quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Daarom is het nog wel veel!quote:
Ja geil hè. Back to the old days!!1quote:
Begin er een beetje aan te wennen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja zaadvragende dinges jij stopte toch met PI's gebruiken als bp weg was?
Ik las zee-negers.quote:
Ik zweer bij Bacardi Razz en Goldstrikequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is goedkoop ja. En ik drink normaal alleen maar bier, en soms whiskey tussen door.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Begin er een beetje aan te wennen.
Maar ik ga even patat/frieteten
Ik las zee-nieuwe nederlanders.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Begin er een beetje aan te wennen.
Maar ik ga even patat/friet eten
Ik vind Bacardi Razz ook best lekker met sinas.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zweer bij Bacardi Razz en Goldstrikeen rode wodka met energy drink als we op de goedkope tour gaan
!
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik er ben, ís er geen sprake van concurrentie.
Kaneelsmaakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Bacardi Razz ook best lekker met sinas.smaakt als zoeen raketijsje
PK dat zelfs soms drinkt!. En goldstrike is toch gewoon appelsapsmaak?
VERPLICHT KIJKEN DIT!quote:
Er mag zoveel niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
Bt mag nog helemaal geen sterke drank drinken!
Ah, zo!quote:
Nee joh Goldstrike smaakt naar die fireballs van vroegerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Bacardi Razz ook best lekker met sinas.smaakt als zoeen raketijsje
PK dat zelfs soms drinkt!. En goldstrike is toch gewoon appelsapsmaak?
Dat heb ik me dan toch anders onthouden.quote:
Nog een keer?quote:
Ik ben dikke vrienden met de lieve meneer bij de Gall&Gallquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
Bt mag nog helemaal geen sterke drank drinken!
Je bent zelf smerig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh Goldstrike smaakt naar die fireballs van vroegerkaneel.
Apfelkorn heeft die appelsap smaak en dat is smerig!
Correct.quote:
Ohja dat is Apfelkornquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh Goldstrike smaakt naar die fireballs van vroegerkaneel.
Apfelkorn heeft die appelsap smaak en dat is smerig!
Ik vond het eerst ook heel lekker met sinas, maar nu ben ik daar een beetje op uitgekeken, met 7up is lekkerder!
Lieve meneer van de Gall&Gall doet ook aan jailbait.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben dikke vrienden met de lieve meneer bij de Gall&Gallhij vraagt mn ID nooit
dus no problemo.
Als het mag van hem, mag het vast ook van de wet.
En met minderjarige meisjes naar bed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct.
Je mag niet zwart rijden in de tram, bijvoorbeeld.
Jaquote:
Wat niet weet, wat niet deert?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En met minderjarige meisjes naar bed.
mag dat niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En met minderjarige meisjes naar bed.
quote:
Goldstrike zou je eens moeten proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ohja dat is Apfelkorn!!1
Goldstrike drink ik dus niet, maar die fireballs vroeger waren lekker![]()
En met 7up heb ik ook wel ooit gehad, en met whiskey.niet lekker dan.
Ik vind goldstrike niet zo heel lekker, dat brandende gevoel is wel vet. Die aardbeien razz vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goldstrike zou je eens moeten proberenshotjes blijven het lekkerst, maar met cola is het ook goed te drinken
+ het glijdt zo lekker brandend door je lichaam (
)!
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
*Filmpje uit hoofd kent.
Jouw signature is echt debiel, kutjochquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef McFearless het volgende:
Deze jongen gaat morgen de boel eens lekker op stelten zetten, verkleed als SS'er.
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: kutjoch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jou signature is echt debiel, kutjoch
Hoe duur is zoeen fles? Maar na de carnaval ooit eens proberen danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goldstrike zou je eens moeten proberenshotjes blijven het lekkerst, maar met cola is het ook goed te drinken
+ het glijdt zo lekker brandend door je lichaam (
)!
Lik m'n ballen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jou signature is echt debiel, kutjoch
Have fun! Ik ga zo ook karten. Op de A1quote:
Ja, typfout. Zulks een fouten maak ik nooit.quote:
Spiritus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe duur is zoeen fles? Maar na de carnaval ooit eens proberen dancarnaval = bier. Maar thuis hebben we nog genoeg van die drankjes die brandend door je lichaam glijden. Kan alleen ff niet op de naam komen
Ik ook. Op de Wii dat dan weer wel, ik ga een beetje naar buitenquote:
Het is 'typefout'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, typfout. Zulks een fouten maak ik nooit.
Wat debiel, die titel en omschrijving in het Engels.quote:
Nee, daarom schrok ik daar een beetje van.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, typfout. Zulks een fouten maak ik nooit.
Gaat het weer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daarom schrok ik daar een beetje van.
Ik ben 1/8e Tsjechisch, niet 1/8e Pools.quote:
Een fles is maar 14 euro geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe duur is zoeen fles? Maar na de carnaval ooit eens proberen dancarnaval = bier. Maar thuis hebben we nog genoeg van die drankjes die brandend door je lichaam glijden. Kan alleen ff niet op de naam komen
Hahaha, kutallochtoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben 1/8e Tsjechisch, niet 1/8e Pools.
?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef McFearless het volgende:
Hahah, jahoor, hij is er net en meteen die FIPO.
Ik word geen 14 jarig breezersletje met carnaval!quote:
Tsjechische vodka?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben 1/8e Tsjechisch, niet 1/8e Pools.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Have fun! Ik ga zo ook karten. Op de A1
Dat is dan weer suf ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een fles is maar 14 euro geloof ikmaar hij is ook zo op, helaas
![]()
?quote:
Op de vluchstrook wel.quote:
Ik zit nog steeds op de 1e, apekop.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je weet wel, bovenaan pagina twee.
Have fun.quote:
En dat siert je.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de 1e, apekop.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik word geen 14 jarig breezersletje met carnaval!
Totaal geen discipline.quote:
Aha.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet naar dat tourneeen als ik geen geld heb ga ik toch!
Apekop?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de 1e, apekop.
quote:
Ik heb nog niet al mijn studieboekenquote:
Daarom ga ik ook niet als 14 jarig breezersletje!quote:
A12quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Have fun.
Ik ging laatst op de A12 rijden, rond half 6.
Dat doe ik niet meer.
De mijne heette gewoon peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwaan Kleef Aan zo heette mijn peuterspeelzaal
HAHAHAHA, PK komt uit Helmond!!1!!!einz!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwaan Kleef Aan zo heette mijn peuterspeelzaal
Dertienjarig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet als 14 jarig breezersletje![ afbeelding ]
Apekop jaquote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
A12Wat een kneuzenkermis daar. Om niks staan ze daar op de rem. Zelfs slakken komen je daar voorbij.
Daar wilden we gaan karten, toen we op vakantie waren in Texel (op de terugweg) was dat ding dicht...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zie ik je in hippolytushoef!
Ahja, Hippolytushoef, daar heb meerdere keren no0bs geownd op de kartbaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zie ik je in hippolytushoef!
HAHAHAHHAA NEE!!!1 Hij stond op mijn basisschool ik ben er alleen zelf nooit heen geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
HAHAHAHA, PK komt uit Helmond!!1!!!einz!!
Aldus Google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |