bij sommige zeker. Ik heb bijvoorbeeld in een horeca/sportcentrum gewerkt. Daar gingen we ook wel eens met een schaal met hapjes rond. Waarom denk je dat daar altijd pittige saus bij was? En dat we een bakje curry bij de tosti's deden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het min of meer ook nog opzet is? Ik denk dat ze zich niet bewust zijn (mede door de haast) van het feit dat er ook zoveel ketchup-liefhebbers zijn.. Of misschien denken ze wel van "als iemand ketchup wil dan zeggen ze het wel" (gemakzucht).
Het is in ieder geval een kwalijke zaak.
Dit topic gaat daar o.a. over:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij sommige zeker. Ik heb bijvoorbeeld in een horeca/sportcentrum gewerkt. Daar gingen we ook wel eens met een schaal met hapjes rond. Waarom denk je dat daar altijd pittige saus bij was? En dat we een bakje curry bij de tosti's deden?
Waarom denk je dat café's nootjes op tafel zetten? Niet omdat je er zo hongerig uitziet hoor
Ik wil niet zeggen dat iedereen daarom er curry bij doet, maar als ik in mijn familie/vrienden/kennissenkring kijk zijn de meeste toch echt voorstander van ketchup tov curry. dan is het toch gek dat curry er vaak bij geserveerd wordt?
Dat was Heinz Hot Ketchup. Veel lekkerder dan gewone Heinz Tomato Ketchup vind ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij was al voorbij gekomen, maar ketchup mag gerust nogeens extra benadrukt worden.
Inderdaad, ik zag het ook echt beginnen toen de eersten zich meldden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik twijfel tussen de sc/discussie laten staan en verwijderen. Nou ja, ik laat het maar staan, dan krijgen we hopelijk niet weer het gezeur over het zelf maken van sausjesIk wachtte eigenlijk al op die zelf-maak-maffia, aangezien dat helemaal in de lijn der verwachting lag
Haha nu pas?quote:
Hij was idd niet te missenquote:
Volgens mij lijkt die op de pikata saus?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Die sambasaus is idd lekkerEén van de weinige sauzen van Calvé die ik echt lekker vind
Terecht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:10 schreef Klaagbak het volgende:
[ afbeelding ]
Schaam jullie dat jullie deze nog niet met een foto in dit topic hebben geëerd!
Ik heb nu trek gekregen in patat met deze saus.Helaas zit ik op mijn werk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:10 schreef Klaagbak het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelt dezequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:10 schreef Klaagbak het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat raar?quote:
Het sausje in mijn post is geen yoghurt, maar yoghurtmayo. Overigens is Griekse yoghurt met kruiden op je gepofte aardappel ook heel lekker inderdaad, of yoghurt door de aardappelsalade..:9quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat raar?Zo'n lekker dik griekse-yoghurtprutje op je gepofte aardappel, da's toch serieus goed te eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |