Goeie!quote:
Als je dat stemt moet je in het topic zeggen wat je keuze isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef sinadO het volgende:
leuk, dat 'anders namelijk'. Hoe had je dat gedacht?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef sinadO het volgende:
leuk, dat 'anders namelijk'. Hoe had je dat gedacht?
Een vrouw aan de macht in KLB is méér dan voldoendequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom sta ik er niet bij?
Wie is die vrouw dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een vrouw aan de macht in KLB is méér dan voldoende
Met muziektopics is niks mis, met de smaak van Crane wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Andersnamelijk het volgende:
Als Crane mod wordt krijgen we hier een overload aan muziektopics, dan kunnen we wel opdoeken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met muziektopics is niks mis, met de smaak van Crane wel.
Ik zal net doen alsof ik een piemeltje hebquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een vrouw aan de macht in KLB is méér dan voldoende
Met muziektopics is zeker niks mis, maar wel als er twintig tegelijk zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met muziektopics is niks mis, met de smaak van Crane wel.
Grapje van De_Ananasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Darkestrah het volgende:
Wat doen eigenlijk al die d_b-aftreksels hier?
Ach kom op, je weet zelf ook wel dat onze smaak totaal verschillend is.quote:
HAHA, BT HEEFT EEN HEULE GROTE KLIT!!!!1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal net doen alsof ik een piemeltje heb!
Ow ja sorry, je hebt een leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Even serieus, waarom eigenlijk niet?
quote:
Hmmm de enige reden waarom ik geen mod zou willen worden is omdat je je dan zou moeten gedragen als 'voorbeeld'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Even serieus, waarom eigenlijk niet?
Alsof die Boswachter-dude zich ooit als voorbeeld gedragen heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm de enige reden waarom ik geen mod zou willen worden is omdat je je dan zou moeten gedragen als 'voorbeeld'ik wil wel gewoon lekker blijven slowchatten en reageren en ondertussen wat topics sluiten.
Met deze opmerking scoor je punten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof die Boswachter-dude zich ooit als voorbeeld gedragen heeft.
Ik weet niet wat jouw smaak is maar ik durf niet op je last.fm te klikken. Straks allemaal enge metal-mannen enzo..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach kom op, je weet zelf ook wel dat onze smaak totaal verschillend is.
De dagdag stemmer heeft zich geopenbaard.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
dagdag natuurlijk![]()
Dan kan je baggeren wat je wilt hij weet toch vast niet hoe je topics moet sluiten![]()
Your musical compatibility with Ladurance is VERY HIGHquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak is maar ik durf niet op je last.fm te klikken. Straks allemaal enge metal-mannen enzo..
Pink Floyd, Beatles, noem het maar op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak is maar ik durf niet op je last.fm te klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |