Precies. Zo snel mogelijk de stekker eruit, want dit mondt echt uit in een drama van wereldformaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:39 schreef henkway het volgende:
jongens ophouwen met dat prestigeprojekt en snel, en ga wat nuttigs doen
van die putten in het centrum kunnen ze parkeergarages maken of feestruimtesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:58 schreef Hyperdude het volgende:
Ik weet niet in hoeverre die stations al klaar zijn. Maar er zit nu al zoveel geld in dat het mij verstandig lijkt toch minstens de lijn van Noord tot Centraal Station af te maken. Daarna zien we wel weer verder.
Op de Zuid-as zitten voorlopig toch alleen maar (semi-)abtenaren van ING en AMRO; die gaan maar lekker fietsen.Wel graag een paar der verantwoordelijken executeren svp.
Zie hier 2 tunnelsite's; welke geeft de meeste info?![]()
http://www.noordzuidlijn.amsterdam.nl/live/main.asp
http://www.alptransit.ch/pages/e/projekt/kosten.php
Tunnels zijn natuurlijk totaal verschillend, alleen als je het licht uitdoet lijken ze op elkaar.
Gewoon dempen met ter dood veroordeelde multicriminelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:06 schreef henkway het volgende:
[..]
van die putten in het centrum kunnen ze parkeergarages maken of feestruimtes
Ondergrondse peeskamertjes, een prachtig idee!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:10 schreef Hyperdude het volgende:
Of de hoeren die van de Wallen moeten verdwijnen herhuisvesten.
Tja, het duurste gedeelte moet nog komen, het boren van tunnels, en de kwaliteit is mogelijk ondermaats bij het gedeelte wat al gebouwd is. Of je daar nu dan echt mee door moet gaan lijkt mij toch een redelijke vraag met name op het vlak van veiligheid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:58 schreef Hyperdude het volgende:
Ik weet niet in hoeverre die stations al klaar zijn. Maar er zit nu al zoveel geld in dat het mij verstandig lijkt toch minstens de lijn van Noord tot Centraal Station af te maken.
Het punt is dat de jongens die de beslissingen nemen, nooit privé in dat project zouden durven stappen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het duurste gedeelte moet nog komen, het boren van tunnels, en de kwaliteit is mogelijk ondermaats bij het gedeelte wat al gebouwd is. Of je daar nu dan echt mee door moet gaan lijkt mij toch een redelijke vraag met name op het vlak van veiligheid.
114 zwakke plekken in een damwand stemt de burger niet echt positief natuurlijk, zou jij echt in een metro stappen als je wist dat er verzwakt beton is gebruikt?
Goed punt!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:24 schreef Tijger_m het volgende:
114 zwakke plekken in een damwand stemt de burger niet echt positief natuurlijk, zou jij echt in een metro stappen als je wist dat er verzwakt beton is gebruikt?
Whaa niet alleen financieel. Persoonlijk verantwoordelijk als het misgaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Het punt is dat de jongens die de beslissingen nemen, nooit privé in dat project zouden durven stappen.
Eigenlijk moet men zulke decisionmakers ook privé laten deelnemen, voor 500.000 euro of zo
500.000 euro is redelijk persoonlijk hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Whaa niet alleen financieel. Persoonlijk verantwoordelijk als het misgaat.
ze zullen ook wel weten dat een referendum in het Nederland van dictator en Bushvriend, Balkenende en Co geen enkele waarde heeftquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:21 schreef Nielsch het volgende:
Amsterdam failliet, Amsterdam failliet, Amsterdam failliet!!!!!![]()
![]()
![]()
Hadden die luie Amsterdammers maar uit hun nest moeten komen om tegen te stemmen in het referendum. Sukkels![]()
![]()
![]()
Dag junkenstad
Ik kan er ook niet echt mee zitten. Ik heb eerlijk gezegd liever dat Amsterdam in de stront verdwijnt dan Rotterdam, al acht ik de tweede optie iets waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:21 schreef Nielsch het volgende:
Amsterdam failliet, Amsterdam failliet, Amsterdam failliet!!!!!![]()
![]()
![]()
Hadden die luie Amsterdammers maar uit hun nest moeten komen om tegen te stemmen in het referendum. Sukkels![]()
![]()
![]()
Dag junkenstad
omdat daar nu een nieuwe nederlander als burgemeester zit?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt mee zitten. Ik heb eerlijk gezegd liever dat Amsterdam in de stront verdwijnt dan Rotterdam, al acht ik de tweede optie iets waarschijnlijker.
Onder andere. Die stad is niet meer te redden, dat wordt gewoon een groot allochtonengetto.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
omdat daar nu een nieuwe nederlander als burgemeester zit?
maken ze toch mooie garages van voor de buurtbewoners??quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef ACT-F het volgende:
Welke straten liggen nu allemaal open? Als ze nú de stekker eruit trekken dan heb je voorgoed een bouwput voor je huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |