Dit was een maand of 7 geleden en dat zwart kleedt wel erg af hoor. Denk dat ik nu wel wat zwaarder ben door het stoppen met roken! Alhoewel ik me nu al weer een stuk minder 'zwaar' voel dan twee weken geleden. Dus het zal er om hangen. Die foto lijkt gewoon heel slankquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk rokje! Dit zou ik inderdaad ook wel aantrekkenHet rokje waar ik het over had is misschien beter te omschrijven als "brede riem".
Ben je trouwens nog steeds zo slank als op die foto? Je ziet er daar erg goed uit.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Dankje voor alle felicitaties
Ik ben meteen weer weg voor de rest van de avonddoeiiiii!
Hihi!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Joehoe! Daar was ik weer!
Wie heeft me gemist?
Heel begrijpelijk dat je boos bent. Weten je ouders eigenlijk dat je de voorkeur geeft aan vrouwen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, wat was ik kwaad net. Netwerk ging over gereformeerde homo-jongeren. Echt erg om te zien hoe zij verdrukt worden door de kerk en hun omgeving
. En mijn vader ook nog: "Zo'n kerk
". Nou poeh poeh, petje af, hoor! M'n ouders hadden gelukkig al snel door dat ze daar niet te lang over door moeten praten met mij
.
Jaaaa....dan zwaai ik ook!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Even nog zwaaien naar Kwak en Eska!!!!
Oh leuk kever meetings, met je eigen kever?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was een maand of 7 geleden en dat zwart kleedt wel erg af hoor. Denk dat ik nu wel wat zwaarder ben door het stoppen met roken! Alhoewel ik me nu al weer een stuk minder 'zwaar' voel dan twee weken geleden. Dus het zal er om hangen. Die foto lijkt gewoon heel slank![]()
En die stomme sjaal is omdat ik daar een heel weekend tussen de kevers (als in de autootjes, niet de beestjes) rond liep en geen zin had om mijn haar steeds te doen.
voorkeur geven aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je boos bent. Weten je ouders eigenlijk dat je de voorkeur geeft aan vrouwen?
Oh wat ben je mooi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Dit rokje had ik laatst aan. Het kaartje van de boot naar Lavenham zat nog in de zak (waar deze foto dus genomen is). Te jong gekleed? Voor sommigen vast wel en zo loop ik er ook niet altijd bij. Maar bij sommige situaties kan het prima. Dit rokje doe ik naar mijn werk dus ook aan maar dan met een nette blouse en een dikke maillot of kousen en laarzen.
[ afbeelding ]
nee, niet sarcastisch. echt, twee keer een uur rijden, een lezing, een discussie, en dan voor t laatste anderhalf uurtje weer keihard typen...waar ze de inspiratie vandaan halen, ik weet t niet. ik val namelijk óm van de slaap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Kwak, was dat sarcastisch, over dat harde werken van die mensen? Of voor het eggie?
Eska, jij weegt nu toch eigenlijk iets te weinig zei je? Of heb ik daar nou niet goed bij opgelet?
Ga je ook proberen met voeding daar iets aan te doen, of wilde je het nou alleen wat meer herpositioneren?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Dit rokje had ik laatst aan. Het kaartje van de boot naar Lavenham zat nog in de zak (waar deze foto dus genomen is). Te jong gekleed? Voor sommigen vast wel en zo loop ik er ook niet altijd bij. Maar bij sommige situaties kan het prima. Dit rokje doe ik naar mijn werk dus ook aan maar dan met een nette blouse en een dikke maillot of kousen en laarzen.
[ afbeelding ]
Ik wilde idd nog zeggen: Muts! Je krijgt een complimentje!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Tink, éigenlijk bedoelde ik gewoon te zeggen met al dat gebazel: dankjewel![]()
Je moet datgene dragen waar jij je prettig bij voelt. Maar altijd eerst in de spiegel kijken en een realitiy check doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het probleem is dat ik hier totaal geen vrouwen heb waar ik me aan kan spiegelen. De gemiddelde vrouw van boven de 18 loopt hier in een moederspijkerbroek met een makkelijk truitje. Volslagen sexloos natuurlijk.
En als ik dan in een heel kort rokje loop voel ik me al zo snel hoerig, terwijl ik in Nederland altijd het gevoel heb dat ik me veel te tuttig kleed.
Ja, die trend heb ik dus nooit begrepen. Verschrikkelijk!quote:Weet je bijvoorbeeld wat hier nu net in is?Van die kniebroeken met laarzen eronder
![]()
Echt, dit gedeelte van Duitsland is zo behoudend wat kleding betreft.
Budel ben ik ook een keertje geweest!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Oh leuk kever meetings, met je eigen kever?
zijn we ook vaak geweest. Budel e.d.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, die trend heb ik dus nooit begrepen. Verschrikkelijk!
Het ergste vind ik nog de trend waarbij je dus een colbertje draagt met bijpassende broek, alleen is de broek dan een bermuda. Loop je toch mooi voor lul op kantoor!
ieuw een kniebroek met laarzenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, die trend heb ik dus nooit begrepen. Verschrikkelijk!
Het ergste vind ik nog de trend waarbij je dus een colbertje draagt met bijpassende broek, alleen is de broek dan een bermuda. Loop je toch mooi voor lul op kantoor!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
Greysie jij staat altijd zo vrolijk en stralend op foto'secht een zonnetje in huis!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag zo onderhand wel gaan noteren wat jullie allemaal fugly vinden hier, zodat ik iig geen modemissers kan maken.
Mja, ik wankel eigenlijk al veul te lang op 't randje ondergewicht-èrg slank zeg maar. Zomaar, gewoon vanzelf. Nooit gelijnd of zo. Mijn weerstand is belabberd, ben te vaak ziek(ig).quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Eska, jij weegt nu toch eigenlijk iets te weinig zei je? Of heb ik daar nou niet goed bij opgelet?
Ga je ook proberen met voeding daar iets aan te doen, of wilde je het nou alleen wat meer herpositioneren?
Mocht je weten hóe je dat voor elkaar kunt krijgen, informeer mij dan ook even. Mijn billen, heupen en borsten mogen wel een beetje voller. De rest mag zo blijven zoals het nu is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef Eska het volgende:
En uiteráárd zie ik die nieuwe vetjes graag een beetje leuk verdeeld, ja.
Nee hoor, maar wie weet wat ik nog zou kunnen aanschaffen in de toekomstquote:
* Viking84 noteert.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Wat je ook weleens ziet: mensen die dan een witte broek in hun donkere laarzen proppen en er dan een Miss Etamtuniek overheen dragen.
Dat is zó onflatteus!
Saaaaaaaaaiquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie weet wat ik nog zou kunnen aanschaffen in de toekomst.
Ik ga mooi op safe naar de meet: pantalon, zwarte laarsjes en een trui of blouse.
Oja de meet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie weet wat ik nog zou kunnen aanschaffen in de toekomst.
Ik ga mooi op safe naar de meet: pantalon, zwarte laarsjes en een trui of blouse.
Ouchquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn vriend zit naast me en ik wou op zijn been slaan. Maar ik sloeg op zijn derde been
Daar is een speciaal topic voor kaas.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oja de meet!wie komen er allemaal?
moet ik ook foto's van mn billen maken voor Kim?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Syrena het volgende:Ik heb ook kniebroeken met laarzen
Maar dan hip
![]()
Kim heeft m'n billen nog niet, ik heb nog geen tijd gehad om een piccie te maken van de achterzijde.
Nu niet ws. Er mag natuurlijk niet het beeld ontstaan dat ik alleen maar rokjes draagquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SaaaaaaaaaiVorige meet had je tenminste een rokje aan!
Toevallig naar "How to lose a guy in ten days" aan het kijken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn vriend zit naast me en ik wou op zijn been slaan. Maar ik sloeg op zijn derde been
Nou ehm....pilates dus! Zeggen ze. De dames hier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Mocht je weten hóe je dat voor elkaar kunt krijgen, informeer mij dan ook even. Mijn billen, heupen en borsten mogen wel een beetje voller. De rest mag zo blijven zoals het nu is.
Mooie beestjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Budel ben ik ook een keertje geweest!
Nog een paar picjes van Lavenham, de onze is die lichtgroene uit 1961.
De andere keefjes waren van mede-Nederlanders, tijdens de tocht van de meeting naar de boot terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefde is... op zijn derde been slaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:![]()
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Toevallig naar "How to lose a guy in ten days" aan het kijken?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb bij de mijne ooit, tijdens het liefdesspelquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha we konden erom lachen.
Mijn vriend iets minder hard dan ik
Auwwwwquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb bij de mijne ooit, tijdens het liefdesspelmet een vingernagel in zijn derde been's hoofd gesneden
![]()
Hij kan er nu (3 jaar later) nog steeds niet om lachen "Je hebt me verminkt"
ooh dat zou mij ook echt kunnen gebeuren...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb de mijne wel eens per ongeluk een knietje gegevenwe lagen in bed en hij begon me in mijn zij te kietelen en in een reflex deed ik mijn knieen omhoog terwijl onze benen dus verstrengeld lagen. En toen had hij heel veel pijn en ik kreeg de slappe lach en toen werd ie boos
En toen kon ik helemaal niet meer ophouden met lachen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wij waren niet bezig verder hoor, dus dit telt nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een bedpartner verwond. Wat heb ik nu gewonnen?.
Een platbektangquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een bedpartner verwond. Wat heb ik nu gewonnen?.
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ladiez en de sporadische heer (Kaas post dapper mee terwijl het over derde-beenverminking gaat, chapeau!), ik ga afsluiten wannnt ik moet morgen de belangrijke persona uithangen op de uni en vergaderen
Trusten alvast!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een platbektangOp het nachtkastje leggen
Slaap lekker Muissiequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ladiez en de sporadische heer (Kaas post dapper mee terwijl het over derde-beenverminking gaat, chapeau!), ik ga afsluiten wannnt ik moet morgen de belangrijke persona uithangen op de uni en vergaderen
Trusten alvast!
Die mag je zelf houwequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een platbektangOp het nachtkastje leggen
Vind ik niet. Maar ik ben dan ook een notoire ontloper/vermijder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef mspoez het volgende:
Ben ik een mietje als ik maandag toeteren na de kindermiddag afzeg omdat ex in het kindermiddagoptreden speelt?
Greys wat ben jij een lekker wief zeg, snotvergeme!
Ja, dat zei ik ook nog tegen mijn vriend:quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef Eska het volgende:
Welterusten Muis!
Als ik gekieteleld word, dan vallen er sowieso gewonden in mijn buurt
Nee! Do tell!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef ElisaB het volgende:
Ow, het verminken der liefdespartners
Heb ik al eens verteld over de kauwgom
Ik begrijp wat je bedoelt! Een paar jaar geleden een droomjurkje gepast: soort begin 60-erjaren oudroze zomerjurkje, met wijde rok, V-jals, blote armen, zat als gegoten. En dan mijn volwassen hoofd erbovenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Vraagje aan Laureline, Co en Greys (en alle andere dertigers hier): hoe "jong" kleden jullie je eigenlijk nog? Ik had van de week een ultiem korte spijkerrok aan en qua benen kon ik het zeker hebben. Toch heb ik het niet gekocht omdat ik me te oud voel voor dat soort kleding. Het voelde een beetje als "van achteren lyceum,van voren museum". En toch, toch is het wel jammer. Ik heb er nu het lijf weer/nog voor!
Heb ik eergisteren al verteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Nee! Do tell!
Ja precies!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zei ik ook nog tegen mijn vriend:
"Ja als jij mij nou niet ineens ging kietelen was dit ook niet gebeurd. Dus eigenlijk is het je eigen schuld"
En toen kreeg ik de blik des doods
Ja, moet ik helemaal gaan teruglezen ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik eergisteren al verteld
Ik heb wel heel erg genante dingen in bed gedaan / veroorzaaktPer ongeluk hoor; niet expressss
Vertel maar hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik eergisteren al verteld
Ik heb wel heel erg genante dingen in bed gedaan / veroorzaaktPer ongeluk hoor; niet expressss
Tadaaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ja, moet ik helemaal gaan teruglezen ofzo?
Nou dat scheelt, want kruidvat verkoopt het niet. De Tuinen moest je hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Syrena het volgende:
OHHH nu weet ik ook weer wat ik van het Kruidvat moest vandaag. L-tyrosine.
Niet aan gedacht, want ik was relaxt vandaag. Tot een uur of zesDaarna begon het.
Hebben ze dat bij het kruidvat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Syrena het volgende:
OHHH nu weet ik ook weer wat ik van het Kruidvat moest vandaag. L-tyrosine.
Niet aan gedacht, want ik was relaxt vandaag. Tot een uur of zesDaarna begon het.
Het Kauwgomverhaal:quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tadaa![]()
Slank #566. Platbektangen en kauwgom op gekke plekjes? Auw!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, want kruidvat verkoopt het niet. De Tuinen moest je hebben.
Nee, dan ben je geen mietje, dan ben je heel erg snuggerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef mspoez het volgende:
Ben ik een mietje als ik maandag toeteren na de kindermiddag afzeg omdat ex in het kindermiddagoptreden speelt?
Greys wat ben jij een lekker wief zeg, snotvergeme!
Bij jou blijft het ook mooi subtiel/naturel! En iedereen toen maar denken dat jij vanzelf die porceleinen popjeshuid hadquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
op deze foto (eergisteren) heb ik dus écht veel make up op: lippenstift én gloss, poeder, blusher, een basecoat op mn oog, drie kleuren oogschaduw, wenkbrauwpotlood, mascara... en je ziet t gewoon nauwelijks. no ja, je zie t twel, maar ik zie er niet uit als een opmaakpopje volgens mij. het zijn dan ook wel redelijk neutrale tinten allemaal... maar als ik geen make up op heb dan zie ik er dus vreselijk moe en onverzorgd uit...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het Kauwgomverhaal:![]()
![]()
Dat andere verhaal:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het nergens anders gezien. Online is het wel bij een paar winkels te koop. Maar het is niet echt een drogist product, het staat ook tussen de aminozuursupplementen voor bodybuilders. Dus kijk eens op internet zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Crap, die ligt niet in de buurt. Heeft Etos/DA etc ze ook niet?
Ja!! Ik voel het bijna zelf, auw!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bedoelt vast de Kasteelstoelstory!!!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bij jou blijft het ook mooi subtiel/naturel! En iedereen toen maar denken dat jij vanzelf die porceleinen popjeshuid hadMaar ik vind sowieso make-up vaak beter staan bij blonde mensen. Bij mij wordt het meer erop tekenen wat er toch al zit
Ik ben nu dus heel erg geirriteerd. En dan ben ik weer geirriteerd omdat het niet los kan laten. Wat boeit het nou dat ie elke morgen in bad gaat, hij betaalt gewoon mee aan de energiekosten (jaahaa, maar hij betaalt de helluuuuft en hij verbruikt veeheel meeheeerrr, niet eerheeerluuukkk) en dat het qua carnaval niet gaat zoasl ik het graag zou hebben (jaahaa maahaar, we doen noohooit de dingen die IK wil, altijd alleen maar wat zij willuuuu). En dat de wederhelft er zondag niet is en ik dus alleen voor mijn vriendinnen (de kuttekoppenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij het kruidvat dan?Bij de Tuinen was vast veel duurder dan.
Het helpt wel geloof ikIk was vandaag de kalmheid zelve, terwijl ik normaal wel eens héél geïrriteerd kan worden van samenwerken...Als ik het idee heb dat de tegenpartij geen bal uitvoert, that is.
Nee, echt. Té erg... Maar dat hebben we toch allemaal? Zukke verhalen? Tochquote:
Ieh, dat hebben mannen vast bij derde beenverhalen. Mijn meneer wilde vandaag bij de koffie vrolijk vertellen wat voor idiote nieuwe vaginale chirurgie bij DWDD was behandeld gisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!! Ik voel het bijna zelf, auw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |