Co: Je m'appelle Collette.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Muis006 het volgende:
Co zou eigenlijk een cursus Frans moeten schrijven voor de slankies!
Ik heb een Franse naam dus ik zou het moeten kunnen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Co: Je m'appelle Collette.
Slankies in koor: Je m'appelle Collette.
Heeft iemand hier de aflevering van Friends gezien dat Joey Frans moet leren van Phoebe omdat ie in een Frans toneelstuk mee wil spelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja maar de postbode kwam het pas dinsdag brengen en woensdag ochtend was ik langs geweest maar was m'n huisgenootje er niet en 's avonds welquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh hij is binnen. Wil jij nooit meer zo lang wachten met het uitpakken van pakketjes
.
Jaaaa!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis, die aflevering waarbij ze uiteindelijk maar zegt dat Joey haar retarted brother is toch?
Ja maar...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Anosmie het volgende:
John o'Millquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef loveli het volgende:
Mon oncle qui-
Mon oncle qui-
Mon oncle qui-
tle ma tante
et quand je suis plus grand je qui-
tlerai ma gouvernante
tvp
Sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Vanaf het moment dat PF over een 'pakket' begon zat ik te wachten tot ze het UIT ZOU PAKKEN!
Maar goed fijn dat je er blij mee bent
Hahaha en dan als ie het dan in zijn eentje probeert met die cassetteband! En dan komt Phoebe binnen en zegt dat hij nog steeds geen Frans spreekt, en Joey dan:quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je m'appelle Joey
Je te tu flu!
Niet van mij. Waar haal je die?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Van wie was die tip over die 0% vet Griekse yoghurt ook alweer![]()
Je bent niet goed voor mijn portemonnee!!
Mèn, wat is dat spul lekker(en maar 30 kcal per 100 gram!)
Mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??
*conleche maakt zich op voor een barre tocht zuidwaarts en overweegt meteen maar door te rijden naar Agde, alwaar het nu een graad of 15 is, met stralende zon.
*Kan ik iemand onderweg oppikken??
Oew, dat kan ik vanavond ook wel even gaan opzoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, er is zoveel leuke Franstalige muziekHow about Aznavour?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm. Ik ga niet echt hoor, maar in mijn fictieve reis maak ik ook een stop in Duitsland. Ik zit nu wel bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |