:11:52 #48
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_67392159
hè wat een spanning zo, ik hoop dat de verklaring voor de achterstand eentje is die weinig problemen oplevert en dat je straks een gezond kindje op de wereld mag zeggen. Veel sterkte met afwachten.

Voel je al wel beweging?
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:34:54 #49
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_67420436
Wizzy, wat een spannende tijd!

Mijn kindje had ook een groeiachterstand van gemiddeld 3 weken. En ik had vrij weinig vruchtwater.
Ook bij mij gaven ze dat rond 18 weken zwangerschap al aan, dat mijn kindje klein was. En dit is de hele zwangerschap zo gebleven.
Het enige dat ze bij mij hebben gedaan is extra echo's om te kijken hoe mijn kind groeide.
Uiteindelijk ben ik na precies 40 weken zwangerschap bevallen van een kerngezonde dochter die 46 cm lang was en 2650 gram woog. Een klein kindje dus (tussen het 5e en 10e percentiel) maar helemaal tip top in orde. En als je haar nu ziet zou je echt niet zeggen dat ze zo klein was, ze heeft nu een gemiddelde lengte.

Wel opvallend dat ze bij jou met ong. 3 weken groeiachterstand zoveel actie ondernemen en er bij mij eigenlijk vrij weinig gebeurde... Maar mijn bevalling is inmiddels bijna 5 jaar geleden dus er kan natuurlijk veel veranderd zijn .

Hou dus goede hoop en blijf genieten van je zwangerschap! Sterkte!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:49:18 #50
190853 RockabeIIa
pi_67420790
Wizzy, gelukkig kun je er nu wat positiever tegen aan kijken

MaLo, kan het ook te maken hebben met de bouw van de ouders?
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:59:21 #51
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_67421079
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Wizzy, gelukkig kun je er nu wat positiever tegen aan kijken

MaLo, kan het ook te maken hebben met de bouw van de ouders?
Dat zei mijn verloskundige wel. Het "formaat" van je kind kan gewoon domweg aanleg zijn. Ik ben lang (1:80) maar vrij tenger. Mijn vriend heeft een normale bouw.
Ik heb niet gerookt tijdens de zwangerschap, heb goed gegeten, was verder gezond (op een te hoge bloeddruk in de laatste 2 maanden van de zwangerschap na). Dus verder geen duidelijk aanwijsbare oorzaken voor een groeiachterstand bij de baby.

Mijn verloskundige zei ook dat bij het gros van de te kleine foetussen er helemaal niks aan de hand is, maar dat ze het wel extra in de gaten willen houden omdat er wel iets aan de hand zou kunnen zijn.
Ik heb mij tijdens de zwangerschap eigenlijk nooit zorgen gemaakt, mede omdat mijn verloskundige er ook heel nuchter onder was.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_67427591
Ik was bij mijn geboorte 48cm dus ook niet extreem groot. Heb ik later wel ingehaald. Het ene kind groeit nu eenmaal harder dan de andere. Toch is dit niet leuk om te horen ik wens je veel sterkte en hopelijk kun je nog genieten van je zwangerschap.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:48:37 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_67428517
Hier werd ook gesproken van een groeiachterstand, op een gegeven moment (maar dat bleek gelukkig achteraf een foutieve echo te zijn) echt een heel erge achterstand. Uiteindelijk is Ruben geboren met 2645 gram en 45 cm. Op dit moment zit hij qua gewicht netjes op de 0 lijn en qua lengte zelfs op de +2 lijn. Hij heeft zijn achterstand zodra hij geboren was ruimschoots ingehaald dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67429575
Wat het ook vaak is. Als je precies op de lijnen van het consultatiebureau zit ben je uiteindelijk vaak kleiner dan het gemiddelde. Ik heb er altijd (na mijn geboorte dus) ver boven gezeten en heb uiteindelijk een normale lengte. Dus de curven zeggen niet zoveel. Maar toch wel prettig dat ze het goed in de gaten houden. Is er een reden te vinden voor het weinige vruchtwater? Sorry ik ben er niet zo in thuis heb nog geen kinderen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:16:15 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67429641
Ja maar Troel, bij jou was het toch nog wel een iets andere situatie? Zijn achterstand was toch te 'verklaren' vanuit jouw eigen lichamelijke toestand?
Hier lijkt het er toch wel op, gezien het verhaal van TS dat er toch wel iets aan de hand is met het kindje zelf...
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:19:25 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_67429773
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar Troel, bij jou was het toch nog wel een iets andere situatie? Zijn achterstand was toch te 'verklaren' vanuit jouw eigen lichamelijke toestand?
Hier lijkt het er toch wel op, gezien het verhaal van TS dat er toch wel iets aan de hand is met het kindje zelf...
Bij mij bleek het uiteindelijk goed te zijn ja, maar daar was men voor de 20 weken echo ook niet zeker van

Uiteindelijk hebben ze zelfs toegegeven dat ze beter naar me hadden moeten luisteren, maarja, dat is allemaal achteraf gepraat. Tot vlak na de geboorte wilde men niet toegeven dat het door "mijn" toestand kwam.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:22:55 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67429914
Ah ok. Ik dacht dat dat van die groeiachterstand ook later in je zwangerschap nog speelde.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:23:23 #58
190853 RockabeIIa
pi_67429931
Je maakt er mooi je eigen verhaal van, Troel. Volgens mij heeft jouw oude situatie helemaal niets van doen met hetgeen waar dit topic over gaat.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:26:43 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_67430076
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik dacht dat dat van die groeiachterstand ook later in je zwangerschap nog speelde.
Heeft het ook wel, maar toen was het voor mij al duidelijk war het door kwam.
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Je maakt er mooi je eigen verhaal van, Troel. Volgens mij heeft jouw oude situatie helemaal niets van doen met hetgeen waar dit topic over gaat.
Alsof jij je ooit voor mijn situatie geïnteresseerd hebt Sorry hoor Rocka, dit ik probeer iemand gerust te stellen met hetgeen mij is overkomen, net zoals Malo doet. Als je niet anders dan zo op me kan reageren, reageer dan gewoon niet. Een tip die ik vandaag nog van iemand anders gekregen heb waar jij misschien ook wat aan kan hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:32:44 #60
190853 RockabeIIa
pi_67430308
Troel, ik heb me juist wel voor je geinteresseerd. Zelfs op momenten dat alle aandacht onterecht alleen maar naar een ander ging, volgens jou... Dus begin daar maar niet over.
Zullen we verder gaan in PM?
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:33:50 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67430350
Het was ook wel een klein beetje wat ik aan probeerde te geven, dat op zich jouw verhaal wel geruststellend is, maar dat er voor Rubens achterstand een verklaring was itt tot het verhaal van Wizzy.
Maar goed, je post is uiteraard lief bedoeld.

Nog even voor Wizzy dan maar, voor we echt off-topic gaan hier.
Ik hoop dat blijkt bij de volgende controle dat je kindje weer gewoon goed gegroeid is.
Boven de lijntjes gaat niet meer lukken voor het einde, maar als hij nu maar gewoon zijn eigen lijntje gaat volgen.
pi_67554560
Echt bedankt meiden voor jullie toffe reactie's.
Laten we gewoon verder doen en het hier proberen gezellig te houden.

Ons kindje zat op de P1 dus dat wil zeggen dat er 99 kindjes groter zijn van de 100
en ja bij ons is er dus paniek blijkbaar
Malo, echt een fijne reactie van jou, hier dus inderdaad veel paniek
pi_67558554
o ja, en beweging voel ik geruime tijd, de ene dag meer dan de andere.

xxx
pi_68114581
Ons kindje lijkt achteruit te gaan. Vruchtwater ook zo goed als op. Ons kindje lag ook al diep beneden dus allemaal slecht nieuws Woensdag onder een speciale scanner en vrijdag gaan ze een beslissing nemen Dan is het misschien allemaal voorbij, die nachtmerrie!
Op mijn doorverwijzings brief staat
"terminatie te overwegen" dus zeer slecht
ik ben zo verdrietig!
pi_68114651
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef Wizzy82 het volgende:
Ons kindje lijkt achteruit te gaan. Vruchtwater ook zo goed als op. Ons kindje lag ook al diep beneden dus allemaal slecht nieuws Woensdag onder een speciale scanner en vrijdag gaan ze een beslissing nemen Dan is het misschien allemaal voorbij, die nachtmerrie!
Op mijn doorverwijzings brief staat
"terminatie te overwegen" dus zeer slecht
ik ben zo verdrietig!
jeetje das wel slecht nieuws ookal moet er rekening mee gehouden worden....Ik kan je helaas niet meer dan sterkte wensen welke kant het ook op gaat en dat mocht het niet goed gaan dat je dan voldoende steun om je heen zal hebben
pi_68114906
Wat een slecht nieuws, Wizzy. Heel veel sterkte.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:53:47 #67
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68115618
Jezus wat een rotnieuws . Kunnen ze nu al meer zeggen over de oorzaak van dit alles? Of is dat nog steeds gissen?
Heel veel sterkte!
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:20:53 #68
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_68116315
Wat een rot nieuws Wizzy Heel veel sterkte!
pi_68116520
Wizzy, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:35:24 #70
190853 RockabeIIa
pi_68116703
Oh nee, wat vreselijk... Ik hoop nog steeds op het allerbeste, wizzy.
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:44:07 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68116931
Wizzy veel sterkte
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:28:19 #72
219033 Mibos2
pi_68120584
Wizzy en wizzyman heel veel sterkte de komende tijd
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:27:36 #73
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68123119
Wizzy wat een nachtmerrie sterkte de komende tijd.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:31:10 #74
37150 livelink
pi_68123307
Wizzy, wat vreselijk
Ik ga toch nog even hard voor je duimen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:35:29 #75
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68123525
Ik zal ook extra hard duimen en hopen... heel hard hopen.
pi_68123735
Wat een rot nieuws. heel veel sterkte gewenst in deze tijd en de moeilijke tijd die nog gaat komen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:44:58 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68124030
Och hemel Wizzy... mijn keel raakte dichtgeknepen bij het lezen van dat laatste stukje... Wat ongelofelijk verdrietig, ik kan me niet eens voorstellen waar jullie nu doorheen gaan...
pi_68124915
Oooh afschuwelijk nieuws Wizzy, ongelooflijk zeg..
Heel veel sterkte en ik blijf hopen op een wonder....
#geen
pi_68124926
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef DuchessX het volgende:
Oooh afschuwelijk nieuws Wizzy, ongelooflijk zeg..
Heel veel sterkte en ik blijf hopen op een wonder....
Dat dus
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:04:18 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68124935
Wizzy, wat verschrikkelijk.

Heel, heel veel sterkte meis
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_68130796
sterkte
pi_68133628
Woensdag onder een speciale scanner en vrijdag gaan ze een beslissing nemen

Niertjes lijken klein en misschien vandaar dat er geen vruchtwater aangemaakt kan worden

Op mijn doorverwijzing stond “terminatie overwegen”, zegt genoeg, niet?

Ik draag haar heel graag en hou al zielsveel van haar maar als ze me met die scan kunnen overtuigen dan kan ik het misschien beter aanvaarden dat ze echt niet goed is! En dan wil ik dat ze gelukkig is en stilletjes gaat slapen.

Het is al dikke 10 weken zo, ik ben op, dus hopelijk vrijdag een verdict!

En zo bang voor wat er komen zal, de eventuele bevalling als het fout moet gaan, haar een naam geven, het verwerken, jeezes toch, waaraan verdienen we dit toch!
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:45:40 #83
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68133765
@Wizzy, wat verdrietig. Ik hoop voor je dat je de moed niet verliest en dat je goed naar je gevoel luistert bij eventuele beslissingen die genomen moeten worden. Ik weet een klein beetje waar je nu doorheen gaat (zie mijn verhaal ergens in dit topic) en het is allemaal heel erg moeilijk en verdrietig. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.

Hoeveel weken ben je nu?
pi_68134302
ik ben normaal voor 23/7 uitgerekend dus ik ben vandaag 26 weken en 1 dag.
Maar blijkbaar geven ze ons meisje geen kans, dat zei de dokter gisteren ook, ze kunnen ze nu niet halen in deze toestand
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:57:28 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68136170
Wizzy, ik leef zo met je mee... En ben het met Tan eens, vertrouw op je eigen gevoel. Laat niet alles afhangen van artsen, maar geef ook aan wat je zelf wilt.

Veel sterkte meis, denk aan je
pi_68198326
Wizzy... wat een heftig verhaal zeg...ppffff... heel veel sterkte de komende week... de tijd zal wel voorbij kruipen voor je gevoel...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_68200306
heel veel sterkte toegewenst
pi_68200459
Wizzy ik hoop zo dat het mee valt en ze je kindje een kans willen geven ook al zou die kans nog zo klein zijn.

Mama van Isa en Ties
pi_68200653
Afgrijselijk wat jullie mee moeten maken. Ik hoop op een wonder!
pi_68255588
Sterkte morgen, ik hoop dat de scan tegen alle verwachtingen in een wonder zal laten zien
#geen
pi_68256067
Wizzy, heel veel succes en sterkte morgen tijdens de scan... Ik hoop dat er een positieve wending aan zit te komen voor je meisje.
pi_68260273
Sterkte vandaag Wizzy
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 08:01:05 #93
5428 crew  miss_sly
pi_68260340
wizzy veel sterkte vandaag. Ik hoop op een wondertje voor jullie

en de artsen kunnen toch niet dwingen om te termineren? als jullie willen wachten tot je vanzelf bevalt, al is dat met 40 weken, dan is dat toch jullie keus, lijkt me?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 april 2009 @ 08:23:09 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68260583
Lijkt mij ook hoor miss_sly. Ze kunnen je moeilijk in dat ziekenhuis vastbinden...
Volgens mij hebben jullie altijd nog de keuze om te zeggen dat je de zwangerschap gewoon wilt voldragen.

Sterkte vandaag Wizzy!
pi_68262453
ik heb het moeilijk
maandag had ik eigenlijk een goede dag, gisteren niet en vandaag ook niet precies
en dan gebeurd er vandaag nog niks in tegenstelling met wat we vrijdag misschien moeten horen. dan is er de uitslag, vandaag enkel scanner onder en naar huis
en dan begint het pas echt allemaal als het negatief is!

ik maak mezelf gek voor de eventuele bevalling, kan dat allemaal niet snel voorbij zijn zèg!!

ik hoop nog zo maar vrees het ergste!

heb er ook al aan gedacht om uit te dragen maar doe ik mezelf hier niet veelmeer pijn aan?
vrijdag bespreken we alles hoop ik

en het rare is dat ik haar zo goed voel, ze komt niet hoger dan mijn navel maar toch zien we die buik soms zo bewegen en als we dan naar die echo's terug denken vragen we ons af, hoe kan dat nou?????

Bedankt voor de steun
  woensdag 22 april 2009 @ 10:01:29 #96
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68262657
Sterkte wizzy
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 22 april 2009 @ 10:35:33 #97
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68263674
Wizzy, ik wilde er eigenlijk niet zo rechtstreeks over beginnen, want wat ik voel en vind moet jij niks van wíllen aantrekken, maar mijn ervaring over uitdragen was gewoon heel erg positief.

Mijn gyn. stond er vierkant achter, al gaf hij me de vrijheid om te besluiten het kindje eerder geboren te laten worden.

In mijn geval was er geen extra risico voor mij om de zwangerschap uit te dragen.

Het nadeel van uitdragen is dat je jezelf lichamelijk 'onnodig' belast als het zéker is dat je kindje geen levensverwachting heeft. Dat betekent dus nog een aantal weken zwangerschapsongemakken. Een bevalling van een groter kind (dat hoeft niet persé zwaarder te zijn) en ook nog langer wachten om te kunnen verwerken.

Het voordeel van uitdragen is dat je gevoelsmatig alles hebt gedaan om je kind een kans te geven. Je hebt de natuurlijke weg bewandelt. In ons geval was ons kind sterk genoeg om nog even te blijven. Ik heb hem wakker gezien. Oogcontact gehad (voor zover dat kan met een pasgeboren kindje). Dat neemt niemand me af. Het is geen garantie dat dit je is gegund want mij was verteld dat hij ook tijdens of vlak voor de bevalling kon komen te overlijden. Gelukkig is dit niet gebeurd.
Maar omdat ik de natuur zijn gang heb laten gaan kon ik het - denk ik - makkelijker een 'plek' geven, of liever gezegd accepteren. Ik heb gedaan wat ik kon.
Een ander voordeel is het lichamelijk contact dat je nog even hebt. Je kleintje zit nu nog bij je. Je voelt de bewegingen, je ziet je buik in beweging Dat zijn mooie momenten, koester ze!!! Daar kijk je later op terug, écht!

Maar ik ben wat terughoudend nu, want misschien ligt die grens bij jou wel hier en nu. Heb jij nu voor je gevoel gedaan wat je kon en ben je er 'klaar' voor om je kleintje te laten komen, vast te houden, afscheid te nemen enzovoort. Volgens mij ben je er nooit écht klaar voor, maar je voelt denk ik zelf wel aan of je zover bent om een besluit te nemen, zolng je dat niet hebt zou ik je alleen maar aanraden om de zwangerschap nog voort te zetten.

Ooh meid ik vind het zó erg voor je, zo verschrikkelijk waar jij nu door gaat, ik had zó gehoopt dat het met een sisser af zou lopen. En er is nog hoop, hou daar aan vast als je het kunt opbrengen, dat heb ik ook gedaan, tot de laatste minuut, zelfs ná de geboorte.

Wanneer heb je de uitslag van de scan? Krijg je die meteen?
  woensdag 22 april 2009 @ 10:41:08 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68263822
Ik wilde eig. ook wel wat zeggen over een keuze voor wel of niet uitdragen omdat ik daar dus over na heb zitten denken nav het verhaal van jou, Tan, maar ik weet eig. niet of Wizzy wel zit te wachten op 'ik zou geloof ik zus of zo-posts' van mensen die zelf niet in dat schuitje zitten of gezeten hebben.
Vandaar dat ik het dus nog even voor me hou.

Wizzy, mocht je zeggen 'kom maar op, wie weet helpt het me om andere invalshoeken te zien' dan wil ik het alsnog wel posten hoor.

Even aangevuld. Stond er wat gek.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 22-04-2009 10:59:28 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 10:49:59 #99
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68264095
@BE... Ja, daar zit ik dus ook mee. Maar ik bedoel het als hart onder de riem, want welke keuze ze ook maakt, ik ga er vanuit dat het de enige keus is waar ze zelf achter staat - en dat is de enige goede!

Ik vond het destijds wel fijn om ervaringen van anderen te lezen omdat het vaak een bevestiging was van 'wat ik zeker niet wilde' of 'juist ook hoopte'. Dat gaf me moed, omdat het bevestigde wat ik eigenlijk al wist van mezelf.

Ik moet wel zeggen dat ik Wizzy's verhaal me tot diep in mijn hart raakt, omdat die pijn die ze nu van binnen voelt eigenlijk nog zo vers is voor mij en iets is wat je niemand gunt. Ik zit iedere keer bij dit topic met een brok in mijn keel.

@Wizzy... je bent nu ws. in het ziekenhuis maar hier wordt aan je gedacht, sterkte
  woensdag 22 april 2009 @ 10:53:45 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68264208
Oh nee sorry, ik zeg het verkeerd.
Ik kan me voorstellen dat jouw verhaal wel degelijk fijn is om te lezen omdat jij echt in dat schuitje gezeten hebt.
Ik doelde meer op mezelf omdat dat puur hypothetisch is 'wat zou ik doen als ik in die situatie zat' en ik kan me voorstellen dat iemand daar niet op zit te wachten, ten slotte weet je nooit hoe je zal reageren in zo'n geval.
pi_68267700
Wizzy
Ik heb aan je gedacht
#geen
  woensdag 22 april 2009 @ 12:57:25 #102
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68268078
wizzy ook hier denken we aan je, ook ik hoop vurig mee op een positieve wending aan het verhaal
Mama van Isa en Ties
pi_68270522
oh Wizzy, wat een moeilijke situatie! Ik zou je zo graag willen helpen en vertellen wat je moet doen, maar je moet het echt zelf aanvoelen... vreselijk. Ik weet inderdaad niet wat ik zelf zou doen, heb gelukkig nooit in dezelfde situatie gezeten, maar ik kan me indenken dat het heel zwaar, moeilijk, rot is, en dan heb ik het volgens mij nog niet half hoe het echt is... dikke knuffel voor jou. dit alles verdien je niet!
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 14:31:00 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_68270849
Heel veel sterkte wizzy, we hopen hier driftig mee.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_68276478
ik laat iedereen de kans om zijn mening te geven
ik kan er alleen maar sterker door worden en zeker worden van mijn keuze

Ik had een afspraak tegen 14u en 14:30 mocht ik eronder
Ze lagen iets op mijn buik en dan moest ik erin
Ons kindje was heel erg beweeglijk
Maar wat wil je met die helse geluiden van die NMR
  woensdag 22 april 2009 @ 17:33:55 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68276953
Sterkte de komende dagen met wachten op de uitslag Wizzy. Ik hoop echt dat die positiever zal zijn als nu misschien verwacht.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:55:21 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68281249
Sterkte met wachten Wizzy.

Hoe ik tegen wel of niet beeindigen aankijk, maar even onder de spoiler omdat het puur 'ter info' is en ik niet hiermee een discussie uit wil lokken in dit topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte iig.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:34:28 #108
37150 livelink
pi_68282483
Wizzy, heel veel sterkte met het wachten op de uitslag. Ik hoop dat je beweeglijke meisje een wonder kan bewerkstelligen. Ik blijf duimen
pi_68286365
Ooh zo beweegt zo veel... Ongelooflijk...ik hoop zó dat ze wel een kans krijgt
Sterkte met wachten Wiz
#geen
pi_68287253
heel veel sterkte Wizzy! Vreselijk, van een kant heerlijk gevoel van een bewegelijk kindje in je schoot, van de andere kant het gevoel van de zware last die boven je hoofd hangt... Dit is geen keuze!
  donderdag 23 april 2009 @ 09:14:11 #111
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68294249
Ja, die scan Ik heb hem niet gehad, maar ik heb wel begrepen dat het een hels lawaai is daarbinnen. Maar goed, je hebt het achter de rug. Wat een ellende allemaal zo.

Wanneer weet je meer? Sterkte met alles. Als je ooit privé wilt mailen of MSN-en om ervaring uit te wisselen, mocht je er behoefte aan hebben, dan moet je me maar een PB sturen. Je hoeft niet bang te zijn dat dit vervelende herinneringen oprakelt of zo.
pi_68295702
Wanneer krijg je de uitslag Wizzy?

Wat zul je het moeilijk hebben...
pi_68305508
Brighteyes: bedankt voor je mening te geven! ik ga het nadien nog eens herlezen, nu dringt het allemaal niet meer door, ik slaap ook zeer slecht!

En aan iedereen bedankt voor de steun!!!!

Morgen moeten we in de kliniek zijn tegen 08:30 en dan weten we meer.
We zijn in de mate dat we kunnen voorbereid op het ergste, al zal het vreselijke pijn doen als het het slechtste nieuws is dat je verwacht!
pi_68305802
Heel veel sterkte en succes voor morgen.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:28:11 #115
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68308130
Ik denk aan je Wizzy
  donderdag 23 april 2009 @ 19:09:29 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68312665
Heel veel succes morgen!
  donderdag 23 april 2009 @ 19:13:36 #117
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68312837
Wizzy, veel sterkte morgen. En ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!
  donderdag 23 april 2009 @ 20:53:58 #118
37150 livelink
pi_68316422
Heel veel succes alvast gewenst voor morgen, Wizzy.
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 20:55:55 #119
5428 crew  miss_sly
pi_68316489
Wizzy ik hoop zo dat jullie morgen het beste nieuws mogelijk krijgen! Ook ik denk aan julie
  donderdag 23 april 2009 @ 20:58:33 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68316586
Wizzy, heel héél héél veel sterkte en wijsheid gewenst. Ik blijf hoop houden dat er toch nog ergens een lichtpuntje zit. In gedachten bij jullie
pi_68323230
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:16 schreef Wizzy82 het volgende:
Brighteyes: bedankt voor je mening te geven! ik ga het nadien nog eens herlezen, nu dringt het allemaal niet meer door, ik slaap ook zeer slecht!

En aan iedereen bedankt voor de steun!!!!

Morgen moeten we in de kliniek zijn tegen 08:30 en dan weten we meer.
We zijn in de mate dat we kunnen voorbereid op het ergste, al zal het vreselijke pijn doen als het het slechtste nieuws is dat je verwacht!
Lieve Wizzy,

we hebben het vandaag nog over jou en je kindje gehad en kunnen er niet over uit hoe wreed het leven soms kan zijn. Het moet zo zwaar zijn je kindje wél gewoon te kunnen voelen en tegelijkertijd weten dat er een grote kans is dat het niet goed gaat. Niemand kan je raden wat je moet doen, probeer je hart te volgen en te doen wat het beste bij jou past.

Heel veel sterkte morgen, ik ga ontzettend hard duimen en hopen op een wonder
#geen
pi_68326065
vandaag de dag van de uitslag. heel veel sterkte en succes Wizzy en man van Wizzy. Ik hoop zo voor jullie dat er een positieve wending aan het geheel komt. Knuffel van mij...
  vrijdag 24 april 2009 @ 06:57:45 #123
190853 RockabeIIa
pi_68326122
Veel kracht en wijsheid vandaag, Wizzy
pi_68326139
wizzy, heel veel sterkte vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_68326174
Wizzy, veel sterkte vandaag. Probeer om met je gevoel te beslissen wat goed voor jou is en laat je niets opdringen meid ! Onze gedachten zijn bij jullie
pi_68326336
Heel veel sterkte vandaag Wizzy
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_68326425
Sterkte vandaag Wizzy!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68326528
Ongelooflijk veel sterkte gewenst Wizzy!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68326696
Ook ik denk aan jullie.

Heel veel kracht gewenst!
pi_68327390
Ik lees de hele tijd al mee.
Heel veel sterkte!!
pi_68327508
Veel sterkte gewenst Wizzy.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:09:52 #132
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68327541
Heel veel sterkte Wizzy, op deze moeilijke dag en met alles wat komen gaat .
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:10:34 #133
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68327557
Wizzy en man, heel veel sterkte vandaag. Ik denk aan jullie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 09:11:57 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_68327594
Wizzy.. ook ik denk aan jullie!
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:35 schreef Tan het volgende:
Wizzy, ik wilde er eigenlijk niet zo rechtstreeks over beginnen, want wat ik voel en vind moet jij niks van wíllen aantrekken, maar mijn ervaring over uitdragen was gewoon heel erg positief.

Mijn gyn. stond er vierkant achter, al gaf hij me de vrijheid om te besluiten het kindje eerder geboren te laten worden.

In mijn geval was er geen extra risico voor mij om de zwangerschap uit te dragen.

Het nadeel van uitdragen is dat je jezelf lichamelijk 'onnodig' belast als het zéker is dat je kindje geen levensverwachting heeft. Dat betekent dus nog een aantal weken zwangerschapsongemakken. Een bevalling van een groter kind (dat hoeft niet persé zwaarder te zijn) en ook nog langer wachten om te kunnen verwerken.

Het voordeel van uitdragen is dat je gevoelsmatig alles hebt gedaan om je kind een kans te geven. Je hebt de natuurlijke weg bewandelt. In ons geval was ons kind sterk genoeg om nog even te blijven. Ik heb hem wakker gezien. Oogcontact gehad (voor zover dat kan met een pasgeboren kindje). Dat neemt niemand me af. Het is geen garantie dat dit je is gegund want mij was verteld dat hij ook tijdens of vlak voor de bevalling kon komen te overlijden. Gelukkig is dit niet gebeurd.
Maar omdat ik de natuur zijn gang heb laten gaan kon ik het - denk ik - makkelijker een 'plek' geven, of liever gezegd accepteren. Ik heb gedaan wat ik kon.
Een ander voordeel is het lichamelijk contact dat je nog even hebt. Je kleintje zit nu nog bij je. Je voelt de bewegingen, je ziet je buik in beweging Dat zijn mooie momenten, koester ze!!! Daar kijk je later op terug, écht!

Maar ik ben wat terughoudend nu, want misschien ligt die grens bij jou wel hier en nu. Heb jij nu voor je gevoel gedaan wat je kon en ben je er 'klaar' voor om je kleintje te laten komen, vast te houden, afscheid te nemen enzovoort. Volgens mij ben je er nooit écht klaar voor, maar je voelt denk ik zelf wel aan of je zover bent om een besluit te nemen, zolng je dat niet hebt zou ik je alleen maar aanraden om de zwangerschap nog voort te zetten.

Ooh meid ik vind het zó erg voor je, zo verschrikkelijk waar jij nu door gaat, ik had zó gehoopt dat het met een sisser af zou lopen. En er is nog hoop, hou daar aan vast als je het kunt opbrengen, dat heb ik ook gedaan, tot de laatste minuut, zelfs ná de geboorte.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten....
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:42:35 #135
219033 Mibos2
pi_68328420
Wizzy en Wizzyman heel veel sterkte vandaag voor jullie en ook voor jullie meisje...

Als het goed is weten jullie nu al iets meer en ik sluit me voor de rest aan bij Tan. Dat is zo'n oprecht verhaal en zo duidelijk dat jullie altijd zelf de controle kunnen houden wat er ook staat te gebeuren.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:12:32 #136
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68329393
Wizzy en man heel veel sterkte vandaag, ik hoop op positief nieuws voor jullie
weet ff verder niets te schrijven dat je kan steunen de juiste woorden vinden is zo moeilijk.
Mama van Isa en Ties
pi_68331542
Wizzy, tegen deze tijd weet je waarschijnlijk al meer, maar sowieso: heel veel sterkte vandaag en ik hoop dat het nieuws positief was
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:50:06 #138
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68332340
Wizzy heel veel sterkte vandaag!
Saartje
pi_68333133
Wizzy Denk aan je.
#geen
pi_68334282
Wizzy en man sterkte vandaag. Ik denk aan jullie
pi_68335777
Maandag avond binnen voor inleiding, de baarmoeder is al vacuum aan het trekken en ons kindje is helemaal opgerold hierdoor, er is niks meer van water, we hebben besloten om haar te laten komen en haar te bevrijden van al het leed!

Ons meisje haar niertjes zijn zo goed als kapot

Er gaat op haar een autopsie gebeuren om te zien of we puur pech hebben gehad of dat het erfelijk is en indien erfelijk, in hoeverre in %

We kunne als het % hoog erfelijk is nog een kindje krijgen maar dan met IVF, maar dit gaan we niet doen denken we

Mijn zoontje moet na de uitslag van de autopsie, dat is na +- 8 weken ook een onderzoek aan zijn niertjes laten uitvoeren

Ze denken niet dat onze kleine man iets heeft eraan omdat hij een reusje is van 90cm en nog geen 2 jaar ) dit is uit voorzorg eerder.

Het is een harde noot, en het zal heel erg moeilijk worden maar we doen wat het beste is voor ons muisje!

Liefs
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:46:39 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68335818
Wizzy, meisje toch... Heel veel sterkte...
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:51:48 #143
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68335997
Wizzy wat erg
pi_68336103
Nee toch... wat erg
Heel veel sterkte Wizzy ook aan je man.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:56:24 #145
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_68336147
Heel veel sterkte Wizzy..
* maffemuts niet weet wat verder te zeggen
Gewoon n stuiterballetje
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 april 2009 @ 14:01:56 #146
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68336335
Wizzy wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:02:20 #147
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68336347
Wizzy, wat vreselijk
pi_68336414
Wizzy, wat een gemeen iets is dit Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 14:05:37 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_68336456
Och Wizzy.. ik had zo gehoopt op een goede uitkomst... Ik wens jullie heel veel sterkte voor alles en wat nog komen gaat..
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:06:33 #150
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68336490
Oh Wizzy wat vreselijk! Heel veel kracht en sterkte de komende tijd!
Saartje
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:09:09 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68336556
Ach jongens wat erg dit! Heel veel sterkte de komende tijd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_68336704
Wat erg...heel veel kracht lieve Wizzy, man en broertje...
pi_68336724
Wat hard en oneerlijk. Ik heb ontzettend met jullie te doen.

Heel Veel Sterkte!
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:16:06 #154
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_68336814
Oh Wizzy wat vreselijk....
pi_68336976

Heel veel sterkte!!
pi_68338137
Ach meiske toch, wat een in- en intrieste toestand toch
Ik vind het heel erg moedig en krachtig dat je stil staat bij het leed van je meisje en dat je haar ervan gaat verlossen. Wat zal dat een moeilijke beslissing zijn, wat een moeilijke tijd gaat er komen...

Ik wens je enorm veel sterkte en kracht, samen met je man en jullie zoontje.
In gedachten ben ik bij jullie maandag
#geen
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:09:55 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68338697
Ontzettend veel kracht moed en enorm veel sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68339537
Wat een vreselijke nieuws alsnog. Veel sterkte maandag. Neem goed afscheid van jullie meisje neem er de tijd voor.
pi_68339629
Wizzy
Heel veel sterkte
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:38:45 #160
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68339631
Meiske toch, wat een toestand. Heel veel kracht toegewenst voor de komende tijd.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 15:39:46 #161
5428 crew  miss_sly
pi_68339662
Wat vreselijk Heel veel sterkte, dit weekend en maandag en alle dagen erna
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:40:17 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68339684
wat erg. Veel sterkte.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:42:13 #163
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68339750
Wizzy veel sterkte voor jullie de komende tijd.
pi_68339793
Ach Wizzy toch, wat erg!
Heel veel sterkte de komende tijd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68340604

Meer kan ik er niet over zeggen
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:11:36 #166
223453 Guuzewuus
pi_68340731
Heel veel sterkte. Jullie doen wat het beste is/voelt. Dat is goed. maar wat een verdriet zullen jullie hebben .
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:14:51 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68340822
Och hemel Wizzy, wat ongelofelijk verdrietig...
Het kippevel staat over mijn hele lijf...
Heel veel sterkte dit weekend en uiteraard ook maandag en de dagen erna.

pi_68340921

Heel veel sterkte gewenst..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 april 2009 @ 16:22:15 #169
13151 crew  Rewimo
pi_68341080
Wizzy, wat verschrikkelijk dat jullie meisje geen kans heeft. Ik hoop dat jullie ondanks het verdriet goed afscheid kunnen nemen. En dat jullie zoontje gezond blijkt. Heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator vrijdag 24 april 2009 @ 16:37:45 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68341537
Wat intens verdrietig Wizzy....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68341789
Wat verdrietig Wizzy.. Heel veel sterkte de komende tijd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:52:33 #172
190853 RockabeIIa
pi_68341911
Wizzy....
pi_68342354
wizzy
mama van 3 kids!
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:17:31 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68342597
Oh Wizzy, ik had zo gehoopt op een beter bericht. Heel erg veel sterkte.
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:50:02 #175
100412 mefke79
komt goed!
pi_68343327
Wizzy heel veel sterkte de komende periode!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:35:21 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68344359
Wizzy en wizzyman en wizzyzoon, heel veel sterkte de komende tijd

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68344370
Wizzy, sterkte heel veel sterkte
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:38:06 #178
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68344427
sterkte
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:44:14 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68346368
Oh, Wizzy, ik lees het allemaal nu pas. Wat erg, wat verdrietig. Heel, heel veel sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:53:04 #180
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68346686
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:59:50 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68346884
Ach, wat naar voor jullie. Woorden schieten altijd zo te kort in dit soort situaties .

Heel veel kracht toegewenst.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:03:34 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68347004
Heel veel sterkte en kracht gewenst.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:23:40 #183
37150 livelink
pi_68347831
Och Wizzy, erger kon het nieuws niet zijn
Al die weken in onzekerheid en dan toch het ergste nieuws. Heel veel sterkte voor jullie
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:20:14 #184
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68352622
Wizzy en fam. heel veel sterkte de komende tijd
pi_68353092
Wizzy, het is allemaal al gezegd, maar ook ik meen het, ik wens je heel veel sterkte toe, de komende dagen, maar ook de weken en maanden erna... Neem je tijd om dit grote verdriet te verwerken met je man en je zoontje. Heel veel sterkte en liefde.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:53:27 #186
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68353878
Wizzy hier zijn geen woorden voor te vinden.
Mama van Isa en Ties
pi_68354890
Wizzy, heel erg veel sterkte de komende tijd
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:23:03 #188
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68355179
Wizzy heel veel sterkte.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:49:59 #189
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68367749
wat een vreselijk bericht!

Ik wil iets passends schrijven maar ben even de woorden kwijt.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68368439
Wizzy heel veel sterkte met het verwerken van deze klap.

Ik wil je graag wijzen op de stichting "Make a Memory" deze stichting zet zich belangeloos in voor ouders die een kindje verloren hebben of gaan verliezen. Ze laten dan een professionele fotograaf naar het ziekenhuis komen (kosteloos) die mooie foto's maakt van je kindje, als herinnering aan haar, voor jullie.

Veel sterkte, ik denk aan je maandag
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68368969
Geen woorden...
Wat onzettend verdrietig Wizzy
Ik wens jullie alle sterkte en liefde van de wereld toe
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:22 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil je graag wijzen op de stichting "Make a Memory" deze stichting zet zich belangeloos in voor ouders die een kindje verloren hebben of gaan verliezen. Ze laten dan een professionele fotograaf naar het ziekenhuis komen (kosteloos) die mooie foto's maakt van je kindje, als herinnering aan haar, voor jullie.
Wat goed dat je hierop wijst Huup
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 26 april 2009 @ 20:54:53 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68404056
Wizzy heel veel sterkte maandag en alle dagen erna....
  zondag 26 april 2009 @ 21:59:19 #193
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68406380
Oh Wizzy wat erg! Ik weet niet wat ik moet zeggen... heel heel heel veel sterkte!
pi_68407061
Sterkte morgen Wizzy en partner...
#geen
  maandag 27 april 2009 @ 06:41:43 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68413007
Wizzy, ik denk aan jullie vandaag. Heel veel sterkte!
  maandag 27 april 2009 @ 06:46:23 #196
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68413025
Sterkte!
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 27 april 2009 @ 07:18:40 #197
37150 livelink
pi_68413143
Wizzy, ik zal aan jullie denken vandaag. Ik hoop dat je op een voor jullie goede manier afscheid van je dochter kunt nemen.
pi_68413144
Heel veel sterkte..
pi_68413206
Sterkte!
pi_68413228

Voor jullie
  maandag 27 april 2009 @ 08:11:09 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68413416
Heel veel sterkte vandaag...
Ik denk aan jullie.
pi_68413444
Wat verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte voor vandaag en de toekomst.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68413497
Ik denk aan jullie Wizzy, heel veel sterkte voor vandaag en de komende tijd.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 08:24:14 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68413506
Heel veel sterkte voor jullie vandaag, ik denk aan jullie
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68413830
Ook hier wordt aan jullie gedacht. Heel veel sterkte!
  maandag 27 april 2009 @ 09:04:22 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68413959
Ik zal aan je denken Ik wens je heel veel kracht toe om deze dag door te komen.
pi_68414038
Heel veel sterkte!
  maandag 27 april 2009 @ 09:12:22 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68414092
heel veel sterkte!
pi_68414214
Heel veel sterkte Wizzy!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68414230
wizzy heel veel sterkte
mama van 3 kids!
pi_68414633
Veel sterkte!
pi_68414950
Ik wens jullie ook veel sterkte, al dragen die woorden lang niet de lading die ik eigenlijk wil overbrengen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 09:57:39 #213
13151 crew  Rewimo
pi_68414975
Wizzy, heel veel sterkte!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_68416044
Lieve Wizzy, Wizzyman en Wizzyzoon... ik hoop heel erg dat jullie de kracht hebben/krijgen om samen hierdoorheen te gaan. Heel veel sterkte vandaag, ik denk ook aan jullie.
  maandag 27 april 2009 @ 10:50:18 #215
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68416341
heel veel sterkte vandaag
Be happy with the little things in life
  maandag 27 april 2009 @ 11:29:28 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68417389

sterkte..
pi_68430054

een klein kaarsje voor jullie engeltje
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 17:58:43 #218
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68430318
Veel sterkte, Wizzy en gezin.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68432284
Heel veel sterkte, wizzy
pi_68440318
Wat een vreselijke dag voor jullie Wizzy..
Alle sterkte, voor nu en de tijd die nog komen gaat.

Huuphuup, wat fijn dat je de stichting onder de aandacht hebt gebracht!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_68440502
Ik lees net een berichtje bij ouders van engeltjes..
Heel veel sterkte!

* MarMar zet een kaarsje bij voor jullie!
  zondag 3 mei 2009 @ 09:14:52 #222
36688 cpcpb
ja, ja
pi_68611508
Lieve Wizzy,

Tja wat moet je nog zeggen..
Natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en gecondoleerd met het verlies van haar.
Vreselijk dat jullie mijn grootste nachtmerrie hebben moeten doormaken!

Ik hoop dat jullie ondanks het enorme verdriet, prachtige momenten samen hebben beleefd..
Mooie herinneringen voor deze moeilijke tijd..

Hoe heet ze?
Hoe gaat het met jou?
Hoe was de bevalling?

veel liefs
Ingrid
pi_68612233
Wat spijtig en vedrietig om te lezen dat jullie toch al zo snel afscheid hebben moeten nemen van jullie meisje...
Heel veel sterkte toegewenst...
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_68648009
Maandag avond 27/4 binnen gegaan en ons aangemeld om 18:50
Daar werden we naar de arbeidskamer gebracht en kregen daar uitleg over hoe alles eventueel ging lopen.
Om 20:40 kwam onze gyné binnen met de vraag of we het aan konden als ons dochtertje eventueel levend geboren werd en uiteraard zeiden we ja, dat is onze wens.
Om 21:20 hebben ze dan een balonnetje gestoken om de baarmoederhals te verweken.
Om 22:10 kreeg ik de epidurale waar ze op aandrongen en ik moet zeggen ik ben b lij dat ik dit voor mijn zoon niet heb genomen want mijn ervaring van een epidurale is geen goede. Maar dit ter zijde.
Rond 23u kreeg ik een gel opgespoten maar ze zeiden dat dit nog niet veel ging doen. Dachten ze!!
Maar rond 03u kreeg ik al weeën en ik heb rond 03:30 dan ook de verpleging geroepen.
Rond 07:30 moest ik plassen en ik ben dan ook spontaan het balonnetje verloren.
Omstreeks 08u kwam onze gyné binnen om me te toucheren en ja hoor ons meisje was klaar om geboren te worden. Onze gyné ging zich klaar maken en toen ze binnen kwam moest ik mijn volgende contractie afwachten en ik mocht persen, mijn dochtertje werd geboren na 1x te persen omstreeks 08:27 te Edegem op 28/4/2009.
Fee* is haar naam, 28cm en 700gr. Ze is zo mooi.
Er bleken nog afwijkingen zienbaar te zijn aan haar en we hebben besloten om akkoord te gaan met een autopsie. Hiervan zullen we in juli/augustus een uitslag krijgen, tot dan heerst bij mij de vraag “WAAROM ons dochtertje”?
We hebben haar bij ons gehouden, ze deed haar oogjes ook open zo’n 3x, ze wou ons zien denk ik dan ), ze is bij ons heengegaan rond 09:14 en dat vind ik fantastisch dat we haar dat nog hebben kunnen schenken.
Om 13:55 hebben we besloten haar voorgoed af te geven. Ik heb haar gekust, gekust, gekust. Dag lieve Fee*, onze mooie engel voorgoed in ons hart, mama en papa houden zielsveel van jou!!!

We zijn het weekend van 1/5 er eens tussenuit geweest, die lange 12 weken hebben ons zeker vermoeid, maar het was de moeite waard want we hebben haar gezien, gepakt en gekust, dat nemen ze ons nooit af!

Vandaag 4/5 is de crematie
pi_68648583
Oh, Wizzy82

Wat erg...

gecondoleerd met jullie dochtertje Fee, en sterkte met het verwerken
pi_68648791
Veel sterkte.
Fijn dat het je zo goed heeft gedaan haar nog te hebben geknuffeld. Dat moment nemen ze je inderdaad nooit meer af.
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 11:16:59 #227
5428 crew  miss_sly
pi_68648902
wizzy, mooie naam voor jullie engeltje!
Fijn dat jullie nog echt kennis hebben kunnen maken, en kunnen knuffelen. Veel sterkte
pi_68649023
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef Wizzy82 het volgende:
[...]

Toch fijn dat jullie op deze manier afscheid van haar hebben kunnen nemen.

Sterkte
pi_68649881
Wizzy ...
Wel fijn dat jullie kennis hebben kunnen maken met jullie meisje.
Heel veel sterkte
  maandag 4 mei 2009 @ 11:50:48 #230
190853 RockabeIIa
pi_68650158
Wizzy, De tranen rollen hier voor jou, je partner en je dochter. Veel sterkte met het verwerken van jullie verlies
  maandag 4 mei 2009 @ 11:55:18 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68650315
Wizzy en partner dat het een bijzondere begrafenis mag worden
pi_68651263
Sterkte vandaag Wizzy..

Zelf vond ik het ook heel fijn dat ons kleintje nog even bij ons is geweest en nog even veilig en vertrouwd in de armen van mama en papa afscheid kon nemen in alle rust. Geeft een "goed" gevoel.

Ook voor de komende tijd wens ik jullie alle liefde en kracht toe!

En weet je, ik geloof niet dat er een waarom is... ik denk dat de natuur zo zijn grillen heeft en dat het hele gemene pech is dat dit jullie is overkomen.
Niet omdat het moest, niet omdat iemand het verdiende, maar stomme stomme pech.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:27:31 #233
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68651475
Wizzy,

Fee is een heel mooie naam Ik vind het heel fijn te lezen dat jullie kennis hebben kunnen maken met jullie dochter, dat jullie oogcontact hebben gehad. Wat fijn dat jullie haar hebben kunnen knuffelen en vasthouden. Wat intens verdrietig ook allemaal

Heel veel sterkte, vandaag, morgen en in de toekomst
#geen
  maandag 4 mei 2009 @ 13:09:47 #234
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68652894
Heel veel sterkte Wizzy
  maandag 4 mei 2009 @ 13:16:26 #235
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68653102
Wizzy heel veel sterkte met de verwerking.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68653268
Ik ben er stil van. Heel heel veel sterkte gewenst.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 4 mei 2009 @ 14:45:34 #237
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68655718
Tranen in mijn ogen. Wizzy ik wens je heel veel sterkte toe, en je partner natuurlijk ook, met het verwerken van dit alles. Niemand zou zijn kindje moeten verliezen.
pi_68656316
Ik wil jullie allen bedankten voor de steun, de lieve woorden!
Hopelijk moet niemand dit topicje meer tegenkomen omdat het hen ook overkomt! Dat hoop ik van harte!
Niemans moet dit meemaken gewoon!

Veel liefs Wizzy
  maandag 4 mei 2009 @ 15:08:19 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68656501
De tranen staan in mijn ogen Wizzy...
Wat een ongelofelijk verdriet... Heel, heel veel sterkte met de verwerking hiervan.
Hopelijk kan het feit dat ze nog leefde, jullie nog even bekeken heeft en in jullie armen gestorven is jullie helpen te troosten.

maandag 4 mei 2009 @ 16:30:36 #240
223453 Guuzewuus
pi_68659680
Wizzy wat verdrietig, en wat mooi dat ze jullie nog even bekeken heeft, dat ze weet hoe haar papa en mama eruit zien en dat jullie nog even allemaal elkaars liefde hebben kunnen voelen.

Veel sterkte
pi_68660292
Heel veel sterkte Wizzy
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 4 mei 2009 @ 17:46:28 #242
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68662571
Sterkte Wizzy, ik wil jullie op de een of andere manier ook feliciteren met de geboorte van Fee. Want hoe kort ook ze was er wél en ze is jullie dochter.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:08:22 #243
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68664812
Wizzy, wat een hartverscheurend, ontroerend verhaal. Heel veel sterkte!
pi_68668039
Hopelijk kunnen jullie een plekje geven. wat mooi dat ze zo gevochten heeft om nog bij jullie te mogen zijn en fijn dat jullie afscheid hebben kunnen nemen van jullie dochter.
  Jubileum moderator maandag 4 mei 2009 @ 21:09:43 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68669416
Tranen in mijn ogen Wizzie, heel heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 4 mei 2009 @ 21:11:22 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68669471
Sprakeloos ben ik, ontroerd door je verhaal. En wat mooi dat ze jullie nog heeft gezien en heeft kunnen voelen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!!
Make love, not war ☮
pi_68669591
Wel bijzonder dat ze nog even bij jullie is geweest... maar wat lijkt het me tegelijkertijd ontzettend moeilijk zeg... Sterkte met het verwerken van dit verlies
  maandag 4 mei 2009 @ 21:17:07 #248
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68669668
Oh Wizzy, dus zo is het gegaan allemaal...
Wat is het toch verdrietig!!!

Ik vind Fee een mooie naam voor een ongetwijfeld mooi meisje, jullie dochtertje... En haar oogjes geopend, ze heeft jullie echt iets willen geven, het contact er even écht -hoe kort ook- willen laten zijn.

Ik wilde dat onze woorden alles goed hadden kunnen maken, maar de werkelijkheid is dat jullie helemaal echt afscheid moesten nemen van Fee.

Heel veel sterkte met het verwerken van zoiets moeilijks.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:23:17 #249
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_68669898
Dit topic is echt aan mijn aandacht ontglipt.
Maar de tranen staan me nu in de ogen.
Lieve Wizzy en man heel veel sterkte.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_68670280
Ik zit hier echt in tranen.
En ik weet absoluut niet wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte nog, Fee is een prachtnaam,
  maandag 4 mei 2009 @ 21:42:43 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68670835
*Stil is* Wizzy wat mooi/fijn (hoe zeg je dat) dat je Fee nog hebt mogen knuffelen dat jullie elkaar gezien hebben...
  maandag 4 mei 2009 @ 23:25:53 #252
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68675793
kreeg hier tranen in mijn ogen toen ik je verhaal las.. wel heel mooi dat ze nog haar ogen opende om jullie te kunnen zien en dat jullie nog van haar afscheid hebben kunnen nemen en met haar hebben mogen knuffelen..

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke periode
Be happy with the little things in life
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:58:11 #253
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68681834
Pff ook ik zit met tranen in mijn ogen... Wat mooi dat jullie nog even kennis hebben gemaakt. Zo bijzonder is dat en het helpt ook bij de 'verwerking'... denk ik.

dinsdag 5 mei 2009 @ 09:01:00 #254
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68681895
Wizzy
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:33:31 #255
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68735196
Wizzy, wat een verlies ik weet even niet wat te zeggen.
Mama van Isa en Ties
pi_68745087
mijn woorden zijn hier zo niet op zijn plaats... sterkte
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:39:04 #257
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68745324
Wat erg dat het dan zo af moet lopen, dat het toch niet ging. Wel zo mooi dat ze toch geboren is en dat jullie d'r hebben leren kennen. Een beetje dan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:59:57 #258
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68746404
Wizzy en fam, heel veel sterkte gewenst...

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:58:49 #259
219033 Mibos2
pi_68810638
Wizzy en familie heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine Fee...
pi_68818166
Mooi en goed dat je toch "oog"contact met haar hebt gehad, dat lijkt me heel erg waardevol. Iets om zo te koesteren...

Wizzy, ik wens je heel veel sterkte met dit verdrietige verlies van je lieve meisje.

"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:04:28 #261
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68956765
Wat fijn dat jullie elkaar nog even hebben kunnen bewonderen, wat fijn dat ze toch nog even leefde toen ze geboren was...

Wizzy en man... heel veel sterkte... wat moet dit zwaar voor jullie zijn...
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:07:06 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68968012
Wizzy, hoe is het met je? Heb veel aan je gedacht de afgelopen tijd...
pi_69936504
Hier gaat alles zijn gangetje, ik ben ondertussen op reis geweest, ons meisje is gecremeerd, de fakturen lopen nu als een trein binne, spijtig dat je dan uiteindelijk moet betalen voor niets, ik had het liever anders betaald. Maar dat terzijde
Ik ben gisteren naar gyné geweest op controle en alles was ok
Ze had ook nog niet zoveel vernomen over Fee*, ze zijn nog bezig met de onderzoeken
23/6 hebben ze stafvergadering en dan kan het wel eens zijn dat we de mensen van genetica horen met een resultaat, dat ze een syndroom had dat staat 100% vast
De erfelijkheid gaan ze ook onderzoeken voor een eventuele andere zwangerschap
Maar mijn gyné stelde me gerust als ik nog zwanger ben dat ze het dan sneller gaan zien, ik zal van in het begin speciale controle's krijgen. Ik ga max 16 weken ver zijn, misschien kan het nog in een punctie opgespoord worden maar uisluitsel daarover weet ik pas als de mensen van genetica rond zijn met alles.
Dus het zijn nog spannende weken. En hopelijk als we het reslutaat hebben, dat we dan rust vinden door alles op een rijtje te zetten.
Ik b en gebroken door het verlies, al weet ik dan ons meisje geen levens bestaan had, maar dat ik er enorm veel pijn van heb dat is zeker!
28 weken heb ik haar gedragen, volgende maand zou ze geboren worden, ooh wat had ik nog graag zwanger van haar geweest op een andere manier

Hopelijk is er voor ons nog een kleintje weggelegd, gezond en wel.

Liefs aan allen
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:43:56 #264
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69938508
Wizzy heel veel sterkte de komende tijd en ik wens jullie in de toekomst (als jullie er aan toe zijn) een gezonde en vooral zorgeloze zwangerschap toe!
pi_69941449
Wizzy
pi_69944152
Och Wizzy toch
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:09:09 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69949307
wizzy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties