Auwwwwquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb bij de mijne ooit, tijdens het liefdesspelmet een vingernagel in zijn derde been's hoofd gesneden
![]()
Hij kan er nu (3 jaar later) nog steeds niet om lachen "Je hebt me verminkt"
ooh dat zou mij ook echt kunnen gebeuren...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb de mijne wel eens per ongeluk een knietje gegevenwe lagen in bed en hij begon me in mijn zij te kietelen en in een reflex deed ik mijn knieen omhoog terwijl onze benen dus verstrengeld lagen. En toen had hij heel veel pijn en ik kreeg de slappe lach en toen werd ie boos
En toen kon ik helemaal niet meer ophouden met lachen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn vriend zit naast me en ik wou op zijn been slaan. Maar ik sloeg op zijn derde been
Wij waren niet bezig verder hoor, dus dit telt nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een bedpartner verwond. Wat heb ik nu gewonnen?.
Een platbektangquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een bedpartner verwond. Wat heb ik nu gewonnen?.
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ladiez en de sporadische heer (Kaas post dapper mee terwijl het over derde-beenverminking gaat, chapeau!), ik ga afsluiten wannnt ik moet morgen de belangrijke persona uithangen op de uni en vergaderen
Trusten alvast!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een platbektangOp het nachtkastje leggen
Slaap lekker Muissiequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ladiez en de sporadische heer (Kaas post dapper mee terwijl het over derde-beenverminking gaat, chapeau!), ik ga afsluiten wannnt ik moet morgen de belangrijke persona uithangen op de uni en vergaderen
Trusten alvast!
Die mag je zelf houwequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een platbektangOp het nachtkastje leggen
Vind ik niet. Maar ik ben dan ook een notoire ontloper/vermijder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef mspoez het volgende:
Ben ik een mietje als ik maandag toeteren na de kindermiddag afzeg omdat ex in het kindermiddagoptreden speelt?
Greys wat ben jij een lekker wief zeg, snotvergeme!
Ja, dat zei ik ook nog tegen mijn vriend:quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef Eska het volgende:
Welterusten Muis!
Als ik gekieteleld word, dan vallen er sowieso gewonden in mijn buurt
Nee! Do tell!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef ElisaB het volgende:
Ow, het verminken der liefdespartners
Heb ik al eens verteld over de kauwgom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |