Goeie!quote:
Als je dat stemt moet je in het topic zeggen wat je keuze isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef sinadO het volgende:
leuk, dat 'anders namelijk'. Hoe had je dat gedacht?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef sinadO het volgende:
leuk, dat 'anders namelijk'. Hoe had je dat gedacht?
Een vrouw aan de macht in KLB is méér dan voldoendequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom sta ik er niet bij?
Wie is die vrouw dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een vrouw aan de macht in KLB is méér dan voldoende
Met muziektopics is niks mis, met de smaak van Crane wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Andersnamelijk het volgende:
Als Crane mod wordt krijgen we hier een overload aan muziektopics, dan kunnen we wel opdoeken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met muziektopics is niks mis, met de smaak van Crane wel.
Ik zal net doen alsof ik een piemeltje hebquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een vrouw aan de macht in KLB is méér dan voldoende
Met muziektopics is zeker niks mis, maar wel als er twintig tegelijk zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met muziektopics is niks mis, met de smaak van Crane wel.
Grapje van De_Ananasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Darkestrah het volgende:
Wat doen eigenlijk al die d_b-aftreksels hier?
Ach kom op, je weet zelf ook wel dat onze smaak totaal verschillend is.quote:
HAHA, BT HEEFT EEN HEULE GROTE KLIT!!!!1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal net doen alsof ik een piemeltje heb!
Ow ja sorry, je hebt een leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Even serieus, waarom eigenlijk niet?
quote:
Hmmm de enige reden waarom ik geen mod zou willen worden is omdat je je dan zou moeten gedragen als 'voorbeeld'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Even serieus, waarom eigenlijk niet?
Alsof die Boswachter-dude zich ooit als voorbeeld gedragen heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm de enige reden waarom ik geen mod zou willen worden is omdat je je dan zou moeten gedragen als 'voorbeeld'ik wil wel gewoon lekker blijven slowchatten en reageren en ondertussen wat topics sluiten.
Met deze opmerking scoor je punten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof die Boswachter-dude zich ooit als voorbeeld gedragen heeft.
Ik weet niet wat jouw smaak is maar ik durf niet op je last.fm te klikken. Straks allemaal enge metal-mannen enzo..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach kom op, je weet zelf ook wel dat onze smaak totaal verschillend is.
De dagdag stemmer heeft zich geopenbaard.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
dagdag natuurlijk![]()
Dan kan je baggeren wat je wilt hij weet toch vast niet hoe je topics moet sluiten![]()
Your musical compatibility with Ladurance is VERY HIGHquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak is maar ik durf niet op je last.fm te klikken. Straks allemaal enge metal-mannen enzo..
Pink Floyd, Beatles, noem het maar op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak is maar ik durf niet op je last.fm te klikken.
Valt nog mee die bands.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is VERY HIGH
Music you have in common includes Racoon, KT Tunstall, Cold War Kids, Red Hot Chili Peppers and Kings of Leon.
Zotheid en ik hebben wel smaak!
Very High zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is VERY HIGH
Music you have in common includes Racoon, KT Tunstall, Cold War Kids, Red Hot Chili Peppers and Kings of Leon.
Zotheid en ik hebben wel smaak!
Als in hoe goed ze zijn of hoe slecht ze zijn?quote:
Jij was diegene die een tvp in mijn fototopic zette.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef Florian_ het volgende:
Anders verbagger je het topic even ZH [ afbeelding ]
Als in het feit dat ik ze allemaal van naam ken (op ColdWar Kids oid na) en zelfs van allemaal wel een aantal MP3's op m'n computer heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als in hoe goed ze zijn of hoe slecht ze zijn?
da's toch niet verbaggeren. Ik moest weg gisteravond weg en wilde vandaag nog even feedback plaatsenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij was diegene die een tvp in mijn fototopic zette.
Trouwen is voor mensen die bang zijn dat ze voor eeuwig alleen zullen blijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Very High zelfs.
Zullen we gaan trouwen? Dan kunnen we op het bruiloftsfeest alleen maar goede muziek draaien.
Wat doe je nu? Zo kan ik je niet meer afzeiken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Als in het feit dat ik ze allemaal van naam ken (op ColdWar Kids oid na) en zelfs van allemaal wel een aantal MP3's op m'n computer heb.
Een samenlevingscontract dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwen is voor mensen die bang zijn dat ze voor eeuwig alleen zullen blijven.
Sorry.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
da's toch niet verbaggeren. Ik moest weg gisteravond weg en wilde vandaag nog even feedback plaatsen
Mij te deprimerendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe je nu? Zo kan ik je niet meer afzeiken!![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
Sorry.
Maar ik vind het aantal namen nogal beperkt, waar zijn bijvoorbeeld de andere klbtoppers? Ik mis een MIVer, een BP, noem maar op.
Wat lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Devvie het volgende:
Ik stemde op Zotheid omdat ik er niet tussen sta![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat lief.
Natuurlijk krijg je ook invloed als ik eenmaal in de RvB zit.
Ik zei noem maar op. Ik kan jou naam er niet tussen zetten want dan worden ze achterdochtig.quote:
i know, ik bedoelde.. miver..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei noem maar op. Ik kan jou naam er niet tussen zetten want dan worden ze achterdochtig.
quote:Hier
plaats ik
een slotje
op
Groetjes aan je
vis
AHAHAHA
Het zorgt wel voor een nieuwe wind.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
i know, ik bedoelde.. miver..
dan krijg je dit
[..]
Qua sound iets vrolijker, maar qua tekst en plaatje...quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wil iedereen in dat lijstje ook echt mod worden?
Nieuwe ronden, nieuwe kansen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt hem weer uit de oude doos gehaald na die vorige nederlaag?
Helaas. Gelukkig is fok niet representatief voor die onzin.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef koningdavid het volgende:
Christenen aan de macht is hip de laatste tijd...
quote:Op maandag 10 november 2008 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren, er is een plekje vrij in modland! Iedereen weet van het vertrek van Juup, in sommige kringen verafgood, in andere kringen was ie de boeman! Hoe wordt het plekje opgevuld? Dat moeten natuurlijk de users beslissen (helaas zal het niet dorogaan door de schuld van yvonne). Maar dat kan de pret niet drukken toch? Stem hier op je nieuwe favo mod!
[ afbeelding ] Zotheid: Van deze user is nog niet zo heel veel bekend behalve dat hij aan de vorige KLODOLS ook al meedeed, vandaar het plaatje. Hij is voorstander van patat en van HJ, dat lijkt me duidelijk. Is hij dan de man op het witte paard die KLB nodig heeft?
[ afbeelding ] Chriz2k: Hij is een bekende! Hij was de eerste verliezer bij de vorige KLODOLS doordat ie net een paar stemmen te kort kwam. Hij is voorstander van de lemming en een vervend tegenstander van kutusers. Het is vrolijkheid troef met hem als mod!
[ afbeelding ]afcajos: Ook wel ''Joran van KLB'' genoemd, hij houdt wel van een sappig verhaal en jonge vrouwtjes. Zal hij in staat zijn om alle baggeraars weg te josselen? Aan zijn charmes zal het niet liggen, zijn bijnaam is niet voor niks de ''Richard Geere van de lage landen''
[ afbeelding ] Boem-dikkie: Deze mod van B&H wordt recentelijk vaak gezien in KLB, zelfs in de SC. Dit kan toch zeker geen toeval zjin? Zal hij de beerput van B&H achter zich laten om zich te storten op een nieuw avontuur? Één voordeel heeft ie al, hij is familie van De_Ananas. Zien we hier een nieuwe KLB dynastie in de maak?
[ afbeelding ] Jordeeeh: Wordt gehaat bij de crew vanwege het jankgehalte in zijn posts. Is erg actief maar heeft een dubieuze vorm van humor. Wat zullen de users van hem vinden?
[ afbeelding ] De_Ananas: Behoeft eigenlijk geen intro, heeft jarenlange ervaring met het janken op modjes en admins. Staat bekend om zijn vele topics en sarcastische posts. Humor is ook wel aan hem besteedt! Maar misschien dat hij teveel van de oude stempel is? Deze tekst door de_boswachter neergezet vanwege objectiviteit.
Of misschien wordt het wel iemand van buiten KLB? Zijn de admins de teringzooi zo strontziek dat er rigoreuze maatregelen worden genomen (Dirkh?). Discussier hier wie de nieuwe mod moet of kan worden!
Een beetje mijn bericht aanpassen!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef koningdavid het volgende:
Christenen aan de macht is hip de laatste tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |