Waar is de originaliteit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:55 schreef Milou__ het volgende:
Deze TT hebben we volgens mij bijna elke vrijdag
Ik was ook inspiratieloosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:55 schreef Milou__ het volgende:
Deze TT hebben we volgens mij bijna elke vrijdag
dean.. die zinnetjes maken mij ook treurigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:57 schreef The_Dean het volgende:
If heartaches were nickels, I'd be the richest fool alive.
Leslie west?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:57 schreef The_Dean het volgende:
If heartaches were nickels, I'd be the richest fool alive.
>> Schopje Onzquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
WWEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I wish you could see me, all broken down this way.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dean.. die zinnetjes maken mij ook treurig
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
WWEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-> KLB.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
>> Schopje Onz![]()
Moet nog 2 dagen werken..
Teach me the way of the whisky, my master..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I wish you could see me, all broken down this way.
But even if you see me babe, I still couldn't make you stay.
A woman like you needs fine things, and I knew it from the start...
And I don't have much to offer, except this old broken heart.
Come to the bleus side, we have whisky.
Customer support professional?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik heb al 2 mailtjes ontvangen van recruiters.. over een interessante functie bij een grote softwareontwikkelaar in Delft..
Laat me raden.. Exact
Exactquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik heb al 2 mailtjes ontvangen van recruiters.. over een interessante functie bij een grote softwareontwikkelaar in Delft..
Laat me raden.. Exact
Joequote:
Zo'n werving en selectie bureau zet nooit het bedrijf er bij.. maar met een beetje slim gegoogle, kom je er welquote:
Opzich denk ik het een leuke baan is. Alleen is het maar net wie je manager is. Als je een kutmanager hebt, is het fubar (Been there, done that)quote:
Wie??quote:
Tamtam is koningquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
TamTam zijn ook heel veel klasgenoten van mij blijven hangen na hun afstudeerstage.
http://www.tamtam.nl/ doh...quote:
Haha jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef erikkll het volgende:
Vandaag is de ALLERlaatste dag van mijn afstudeerstage!
If wine and pills were hundred dollar bills, I might keep you satisfied.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Teach me the way of the whisky, my master..
Anger management my dearquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef PieterBas het volgende:
Zit je aan de telefoon... Wil je kat op schoot springen... en zet ff vol haar nagels in je been... en zit te schelden... Godverdomme, dat deed pijn.. kutkat...
Toen werd het even stil, aan de andere kant...
.... het bloedt....quote:
/aaiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.... het bloedt....![]()
of zoals kleine kinderen het zeggen.. ik bloei.
Niet zo tactischquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
KutIk heb de strategiebijeenkomst van kantoor gemist
Nu nog een grap maken over iets operationeels...quote:
oeps!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
KutIk heb de strategiebijeenkomst van kantoor gemist
Leef je uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog een grap maken over iets operationeels...
Ik kon gisteren niet werken dus ik heb er helemaal niet aan gedacht dat ik om 17.30 nog op kantoor werd verwacht daarvoorquote:
Als ik nar turkije ga ga ik sowieso nooit naar de badplaatsen maar bijna altijd het binnenland, denk niet dat dat jouw ding isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
Geen turkijegangers hier?
Cultuur is overratedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik nar turkije ga ga ik sowieso nooit naar de badplaatsen maar bijna altijd het binnenland, denk niet dat dat jouw ding is
Nooit geweest, kan je dus ook niet helpenquote:
En dronken Russen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cultuur is overrated
Party
Vrouwen
Alcohol...
Indeedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dronken Russen...![]()
Dan klagen het gastland vaak over de Hollanders.. maar de Russen zijn nog erger..
grote gevolgen? Wel balen natuurlijk, maar kan gebeuren zou je zeggen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet werken dus ik heb er helemaal niet aan gedacht dat ik om 17.30 nog op kantoor werd verwacht daarvoorZie het net op webmail
![]()
Pff, gaat lekker
Sowieso zal ik proberen mijn eigen volk te vermijden.. Ooit eens in Blanes geweest (was wel leuk en gezellig) maar als de voertaal op straat Nederlands is, heb je ook het gevoel dat je gewoon in Nederland bent..quote:
maar wel beter weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sowieso zal ik proberen mijn eigen volk te vermijden.. Ooit eens in Blanes geweest (was wel leuk en gezellig) maar als de voertaal op straat Nederlands is, heb je ook het gevoel dat je gewoon in Nederland bent..
ja, dat was het wel..quote:
Ik ken het, ik word dan ineens zo'n cultuurfreak in het buitenlandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Trouwens een beetje cultureel doen, kan ook geen kwaad. In Stockholm en Göteborg zelfs naar museums geweest.. en dat had ik voor het laatste verplicht voor school moeten doen
Oh, dan ben ik niet de enige...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, ik word dan ineens zo'n cultuurfreak in het buitenland
Was ik in NYC, eerste wat ik doe is naar het Museum of Natural History gaan. Naar het VN gebouw... terwijl dat voor de rest niet boeit.
Goed hoorquote:
So true, so true..quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Krijg ik een uitnodiging tot enquete mailtje. Heb toch niks beters te doen..
Vraag 1: Kijkt u wel eens naar Discovery
A Ja, elke dag
B Ja, een paar keer per week
C Ja, een paar keer per maand
D Nee..
Ik B ingevuld.. druk volgende...
Bedankt voor het invullen.
quote:
Het mooie er van is.. dat het ook nog klopt...quote:
Wel aardigquote:
In het algemeen helaas welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het mooie er van is.. dat het ook nog klopt...![]()
.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:37 schreef jna het volgende:
Altijd leuk als je met de knie tegen de aan en uit knop van de computer komt
Ik koop gewoon goede albums.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook geen albumsIk download ze wel, en gooi alle slechte nummers gewoon weg
Discoveryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Krijg ik een uitnodiging tot enquete mailtje. Heb toch niks beters te doen..
Vraag 1: Kijkt u wel eens naar Discovery
A Ja, elke dag
B Ja, een paar keer per week
C Ja, een paar keer per maand
D Nee..
Ik B ingevuld.. druk volgende...
Bedankt voor het invullen.
Vooral op school waar het weer 10 minuten duurt voordat je ingelogd bent en allesquote:
Eigen laptop meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral op school waar het weer 10 minuten duurt voordat je ingelogd bent en alles
Ah maar dan moet het met je PvA toch ook wel een beetje opschieten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel aardigHopen dat ik vandaag m'n PvA een beetje ingevuld krijg. De opdrachtomschrijving voor school is iig bijna af, dus die gaat vanmiddag nog weg.
En hoe is het daar? Lunchpauze zeker?
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral op school waar het weer 10 minuten duurt voordat je ingelogd bent en alles
Als het kan wel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
Ah maar dan moet het met je PvA toch ook wel een beetje opschieten?
Zomaar dagje vrij?quote:Neuh ik zit thuis, vanochtend voor de zoveelste keer dezelfde film gekeken, zometeen even een sportsleutel kan halen zodat ik kan sporten en vanavond komt mijn megaH&Mpakket
Met begeleiders moet je altijd veel geduld hebbenquote:Ik weet trouwens waarom mijn afstudeerbegeleidster niet reageert: ze was ziek en vandaag niet op schoolSchiet lekker op. Maandag is de eerste gelegenheid dat ze er weer is, hopelijk krijg ik dan gelijk antwoord
Inderdaad. Enige wat gebruik is office en photoshopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt bekend4 rijen aan programma's bij my applications waar je toch nooit wat mee doet
Vroeger kon je zelf nog instellen welke programma's je nodig had..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige wat gebruik is office en photoshop
Maar dat maakt het uiteraard niet minder belangrijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het kan wel jaMaar dat is meer voor het bedrijf, en niet echt voor school
Dus dat moet binnen nu en maandagavond wel af zijn ja
[..]
Zomaar dagje vrij?![]()
[..]
Met begeleiders moet je altijd veel geduld hebben
Echt waardeloosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige wat gebruik is office en photoshop
Daar doen ze helaas niet aanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vroeger kon je zelf nog instellen welke programma's je nodig had..
Uhh, nouquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
Maar dat maakt het uiteraard niet minder belangrijkSchiet het een beetje op? Of ben je te snel afgeleid?
Das irritantquote:Neuh, kan weer eens niet werken. Zal zo mijn manager eens een boze pismail sturen, mis nu al zes dagen werken dus ook zes keer loon.. Met die stagevergoeding kan ik ook niet rondkomen
Echt frustrerend is dat.. snel nog wat op zoeken voor de les.. is echt een no-go... Als er sowieso een pc werkt.. en help je de servicedesk een handje.. dan zijn ze daar opeens niet van gediend...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar doen ze helaas niet aan
Zelfs als je 's ochtends om half 8 inlogt en er verder niemand een computer gebruikt moet je gewoon 10-15 minuten wachten tot het apparaat is ingelogd
Hihi ik ken het hoor.. Alleen door Fok! of ook door collega's enzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhh, nouEnorm snel afgeleid
Stageverslag was vorig jaar ook een drama om te maken
[..]
Das irritant
Collega!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Milou__ het volgende:
Mensen!
Alleen maar Fokquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
Hihi ik ken het hoor.. Alleen door Fok! of ook door collega's enzo?
Van de week heb ik gewoon pen en papier gepakt en ben ik gaan schrijven, want met typen » laptop » internet » fok
quote:Jup mja zal hopelijk goedkomen, volgende week ga ik gewoon werken.. Of er nou werk is of niet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb gewoon een uur non-stop gewerkt!
Mooi, jij gaat dus het meeste doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb gewoon een uur non-stop gewerkt!
Haha ja..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Echt frustrerend is dat.. snel nog wat op zoeken voor de les.. is echt een no-go... Als er sowieso een pc werkt.. en help je de servicedesk een handje.. dan zijn ze daar opeens niet van gediend...
Vind het hier niet echt leuk meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Waarom post Cue hier eigenlijk niet meer?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar FokZit nu ook nog thuis, dus hoef niet op te letten of er iemand mee kijkt
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Milou__ het volgende:
How Sweet![]()
Ik jou ook, daarom heb ik toch weer forum.fok.nl in mn browser getyped
Wie weet komt ze ooit weer langsquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef Daph_ het volgende:
! Dan moet je wel echt sterke discipline hebben wil je aan dat PvA gaan
Door het niet hier te typen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef jna het volgende:
schatjeeeee mag ik je fotooooooooooo
Weet iemand iets zodat een nummer uit je hoofd gaat?
Dooddoenerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef jna het volgende:
[..]
* *checkt
En doe dr ook je nummer bijjjjj
Goedkoopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef jna het volgende:
[..]
* *checkt
En doe dr ook je nummer bijjjjj
Had van jou, mister cassanova, wel wat beters verwacht..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:22 schreef jna het volgende:
[..]
another try: Wa voor kleur tractor hebbe gij?
Zat.. het toppunt was.. dat ze ooit eens onze speciale BI-lab wachtwoorden nodig hadden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja..
Vertel, ervaringen met de helpdesk?
Of je hebt een half uur, 15 minuten inloggen, dingen printen voor de les zoals handouts en dan blijkt de printer het niet te doenTijd om naar een andere pcruimte te gaan is er wel, maar de tijd voor het inloggen ontbreekt
En 'm dan uitmaken voor uitslover zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Had van jou, mister cassanova, wel wat beters verwacht..
Je komt toch uit de achterhoek? ik pas me aan aan m'n doelgroepquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Had van jou, mister cassanova, wel wat beters verwacht..
ik print al 4 jaar gratis bij inhollandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zat.. het toppunt was.. dat ze ooit eens onze speciale BI-lab wachtwoorden nodig hadden...We hadden teveel rechten gekregen.. (maar in dat lokaal moesten we volledige rechten krijgen over de pc, zeg maar ons knutsellokaal.. zodat wij zonder het gehele inholland netwerk plat dingen konden installeren.. en gratis printen
Misschien moet je je doelgroep wat beter bestuderen danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef jna het volgende:
[..]
Je komt toch uit de achterhoek? ik pas me aan aan m'n doelgroep
Je kan t nooit goed doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
En 'm dan uitmaken voor uitslover zeker
ik heb research gedaan door t zwarte bross filmpje te kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien moet je je doelgroep wat beter bestuderen dan
Mijn printtegoed zetten ze gewoon op 0 aan het einde van het collegejaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
ik print al 4 jaar gratis bij inhollandM'n printtegoed gaat gewoon nooit op
Ik heb ook nooit hoeven bij tanken, ik kreeg laatst nog een 10 euro gratis..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
ik print al 4 jaar gratis bij inhollandM'n printtegoed gaat gewoon nooit op
W-E-E-K-E-N-D dusquote:
Nou omdat ik steeds op Fok zat en andere dingen zat te doen en me er maar niet toe kon zetten om aan mn oriëntatieverslag te gaan heb ik een regel ingesteld: 20 minuten keihard werken, dan 20 minuten 'browsen'.quote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou omdat ik steeds op Fok zat en andere dingen zat te doen en me er maar niet toe kon zetten om aan mn oriëntatieverslag te gaan heb ik een regel ingesteld: 20 minuten keihard werken, dan 20 minuten 'browsen'.
Betalen om te printenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn printtegoed zetten ze gewoon op 0 aan het einde van het collegejaarDan wil ik in september printen en dan staat er niks meer op
Het briljante is ook... dat we vanwege het milieu dubbelzijdig moeten printen.. maar wat eist de school van rapportages... ja, enkelvoudig dus..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Op school is dat normaal hoor
Anders gaan er heel veel pallets papier doorheen denk ik...
Als je goed je best doet welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik alZou ik dat ook kunnen?
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik alZou ik dat ook kunnen?
Netjes hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Californium het volgende:
* is hard op weg om te gaan afstuderen met een mooi cijfer
Hoe weetje da?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Californium het volgende:
* is hard op weg om te gaan afstuderen met een mooi cijfer
mijn stagebegeleidster moest voor dinsdag een tussenbeoordeling geven en heb voor bijna alles het hoogste aantal punten gescoordquote:
ben ook best trotsquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef Californium het volgende:
[..]
ben ook best trotsmja... moet nog een paar maanden he
2? Iets meer uitleg zou handig zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn stagebegeleidster moest voor dinsdag een tussenbeoordeling geven en heb voor bijna alles het hoogste aantal punten gescoordbehalve voor2 daar moest ik nog aanwerken en 1 die vrij is gelaten omdat dat over het versalg gaat
![]()
Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn stagebegeleidster moest voor dinsdag een tussenbeoordeling geven en heb voor bijna alles het hoogste aantal punten gescoordbehalve voor2 daar moest ik nog aanwerken en 1 die vrij is gelaten omdat dat over het versalg gaat
![]()
volgens mij iedereen want het is hier heel rustigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Ben gewoon ff aan het werk geweest
Maar dat is nu wel weer over.. nog een uurtje en dan een biertje en naar huisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
volgens mij iedereen want het is hier heel rustig
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
volgens mij iedereen want het is hier heel rustig
Alfred Jodokus Kwakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk..
Ik moet de dvd's nog een keer kijkenquote:
Bij jullie is er vast ook iets meer toezicht op door docenten?quote:
Ik was wel vaker vrolijk maar zo vrolijk was ik nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk..
Nope gewoon per week 2 pakken papier per klas, is het op heb je pech.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij jullie is er vast ook iets meer toezicht op door docenten?
Nou ja, dat is ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope gewoon per week 2 pakken papier per klas, is het op heb je pech.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef Yesse het volgende:
Is het normaal dat ik ondertussen al 4 verschillende planningen heb?
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was wel vaker vrolijk maar zo vrolijk was ik nooit
Het moraal van het verhaal, begint je pas te snappen als je een paar jaar ouder bent..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet de dvd's nog een keer kijken![]()
Soms wel onhandig trouwens, als iedereen zijn pva/fo/to uit moet printen ofzo is het er echt zo doorheenquote:
Vind het ook een raar systeem ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Soms wel onhandig trouwens, als iedereen zijn pva/fo/to uit moet printen ofzo is het er echt zo doorheen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het moraal van het verhaal, begint je pas te snappen als je een paar jaar ouder bent..
Dolf is rechtvaardig
Lullig als +/- 20 leerlingen grote verslagen moeten uitprintenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope gewoon per week 2 pakken papier per klas, is het op heb je pech.
Ach, ik doe niet moeilijk, ik loop gewoon naar een andere klas en print daar. Mag het altijdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het ook een raar systeem ookgeef gewoon iedereen een gratis beperkt print-tegoed, en voor meer betaal je maar.
Niet dus?quote:
Geluktquote:
iets beter mijn tijd indelen... en proberen om overal een controle mee te nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2? Iets meer uitleg zou handig zijn
Maarre niceDoet me denken aan mijn stage
![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Vraag je nu serieus aan mij advies over planningen?![]()
nu wel op bestemmingquote:
Bijna het land uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
4,5 uur later, waar ging die trein naartoe?
Vaak zatquote:
Nou, de laatste dagen nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, regio Rotterdam loopt altijd perfect![]()
Ach ja.. het wordt pas interessant als er iets bij regio Utrecht mis gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer![]()
[..]
Nee, regio Rotterdam loopt altijd perfect![]()
Het was cynischquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, de laatste dagen nietHeb steeds andere treinen moeten nemen, en zo mn overstap op Rotterdam gemist
En vervolgens die op Gouda gemist, omdat de trein te laat uit Rotterdam vertrok
Dan duurt het opeens 4 uur ipv 3
Ojaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was cynischHerinner je je de laatste keer dat ik in Rotterdam was nog?
Kan me er iets bij voorstellen na 4,5 uur treinenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjaSorry, mn hoofd staat er ff niet naar
Ja en jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen na 4,5 uur treinenEn nog ziek zeker?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en jaEn ik voel me
![]()
![]()
Ik ga zo maar ff badderen ofso, misschien knap ik daar van op
Nee, aan virtuele kusjes heb ik niksquote:
Olaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef jslavenburg het volgende:
Over vertraging gesproken; Klote RET R'dam
* jslavenburg meld zich
Hebben ze vertragingen met de metro? Dan ga ik zo maar vast naar huis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef jslavenburg het volgende:
Over vertraging gesproken; Klote RET R'dam
* jslavenburg meld zich
quote:
PBquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hebben ze vertragingen met de metro? Dan ga ik zo maar vast naar huis.
Trouwens.. ben jij familie van degene die dat bedrijf heeft op het Vasteland waar heel groot Slavenburg aan de gevel hangt??
[..]
Ik ben de hele dag al vrijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Yesse het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej ik ben bijna klaar
vanochtend had ik er weinig last van. Hopelijk zo ook niet danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
PB
Ja vertraging zowel vanochtend als vanmiddag
Als het om dit logo gaat, dan ja:
Opgezet door mijn overgrootvader, en zeer sterk uitgegroeid door mijn opa.
[ afbeelding ]
Ik dacht het dus te zien vlakbij de erasmusburgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef PieterBas het volgende:
Staat dat toevallig bij het Rivium
met die verschrikkelijke Parkshuttles...
Nou ja.. ik was laatst in het Willemswerf gebouw aan de Boompjes.. dan heb je ook wel een vet uitzicht over Rotterdam Zuid.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vanochtend had ik er weinig last van. Hopelijk zo ook niet dan
En dan moet ik zo nog ff kijken of het dat logo is
[..]
Ik dacht het dus te zien vlakbij de erasmusburg
quote:
Ik vond het eerst ook 3 keer bagger met die tabbladen, maar nu benk er gewoon gewend aanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef Californium het volgende:
[..]
eerst is het
en als je dan gewend bent, dan wil je niet meer terug
preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook 3 keer bagger met die tabbladen, maar nu benk er gewoon gewend aan
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
is iedereen mij aan het negeren ofzo
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja
Shit, ik faal
Het is gewoon stil hier, al de hele dag
Mooi, dan kan ik daar mn ei kwijtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Fok staat er al een hele dag vol mee geloof ikEn terecht!
40% haat carnaval, mooi, dan is Fok tenminste nog enigszins weldenkend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef Puala het volgende:
[..]
vast genoeg, stond zelfs al op frontpage dus ja
Dus je wilt nu beweren dat mensen die carnaval leuk vinden niet weldenkend zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
40% haat carnaval, mooi, dan is Fok tenminste nog enigszins weldenkend.
nee dat fokkers het zelfde denken als de rest van nederlandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus je wilt nu beweren dat mensen die carnaval leuk vinden niet weldenkend zijn?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus je wilt nu beweren dat mensen die carnaval leuk vinden niet weldenkend zijn?
quote:Eigenlijk is het goed dat er Carnaval wordt gevierd. Dan wordt het kaf van de koren gescheiden.
Gewoon een bommetje gooien op alle plekken waar Carnaval gevierd wordt en het gemiddelde Intelligentie Quotiënt in Nederland zal zienderogen toenemen.
Ik ben het er dus zo niet mee eens, maar goed PI shit enzo, laten we maar geen discussie gaan voeren en alles.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zoals iemand het mooi verwoorde:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
40% haat carnaval, mooi, dan is Fok tenminste nog enigszins weldenkend.
40% van de fokkers hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee dat fokkers het zelfde denken als de rest van nederland
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben het er dus zo niet mee eens, maar goed PI shit enzo, laten we maar geen discussie gaan voeren en alles.
Kabbelgat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind dat er niks mis is met carnaval, als ik er maar geen last van heb
Kabbelgat
Hoeft ook helemaal nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind dat er niks mis is met carnaval, als ik er maar geen last van heb
Kabbelgat
Maar 16,6% vindt carnaval tof, dus in die zinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
40% van de fokkers he
Meerderheid zit er dus niet meer in ieder geval
Jaquote:
das waar.. maar anders wordt het ook te druk in de kroegenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar 16,6% vindt carnaval tof, dus in die zin
Ik moet het nog zienquote:
Kan toch gewoon buiten de kroegen vieren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das waar.. maar anders wordt het ook te druk in de kroegen
Dat gaat ze niet lukken, net als dat het in onze gemeente niet werkt. Wij moeten ook altijd net even de waal over.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaZo schijnt Delft tegenwoordig te heten
Achterlijke kut brabo's die wel ff denken carnaval in Delft te gaan inburgeren
Volgens mij heb je nu een verkeerde PI?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaZo schijnt Delft tegenwoordig te heten
Achterlijke kut brabo's die wel ff denken carnaval in Delft te gaan inburgeren
je hoeft er echt niets mee te maken hebben als je niet wil hoorquote:
Zou kunnen, maar vaak nat en koudquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan toch gewoon buiten de kroegen vieren?
Ik hoop het, want als Delft een soort Braboland_2 wordt, ben ik wegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet lukken, net als dat het in onze gemeente niet werkt. Wij moeten ook altijd net even de waal over.
Vanaf zondag dus weer muziek in de boomkwekerij
Nopequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu een verkeerde PI?
Nee, behalve dat je nergens meer normaal over straat kan zonder aangerand te worden door carnaval vierdersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hoeft er echt niets mee te maken hebben als je niet wil hoor
Nergens in delft??quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nee, behalve dat je nergens meer normaal over straat kan zonder aangerand te worden door carnaval vierdersHet lijkt de openingsweek wel
Ben blij dat ik ff niet in Delft ben
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:08 schreef Maraca het volgende:
Gelukkig heb ik cola, pizza en veel chocolade.
Haiquote:
Arme pilie maar f5-enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
Oh, jullie zaten al op de volgende pagina
Opletten danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, reageerde op een beetje oude berichten![]()
Jij altijdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even naar jou zwaaien
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop het, want als Delft een soort Braboland_2 wordt, ben ik wegAl is het maar 4 dagen in het jaar
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben aan het denken om morgen toch maar naar mijn oude homies te gaan in Venlo en toch carnaval gaan vieren... dilemma ...
Maar al me homies zijn erquote:
Zit nu bij Twan, ben niet naar huis geweest, net gehapt dadelijk poker, allemaal die zielige meisjes die hier komen gaan hun geld kwijt zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:41 schreef Californium het volgende:
zo naar huis gaan is wat ik hier doeef naar literatuurding geweest
Carnaval haalt het slechtste in de mensen naar boven, dat blijkt welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nog wel eens in die kroeg kom die dat liedje hebben bedacht
Zeker waarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Carnaval haalt het slechtste in de mensen naar boven, dat blijkt wel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nog wel eens in die kroeg kom die dat liedje hebben bedacht
So true.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Carnaval haalt het slechtste in de mensen naar boven, dat blijkt wel
Ach, bij veel mensen telt Weekend = zuipen ook, dus zoveel erger is het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |