JATE is FATE!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef karoltje het volgende:
Poe wat een saaie aflevering zeg! Veel te veel geslijm tussen Jack en Kate.
En ik heb:
[ afbeelding ]
gemist!
Het is misschien wat onhandig geschreven maar kon het niet echt makkelijker verwoorden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen woord van.
Na nog drie pogingen heb ik 'm! [ afbeelding ]
Ja, maar in seizoenen 1 t/m 3 was het SciFi element zeer beperkt, maar het SciFi element wordt steeds groter. Er waren in seizoen 1 t/m 3 dingen die onverklaar waren, en die vragen opriepen, dat is iets heel anders dan tijdreizen, en vanaf een vliegtuig door een enorme flits opeens weer terug te zijn (als het vliegtuig nou gecrashed was ok).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sorry, maar wat had je dan verwacht toen je in de eerste aflevering het monster etc zag?
Lost heeft altijd al een SciFi element gehad, nu er antwoorden worden gegeven kan je er dus ook donder op zeggen dat er meer SciFi uitleg komt.
Het genre SciFi zoals dat 20 jaar geleden bestond is uitgestorven, in plaats daarvan zie je tegenwoordig series als Lost en BSG waar SciFi slechts een onderdeel van het gehele plaatje is.
Ik begrijp wat je bedoelt. Het punt is echter, dat de vragen die opgeroepen werden in de eerste seizoenen ook eigenlijk alleen te verklaren waren met een extra dosis Sci-Fi. Wat dat betreft had je het al een beetje aan kunnen zien komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:03 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ja, maar in seizoenen 1 t/m 3 was het SciFi element zeer beperkt, maar het SciFi element wordt steeds groter. Er waren in seizoen 1 t/m 3 dingen die onverklaar waren, en die vragen opriepen, dat is iets heel anders dan tijdreizen, en vanaf een vliegtuig door een enorme flits opeens weer terug te zijn (als het vliegtuig nou gecrashed was ok).
Maar ik vind lost nog steeds erg vet, vond alleen de laatse ep. minder.
Ik neem aan —hoop— dat daar nog wel antwoorden op gaan komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef karoltje het volgende:
Ze hebben zich er wel makkelijk vanaf gemaakt met die lulllige flits in het vliegtuig.
Waarschijnlijk wel, wellicht in dezelfde aflevering waar ook uitgelegd wordt hoe het komt dat Hurley en Sayid ook weer in het vliegtuig zitten...quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik neem aan —hoop— dat daar nog wel antwoorden op gaan komen.
Dat krijgen we allemaal wel te horen. We krijgen net zoals in seizoen 1 te zien wat iedereen deed voor dat ze op het vliegtuig stapten. Dat krijgen we nu te zien van Hurley, Sayid, Ben en Sun.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wellicht in dezelfde aflevering waar ook uitgelegd wordt hoe het komt dat Hurley en Sayid ook weer in het vliegtuig zitten...
Als je zag dat het CGI-model voor die opstijgende Boeing 737 al rechtstreeks uit Flight Simulator leek te komen ben ik blij dat ze zich er zo makkelijk vanaf hebben geholpen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef karoltje het volgende:
Ze hebben zich er wel makkelijk vanaf gemaakt met die lulllige flits in het vliegtuig.
Wie is ze? Specifiek?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben nu klaar met seizoen 4. Waarom zouden ze eigenlijk terug willen naar dat eiland?
Denk je niet dat je dat liever gewoon wil zien dan dat iemand dat hier even voor je verklapt? Hier kun je sowieso beter niet meelezen totdat je helemaal bij bent.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben nu klaar met seizoen 4. Waarom zouden ze eigenlijk terug willen naar dat eiland?
Nee ik wilde weten wat ik gemist had... Maar dat hoort dus zo te zijn. Thanks anyway.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Denk je niet dat je dat liever gewoon wil zien dan dat iemand dat hier even voor je verklapt? Hier kun je sowieso beter niet meelezen totdat je helemaal bij bent.
Niet helemaal, van Jack is in seizoen vier al bekend waarom hij terug wil bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik wilde weten wat ik gemist had... Maar dat hoort dus zo te zijn. Thanks anyway.
In de USA topics worden de afleveringen besproken tot en met het Amerikaanse uitzendschema, in de andere reeks die van de Nederlandse tv: [LOST NL] #13 - Claire in the Cabin? Deze gaat over de Nquote:Is er naast Lost(USA) ook nog en andere Lost?
Seizoen 5 is al begonnen, daar gaat het hier over. Het NL topic is bij eind seizoen 4 denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik wilde weten wat ik gemist had... Maar dat hoort dus zo te zijn. Thanks anyway.
Is er naast Lost(USA) ook nog en andere Lost?
Wat ben jij een trieste sukkel zeg. En je kan blijkbaar niet lezen. Moron.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef kastanova het volgende:
Godskollere, weer die kuthoer van een Harajuku. die het Lost-topic moet verneuken met haar kansloze hot-or-not posts...
Dat zou wel heel erg zuur zijn ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat die op handen zijnde acteurs-staking weer Lost zo hard zal treffen als de schrijvers-staking.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef kastanova het volgende:
Godskollere, weer die kuthoer van een Harajuku. die het Lost-topic moet verneuken met haar kansloze hot-or-not posts...
Oh, wacht maar ff dan:quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat ben jij een trieste sukkel zeg. En je kan blijkbaar niet lezen. Moron.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
UghKate vind ik ook niet zo mooi. Claire wel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog wel dat ik niet mocht zeggen dat Sawyer lekker is, hele topic viel over me heen dat ik ontopic moest gaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Totdat je langer naar haar kijkt, dan heeft ze echt een raar hoofd
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lang zo erg niet, en dan nog steeds veel mensen niet.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ellie vond ik trouwens wel echt leukMet die gekke mond van haar
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jezus, zoek dan een plaatje waar ze leuk kijkt
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo leuk aan haar, terwijl ik zulke dingen meestal hekel. 't Maakt t plaatje gewoon compleet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja zie! Daar is haar gekke hoofd
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee man, allang.
En losties, ik heb geen fotos in mn fobo
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Gok eens op wie ik gestemd heb
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is de lelijke versie van Ellie
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde vragen om een mannenpoll, maar daar is toch maar één lekkerding.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das wel de lelijkste uit heel Lost
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou eerder Libby doen dan CharlotteAls ik een kerel was dan hè!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als het eerlijk ging had Ellie bovenaan gestaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij is dit topic het meest ontopic topic evah
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik zeg toch dat ik Claire en Ellie wel knap vind.
Dus vertel broodmongool, wat heb ik verkeerd gelezen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och hemel, die moeder van zijn kind vind ik ook al niet knap
Obsess much?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, wacht maar ff dan:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus vertel broodmongool, wat heb ik verkeerd gelezen?
En kssst, ga nu maar weer verder met andere internet-nookie zoeken, kansloze internetridder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |