abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:50:55 #76
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_66254625
quote:
Kan niet, sorry
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_66254626
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef Steve het volgende:

[..]

Wanneer dan?
In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66254668
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dennis, Viev en Anniek zaten hoofdzakelijk toch op Jon en juist die 4 zitten er nog in.

Ik hoop zelf niet dat het Jon is, omdat ik heel weinig van hem gezien heb. En dan bedoeling in het algemeen (leuk hoor, Jon badderend in de Dode Zee met een balletmuziekje (iemand enig idee welk muziekje dat is, als hint misschien?), maar je hebt er speltechnisch helemaal niks aan) en met molacties...
Nou inderdaad, van Jon hebben ze maar erg weinig laten zien, je zou denken dat als hij de mol is, dat dat bewust gedaan is om de kijkers op een ander spoor te zetten. Omdat het voor de spelers wel heel duidelijk Jon lijkt te zijn, maar wij krijgen niet zoveel mee van zijn acties heb ik het gevoel...
know'm sayin?
word? word.
pi_66254813
Even posten op de account van mn vriend.

De laatste keer dat ik 2 kandidaten zo samen heb zie spelen als Dennis en Viv waren Marc-Marie en Yvonne en iedereen weet hoe dat is afgelopen....
pi_66254828
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.
Is ook gewoon logisch. Anniek had een onzekere vrijstelling (dwz, ze kon zelf kiezen wanneer ze 'm zou gebruiken) en moest gewoon vragen invullen. Stel dat ze zelf de mol is, dan vult ze normaal gesproken alle vragen goed in. In dit geval misschien niet, waardoor ze een rood scherm kreeg. De vrijstelling gaat dan in en Anniek blijft erin.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66254854
Kut, Rick was mijn mol.
Anniek ligt er te dik op, Jon geloof ik gewoon niet, Viv doet teveel goed. Dus denk opeens dat het Dennis is. (heb hem juist ongeveer uitgesloten tot nu toe)
わたしはヤスパーです!
  Redactie Frontpage donderdag 19 februari 2009 @ 21:58:07 #82
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66254929
Rick is een geile beer, en greep Anniek, die heus zelf wel op het rotsblok kon klimmen bij de kont. Maar goed, nu Rick er uit is, is het helemaal simpel. Anniek is dus de mol...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66254938
Viev liep weer heerlijk nix te doen in het eerstedeel van de aflevering. Ze heeft zich niet bemoeid met de boodschappen en ook niet met het ijsblok. En toen moest ze zich ineens profileren als engel bij het oberspel
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_66254965
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Djeez het volgende:
Rick is een geile beer, en greep Anniek, die heus zelf wel op het rotsblok kon klimmen bij de kont. Maar goed, nu Rick er uit is, is het helemaal simpel. Anniek is dus de mol...
Inderdaad, die ouwe rukker
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_66255229
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan. Deze topic staat namelijk niet bij de rest van de topics en is daardoor zijn verwarrend.
pi_66255257
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Terreros85 het volgende:
Viev liep weer heerlijk nix te doen in het eerstedeel van de aflevering. Ze heeft zich niet bemoeid met de boodschappen en ook niet met het ijsblok. En toen moest ze zich ineens profileren als engel bij het oberspel
Niks doen is nou ook niet echt des mols, dan heb je namelijk ook niet echt veel invloed..
pi_66255289
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan.
Waarom? Deze is én eerder én voller.
  Redactie Frontpage donderdag 19 februari 2009 @ 22:07:46 #88
3926 crew  Djeez
pi_66255463
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Remzz het volgende:
Zeker in de supermarkt was ze weer verdacht bezig ze heeft volgensmij geen enkel product gepakt.
Ze had anders ene pak luiers van een tientje, en later kwam ze met iets aanzetten wat zes euro kostte...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66255473
Goeie aflevering vandaag! Vivienne ...

Jon moet nu haast wel de Mol zijn aangezien de overige drie op hem stemden... Maar echt grote molacties heb ik hem niet zien doen, ook vandaag weer niet...

En volgens mij is Anniek echt een beetje dommig en speelt ze het niet zoals Milouska dat deed. En ze doet haast niets en als Mol moet je juist heel erg 'bezig' zijn. Maar toch, door haar gedrag blijft ze verdacht.

En Dennis, mijn allereerste verdachte tijdens de eerste afleveringen, komt op basis van deze aflevering ook weer terug als verdachte. Is wel heel erg bezig met het spel, maar loopt bijvoorbeeld vandaag tijdens alle opdrachten heel erg te kutten. Vanwege zijn 'complot' of omdat hij de Mol is?

Vivienne heb ik het minst verdacht, maar vandaag deed ze in de eerste opdrachten ook niets en daarna ging ze heel erg naar de voorgrond om te cashen...

Het is wel een goeie serie! het is nog steeds niet duidelijk wie het nou echt is, na vandaag nog steeds niet. (het wordt eigenlijk alleen maar onduidelijker )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_66255581
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan. Deze topic staat namelijk niet bij de rest van de topics en is daardoor zijn verwarrend.
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?
pi_66255624
Dennis maakt ook erg vaak anderen verdacht.. als kandidaat houd je je verdenkingen wel voor je.
pi_66255635
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die heb ik gemaakt (een half uur na de uitzending pas) omdat ik deze niet zag: dit topic staat niet in het TVR-filter, waardoor veel mensen hem niet zagen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:12:03 #93
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66255664
Leuke aflevering! Ik had wel verwacht dat Rick eruit ging, die liet echt blijken geen idee te hebben voor wie hij moest gaan als mol..

En Viv in 't nat!!
pi_66255686
Rick was mijn mol dus mijn prono is om zeep. Jon of Dennis dan, ik ga toch voor Jon.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_66255738
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...
Misschien omdat Rick degene was die de 'Hello' van Anniek voor het eerst ter sprake bracht.
Maar ben het wel eens dat die hints best lastig zijn, zelfs als je weet op wie ze slaan is het een beetje lastig te zien.
pi_66255741

Redactie Games donderdag 19 februari 2009 @ 22:16:10 #97
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66255878
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

De reeks begint normaal toch altijd met WIDM? TT kun je toch wijzigen. Mij boeit het niet zo erg, maar goed als mensen zich eraan storen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Frontpage donderdag 19 februari 2009 @ 22:18:23 #98
3926 crew  Djeez
pi_66256006
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]

Idd, geile beer, die meneer Postkrediet. Maar volgens mij droeg Anniek geen onderbroek onder die witte, doorweekte broek...
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:20:04 #99
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66256122
Volgens WIDM forum stond er op de trein, die meerdere malen vol in beeld kwam, 85, wat zou corresponderen met het geboortejaar van Dennis.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66256130
quote:
[b]Op donderdag 19 februari 2009 21:33
Viv met natte kleding en in bikini
*verwijderd door Admin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')