abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:27:33 #251
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_66394535
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.
Je bent alleen een (flink) tijdje onder zeil.
Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.

Of was dat met pijnstillers zo?
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_66394537
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:40 schreef rockerxD het volgende:

[..]

De vader van de Lone archer
zelfde schrijfstijl --> hoax
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:27:43 #253
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66394543
Ik heb begrepen dat je van een potje slaappillen je eigen een ongeluk gaat pitten. een week lang ofzo

Is dat ff relax
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 00:28:06 #254
128220 Peter6000
pi_66394551
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:22 schreef Prik0 het volgende:

[..]

In de juiste hoeveelheid wel.
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.

Het zomaar wat slaappillen met drank innemen, is gedoemd te mislukken.
Maar het hier over impulsieve daden (of het zomaar wat neertypen), en niet over een weloverwogen einde.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef Caspian het volgende:

Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.

Of was dat met pijnstillers zo?
Das (volgens mij) met pijnstillers.

Maar zowiezo: er is goede betrouwbare informatie verkrijgbaar over dit onderwerp.
Het zomaar wat innemen is eerder een wanhoopsdaad, of een (al dan niet door een psychiatrische stoornis ingegeven) kreet om aandacht.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:30:15 #255
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_66394597
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.

Het zomaar wat slaappillen met drank innemen, is gedoemd te mislukken.
Maar het hier over impulsieve daden (of het zomaar wat neertypen), en niet over een weloverwogen einde.
It's all about the dosage. Toxicology 101.

Dat een stof vrij verkrijgbaar is, wil niet zeggen dat het niet ongevaarlijk is in de juiste hoeveelheid. En nee, dat hoeft echt geen kilo's te zijn. Geloof me, er zijn zat vrij verkrijgbare middelen in de apotheek te vinden waar je jezelf mee van kant kan maken. Daar hoef je echt geen moeilijk verkrijgbaar component voor te hebben.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_66394605
quote:
Kan ik een glaasje drinken als ik slaappillen slik?

De combinatie van alcohol met slaap- of kalmeringspillen is heel gevaarlijk. Alcohol en deze medicijnen versterken elkaars werking. Als je na een kalmeringstablet bijvoorbeeld twee pilsjes neemt, kun je ineens stomdronken zijn. Vooral aan het verkeer deelnemen is dan zeer gevaarlijk.
e-gezondheid

hij kan zichzelf dus nog altijd een kapotte lever zuipen
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  dinsdag 24 februari 2009 @ 03:33:33 #257
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66396958
Veel slechte verhalen daar
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66397672
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:40 schreef rockerxD het volgende:

[..]

De vader van de Lone archer
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:52:43 #259
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_66399532
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

[..]

(...)

En ja, benzodiazepinen zijn op zichzelf in de juiste dosis wel degelijk een dodelijk component... als ik goed heb onthouden dat benzodiazepinen de groep medicijnen is waar oxazepam ook onder valt.
*Think outside the box*
pi_66400191
ik heb mijn oom met een kruisboog door z'n lul geschoten en ik heb voor mijn oudtante een val gezet ik zie gewoon geen uitweg meer en wil er graag een eind aan maken
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:31:48 #261
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_66400477
Het taalniveau is ook zwaar om te janken. Dat hele verhaal op pagina 1 zonder leestekens
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:32:03 #262
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_66400484
Mensen die gaan posten op die site.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:08:30 #263
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_66401456
Goofisch, haal de volgende keer als je een reactie plaatst even een spellingchecker over jouw bericht. Het is een beetje tenenkrommend. Hoewel ik er geen zelfmoord voor ga plegen ofzo
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:06:41 #264
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66414284
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
Goofisch, haal de volgende keer als je een reactie plaatst even een spellingchecker over jouw bericht. Het is een beetje tenenkrommend. Hoewel ik er geen zelfmoord voor ga plegen ofzo
ga es lekker janken op zelfmoord.nl
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:14:33 #265
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_66414550
quote:
nog even
heb lang getwijfeld maar het is toch beert zo. wat ik heb gedaan kan ik mezelf niet vergeven en daarom kan ik beter gaan.

heb nu slaapmiddelen van mijn moeder geslikt en wiskie van mijn vader gedronken.

voel me nu moe en draaierig maar wel fijn en rustig. sorry papa en mama en esther...
22-02-2009 | Naam: jasper | Leeftijd: 15 | Provincie: Utrecht
Zou dit waar zijn of is dit aandachttrekkerij?
quote:
Ik mis mijn zoon
Vroeger was mijn zoon een aardige jongen die goed meekwam op school. Maar sinds hij met de verkeerde vrienden hangt is hij een crimineeltje geworden. Inmiddels is hij een jaar of 15 en steelt hij als de raven. Bovendien maakt hij zich veelvuldig schuldig aan (dieren)mishandeling. Zo heeft hij mij al in mijn been geschoten met een kruisboog en heeft hij enkele dieren om het leven geholpen met dit wapen.

Nu denk ik erover om een einde aan mijn leven te maken. Mijn zoon was namelijk alles voor me, vooral nadat mijn vrouw en ik met een heftige ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik won de rechtzaak en kreeg de voogdij over mijn zoon, maar nu hij zich zo van mij heeft gedistanciëerd heeft mijn leven praktisch geen zin meer. Om het nog erger te maken ben ik sinds vorige maand werkloos, omdat ik mijn werk in de hangmattenfabriek niet goed deed volgens mijn baas.

Ik wil dood.
22-02-2009 | Naam: Henk | Leeftijd: 48 | Provincie: Zeeland
(:'))
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_66418747
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

mag toch hopen dat dat niet echt is
nee het is nep, weet ik 100% zeker.

het rare is dat een beheerder eerst de reactie moet goed keuren.
als je als beheerder zoiets leest dan mail je toch op zijn minst die persoon terug...

zat wel een kern van waarheid in, heb pijnstillers geslikt tegen de kater en om flink te kunnen doorzuipen
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:56:12 #267
234474 HailHorror
Steal your words
pi_66419535
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef di0r1 het volgende:

[..]

(:'))
Haha die vader deed zn werk in de hangmattenfabriek niet goed.. Tsja, dan zit er nog maar 1 ding op idd..
pi_66420653
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Trifko

Edit: en, stukje verderop: anoniem.. titel: fok!...
quote:
Fok!
Ik merk de laatste weken steeds meer dat ik geen leven heb. Ik zit de hele dag maar een beetje op Fok! berichten te plaatsen in de klaagbaak.

Ik merk dat de vrienden met wie ik omging bijna nooit meer zie. Zij bellen mij niet en ik hun niet. Dit doet me eigenlijk heel erg veel pijn.

Elke keer als ik een topic open wordt deze weer gesloten door een mod. Dit frustreert me soms heel erg, ik heb dan het gevoel dat niemand naar me luisteren wil. Dat ik nergens me verhaal kwijt kan. Soms denk ik dan dat het enige is wat ik kan doen is er een eind aan maken. Misschien luisteren de mods dan wel naar me en laten ze mijn topics staan...
20-02-2009 | Naam: anoniem | Leeftijd: 21 | Provincie: Noord-Holland
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:32:41 #269
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66420744
geweldig, team ONZ/KLB heeft weer eens een site verpest
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:36:05 #270
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66420837
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef padlarf het volgende:
geweldig, team ONZ/KLB heeft weer eens een site verpest
eigenlijk moeten we er een algemeen topic voor hebben. Sites verknallen. vooral op hyves
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:38:31 #271
234474 HailHorror
Steal your words
pi_66420903
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:53:19 #272
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_66458981
tvp
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:21:37 #273
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_66459985
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef Goofisch het volgende:

[..]

eigenlijk moeten we er een algemeen topic voor hebben. Sites verknallen. vooral op hyves
Hyves verknallen, daar ben ik zeer groot voorstander van
*Think outside the box*
pi_66805899
quote:
Ik zie het niet meer zitten
Ik heb geen werk.. geen levensdoel. Ik zit hele dagen achter de computer in m'n keldertje. Het leven is uitzichtloos. Wat moet ik als m'n moeder niet meer voor me kan zorgen? Ze is al oud en ze word steeds zwakker. Ik weet niet hoe lang ze nog heeft. Ze doet alles voor me... zonder haar ben ik niets. Mama en het Fok! forum zijn de belangrijkste dingen in m'n leven. Nooit durf ik buiten te komen, mensen te ontmoeten, aan te spreken. Nee.. dat is niet voor mij weggelegd. Ik droom over het hiernamaals, dat ik daar ben. Het leven is daar goed en de vrouwen vinden me aantrekkelijk in de hemel. Was ik daar maar. Als ik 's ochtends vroeg na een nacht computeren in m'n bedje kruip denk ik er over na hoe ik zelfmoord ga plegen. Dan heb ik eindelijk rust. Dan kom ik in die mooie hemel, daar kan ik pas echt leven. Tot ik een goed plan heb bedacht blijf ik posten op Fok! forum. Daar ben ik bekend, de mensen vinden me aardig. Ik ben een soort beroemdheid omdat ik me overal wel laat zien en leuke grapjes maak. Het is een beetje de hemel op aarde voor mij. Wat zou ik zonder moeten... ik ben Fok en Fok is mij. We horen bij elkaar. Toch is het leven op deze aarde voor mij niet lang meer. Het plaatje van hoe ik aan mijn einde kom wordt elke dag completer. Een dezer dagen zal het zover zijn. Mocht mama voor die dag komen te overlijden dan ga ik met haar mee. Dan neem ik haar slaappilletjes. Ik weet al hoeveel ik er moet nemen om nooit meer wakker te worden. Groetjes tong80
22-02-2009 | Naam: Tong | Leeftijd: 42 | Provincie: Zuid-Holland
wie o wie?
pi_66807335
tja niet iedereen is sterk in het leven .

De zwakke mensen geven het eerder op en komen in een spiraal van een dip .

Toch is het niet moeilijk om uit die spiraal te komen door een doel in het leven te stellen .
Door die doel zal je hoop krijgen en kom je er uit.
Maar je moet wel vechten om die doel hoe simpel die ook is om daar te komen .
De doel moet je ook niet zo neer zetten dat je die niet kan halen .
Een simpel doel na een anderen simpel doel bouw je vertrouwen weer op.

Mensen die uit hun eigen niet kunnen vechten zullen geen enkel doel halen .
Deze mensen kan je niet helpen omdat ze zelf dat kunnen.
Deze mensen hebben maar een kans en dat is dat ze verplicht worden om geholpen te worden .
Dat gebeurt meestal als de zelf moord poging zwaar mislukt .
De anderen optie is een partner die de zware druk op zich neemt.
Helaas gaat die partner er onder door als hij niet op.

Zelf moord kunnen op vele manier worden uit gevoerd .

Zelf moord direct keus op het lichaam
Voorbeelden zijn.
Kogel , mes , overdosis en springen van dak of trein

Zelf moord indirect
Uit hongeren , overeten , gif , drugs en zelf verwaarlozing

Er zijn zelfs mensen die gewoon niet meer gaan plassen zodat het lichaam zich zelf gaat vernietigen .
Dit gebeurt via de nieren die zijn afvalstoffen niet naar de blaas kan legen .
Uiteraard ga je op een duur plassen maar deze mensen plassen maar 1x of 2x per dag.
Deze zelf moord duurt jaren en is meer een hulp oproep dan een echte zelf moord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')