Je hebt ze die gaan klagen over stankoverlast van boerderijen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef PrinceLu het volgende:
Terechte klacht! Mensen denken dat omdat ze ergens een huis kopen dat alles dan maar even moet aanpassen, maar zo werkt het dus niet.. In het waardeloze hellegat dat buiten de randstad valt spreken ze allemaal koeterwaals, en daar moet je dan maar aan wennen, vind ik ook.
Net als mijn buren die er 2 maanden wonen en een petitie de deur uit sturen om een rijtje bomen achter de straat te kappen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef leetzors het volgende:
Min jong! Wa un klach is da toch wehrmacht!
Als ik onder de grote riolen gaat wonen zal ik me hoogstens verbazen over dat carnavalsgedoe. Klagen ga ik iig nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Als ik op het werk Drents lul en collega van me die van Roermond komt er geen hol van snapt heeft hij pech. Had hij maar niet naar Assen moeten verhuizen...
Het zou voor mij geen zak uitmaken of ik in Noord- of Zuid-Friesland woon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef Heathen. het volgende:
Ik had daar ook eerst last van. Toen verhuisde ik van Zuid-Friesland naar Noord-Friesland en beklaagde me er ook over dat andere Friezen een dialect hadden die niet het mijne was. Maar gelukkig kwam ik al snel tot inkeer en gelukkig kunnen we er achteraf allemaal nog om lachen.
Je verdient niet beter als je zo dom bent om naar Limburg te verhuizen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:29 schreef KirkLazarus het volgende:
Onterechte klacht. Belachelijk dat mensen (in dit geval Limburgs) dialect blijven lullen als ik erbij zit. Dat is asociaal.
Ja, ik had ook veel inbreng toen mijn ouders me hierheen meenamen op m'n 5equote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je verdient niet beter als je zo dom bent om naar Limburg te verhuizen.
Nee, dat is onze manier om je duidelijk te maken dat je er nog niet bij hoort.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:29 schreef KirkLazarus het volgende:
Onterechte klacht. Belachelijk dat mensen (in dit geval Limburgs) dialect blijven lullen als ik erbij zit. Dat is asociaal.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jaloers dat je niet toegelaten/geaccepteerd bent in Limburg?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nou nee dankje. Maar veel plezier met carnaval hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jaloers dat je niet toegelaten/geaccepteerd bent in Limburg?
Niet toegelaten in Limburg, kom zeg, wat is dit nu voor achterlijke postquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jaloers dat je niet toegelaten/geaccepteerd bent in Limburg?
Ok ... daar heb je een punt ... carnaval is de enige periode in het jaar dat ik me er voor schaam Limburger te zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nou nee dankje. Maar veel plezier met carnaval he
Ah, nog zo een. Je mag er eerlijk voor uitkomen hoor. Niet iedereen heeft het privilege toegelaten te worden in Limburg, dat is niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet toegelaten in Limburg, kom zeg, wat is dit nu voor achterlijke post
Oh god, vooral nog doorgaan ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, nog zo een. Je mag er eerlijk voor uitkomen hoor. Niet iedereen heeft het privilege toegelaten te worden in Limburg, dat is niets om je voor te schamen.
Je schijnt tegenwoordig een visum te moeten aanvragen om Limburg binnen te komen. Zelfde geldt voor Friesland.. De taal en gewoontes daar wijken zo af van de gangbare norm dat men dit nodig acht. Misschien wel terecht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet toegelaten in Limburg, kom zeg, wat is dit nu voor achterlijke post
Dáár kan ik het wel mee eens zijn. Helemaal los van Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je schijnt tegenwoordig een visum te moeten aanvragen om Limburg binnen te komen. Zelfde geldt voor Friesland.. De taal en gewoontes daar wijken zo af van de gangbare norm dat men dit nodig acht. Misschien wel terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |