En de genen zijn goed doorgegevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is anders NIETS mis mee, hoor je!
Allebei de mama's van Goodbye zijn badder-meerminnen!
Met een flink decolleté er bij komt dat echt wel goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie een heel topic volgepost in de tjd dat ik weg was?
Ik heb alleen een tuttig rokje bij de H&M gescoord (¤ 9,90), terwijl ik eigenlijk ging voor wild en sexy
Volgens mij kijken ze daar nooit naar! En anders gewoon de vermoorde onschuld uithangen. Dan moeten ze het maar duidelijk ophangen in het OV welke strippenkaarten nog geldig zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn redenatie: die oude is niet meer geldig vanwege tariefswijziging. Maar ik heb een OV, dus misschien mag ik dan alsnog wel op die oude kaart, want eigenlijk heb ik recht op nog veeeel meer korting. Of maar 1 strip daarvan op de oude kaart. Begint mn vader meteen te roepen dat ik dan een probleem heb met de controleurs, grijsrijden etc en boete zelf betalen.
Edit: ik zocht op tariefswijziging. En daarop vond ie die site niet. Dat is ook meteen de enige waar het op staat volgens mij.
Nee.quote:
Ik ook. Dus? Want geregistreerd kan ook zijn dat je laat registreren dat je het níet wilquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon plain water?![]()
Ik hou ook van in bad gaan! Maar we hebben een tweepersoonsbad en het duurt zolang voordat ie vol is en daarom gaan we eiks alleen maar met z'n tweeen. Wel gezellig
Dat kan ik ook niet, matigenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: sinaasappelsap, peer
T: half uur crosstrainer
T: 2 cappucino
L: 2 boterhammen pindakaas
T: magere yoghurt, geroosterde boterham filet americain
D: broccolisoep, japanse zalm
T: stukje chocola en cashewnootjes
Ik zit zowaar alweer op de 62, val altijd heel snel af zodra ik een paar dagen normaal eet, sport, en de wijn en troep laat staanMaarja, daardoor laat ik het óók heel snel weer afweten
Het lijkt zo moeilijk blijvend te veranderen. En het experiment met matigen liep volslagen uit de hand.
Ik gooi er altijd een halve fles palmolive in, huidje lekker zachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik gooi er altijd iets vanille-achtigs in.
oooo ik zit nu nog even naar zo'n ouwe muziekzender te kijken en komt er dit voorbij: 1 van mijn 1e singeltjes!!![]()
la honte!!
Ciaoquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef conleche het volgende:
En nu deze:
zo nu ben ik naar boven.....
Ja hoi!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Joehoe! Daar was ik weer!
Wie heeft me gemist?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
En morgenavond ga ik naar de sportschool
Sttt.... niet zeggen; jij bent zo oud nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
oooo ik zit nu nog even naar zo'n ouwe muziekzender te kijken en komt er dit voorbij: 1 van mijn 1e singeltjes!!![]()
la honte!!
Het viel me ook al op dat Tink schreef dat de suikerverslaving meteen weer terug was, als je het niet helemaal uit je dieet had geband. Het gaat wel veel makkelijker, als je rigoreus niets snoept, merk ik. De enigen die het een beetje in de hand houden hier zonder teveel problemen zijn volgens mij BJ en Conleche?quote:
Ik ga voor een proefles! En als het me bevalt sluit ik meteen een abbo af zodat ik 2x in de week kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zaterdagochtend, maar nog niet om te sporten. Ik denk dat ik dat maandagavond ga doen
Dan heb je er in elk geval over nagedacht! Althans dat denk ik!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook. Dus? Want geregistreerd kan ook zijn dat je laat registreren dat je het níet wil![]()
Ik heb op dit moment al een eetorgie van anderhalve weekquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het viel me ook al op dat Tink schreef dat de suikerverslaving meteen weer terug was, als je het niet helemaal uit je dieet had geband. Het gaat wel veel makkelijker, als je rigoreus niets snoept, merk ik. De enigen die het een beetje in de hand houden hier zonder teveel problemen zijn volgens mij BJ en Conleche?
Ik vraag me wel af wat zij dan met die enorme trek in suiker/vet doen, die de kop opsteekt na 1 taartje/snoepje/chocolaatje/glas wijn. Bij mij ontaardt dat altijd in een eetorgie van een paar dagen
Ik heb nog niets gelezen, maar hoop dat dit je carnavalsoutfit isquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:00 schreef mspoez het volgende:
Ik lijk wel een moeke en ik kijk moeilijk maar hier is ie dan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |