Morgen ga ik mijn billen aan Kim sturenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Kim, wat kan jij dat goed, zo realistisch enzo!
En die gaan ook op Haifs?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Morgen ga ik mijn billen aan Kim sturen
whehehe, ik zou het hebben meegespeeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik ruik net aan zijn mouw. "Jij ruikt naar meisje. Naar vreemd meisje"
Hij me voor gek verklaren, ruikt vervolgens aan z'n mouw. "Verrek?!"
Na 10 minuten snuiven wist ik het, nieuwe wasverzachter
Als ze goed zijn gelukt welquote:
Die zijn er eigenlijk niet zo! Het is in elk geval jaren geleden.quote:
Oeh....da's bijna!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Yup, hier moet je zijn. En vooral na 23.30 uur
Whehe, ja ik heb inderdaad je tanden lichter gemaakt. Dat hoort bij de behandeling, heb ik zo geleerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef Syrena het volgende:
Je hebt mijn tanden gebleektEn mijn hoofd is smal!
![]()
Ik heb 'm opgeslagenMorgen gaat ie op m'n Haifs
Ik moest wel even lachen bij die nekcorrectiequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehe, ja ik heb inderdaad je tanden lichter gemaakt. Dat hoort bij de behandeling, heb ik zo geleerd.
Alhoewel ik moet zeggen dat ik behoorlijk roestig ben qua retoucheren. Mensen met verstand van PS lachen zich krom, maargoed. Als je het plaatje maar klein genoeg maakt kan niemand het zien.
ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen bij die nekcorrectie![]()
Ja, ik had je eigenlijk wel eens uit elkaar willen trekken!quote:
De blur is mijn vriendquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen bij die nekcorrectie![]()
Wat zeg je dat toch... romantisch!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Ja, ik had je eigenlijk wel eens uit elkaar willen trekken!
Nee, zit in Zweden vanaf zaterdag, dus geen pakjes voor mij en ook geen coming out bij m'n ouders, nou ja, niet van de kast in elk gevalquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Adelante, zocht je nog een carnavalspakje soms en zocht je het eens in een andere hoek sinds je uit de kast bent gekomen?![]()
'k Denk 'tquote:
Zet iets gezelligs op dan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
Dat jesus camp gedoe is bezig op Canvas.
Ik vind het eng
Mag. Maar het hoeft nietquote:
Ik ben inspiratieloosquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Het is 23.30 uur geweest hoor!
*ding dong!*
Wat waren we schattig dan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
We hadden alle mogelijkheden om stout te doen maar volgens mij waren we gewoon bang voor de gevolgen ofzo
'bezet' stout doen mag uberhaupt niet
...goes your heart?quote:
JAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wil je het over hebben?
McArmy?
Als je doorgaat met die spelfouten, word je morgen strak aangekeken door Viktator de Spellingsnaziquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik wordt momenteel strak aangekeken door een poezenmeneer....ik zweer het je, dat beest was in een vorige leven Uri Geller
sja, dat laatste vooralquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat waren we schattig dan!
En dom!![]()
[..]
nee,ik tiep zonder terugblikken, zo sta ik ook in het leven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je doorgaat met die spelfouten, word je morgen strak aangekeken door Viktator de Spellingsnazi
Je hebt geëdit!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je doorgaat met die spelfouten, word je morgen strak aangekeken door Viktator de Spellingsnazi
Nee, want nu kan dat niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Vivi het volgende:
Misschien moeten jullie nog eens meeten Greys, bij de Ikea hebben ze een gezellig restaurant!
Niet duur ook, vegatarische lasagne voor 4 euro, geen geld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Vivi het volgende:
Misschien moeten jullie nog eens meeten Greys, bij de Ikea hebben ze een gezellig restaurant!
Ja ik had expres wordt je neergezet, maar ik weet niet of de garp overkwamquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt geëdit!!!!
Iets met je er achter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |