Ja. Dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh hij is binnen. Wil jij nooit meer zo lang wachten met het uitpakken van pakketjes
.
Begrijpelijk!! Wanneer verhuis je weer terug naar Utrecht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:52 schreef zwahiel het volgende:
Ghehe conleche, heb je wel een houthakkershirtje d'r bij aan getrokkenDat hoort wel zo hoor!
Een extra lange douche daarna is ook altijd belonend.
Ben hier weer begonnen met mijn vezel ontbijtje, Kellogs Fiber dinges (noem 't nog steeds Cereál Fibra zoals ik 't heb leren kennen in Chili). Ik hád nu eigenlijk les, maar zo zonder collegeblok kun je redelijk weinig in een hoorcollege van 3 uurtjes. Pik er zo eentje op en dan sluip ik uurtje twee naar binnen toe
de schooldruk om te gaan is er een beetje af zeg maar
jah dus nog ff nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Begrijpelijk!! Wanneer verhuis je weer terug naar Utrecht?
Hm, da's vervelend... Hoe lang loopt je contract nog?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef zwahiel het volgende:
[..]
jah dus nog ff niet
Kan zo in een kamer in Utrecht, maar ik heb een huurcontract van 10 maanden waar ik niet onderuit kan. Zou wel kunnen maar dan ben ik sowieso mijn borg kwijt en ik moet een boete betalen van waarschijnlijk een maand of twee. Dan kan ik net zo goed blijven zitten zeg maar
Straks ook 's voorbij Start, heb eindelijk een manier gevonden om wél te mogen werken.
Wrijf die slaap eens uit je ogen, mini??quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, da's vervelend... Hoe lang loopt je contract nog?
Het contract van 10 maanden kan toch ook een half jaar geleden zijn ingegaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrijf die slaap eens uit je ogen, mini??
Ik heb ook geen zin maar ik heb een excuusquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:24 schreef progje het volgende:
pffff de zin om te werken is vandaag ver te zoeken...
Ik denk dat Greys er wel het een en ander van weet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef loveli het volgende:online
Weet iemand een goede en goedkope i'net en telefonie provider? M'n contract loopt gelukkig over 2 maanden af.
Hier ook...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:24 schreef progje het volgende:
pffff de zin om te werken is vandaag ver te zoeken...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier ook...![]()
* Mini_rulez gaat maar eens een mok koffie halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |