En hoeft er dan verder niets in?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep is dezelfde. Die Japanner van jou noemt het Soja bonensaus. Maar zoals hierboven al werd gezegd hebben diverse winkels het wel..

In jouw geval natuurlijk wel champignons he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hoeft er dan verder niets in?

Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
In jouw geval natuurlijk wel champignons he.

Dat zit er nu al in neem ik aan.. En anders kijk je op het potje als je het koopt en eventueel naar het recept.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JaMaar in die andere shizzle moest maizena, suiker, peper, soja

Hij was al voorbij gekomen, maar ketchup mag gerust nogeens extra benadrukt worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef ShinobizWinter het volgende:
hoe maak je een sauzentopic, maar vergeet je de grootvader der sauzen:
[ afbeelding ]

Dat het idd zo divers bruikbaar is, maakt het toch wel een master-saus. 1 van de sauzen die nooit maar dan ook nooit mag ontbreken in de keukenkast van ieder zichzelf respecterend huishouden. Altijd meenemen op vakantie ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef ShinobizWinter het volgende:
O, dan heb ik 't gemist, sorry.
Het is misschien volgens sommigen niet de lekkerste saus, maar alles smaakt lekkerder met ketchup

Ik heb wel gezegd dat ik namens jou belde, dus dan weet je waarom ze de volgende keer zo wijzen en lachen als je binnenkomt om het op te halenquote:

Ze kennen toch geen Harajukuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat ik namens jou belde, dus dan weet je waarom ze de volgende keer zo wijzen en lachen als je binnenkomt om het op te halen

quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef Twerk het volgende:
Ik beschouw het ook wel als een schandaal dat de meeste snackbar-eigenaren er maar klakkeloos vanuit gaan dat men een patatje speciaal wil met curry en niet met ketchup. Niet dat er wat mis is met curry, maar ketchup doet er natuurlijk niets voor onder.

Nou en.. Van jouw echte naam wonen er vast ook geen 10 in jullie woonplaats.quote:

Precies. De vanzelfsprekendheid ook waarmee dat gepaard gaat. Eigenlijk zou iedereen dit weekend even naar hun vaste snackbar moeten bellen met een bestelling waaronder een patatje speciaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik vraag altijd specifiek om ketchup omdat ze idd anders altijd curry gebruiken! Why?!!

ja belachelijk inderdaad. Volgens mij vinden de meeste mensen ketchup erbij veel lekkerder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik vraag altijd specifiek om ketchup omdat ze idd anders altijd curry gebruiken! Why?!!

Dus je denkt dat het min of meer ook nog opzet is? Ik denk dat ze zich niet bewust zijn (mede door de haast) van het feit dat er ook zoveel ketchup-liefhebbers zijn.. Of misschien denken ze wel van "als iemand ketchup wil dan zeggen ze het wel" (gemakzucht).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja belachelijk inderdaad. Volgens mij vinden de meeste mensen ketchup erbij veel lekkerder.
Misschien doen ze dat erbij omdat het pittiger is en je daarom misschien eerder drinken koopt (als het tenmisnte ter plekke op eet)?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |