Ja hè!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Ellie
Ik vind dat juist zo leuk aan haar, terwijl ik zulke dingen meestal hekel. 't Maakt t plaatje gewoon compleetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Ellie moet niet haar bek opentrekken, dan valt het wel mee.
Juist welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Ellie moet niet haar bek opentrekken, dan valt het wel mee.
Locke is dus mijn favoriete karakterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vind Kate eigenlijk niet zo. Vond Shannon uit S1 ook wel leuk.
Die Actrice die Juliet speelt(Elizabeth Mitchell) ligt ook (naakt) te rollebollen met Angelina Jolie in Gia, maar dat hadden jullie vast ook wel gezien.
Zou het niet erg vinden als Locke eruit is met zijn hangtietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Wheelgunner op 20-02-2009 17:49:52 ]
Aangezien dat het huisdier van Walt en Michael was mag die best dood.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik mis trouwens Vincent, hopelijk zit ie in de wagen van Jin ofzo, als Dharma waakhond
Shanon met op korte afstand de niet-zwangere Claire.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we een poll gaan maken, voor de lekkerste LOST chick!
Nee, hondjes mogen van mij niet dood in films of series. Ik kijk nog liever naar de brute slachting van Penny dan een dode Vincent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Aangezien dat de huisdier van Walt en Michael was mag die best dood.
Toch ben ik niet zo'n MILF liefhebber...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Shanon met op korte afstand de niet-zwangere Claire.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, hondjes mogen van mij niet dood in films of series. Ik kijk nog liever naar de brute slachting van Penny dan een dode Vincent.
Ze hebt vast niet in het echie een kind uitgepoept hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Toch ben ik niet zo'n MILF liefhebber...
Ja zie! Daar is haar gekke hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef tralalala het volgende:
Penelope wtf???![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kate
je mocht willen dat je er op leekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Nee joh, ze heeft zo'n mooi en lief gezicht, en dat neusjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze hebt vast niet in het echie een kind uitgepoept hoor.
Nou, niet dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Das allang uit, sla je slagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik mocht willen dat ik erop reed. Maar nee dat doet die lelijke hobbit
Nee man, allang.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat nog steeds liep. Sparen voor een ticket naar Hawaii dan maar
Mee bezigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we een poll gaan maken, voor de lekkerste LOST chick!
anders ik welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Ellie
Niemand geilt op Libbyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ana Lucia was ook wel echt lekker trouwens. En je bent Libby vergeten!
Ik heb al vaker gelezen dat Kate nu de zwangere zou zijn hoor. Maar das stom, ik gok dat de marshall zwanger is, van Sayid zelfs!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Vind het wel toevallig dat ze net voor t reisje even neuken, ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Harper en Nadine ook alweeR? Van onder water of zo? Geen flauw idee meer hoe die eruit zien
Harper was die therapeut van Juliet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Harper en Nadine ook alweeR? Van onder water of zo? Geen flauw idee meer hoe die eruit zien
Dat is de lelijke versie van Elliequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Harper was die therapeut van Juliet
En Nadine:
[ afbeelding ]
Gevangen en vermoord door Smokey.
Heul nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is de lelijke versie van Ellie
hij wordt naar guamtanamo bay gestuurd dat snap je zelf natulik ook wel..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik wil nog steeds weten waarom ze Sayid in hemelsnaam naar Guam transporteerden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kate die is zwanger lalalaa!Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is de lelijke versie van Ellie
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef OmeCo het volgende:
[..]
wie the fuk is nadine? welke seizoen / afl zat die?
Das wel de lelijkste uit heel Lostquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Waar de fuck komen al die stemmen voor Charlotte vandaan? Wat was daar nou zo lekker aan?
Liefje van Goodwin dus. Of hoe heette hijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Charlotte 8, WHUT?!
[..]
Ja weet ik veelIk weet ook alleen maar door die post daarboven dat het die therapeut was. Was dat niet het liefje van dinges waar Juliet mee neukte?
Niet, Desmond, Sawyer, Jack.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde vragen om een mannenpoll, maar daar is toch maar één lekkerding.
Elliequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:58 schreef EvilMarc het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Ellie en Claire.
Oh jaquote:
Ik zou eerder Libby doen dan Charlottequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef krioro het volgende:
En ik vind Libby () nog wel lelijker dan Charlotte hoor.
Ja, en Charlotte op tweequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef tralalala het volgende:
Wie loopt er zo met de poll te fucken? Nu staat die heks van een Penelope weer bovenaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef Frenkel het volgende:
voor de Penny stemmers :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als het eerlijk ging had Ellie bovenaan gestaan
libbyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef OmeCo het volgende:
[..]
ellie![]()
![]()
charlotte zo veel votesen wie de fuk wil Libby nou weer nominate
editt: damn penny heb wel memmen zeg![]()
quote:
Tja, gewoon weinig te bespreken over de afgelopen aflevering.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:43 schreef golfer het volgende:
Gaat het nog over de inhoud van LOST of is dit een B&H-kwijltopic voor pubers geworden?
Opzicht is er toch wel veel te bespreken, zoals...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tja, gewoon weinig te bespreken over de afgelopen aflevering.![]()
Beter dit dan een stil topic.
quote:
Dit blijft ook wel een interessante theorie uit het vorige topic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit principe. Dat Frozen Donky Wheel. Toen ze aan het drillen waren met Daniel, ze konden er niet komen. De energie was te groot. Misschien net zo'n kracht wat tjernobyl veroorzaakte. En zei Sayid niet dat hij in the edge zo dik beton zag als met tjernobyl. De laatste tijd denk ik dat de hatch en die wheel met elkaar te maken hebben. Misschien moesten ze die knop blijven indrukken zodat er iets gebeurd met het frozen donkey wheel. Dus na die 108 minuten dat alles begint te trillen is gewoon een flash kwam. Als dat zo is, kwam dat eerste vliegtuig van Oceanic ook in een flash. En als er toevallig toen ook iemand vloog door die mirror met een eiland verleden (misschien wel opgespoort via dat mooie apparaatje van Mevrouw Hawkings), dan is hij misschien met de oceanic vlucht in het verleden getorpedeerd zoals Jack en Kate dat nu meemaken. Het eiland zou niet vernietigd worden als die knop niet werd ingeduwd, hij zou gewoon gevonden worden door Dharma of Whitmore, juist omdat dan het donkey wheel niet word gedraaid.. Door steeds het donkeywheel terug te draaien blijft het eiland in de tijd zweven. Dit is puur mijn gevoel maar het klinkt logisch voor mij...
Ik begon spontaan taalfouten over te nemenExcuses taalpuristen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |