Valt nog mee die bands.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is VERY HIGH
Music you have in common includes Racoon, KT Tunstall, Cold War Kids, Red Hot Chili Peppers and Kings of Leon.
Zotheid en ik hebben wel smaak!
Very High zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is VERY HIGH
Music you have in common includes Racoon, KT Tunstall, Cold War Kids, Red Hot Chili Peppers and Kings of Leon.
Zotheid en ik hebben wel smaak!
Als in hoe goed ze zijn of hoe slecht ze zijn?quote:
Jij was diegene die een tvp in mijn fototopic zette.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef Florian_ het volgende:
Anders verbagger je het topic even ZH [ afbeelding ]
Als in het feit dat ik ze allemaal van naam ken (op ColdWar Kids oid na) en zelfs van allemaal wel een aantal MP3's op m'n computer heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als in hoe goed ze zijn of hoe slecht ze zijn?
da's toch niet verbaggeren. Ik moest weg gisteravond weg en wilde vandaag nog even feedback plaatsenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij was diegene die een tvp in mijn fototopic zette.
Trouwen is voor mensen die bang zijn dat ze voor eeuwig alleen zullen blijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Very High zelfs.
Zullen we gaan trouwen? Dan kunnen we op het bruiloftsfeest alleen maar goede muziek draaien.
Wat doe je nu? Zo kan ik je niet meer afzeiken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Als in het feit dat ik ze allemaal van naam ken (op ColdWar Kids oid na) en zelfs van allemaal wel een aantal MP3's op m'n computer heb.
Een samenlevingscontract dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwen is voor mensen die bang zijn dat ze voor eeuwig alleen zullen blijven.
Sorry.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
da's toch niet verbaggeren. Ik moest weg gisteravond weg en wilde vandaag nog even feedback plaatsen
Mij te deprimerendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe je nu? Zo kan ik je niet meer afzeiken!![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
Sorry.
Maar ik vind het aantal namen nogal beperkt, waar zijn bijvoorbeeld de andere klbtoppers? Ik mis een MIVer, een BP, noem maar op.
Wat lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Devvie het volgende:
Ik stemde op Zotheid omdat ik er niet tussen sta![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat lief.
Natuurlijk krijg je ook invloed als ik eenmaal in de RvB zit.
Ik zei noem maar op. Ik kan jou naam er niet tussen zetten want dan worden ze achterdochtig.quote:
i know, ik bedoelde.. miver..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei noem maar op. Ik kan jou naam er niet tussen zetten want dan worden ze achterdochtig.
quote:Hier
plaats ik
een slotje
op
Groetjes aan je
vis
AHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |