quote:Dit is NWS-feedback. Je weet wel: de plek waar je als user terecht kunt met vragen en klachten over moderatie op dit geweldige subforum. De bedoeling is dan dat je de klacht meldt, dat een moderator er zo snel mogelijk naar kijkt en terugkoppeling geeft, waarna iedereen weer vrolijk overgaat tot de orde van de dag.
Tot zover de irrealistische droom. Nu de werkelijkheid...
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
En, niet onbelangrijk: FAQ
Goed om zo nu en dan nog eens door te lezen.
Sorry?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand dat ene stukje tekst daar ergens achter weghalen? nu lijkt het wel of alle marokkanen teringhonden zijn. terwijl dit maar in 99% van de gevallen zo is.
Ik ga die uitdaging wel aan, wanneer jij mij een linkje van mijn post doet, waar ik al dan niet bewust het doel van het topic uit het oog ga verliezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko wil woonwijk steunen
Veel plezier. Eens even kijken welke mod mans genoeg is om zich hieraan te willen wagen. Sowieso opmerkelijk dat Paddy het doel van het topic geheel uit het oog verliest, al dan niet bewust.
Mwanatabu (lees: POL-mod met moeilijke naam) vat het probleem eigenlijk prima samen in haar post. Volgens mij is het topic al kansloos ver heen, met wederzijds gebash. Wat mij betreft loopt het maar vol. Er zijn nog wel meer topics over hetzelfde onderwerp waar nog ruimte is voor discussie:quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko wil woonwijk steunen
Veel plezier. Eens even kijken welke mod mans genoeg is om zich hieraan te willen wagen. Sowieso opmerkelijk dat Paddy het doel van het topic geheel uit het oog verliest, al dan niet bewust.
Ik zou zeggen kijk eens naar tijdstip van posten, damian. Over onheuse bejegening gesproken zeg..quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef damian5700 het volgende:
Kijk. Dit vind ik dan wel weer hypocriet.
Klagen dat een topic ontspoort en tegelijkertijd daaraan debet zijn, door als een wildeman discussiegenoten te bejegenen.
Ja, ik heb het over jou, Mutant.
Zeg, als jullie dit soort dingen laten staan en geen actie ondernemen tegen deze user dan vrees ik dat mensen niet langer hier hun beklag doen over racisme maar gelijk andere instanties gaan opzoeken.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeg, als jullie dit soort dingen laten staan en geen actie ondernemen tegen deze user dan vrees ik dat mensen niet langer hier hun beklag doen over racisme maar gelijk andere instanties gaan opzoeken.
Sowieso is het van de zotte dat in een dicussie over een nieuwe woonwijk xenofoob geblaat de boventoon voert. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Nadat vandaag nog hierover een discussie is gevoerd in het vorige feedback topic: [NWS FB] waar users verbitterd hun strijd uitvechtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeg, als jullie dit soort dingen laten staan en geen actie ondernemen tegen deze user dan vrees ik dat mensen niet langer hier hun beklag doen over racisme maar gelijk andere instanties gaan opzoeken.
Sowieso is het van de zotte dat in een dicussie over een nieuwe woonwijk xenofoob geblaat de boventoon voert. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Ik zie wel een boel geneuzel tegen elkaar. Zowel over de autochtone Nederlander, de christen, als de moslim en de marokkaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Trouwens oproepen FOK! te schaden is genote
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef paddy het volgende:
Ook al bestaan die laatste twee niet in het woordenboek, maar je snapt mijn punt.
Volgens mij hitst gelly niemand op hij schrijft slechts wat er zou kunnen gebeuren als jullie de FB postings totaal negeren (althans, zo lees ik het)quote:dan vrees ik dat mensen niet langer hier hun beklag doen over racisme maar gelijk andere instanties gaan opzoeken.
Het is ook niet echt op een andere manier te lezen lijkt me. Nu we het daar toch over hebben, wat brengt FOK! denken jullie meer schade toe, iemand die racisme meldt of de users die die rommel op FOK! plaatsen ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hitst gelly niemand op hij schrijft slechts wat er zou kunnen gebeuren als jullie de FB postings totaal negeren (althans, zo lees ik het)
Ergens wil hij een spiegel voorhouden denk ik. Lees deze van hem maar eens Israelische tennisster visum geweigerd voor toernooi Dubaiquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef Roi het volgende:
Israelische tennisster visum geweigerd voor toernooi Dubai
Israelische tennisster visum geweigerd voor toernooi Dubai
Is dit grappig bedoelt?
Autochtonenfoben en Christenfoben, het is goed met je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie wel een boel geneuzel tegen elkaar. Zowel over de autochtone Nederlander, de christen, als de moslim en de marokkaan.
Veel weggehaald, maar niet alles omdat ze (op een enkeling na) stuk voor stuk meededen. Dus niet doen alsof het alleen maar xenofoben waren, maar zie net zoveel autochtonenfoben en christenfoben.
Ook al bestaan die laatste twee niet in het woordenboek, maar je snapt mijn punt.
Ja meestal is het wel begrijpelijk en slaat het ook ergens op, maar het is natuurlijk belachelijk dat je dan opeens wel gewoon racistische opmerkingen mag spuien. En dan bedoel ik vooral die tweede opmerking.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ergens wil hij een spiegel voorhouden denk ik. Lees deze van hem maar eens Israelische tennisster visum geweigerd voor toernooi Dubai
Trigger ken ik als een integer persoon, die dolgraag wil spiegelen. Dit is dus typerend userkennis.
Hij wil ergens naartoe, maar helemaal duidelijk is me nog niet waar naar toe. Ik wacht dus nog even met slaanMaar ook hij kan een klap krijgen hoor
Heb je zoalshetis ook genote voor zijn racistische uitlating? Je hebt zijn stukje in ieder geval niet weggehaald.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie wel een boel geneuzel tegen elkaar. Zowel over de autochtone Nederlander, de christen, als de moslim en de marokkaan.
Veel weggehaald, maar niet alles omdat ze (op een enkeling na) stuk voor stuk meededen. Dus niet doen alsof het alleen maar xenofoben waren, maar zie net zoveel autochtonenfoben en christenfoben.
Als het goed is wel. Die ontkomt daar net zo min aan hoor. En dat weet hij ook wel van mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je zoalshetis ook genote voor zijn racistische uitlating? Je hebt zijn stukje in ieder geval niet weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |