Beter dan 1-0 verliezen he?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we nou niet te vroeg gaan juichen. een 0-1 overwinning is altijd erg krap met een thuiswedstrijd voor de boeg...
Ik zeg ook niet dat het niet lekker isquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beter dan 1-0 verliezen he?
Je moet altijd oppassen, maar 0-1 uit winnen is gewoon lekker.
Zie. Ik zei toch dat je een goede mod wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
Tuurlijk, deze blijft met de jodenmods gewoon open hoor.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade wat een dekselse uitslagen hohohooo. Dit is werkelijk ontroerend mooi.Uitgelachen werd Ajax de afgelopen weken,weggehoond. Kennedy zat in de prullenbak en werd er zondag ineens uitgehaald. En die dekselse Bakicioglu beslist de wedstrijd met een duivels zondagasschot. hohohoooo. Stekelenburg speelde vast en zeker, zeker en vast. De Italianen trekken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Suarez: Een heerlijk straatboeffie, sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken
Twente zorgde ook voor een waar huzarenstukje, jawel! Een daverende stunt in de Franse havenstad, dan moet je lef hebben hoor! Arnautovic is een goeie uitzendkracht, die kan je om een boodschap sturen. De messen zijn geslepen voor de returns. Het zal nog lang onrustig blijven in Florence en in Marseille. Ik hoop dat u het dan volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan.
Mwa, ze hebben wel PSV uitgeschakeld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:56 schreef Moody het volgende:
Twente speelde in de 1e helft galleryplay, echt mooi om te zien
2e helft hadden ze kans op 2 of 3 doelpunten (keer op de paal, paar open kansen), maar helaas....
Als de nr2 van Nederland met gemak wint van de nr 3 van Frankrijk valt het wel mee met onze top/subtop volgens mij.
Naar de wedstrijden van Ajax kijken gewoon meer mensen, dat is het.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef Moody het volgende:
Ja, waardeloos he?
De wedstrijden van Twente waren stuk voor stuk spannend en van hoge kwaliteit (Schalke 2-1, Rennes 1-0. Manchester 3-2 etc.), maar ze vertikken het om de rechten te kopen (die overigens veel minder kosten dan die van Ajax).
AZ was trouwens wel steeds Europees te zien een tijdje geleden. Echt een vreemde zaak.
Logisch.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naar de wedstrijden van Ajax kijken gewoon meer mensen, dat is het.
Dat zijn meer kijkers dan er in hun uitzendgebied wonen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Logisch.
TV Oost zal het een bal jeuken, die trekken steeds 500.000 kijkers (incl. streams) tijdens de wedstrijden
Overijssel heeft bijna 1,5 miljoen inwoners grapjas.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn meer kijkers dan er in hun uitzendgebied wonen.
Kan het me niet heugenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef Jnk18 het volgende:
Je bent een week te vroeg Tong.. wahct nou maar eerst eens af.. we hebben vaker voor gestaan en dan thuis weg gegeven..
Dat beweert ook niemandquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Maar ik vind nu al gaan juichen dat we er zijn, ietwat te vroeg...
En dames en heren. We gaan terug naar 23-08-2006.quote:
Dat zou betekenen dat het populairste programma op de openbare zenders 6 miljoen kijkers zou scoren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Overijssel heeft bijna 1,5 miljoen inwoners grapjas
Oja ->
Nee een voetbalfan die tegemoet komt aan de behoefte van medefokkersquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef Jnk18 het volgende:
Tjah je moet toch maar weer een topic openen he, verslaving van je ofsow?
TV Oost zit ook gewoon in digitale TV paketten hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het populairste programma op de openbare zenders 6 miljoen kijkers zou scoren.
Je hebt dus blijkbaar geen idee hoeveel impact een provincieclub heeft op de regio.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het populairste programma op de openbare zenders 6 miljoen kijkers zou scoren.
Ajax speelt niet op zaterdagavond.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt dus blijkbaar geen idee hoeveel impact een provincieclub heeft op de regio.
Hier wordt nog genoten van het voetbal. In de Randstad zapt men van Ajax naar Geer&Goor
* Moody geniet nog ff van de nabeschouwing van TV Oostquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax speelt niet op zaterdagavond.
Kan me voorstellen dat ze in Amsterdam dan wegzappen.
'Bep weer geen Ajax op tv, zap eens effe.'
Bep :
'Speelt Goor bij Ajax ?'
Dat zijn Fiorentina en Marseille nóg langer niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ze zijn nog lang niet door.
Over jouw eerste positieve post open ik een topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Topic is onterecht. Maar wel heel netjes. Maar ze zijn nog lang niet door.
Komenj in de kwartfinale tegenj elkaar als ze beiden doorgaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:41 schreef Zwansen het volgende:
Was dit al de kwartfinale?
Of komen ze in de kwartfinale als ze dit winnen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komenj in de kwartfinale tegenj elkaar als ze beiden doorgaan
Sorry je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Winnaar van Ajax-FC Twente speelt kwartfinale.
![]()
En toch moet ik telkens weer lachen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade wat een dekselse uitslagen hohohooo. Dit is werkelijk ontroerend mooi.Uitgelachen werd Ajax de afgelopen weken,weggehoond. Kennedy zat in de prullenbak en werd er zondag ineens uitgehaald. En die dekselse Bakicioglu beslist de wedstrijd met een duivels zondagasschot. hohohoooo. Stekelenburg speelde vast en zeker, zeker en vast. De Italianen trekken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Suarez: Een heerlijk straatboeffie, sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken
Twente zorgde ook voor een waar huzarenstukje, jawel! Een daverende stunt in de Franse havenstad, dan moet je lef hebben hoor! Arnautovic is een goeie uitzendkracht, die kan je om een boodschap sturen. De messen zijn geslepen voor de returns. Het zal nog lang onrustig blijven in Florence en in Marseille. Ik hoop dat u het dan volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan.
Ik ergerde me er echt aan. Toen de wedstrijd afgelopen zei mijn oom ineens: "Het zal nog lang onrustig blijven in de Florence!" Toen kwam ik niet meer bijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En toch moet ik telkens weer lachen.
Twente is wel binnen hoor. Marseille uit is altijd minder. Ajax zal het zwaarder krijgen, maar heeft een kans als ze niet laf op een gelijkspel gaan spelen.quote:
Marseille heeft niks meer te verliezen. Bovendien ligt er in de Veste volgens mij een redelijk knollenveld, in elk geval niet zo'n perfecte mat als in Marseille. Dat speelt Twente ook niet bepaald in de kaart.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Twente is wel binnen hoor. Marseille uit is altijd minder. Ajax zal het zwaarder krijgen, maar heeft een kans als ze niet laf op een gelijkspel gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |