Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet duur ook, vegatarische lasagne voor 4 euro, geen geld.
nee, té subtielquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had expres wordt je neergezet, maar ik weet niet of de garp overkwam
Nee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Komt ome Victor hier ook dan?damnzzzzz,
Meeten kan nog wel, maar stout doen niet meerquote:
De daim is volgende maand pas in de aanbiedingquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.
Sorry. Trek het je niet aan. Dat is een foutje in mijn systeem.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Heijx bedoel je?
Ze doelde op Viking, ook wel de Viktator genoemd!
[..]
Meeten kan nog wel, maar stout doen niet meer
We hebben SHE niet meer nodig, Kim is de nieuwe goeroe! Slanker binnen een dag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Morgen ga ik mijn billen aan Kim sturen
Ik moest denken aan "I'm your father Luc....ghgghghhttttt"quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moest denken aan "I'm your father Luc....ghgghghhttttt"
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/12569[img]93/7/25#66220277]woensdag 18 februari 2009 23:54[/url] schreef loveli het volgende:
[..]
We hebben SHE niet meer nodig, Kim is de nieuwe goeroe! Slanker binnen een dag.
Oh hij is binnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef P.F het volgende:
Ik durfde het eerst niet uit te pakken
Een rainbow your room (lichtjes denk ik?), een cocktailshakermet glazen, een short, een tafelkleed, kaarten, handschoenen, maskertje, vanille koffie olie? en nog zo een in hazelnoot?
Echt tofEn lief
Ik ben nog helemaal perplex!!!
[ afbeelding ]
Heey CC! Hakkuh!quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:43 schreef cyclechick het volgende:
Morgen Kaas en rest!
Hier alles goed! Oeh, jij gaat lekker hakkuh en zaguh![]()
Fiets je nog mee over 2 maandjes met de AGR?
I'm off to work! bye bye!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:43 schreef cyclechick het volgende:
Oeh, jij gaat lekker hakkuh en zaguh![]()
Van gewoontes veranderen is altijd moeilijk. Maar dat is precies wat je zal moeten doen om a) niet verder aan te komen en b) af te vallen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef stroke het volgende:
ik zei het verkeerd, ik heb een vet percentage van 18%. Maar hoe lukt het jullie om af te vallen? ik heb een soort van eet "verslaving". Ik heb tips nodig om men eet patronen te veranderen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef kwakveense het volgende:
heb ik iets gemist of was t alleen van co en greys enzo?
wat een leuk pakket!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga morgen pasta maken met het laatste bakje zelfgemaakte uberknoflokerige tomatensaus uit de vriezer. Binnenkort weer een halve zaterdag in de keuken om als een echt italiaanse mamma een stevige voorraad te maken
Euh, joy?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
mogguh babes & boyz! Alles goed hier?
ik heb gisteren een berg openhaardhout voor niks gescoord bij een school waar ze aan 't zagen waren! Allemaal mooie stammen hard hout!Nu ligt mn hele tuin vol en kan ik komende maand aan de slag met een kettingzaag (eerst alles nog een keer doorzagen) en dan kloven
Ja, joy! Ik wil ook een berg openhaardhout voor niks!quote:
Hou op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |