Waar is de originaliteit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:55 schreef Milou__ het volgende:
Deze TT hebben we volgens mij bijna elke vrijdag
Ik was ook inspiratieloosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:55 schreef Milou__ het volgende:
Deze TT hebben we volgens mij bijna elke vrijdag
dean.. die zinnetjes maken mij ook treurigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:57 schreef The_Dean het volgende:
If heartaches were nickels, I'd be the richest fool alive.
Leslie west?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:57 schreef The_Dean het volgende:
If heartaches were nickels, I'd be the richest fool alive.
>> Schopje Onzquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
WWEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I wish you could see me, all broken down this way.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dean.. die zinnetjes maken mij ook treurig
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
WWEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-> KLB.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
>> Schopje Onz![]()
Moet nog 2 dagen werken..
Teach me the way of the whisky, my master..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I wish you could see me, all broken down this way.
But even if you see me babe, I still couldn't make you stay.
A woman like you needs fine things, and I knew it from the start...
And I don't have much to offer, except this old broken heart.
Come to the bleus side, we have whisky.
Customer support professional?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik heb al 2 mailtjes ontvangen van recruiters.. over een interessante functie bij een grote softwareontwikkelaar in Delft..
Laat me raden.. Exact
Exactquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik heb al 2 mailtjes ontvangen van recruiters.. over een interessante functie bij een grote softwareontwikkelaar in Delft..
Laat me raden.. Exact
Joequote:
Zo'n werving en selectie bureau zet nooit het bedrijf er bij.. maar met een beetje slim gegoogle, kom je er welquote:
Opzich denk ik het een leuke baan is. Alleen is het maar net wie je manager is. Als je een kutmanager hebt, is het fubar (Been there, done that)quote:
Wie??quote:
Tamtam is koningquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
TamTam zijn ook heel veel klasgenoten van mij blijven hangen na hun afstudeerstage.
http://www.tamtam.nl/ doh...quote:
Haha jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef erikkll het volgende:
Vandaag is de ALLERlaatste dag van mijn afstudeerstage!
If wine and pills were hundred dollar bills, I might keep you satisfied.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Teach me the way of the whisky, my master..
Anger management my dearquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef PieterBas het volgende:
Zit je aan de telefoon... Wil je kat op schoot springen... en zet ff vol haar nagels in je been... en zit te schelden... Godverdomme, dat deed pijn.. kutkat...
Toen werd het even stil, aan de andere kant...
.... het bloedt....quote:
/aaiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.... het bloedt....![]()
of zoals kleine kinderen het zeggen.. ik bloei.
Niet zo tactischquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
KutIk heb de strategiebijeenkomst van kantoor gemist
Nu nog een grap maken over iets operationeels...quote:
oeps!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
KutIk heb de strategiebijeenkomst van kantoor gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |