abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63100124
Dames en heren, er is een plekje vrij in modland! Iedereen weet van het vertrek van Juup, in sommige kringen verafgood, in andere kringen was ie de boeman! Hoe wordt het plekje opgevuld? Dat moeten natuurlijk de users beslissen (helaas zal het niet dorogaan door de schuld van yvonne ). Maar dat kan de pret niet drukken toch? Stem hier op je nieuwe favo mod!

Zotheid: Van deze user is nog niet zo heel veel bekend behalve dat hij aan de vorige KLODOLS ook al meedeed, vandaar het plaatje. Hij is voorstander van patat en van HJ, dat lijkt me duidelijk. Is hij dan de man op het witte paard die KLB nodig heeft?

Chriz2k: Hij is een bekende! Hij was de eerste verliezer bij de vorige KLODOLS doordat ie net een paar stemmen te kort kwam. Hij is voorstander van de lemming en een vervend tegenstander van kutusers. Het is vrolijkheid troef met hem als mod!

afcajos: Ook wel ''Joran van KLB'' genoemd, hij houdt wel van een sappig verhaal en jonge vrouwtjes. Zal hij in staat zijn om alle baggeraars weg te josselen? Aan zijn charmes zal het niet liggen, zijn bijnaam is niet voor niks de ''Richard Geere van de lage landen''

Boem-dikkie: Deze mod van B&H wordt recentelijk vaak gezien in KLB, zelfs in de SC. Dit kan toch zeker geen toeval zjin? Zal hij de beerput van B&H achter zich laten om zich te storten op een nieuw avontuur? Één voordeel heeft ie al, hij is familie van De_Ananas. Zien we hier een nieuwe KLB dynastie in de maak?

Jordeeeh: Wordt gehaat bij de crew vanwege het jankgehalte in zijn posts. Is erg actief maar heeft een dubieuze vorm van humor. Wat zullen de users van hem vinden?

De_Ananas: Behoeft eigenlijk geen intro, heeft jarenlange ervaring met het janken op modjes en admins. Staat bekend om zijn vele topics en sarcastische posts. Humor is ook wel aan hem besteedt! Maar misschien dat hij teveel van de oude stempel is? Deze tekst door de_boswachter neergezet vanwege objectiviteit.

Of misschien wordt het wel iemand van buiten KLB? Zijn de admins de teringzooi zo strontziek dat er rigoreuze maatregelen worden genomen (Dirkh?). Discussier hier wie de nieuwe mod moet of kan worden!
pi_63100183
Jammer dat je niet kan stemmen op welke huidige mod er moet weggaan

Ik zou Crane wel als mod willen zien!!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2008 13:21:44 (Boomlaars :D) ]
pi_63100214
Boem-dikkie is heul geen ONZ mod.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_63100239
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Boem-dikkie is heul geen ONZ mod.
Dat staat er ook niet
pi_63100246
Kudo's voor je OP!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_63100247
Ik stem blanco
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  maandag 10 november 2008 @ 13:20:18 #7
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63100252
Chriz2k ftw!
pi_63100274
Chriz2k heeft mijn stem natuurlijk.
pi_63100310
Typfoutje in de OP trouwens (dorogaan)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 november 2008 @ 13:24:52 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63100357
KLB Modloos
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 10 november 2008 @ 13:25:47 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63100377
Even in afwachting van wat collega's zeggen. Wat mij betreft komt er geen nieuwe KLODOLS.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')