O zo ging het helemaal niet hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Arme zus.
De zus vindt dat ze er lelijk uit ziet, maar zegt niets (maar laat waarschijnlijk wel wat blijken met nonverbale communicatie). De moeder geeft onder het mom van een complimentje keiharde kritiek.
En de zus zelf kwam waarschijnljk huppelend binnen omdat ze zich juist zo lekker had laten verwennen bij de schoonheidsspecialste en gaat nu weer huilend naar buiten.
Ben ik blij dat ik geen familie van jullie ben
Nou! Geil!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 geil met handen over halfbloot lijf glijdt.
Nou lief hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou! Geil!![]()
Nu weet ik het zeker. Ik ben hetero.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
Nou! Geil!![]()
Nu weet ik het zeker. Ik ben hetero.
Heeft je moeder wel énig idee hoe hard dat aankomt bij iemand?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
O zo ging het helemaal niet hoor. Ze zei dat ze zelf vond dat ze een nog erg mooie huid had voor haar leeftijd. En ik beaamde dat. En toen zei mijn moeder: "Dat vind ik ook, maar je bent wel te dik." Verder helemaal niks negatiefs, maar goed, ook al is het waar, het is niet leuk als iemand dat terloops zegt. Op die manier doe je een complimentje meteen weer teniet
.
Zo is m'n moeder. Tactloos.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft je moeder wel énig idee hoe hard dat aankomt bij iemand?
Komt dat toch ergens vandaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Zo is m'n moeder. Tactloos.
En dan beweren dat ík sociaal onaangepast ben.
I deserve a try honey just oncequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Muis006 het volgende:
From the first day, that I saw you smiling face ""
Honey, I knew that we would be together forever![]()
Oooooohhh![]()
Ooh when I asked you out:![]()
You said no but I found out![]()
Honey that you'd been hurt![]()
You thought that you'd never love agaaaaain
Prachtigquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I deserve a try honey just once
Give me a chance and I'll prove this all wrong
You walked in you were so quick to judge![]()
But honey he's nothing like me
Jij hebt mij nog nooit in het echt gezien / gesproken, dus wacht nou eerst maar ff afquote:
Uhm, van de BSB of van een andere?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit in het echt gezien / gesproken, dus wacht nou eerst maar ff af.
Is het vandaag Vikingbashdag ofzo?.
* Viking84 gaat in een hoekje zitten huilen om alle kutopmerkingen.
I don't know, what he does to make you cryquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit in het echt gezien / gesproken, dus wacht nou eerst maar ff af.
Is het vandaag Vikingbashdag ofzo?.
* Viking84 gaat in een hoekje zitten huilen om alle kutopmerkingen.
Holy mackerel, wat lompquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O zo ging het helemaal niet hoor. Ze zei dat ze zelf vond dat ze een nog erg mooie huid had voor haar leeftijd. En ik beaamde dat. En toen zei mijn moeder: "Dat vind ik ook, maar je bent wel te dik." Verder helemaal niks negatiefs, maar goed, ook al is het waar, het is niet leuk als iemand dat terloops zegt. Op die manier doe je een complimentje meteen weer teniet
.
Do his gifts come from the heart?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I don't know, what he does to make you cry![]()
But I'll be there to make you smile![]()
I don't have a fancy car![]()
To get to you I'd walk a thousand miles
Madridquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy mackerel, wat lomp
Wat denken jullie, wat is leuker: Moskou of St Petersburg? Wil met pasen een lang weekend weg.
stockholm!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy mackerel, wat lomp
Wat denken jullie, wat is leuker: Moskou of St Petersburg? Wil met pasen een lang weekend weg.
Spanje met Pasen is druk en alles is dicht!quote:
Nah. Daar gaan we waarschijnlijk in het najaar weer heen. En ik hopelijk Barcelona in juni met een vriendin. Dat wordt mijn eerste keerquote:
mijn gevoel zegt ' sint petersburg 'quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy mackerel, wat lomp
Dat komt sowieso nogquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
stockholm!![]()
Nee, ik heb gehoord dat St. Petersburg een heel stuk leuker is. Mag ik mee?
Ik WIST dat jij dat meteen zou zien!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de titel van het vorige deel *wink wink Muis* anders mooier!
voor ongeveer 200 euro kan ik er zijn! is maar anderhalf uur vliegen! Wanneer is het pasen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat komt sowieso nog
Ik denk zelf ook dat St Petersburg mooier is, maar Moskou lijkt me wel een toffe ervaring juist omdat het niet zo mooi is
Ga je mee? Oh, da's best een leuk idee! Kun je 'n beetje goedkoop vliegen vanaf Stockholm?
Haha, eerst maar eens mijn mister enthousiasmeren voor mijn wilde plannenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
voor ongeveer 200 euro kan ik er zijn! is maar anderhalf uur vliegen! Wanneer is het pasen?
Ik kan het je nog verdrietiger vertellen... Maar ik geloof niet dat ik dat zomaar online ga doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel troost Viking.
Tactloos ja die moeder, ken d'r zo ook nog wel een paar. Ben je freaking 25 kg afgevallen sinds de laatste keer dat mijn ouders me zagen en kom je op bezoek. Denk je dat ook maar IEMAND er iets van zegt?
Man wat was dat een desillusie zeg, bah!
Was echt gewoon niet meer thuis geweest, dus de laatste keer dat ze me zagen was ik echt 104 kg. Nieuwe kleren aan enzo, iedereen zag 't echt van een kilometer afstand. Sommige mensen herkende me niet eens meer. Maar er iets van zeggen, dat deden mijn ouders niet![]()
Tactloos...
nog erger?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan het je nog verdrietiger vertellen... Maar ik geloof niet dat ik dat zomaar online ga doen
Nja, mijn ouders winnen ook niet bepaald de subtiliteitsprijsquote:
sommige moet je ophangen.......quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Wat kunnen ouders er soms een potje van maken he?
Erg hè. Want ze bedoelen het helemaal niet per se naar. Maar het is gewoon zo'n lullig onderwerp; je kunt iemands zelfbeeld zo vreselijk aantasten! Zeker in een ouder-kindrelatie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Wat kunnen ouders er soms een potje van maken he?
Hmz. Dit gaat mij veel te ver om dat te zeggen. Maar als jij het zo voelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sommige moet je ophangen.......
Dat weet ik dus ook zeker, dat ze het helemaal niet per se naar bedoelen in de meeste/sommige gevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Erg hè. Want ze bedoelen het helemaal niet per se naar. Maar het is gewoon zo'n lullig onderwerp; je kunt iemands zelfbeeld zo vreselijk aantasten! Zeker in een ouder-kindrelatie.
Zou ik ook worden, vooral als ze er dan wel mee gaan lopen pronken. Alsof het hun verdienste is, ze vragen er niet eens naar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef zwahiel het volgende:
Dat laatste kan ik me goed voorstellen CF! Ik moet niet huilen maar ik word wel van binnen behoorlijk kwaad als ik weer terug denk aan dat moment bij mijn ouders.
Ik heb het ook gezien, hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik WIST dat jij dat meteen zou zien!![]()
Dat motiveert vast super, dat je het nu al ziet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
OMGMijn buikje wordt al zichtbaar minder
Tof om al verbetering te zien na twee en halve week lijnen
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
OMGMijn buikje wordt al zichtbaar minder
Tof om al verbetering te zien na twee en halve week lijnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |