Kan niet, sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
http://community.avro.nl/forums/t/16657.aspx
In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.quote:
Nou inderdaad, van Jon hebben ze maar erg weinig laten zien, je zou denken dat als hij de mol is, dat dat bewust gedaan is om de kijkers op een ander spoor te zetten. Omdat het voor de spelers wel heel duidelijk Jon lijkt te zijn, maar wij krijgen niet zoveel mee van zijn acties heb ik het gevoel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennis, Viev en Anniek zaten hoofdzakelijk toch op Jon en juist die 4 zitten er nog in.
Ik hoop zelf niet dat het Jon is, omdat ik heel weinig van hem gezien heb. En dan bedoeling in het algemeen (leuk hoor, Jon badderend in de Dode Zee met een balletmuziekje (iemand enig idee welk muziekje dat is, als hint misschien?), maar je hebt er speltechnisch helemaal niks aan) en met molacties...
Is ook gewoon logisch. Anniek had een onzekere vrijstelling (dwz, ze kon zelf kiezen wanneer ze 'm zou gebruiken) en moest gewoon vragen invullen. Stel dat ze zelf de mol is, dan vult ze normaal gesproken alle vragen goed in. In dit geval misschien niet, waardoor ze een rood scherm kreeg. De vrijstelling gaat dan in en Anniek blijft erin.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.
Inderdaad, die ouwe rukkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Djeez het volgende:
Rick is een geile beer, en greep Anniek, die heus zelf wel op het rotsblok kon klimmen bij de kont. Maar goed, nu Rick er uit is, is het helemaal simpel. Anniek is dus de mol...
Niks doen is nou ook niet echt des mols, dan heb je namelijk ook niet echt veel invloed..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Terreros85 het volgende:
Viev liep weer heerlijk nix te doen in het eerstedeel van de aflevering. Ze heeft zich niet bemoeid met de boodschappen en ook niet met het ijsblok. En toen moest ze zich ineens profileren als engel bij het oberspel
Waarom? Deze is én eerder én voller.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan.
Ze had anders ene pak luiers van een tientje, en later kwam ze met iets aanzetten wat zes euro kostte...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Remzz het volgende:
Zeker in de supermarkt was ze weer verdacht bezig ze heeft volgensmij geen enkel product gepakt.
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan. Deze topic staat namelijk niet bij de rest van de topics en is daardoor zijn verwarrend.
Die heb ik gemaakt (een half uur na de uitzending pas) omdat ik deze niet zag: dit topic staat niet in het TVR-filter, waardoor veel mensen hem niet zagen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?
Misschien omdat Rick degene was die de 'Hello' van Anniek voor het eerst ter sprake bracht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...
De reeks begint normaal toch altijd met WIDM? TT kun je toch wijzigen. Mij boeit het niet zo erg, maar goed als mensen zich eraan storen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |