quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Daarom is het nog wel veel!quote:
Ja geil hè. Back to the old days!!1quote:
Begin er een beetje aan te wennen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja zaadvragende dinges jij stopte toch met PI's gebruiken als bp weg was?
Ik las zee-negers.quote:
Ik zweer bij Bacardi Razz en Goldstrikequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is goedkoop ja. En ik drink normaal alleen maar bier, en soms whiskey tussen door.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Begin er een beetje aan te wennen.
Maar ik ga even patat/frieteten
Ik las zee-nieuwe nederlanders.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Begin er een beetje aan te wennen.
Maar ik ga even patat/friet eten
Ik vind Bacardi Razz ook best lekker met sinas.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zweer bij Bacardi Razz en Goldstrikeen rode wodka met energy drink als we op de goedkope tour gaan
!
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik er ben, ís er geen sprake van concurrentie.
Kaneelsmaakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Bacardi Razz ook best lekker met sinas.smaakt als zoeen raketijsje
PK dat zelfs soms drinkt!. En goldstrike is toch gewoon appelsapsmaak?
VERPLICHT KIJKEN DIT!quote:
Er mag zoveel niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
Bt mag nog helemaal geen sterke drank drinken!
Ah, zo!quote:
Nee joh Goldstrike smaakt naar die fireballs van vroegerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Bacardi Razz ook best lekker met sinas.smaakt als zoeen raketijsje
PK dat zelfs soms drinkt!. En goldstrike is toch gewoon appelsapsmaak?
Dat heb ik me dan toch anders onthouden.quote:
Nog een keer?quote:
Ik ben dikke vrienden met de lieve meneer bij de Gall&Gallquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
Bt mag nog helemaal geen sterke drank drinken!
Je bent zelf smerig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh Goldstrike smaakt naar die fireballs van vroegerkaneel.
Apfelkorn heeft die appelsap smaak en dat is smerig!
Correct.quote:
Ohja dat is Apfelkornquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh Goldstrike smaakt naar die fireballs van vroegerkaneel.
Apfelkorn heeft die appelsap smaak en dat is smerig!
Ik vond het eerst ook heel lekker met sinas, maar nu ben ik daar een beetje op uitgekeken, met 7up is lekkerder!
Lieve meneer van de Gall&Gall doet ook aan jailbait.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben dikke vrienden met de lieve meneer bij de Gall&Gallhij vraagt mn ID nooit
dus no problemo.
Als het mag van hem, mag het vast ook van de wet.
En met minderjarige meisjes naar bed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct.
Je mag niet zwart rijden in de tram, bijvoorbeeld.
Jaquote:
Wat niet weet, wat niet deert?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En met minderjarige meisjes naar bed.
mag dat niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En met minderjarige meisjes naar bed.
quote:
Goldstrike zou je eens moeten proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ohja dat is Apfelkorn!!1
Goldstrike drink ik dus niet, maar die fireballs vroeger waren lekker![]()
En met 7up heb ik ook wel ooit gehad, en met whiskey.niet lekker dan.
Ik vind goldstrike niet zo heel lekker, dat brandende gevoel is wel vet. Die aardbeien razz vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goldstrike zou je eens moeten proberenshotjes blijven het lekkerst, maar met cola is het ook goed te drinken
+ het glijdt zo lekker brandend door je lichaam (
)!
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
*Filmpje uit hoofd kent.
Jouw signature is echt debiel, kutjochquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef McFearless het volgende:
Deze jongen gaat morgen de boel eens lekker op stelten zetten, verkleed als SS'er.
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: kutjoch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jou signature is echt debiel, kutjoch
Hoe duur is zoeen fles? Maar na de carnaval ooit eens proberen danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goldstrike zou je eens moeten proberenshotjes blijven het lekkerst, maar met cola is het ook goed te drinken
+ het glijdt zo lekker brandend door je lichaam (
)!
Lik m'n ballen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jou signature is echt debiel, kutjoch
Have fun! Ik ga zo ook karten. Op de A1quote:
Ja, typfout. Zulks een fouten maak ik nooit.quote:
Spiritus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe duur is zoeen fles? Maar na de carnaval ooit eens proberen dancarnaval = bier. Maar thuis hebben we nog genoeg van die drankjes die brandend door je lichaam glijden. Kan alleen ff niet op de naam komen
Ik ook. Op de Wii dat dan weer wel, ik ga een beetje naar buitenquote:
Het is 'typefout'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, typfout. Zulks een fouten maak ik nooit.
Wat debiel, die titel en omschrijving in het Engels.quote:
Nee, daarom schrok ik daar een beetje van.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, typfout. Zulks een fouten maak ik nooit.
Gaat het weer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daarom schrok ik daar een beetje van.
Ik ben 1/8e Tsjechisch, niet 1/8e Pools.quote:
Een fles is maar 14 euro geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe duur is zoeen fles? Maar na de carnaval ooit eens proberen dancarnaval = bier. Maar thuis hebben we nog genoeg van die drankjes die brandend door je lichaam glijden. Kan alleen ff niet op de naam komen
Hahaha, kutallochtoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben 1/8e Tsjechisch, niet 1/8e Pools.
?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef McFearless het volgende:
Hahah, jahoor, hij is er net en meteen die FIPO.
Ik word geen 14 jarig breezersletje met carnaval!quote:
Tsjechische vodka?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben 1/8e Tsjechisch, niet 1/8e Pools.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Have fun! Ik ga zo ook karten. Op de A1
Dat is dan weer suf ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een fles is maar 14 euro geloof ikmaar hij is ook zo op, helaas
![]()
?quote:
Op de vluchstrook wel.quote:
Ik zit nog steeds op de 1e, apekop.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je weet wel, bovenaan pagina twee.
Have fun.quote:
En dat siert je.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de 1e, apekop.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik word geen 14 jarig breezersletje met carnaval!
Totaal geen discipline.quote:
Aha.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet naar dat tourneeen als ik geen geld heb ga ik toch!
Apekop?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de 1e, apekop.
quote:
Ik heb nog niet al mijn studieboekenquote:
Daarom ga ik ook niet als 14 jarig breezersletje!quote:
A12quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Have fun.
Ik ging laatst op de A12 rijden, rond half 6.
Dat doe ik niet meer.
De mijne heette gewoon peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwaan Kleef Aan zo heette mijn peuterspeelzaal
HAHAHAHA, PK komt uit Helmond!!1!!!einz!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwaan Kleef Aan zo heette mijn peuterspeelzaal
Dertienjarig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet als 14 jarig breezersletje![ afbeelding ]
Apekop jaquote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
A12Wat een kneuzenkermis daar. Om niks staan ze daar op de rem. Zelfs slakken komen je daar voorbij.
Daar wilden we gaan karten, toen we op vakantie waren in Texel (op de terugweg) was dat ding dicht...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zie ik je in hippolytushoef!
Ahja, Hippolytushoef, daar heb meerdere keren no0bs geownd op de kartbaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHHAA NEE!!!1 Hij stond op mijn basisschool ik ben er alleen zelf nooit heen geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
HAHAHAHA, PK komt uit Helmond!!1!!!einz!!
Aldus Google.
Hahaha, lachenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is dan weer suf ja.
Ik ga binnenkort naar een meisje uit mijn klas met een Poolse moeder die zelf whiskey maken![]()
Terwijl er een 15 jarig sletje aan je penis zoog?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ahja, Hippolytushoef, daar heb meerdere keren no0bs geownd op de kartbaan.
Of 12, ik twijfel.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neen, dat is zo'n gekut in zo'n kart.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Terwijl er een 15 jarig sletje aan je penis zoog?
Smoesjes! Ik weet nu waar je woont, jongen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHAHAHHAA NEE!!!1 Hij stond op mijn basisschool ik ben er alleen zelf nooit heen geweest.
Ze stookten die van spiritus ofzoquote:
Nou dat ga ik dus nu ook even doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ahja, Hippolytushoef, daar heb meerdere keren no0bs geownd op de kartbaan.
quote:
Bier ook goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je je maar laat vernederen voor een breezer.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat ga ik dus nu ook even doenen daarna lekker uit eten.
Fijne avond en misschien tot straks![]()
!
I Hate monday's.quote:
Maandag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groetjes een Shay!
Tot maandag
[ afbeelding ]
Het ziet er ook erger uit omdat ze nu geen make-up draagt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef IQM het volgende:
http://www.tmz.com/2009/02/19/rihanna-photo-face-beating/
OMGWTFUMBRELLA!
hihiquote:
Chris Brownquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er ook erger uit omdat ze nu geen make-up draagt.
Neemt niet weg dat het niet erg is
En hij in haar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chris Brownwat ziet ze in hem
Publiciteit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chris Brownwat ziet ze in hem
Tukkers was veul mooi om te zien.quote:
Ik heb alle 2 niet gezienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Tukkers was veul mooi om te zien.
Fc twente was er niet eens op, maar Ajax was kutwedstrijd om te zienquote:
Je moeder ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze heeft een leuke persoonlijkheid.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze heeft een leuke persoonlijkheid.
Die filmpjes zijn geniaal. Er is er ook een waarin je haar een minuut lang hoor kreunen.quote:
!!1quote:sustasul (2 minuten geleden)
BITCH I WANT TO RAPE YOUR MAMA IN A COMA
Geen idee, muilkorf in en liefde maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar heeft zij iets van Gilles de la Tourette ofzogekke tics van haar
Zij jou niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:09 schreef Devvie het volgende:
zolang ze dr bek houdt zou ik dr wel doen..
Wie, wolvendagen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:09 schreef Devvie het volgende:
zolang ze dr bek houdt zou ik dr wel doen..
Nou, misschien moet je wat in haar mond stoppen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
mooizo, want ze ziet er niet uit alsof ze dr mond kan houden.
Nee, zal ik hele lieve dingen tegen je zeggen danquote:
You're all alone and so peaceful until...quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, zal ik hele lieve dingen tegen je zeggen dan?
Everday I Think About
All The Love You've Given Me
All The Ways You Show Your Lovin
Girl It Drives Me Crazy
Everday Our Love Grows Stronger
Everytime I See You
Think About This Love You Give Me
I fuck the crap out of you.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You're all alone and so peaceful until...
Droeftoeter op een carnaval vieren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef McFearless het volgende:
Zooo, kijkbuiskinders, wat gaan jullie dit weekend doen?
Die vind ik mooier dan het origineel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I fuck the crap out of you.
Of gingen de lyrics niet zo?
Je gaat dus als jezelfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Droeftoeter op een carnaval vieren.
Ik ga dalijk feestje doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef McFearless het volgende:
Nee, anders hoefde ik die droeftoeter niet op te doen!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, anders hoefde ik die droeftoeter niet op te doen!
Carnaval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Droeftoeter op een carnaval vieren.
Ah, wie of wat is de reden voor een feestelijk avondje?quote:
Dertig studiepunten halen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef McFearless het volgende:
Stedeling!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Carnaval.
[..]
Ah, wie of wat is de reden voor een feestelijk avondje?
Neuh, carnaval is gay in Noord-Holland, het zal vast een dolle boel zijn in Limboland en Brabant, maar daar ga ik niet heen.quote:
Noord-Holland is sowieso gay!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, carnaval is gay in Noord-Holland, het zal vast een dolle boel zijn in Limboland en Brabant, maar daar ga ik niet heen.
Nou, in Overijssel is het nog gekker!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, carnaval is gay in Noord-Holland, het zal vast een dolle boel zijn in Limboland en Brabant, maar daar ga ik niet heen.
Enkhuizenquote:
Op je longetjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Kanker op... een boterham? M'n hoofd? Het station?
wat jij wiltquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Kanker op... een boterham? M'n hoofd? Het station?
Je kan het niet eens typen!quote:
Srry schatjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je kan het niet eens typen!
Raalte ( uitspraak (info·uitleg)) (Nedersaksisch: Raolte) is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Overijssel in het centrum van Salland. De gemeente telt 36.871 inwoners per 31 dec. 2008 (bron: CBS) en heeft een oppervlakte van 172,54 km² (waarvan 0,41 km² water)
Inhoud [verbergen]
1 Overige kernen
2 Verkeer en vervoer
3 Zetelverdeling gemeenteraad
4 Bezienswaardigheden
5 Kaart
6 Zie ook
7 Externe links
[bewerk] Overige kernen
De gemeente bestaat uit de volgende kernen:
Inwoners per woonkern,
1 februari 2008 Plaatsnaam Inwoners
Raalte 20.015
Heino 6.459
Heeten 4.231
Luttenberg 1.107
Broekland 617
Nieuw-Heeten 631
Mariënheem 633
Laag Zuthem 281
Lierderholthuis 176
37.065
Bron: CBS
[bewerk] Verkeer en vervoer
Raalte ligt op de kruising van de rijksweg 35 (Zwolle-Enschede) en de rijksweg/provinciale weg A/N(3)48 (Arnhem-Hoogeveen). De stoptrein Zwolle-Enschede stopt tweemaal per uur per richting op zowel stations Raalte als Heino. Belangrijke buslijnen zijn 166 naar Zwolle en 165 naar Deventer (beiden Connexxion).
Verder ligt Raalte langs het Overijssels Kanaal, maar dit kanaal is niet meer voor reguliere scheepvaart toegankelijk.
[bewerk] Zetelverdeling gemeenteraad
De gemeenteraad in Raalte telt 25 zetels, verdeeld over 6 partijen, te weten:
CDA 8 zetels
Gemeentebelangen 6 zetels
PvdA 4 zetels
VVD 3 zetels
SP 3 zetels
Lokaal Alternatief 1 zetel
[bewerk] Bezienswaardigheden
De hervormde Plaskerk, met delen in romaanse en laat-gotische stijl.
De rooms-katholieke basiliek, de H. Kruisverheffing een neogotisch bouwwerk, gebouwd tussen 1890-1892.
Overesch, de enige Amerikaanse windmotor in de provincie Overijssel
Nou, nou, wat een feest daar!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je kan het niet eens typen!
Raalte ( uitspraak (info·uitleg)) (Nedersaksisch: Raolte) is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Overijssel in het centrum van Salland. De gemeente telt 36.871 inwoners per 31 dec. 2008 (bron: CBS) en heeft een oppervlakte van 172,54 km² (waarvan 0,41 km² water)
Inhoud [verbergen]
1 Overige kernen
2 Verkeer en vervoer
3 Zetelverdeling gemeenteraad
4 Bezienswaardigheden
5 Kaart
6 Zie ook
7 Externe links
[bewerk] Overige kernen
De gemeente bestaat uit de volgende kernen:
Inwoners per woonkern,
1 februari 2008 Plaatsnaam Inwoners
Raalte 20.015
Heino 6.459
Heeten 4.231
Luttenberg 1.107
Broekland 617
Nieuw-Heeten 631
Mariënheem 633
Laag Zuthem 281
Lierderholthuis 176
37.065
Bron: CBS
[bewerk] Verkeer en vervoer
Raalte ligt op de kruising van de rijksweg 35 (Zwolle-Enschede) en de rijksweg/provinciale weg A/N(3)48 (Arnhem-Hoogeveen). De stoptrein Zwolle-Enschede stopt tweemaal per uur per richting op zowel stations Raalte als Heino. Belangrijke buslijnen zijn 166 naar Zwolle en 165 naar Deventer (beiden Connexxion).
Verder ligt Raalte langs het Overijssels Kanaal, maar dit kanaal is niet meer voor reguliere scheepvaart toegankelijk.
[bewerk] Zetelverdeling gemeenteraad
De gemeenteraad in Raalte telt 25 zetels, verdeeld over 6 partijen, te weten:
CDA 8 zetels
Gemeentebelangen 6 zetels
PvdA 4 zetels
VVD 3 zetels
SP 3 zetels
Lokaal Alternatief 1 zetel
[bewerk] Bezienswaardigheden
De hervormde Plaskerk, met delen in romaanse en laat-gotische stijl.
De rooms-katholieke basiliek, de H. Kruisverheffing een neogotisch bouwwerk, gebouwd tussen 1890-1892.
Overesch, de enige Amerikaanse windmotor in de provincie Overijssel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Srry schatjehoe kan het goed maken met je
?
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door je hier te vertonen.
Ik woon daar vlakbijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HET station van Raaltezitten alle gevaarlijke boys daar?
Ja, dat is het zeker.quote:
Vriendin die naar London verhuizen gaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Carnaval.
[..]
Ah, wie of wat is de reden voor een feestelijk avondje?
Goede keuze, London is top. Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vriendin die naar London verhuizen gaat.
Dorp, qua inwoners allang een stad, maar weet eigenlijk niet waarom we geen stad zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maarja Raalte is dat een stad of dorp?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef McFearless het volgende:
Homo's, post eens tieten en hou op over Raalte.
Leuke binnenkomerquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef McFearless het volgende:
Homo's, post eens tieten en hou op over Raalte.
En ze heeft een onvrouwelijke kaakstructuur.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
En ze heeft een onvrouwelijke kaakstructuur.
Wie zoekt dat plaatje even op van die zeikende internetnerd?
Da's al beter!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef bloodysunday het volgende:
Hmm kga toch maar niet naar school
Kristin Kreukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's al beter!Wie is dat?
En ik vind Kristen Bell niet lelijk, hoor. Ik kan zien dat ze mooi is. Alleen doet ze me weinig tot niks.
Naar een kroeg met... mn zusjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jos, avond, wat zijn de plannen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Naar een kroeg met... mn zusjezij bobt. jouwe?
Nero Familiarequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef Florian_ het volgende:
Downloaden jullie wel eens pornofilms? Ja, films, met een verhaal enzo
Die je altijd in de winkel zietIk wel er eentje downloaden maar ik weet geen titels
Geen ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]!
Ga je een chick hosselen vanavond?
Hotfail.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
We are experiencing higher than normal volume and are therefore unable to service your request at this time. Try one of the following:
In your browser, click Refresh
In your browser, click Back, and try again
Wait a few minutes and try again
We apologize for this inconvenience.
God, hoerenhotmail.
Heeft zij nou een piemel?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Alstublieft Florian, als het wat is, weet ik niet!
quote:
Jij bent echt goed bezig, wolvendagen.quote:
Ik heb liever donkerharige chicks, met grote tieten (echte)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Alstublieft Florian, als het wat is, weet ik niet!
Ik stuur je de sekstapes van mij en m'n vriendin wel dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb liever donkerharige chicks, met grote tieten (echte)
Dat is nou weer jammer. Zo'n lekkere chick, en dan neukt ze een liliputter met één arm en een ooglapjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stuur je de sekstapes van mij en m'n vriendin wel dan.
Ik kijk nooit naar de vent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer. Zo'n lekkere chick, en dan neukt ze een liliputter met één arm en een ooglapje
Ik was ook eens aan het kijken naar nagesynchroniseerde porno.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de vent.
Oja, gister nieuw Jenni Lee filmpje gevonden... is het nagesynchroniseerd, wtf?!
Die eerste.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)l-lucy-clarkson-1008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar het was gewoon vaag want waarom zou je Amerikaans porno Amerikaans nasynchroniseren. Jenni Lee met een andere stem, dat kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was ook eens aan het kijken naar nagesynchroniseerde porno.Jezus wat klinkt dat verschrikkelijk.
Zusje van Kelly Clarkson? Of dochter van Jeremy?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)l-lucy-clarkson-1008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is vreemd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het was gewoon vaag want waarom zou je Amerikaans porno Amerikaans nasynchroniseren. Jenni Lee met een andere stem, dat kan gewoon niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is vreemd.![]()
Ik keek Duits nagesynchroniseerde porno.![]()
Oh, gewoon googlen. Ik haal ze niet van 1 site af ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:48 schreef Florian_ het volgende:
Waar haal je filmpjes van Stephanie vandaan BobbyB
Ze moet dan ook niet praten, maar pik zuigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het was gewoon vaag want waarom zou je Amerikaans porno Amerikaans
nasynchroniseren. Jenni Lee met een andere stem, dat kan gewoon niet.
Maar ze heeft een leuke stemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze moet dan ook niet praten, maar pik zuigen.
Dat gaat Bt straks ook dragen in Malgrat de Mar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die eerste.![]()
Alleen, stringbikini's; nee.
Lara Croft-model numero quatro.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zusje van Kelly Clarkson? Of dochter van Jeremy?
quote:So the real story is... I've been doing modeling forever... I've done about 20 films inc b/g g/g solo & b/g/g. Theyre okay, but I did them more for the money than anything. modeling is what I really love to do, and the adult stuff has gotten in the way of it. I am not opposed to doing more vids, so you can keep an eye out for more... For the guy who wanted a g/g, check herfirstlesbianexperience.com. Also I made a little reference page for 'jenni' (jenny is a misspelling by editors) at http://www.stephaniesadorra.com/jenni.html. Thanks for the support guys. Oh and just and FYI, I have braces (invisalign) now.. so that's about the last thing ppl give me shit about...lol And I did get a boob job... I was breastfeeding in some early vids, so they were bigger, then did just a couple in between.
-Stephanie
I know.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat gaat Bt straks ook dragen in Malgrat de Mar.
I knowquote:
Lukte het om dronken te trainen?quote:
Ik wist wel dat je een geintje maakte, maar wist niet zeker of jij wel wist wie het dan wel was.quote:
Ben Tomb Raider fan dus moet die kennis wel hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een geintje maakte, maar wist niet zeker of jij wel wist wie het dan wel was.
Alleen daarom zou ik al met d'r willen trouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef Florian_ het volgende:
Verdient lekker, die Stephanie: Salaris: ¤100.000 tot ¤150.000
Ik vind het sowieso meer iets voor vrouwen dan voor meisjes... Maar ja, ieder z'n eigen keus, hè.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
Nu vind ik een stringbikini er bij sommige vrouwen heel mooi uitzien, maar het is wel trashy.
Hij's weer lekker Cobie!quote:
Niet echt. Ik zit toevallig met m'n ouders in de woonkamerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
Die Forian_ zit zeker lekker op mijn Stephanie te fappen, de viespeuk.
Dat heeft mij er ook nooit van weerhouden om eens lekker te sjorren. Het liefst met schoonouders erbij. Altijd maar dat schijnheilige gedoe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zit toevallig met m'n ouders in de woonkamer
Ja, dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zit toevallig met m'n ouders in de woonkamer
quote:I don't know much,
But I know this for certain,
That is the sun,
Poking its head round the curtain.
Now please can we leave,
I'd like to go to bed now.
It's not just the sun,
That is hurting my head now.
I'm not trying to say,
That I'm smelling of roses,
But when will we tire,
Of putting shit up our noses.
I don't like staying up,
Staying up past the sunlight.
It's meant to be fun,
And this just doesn't feel right.
Why can't we all,
All just be honest,
Admit to ourselves,
That everyone's on it.
From grown politicians,
To young adolescents,
Prescribing themselves,
Anti-depressants.
How can we start to tackle the problem,
If you don't put your hands up,
And admit that you're on them.
The kids are in danger,
They're all getting habits,
Because from what I can see,
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Everyone's at it.
I get involved,
But I'm not advocating.
Got an opinion,
Yeah, you're well up for slating.
So you've got a prescription,
And that makes it legal.
I find the excuses,
Overwhelmingly feeble.
You go to the doctor,
You need pills to sleep in.
Well if you can convince him,
Then I guess that's not cheating.
So your daughter's depressed,
We'll get her straight on the prozac.
But little do you know,
She already takes crack.
Why can't we all,
All just be honest,
Admit to ourselves,
That everyone's on it.
From grown politicians,
To young adolescents,
Prescribing themselves,
Anti-depressants.
The kids are in danger,
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Why can't we all,
All just be honest,
Admit to ourselves,
That everyone's on it.
From grown politicians,
To young adolescents,
Prescribing themselves,
Anti-depressants.
The kids are in danger,
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Everyone's at it.
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens kutsignatures.
Mijn grasmaaier is baasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
Hij mist een hendel.quote:
NGquote:
Watte?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
Hihihihihihi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten.
Die van jou gaat nog wel.quote:
Dat is zo'n automatische. Die gaat vanzelf zo broem broem over je gazon.quote:
Hehe.quote:
Ik zie het nu pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |