Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.
Je bent alleen een (flink) tijdje onder zeil.
zelfde schrijfstijl --> hoaxquote:
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.quote:
Das (volgens mij) met pijnstillers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef Caspian het volgende:
Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.
Of was dat met pijnstillers zo?
It's all about the dosage. Toxicology 101.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.
Het zomaar wat slaappillen met drank innemen, is gedoemd te mislukken.
Maar het hier over impulsieve daden (of het zomaar wat neertypen), en niet over een weloverwogen einde.
e-gezondheidquote:Kan ik een glaasje drinken als ik slaappillen slik?
De combinatie van alcohol met slaap- of kalmeringspillen is heel gevaarlijk. Alcohol en deze medicijnen versterken elkaars werking. Als je na een kalmeringstablet bijvoorbeeld twee pilsjes neemt, kun je ineens stomdronken zijn. Vooral aan het verkeer deelnemen is dan zeer gevaarlijk.
quote:
Das (volgens mij) met pijnstillers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.
[..]
Das (volgens mij) met pijnstillers.
(...)
ga es lekker janken op zelfmoord.nlquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
Goofisch, haal de volgende keer als je een reactie plaatst even een spellingchecker over jouw bericht. Het is een beetje tenenkrommend. Hoewel ik er geen zelfmoord voor ga plegen ofzo
Zou dit waar zijn of is dit aandachttrekkerij?quote:nog even
heb lang getwijfeld maar het is toch beert zo. wat ik heb gedaan kan ik mezelf niet vergeven en daarom kan ik beter gaan.
heb nu slaapmiddelen van mijn moeder geslikt en wiskie van mijn vader gedronken.
voel me nu moe en draaierig maar wel fijn en rustig. sorry papa en mama en esther...
22-02-2009 | Naam: jasper | Leeftijd: 15 | Provincie: Utrecht
quote:Ik mis mijn zoon
Vroeger was mijn zoon een aardige jongen die goed meekwam op school. Maar sinds hij met de verkeerde vrienden hangt is hij een crimineeltje geworden. Inmiddels is hij een jaar of 15 en steelt hij als de raven. Bovendien maakt hij zich veelvuldig schuldig aan (dieren)mishandeling. Zo heeft hij mij al in mijn been geschoten met een kruisboog en heeft hij enkele dieren om het leven geholpen met dit wapen.
Nu denk ik erover om een einde aan mijn leven te maken. Mijn zoon was namelijk alles voor me, vooral nadat mijn vrouw en ik met een heftige ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik won de rechtzaak en kreeg de voogdij over mijn zoon, maar nu hij zich zo van mij heeft gedistanciëerd heeft mijn leven praktisch geen zin meer. Om het nog erger te maken ben ik sinds vorige maand werkloos, omdat ik mijn werk in de hangmattenfabriek niet goed deed volgens mijn baas.
Ik wil dood.
22-02-2009 | Naam: Henk | Leeftijd: 48 | Provincie: Zeeland
nee het is nep, weet ik 100% zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag toch hopen dat dat niet echt is
Haha die vader deed zn werk in de hangmattenfabriek niet goed.. Tsja, dan zit er nog maar 1 ding op idd..quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Trifko![]()
![]()
Edit: en, stukje verderop: anoniem.. titel: fok!...![]()
quote:Fok!
Ik merk de laatste weken steeds meer dat ik geen leven heb. Ik zit de hele dag maar een beetje op Fok! berichten te plaatsen in de klaagbaak.
Ik merk dat de vrienden met wie ik omging bijna nooit meer zie. Zij bellen mij niet en ik hun niet. Dit doet me eigenlijk heel erg veel pijn.
Elke keer als ik een topic open wordt deze weer gesloten door een mod. Dit frustreert me soms heel erg, ik heb dan het gevoel dat niemand naar me luisteren wil. Dat ik nergens me verhaal kwijt kan. Soms denk ik dan dat het enige is wat ik kan doen is er een eind aan maken. Misschien luisteren de mods dan wel naar me en laten ze mijn topics staan...
20-02-2009 | Naam: anoniem | Leeftijd: 21 | Provincie: Noord-Holland
eigenlijk moeten we er een algemeen topic voor hebben. Sites verknallen. vooral op hyvesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef padlarf het volgende:
geweldig, team ONZ/KLB heeft weer eens een site verpest
Hyves verknallen, daar ben ik zeer groot voorstander vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
eigenlijk moeten we er een algemeen topic voor hebben. Sites verknallen. vooral op hyves
wie o wie?quote:Ik zie het niet meer zitten
Ik heb geen werk.. geen levensdoel. Ik zit hele dagen achter de computer in m'n keldertje. Het leven is uitzichtloos. Wat moet ik als m'n moeder niet meer voor me kan zorgen? Ze is al oud en ze word steeds zwakker. Ik weet niet hoe lang ze nog heeft. Ze doet alles voor me... zonder haar ben ik niets. Mama en het Fok! forum zijn de belangrijkste dingen in m'n leven. Nooit durf ik buiten te komen, mensen te ontmoeten, aan te spreken. Nee.. dat is niet voor mij weggelegd. Ik droom over het hiernamaals, dat ik daar ben. Het leven is daar goed en de vrouwen vinden me aantrekkelijk in de hemel. Was ik daar maar. Als ik 's ochtends vroeg na een nacht computeren in m'n bedje kruip denk ik er over na hoe ik zelfmoord ga plegen. Dan heb ik eindelijk rust. Dan kom ik in die mooie hemel, daar kan ik pas echt leven. Tot ik een goed plan heb bedacht blijf ik posten op Fok! forum. Daar ben ik bekend, de mensen vinden me aardig. Ik ben een soort beroemdheid omdat ik me overal wel laat zien en leuke grapjes maak. Het is een beetje de hemel op aarde voor mij. Wat zou ik zonder moeten... ik ben Fok en Fok is mij. We horen bij elkaar. Toch is het leven op deze aarde voor mij niet lang meer. Het plaatje van hoe ik aan mijn einde kom wordt elke dag completer. Een dezer dagen zal het zover zijn. Mocht mama voor die dag komen te overlijden dan ga ik met haar mee. Dan neem ik haar slaappilletjes. Ik weet al hoeveel ik er moet nemen om nooit meer wakker te worden. Groetjes tong80
22-02-2009 | Naam: Tong | Leeftijd: 42 | Provincie: Zuid-Holland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |