Tja je lichaam moet harder werken als het niet helemaal fit is natuurlijk, dus op zich wel logisch toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom is dat? Isj gesjond!
Ik zweet sowieso wel flink met spinnen, maar het viel me nu echt op. En dat van de hartslag merkte ik ook (en ik raakte sneller buiten adem)
Nou ja, ik ben wel aangenaam moe, nu. 3 kwartier zwemmen en een uur spinnen vandaag. Zou ik nog een klein stukje cake mogen?
Een hele waslijst!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga morgen pasta maken met het laatste bakje zelfgemaakte uberknoflokerige tomatensaus uit de vriezer. Binnenkort weer een halve zaterdag in de keuken om als een echt italiaanse mamma een stevige voorraad te maken
Homemade tapasWat staat er zoal op het programma?
Zweten? Handschoenen? Wat mis ik hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef Chicolate het volgende:
Nou, vandaag of morgen komt die shockabsorber er dan toch. Nog even langs de winkel om te passen, maar zie dat ze op internet (ebay, nieuw) meer maten hebben dan in de winkel ... Uhm, bij sportbh's is het toch "beter te kleine cup dan te groot" ivm schudden? En dan mn pa maar eens lief aankijken.
En zweten is. Maar niet als je dezelfde handschoenen de volgende dag weer aanmoet en ze nog niet droog zijn
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een hele waslijst!
albondigas
patatas bravas
calamares
uienringen
mini-tortilla's met kip en kaas
nacho's
bladerdeegenvelopjes met spinazie en feta (is niet spaans maar wel lekker)
patatas fritas
champignons met knoflook
lamsspiesjes
Ik verstond Doooooooo the Russia, do the Russia maar dat gaat natuurlijk nergens overquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohh gelukkkig, nu voel ik me gelijk een stuk minder dom
Ja hoor, maar we eten de tapas zaterdag pas!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
OOHHH had ik al gezegd dat ik morgen even langskom om je IRL te bewonderen? Rond etenstijd, komt dat uit?
Zweten tijdens sporten isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zweten? Handschoenen? Wat mis ik hier?
Neeejoh ze zongen "Come to Russia, to Russia" and THAT makes sensequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond Doooooooo the Russia, do the Russia maar dat gaat natuurlijk nergens over
Mijn vader, zus en ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Muis! Ga jij ze maken, of maken jullie ze met z'n allen?
En Cycle, wat ben jij zoet ende gedisciplineerdWanneer ben je jarig?
ik heb er ook eentje! het ligt aan je cupgrootte in welk model van shockabsorber je valt! met groter dan D is t automatisch de "zwaartse klasse"quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef Chicolate het volgende:
Nou, vandaag of morgen komt die shockabsorber er dan toch. Nog even langs de winkel om te passen, maar zie dat ze op internet (ebay, nieuw) meer maten hebben dan in de winkel ... Uhm, bij sportbh's is het toch "beter te kleine cup dan te groot" ivm schudden? En dan mn pa maar eens lief aankijken.
En zweten is. Maar niet als je dezelfde handschoenen de volgende dag weer aanmoet en ze nog niet droog zijn
.
Spinnen niet, veel te warm! Heeft voor mij ook geen meerwaarde (waarom draag je ze? tegen wegglijden van je stuur ofzo?)quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zweten tijdens sporten is, maar ik draag handschoenen tijdens het sporten. En daar zweet je ook in. Etc... Draag jij bij het spinnen/fietsen geen handschoenen?
Grapjas, dat is ondergewicht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef stroke het volgende:
Heb een bmi van 18 en heb wel veel overgewicht vind ik zelf.
Een BMI van 18 en overgewicht?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef stroke het volgende:
heey, ik heb weer wat vragen:
is het genoeg of teveel om alleen te ontbijten, luchen en avond eten?
heb bv vandaag 4 sneeden brood met 2 plakken kaas, 2 bruine bollen met elk 1 hardgekookt ei en een bord met stampot boerenkool op.
ik heb btw, wat terug vallen en ik zag vandaag hoe dat kwam... ik ben bang dat het me niet lukt om 13 kilo af te vallen. hoelang duurt het om zonder echt te sporten 13 kilo af te vallen 73 -> 60. Heb een bmi van 18 en heb wel veel overgewicht vind ik zelf.
Ik draag ze tijdens taekwondo, omdat mijn knokkels nogal geschaafd raakten van het stoten, en ik geen zin had in bloed op het pantser van de anderquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Spinnen niet, veel te warm! Heeft voor mij ook geen meerwaarde (waarom draag je ze? tegen wegglijden van je stuur ofzo?)
buiten bij wielrennen wel, dat vangt een beetje de schokken op, mijn handen en voeten gaan altijd heel snel tintelen...
Ons dansje is dit trouwens:quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef Miss_S het volgende:
Een uurtje springen op britney's circus later
Ik voel me weer iets slanker
Zit je godverde hier nou ook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*schop*
VOOR STRAF MOET JIJ OOK LUSH! *opdring*
[ afbeelding ]
18% is volgens mij helemaal niet verkeerd. Maar misschien is het verstandig om eens met een dieetiste te gaan praten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef stroke het volgende:
ik zei het verkeerd, ik heb een vet percentage van 18%. Maar hoe lukt het jullie om af te vallen? ik heb een soort van eet "verslaving". Ik heb tips nodig om men eet patronen te veranderen.
Maar de effectiefste manier om je vetpercentage omlaag te brengen is juist sporten! Dat gaat niet om het verlies van zoveel mogelijk kilo's (die ook spierweefsel kunnen zijn), maar ook om het kweken van spier! Hoef je er niet meteen bij te lopen als een bodybuilder natuurlijk, maar een beetje vorm overhouden is wel prettig. Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef stroke het volgende:
ik zei het verkeerd, ik heb een vet percentage van 18%. Maar hoe lukt het jullie om af te vallen? ik heb een soort van eet "verslaving". Ik heb tips nodig om men eet patronen te veranderen.
Wat voor soort snacks neem je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef stroke het volgende:
ik dacht zelf dat ik moet stoppen met snacken, dat ik zo veel... Maar ik zou niet weten hoe. Als dat me lukt val ik wel af, is me een jaar geleden ook gelukt alleen het niet snacken is zo moeilijk.
Ik ben hier meubilair, mop!quote:
Yup, hier moet je zijn. En vooral na 23.30 uurquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:
tering!, ga je nou ook helemaal strak worden?![]()
![]()
Ik heb me in het andere (iets zwaardere ) tipicgemeld, randgeval maar jij weet ook dat ik niet 94 Kg woog.....stoppen met roken en een blessure doen de rest
Ik moet dus in dit topic geraken
Over BuzzzzzBeeb? Da's een soort oude Fok!-liefde van me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef conleche het volgende:
Zeg Greyslief, is er iets wat jij mij moet vertellen??
BLIJF!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:
maar ik mag hier nog net posten met mijn BMI
Jammer eigenlijk he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:
nee we
zijn
nooit
stout
geweest
Effe TV loeren, tadala!
You may proceed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ja godverrrdrrr
Ma: Gertrude, Truus dus
Pa (wijlen) Gerhard, Ger dusde schat
Plannen: Iedereen dodelijk verwonden
Dit wil ik bereiken door een BMI van maximaal 19 waardoor ik snelller ben dan jullie, sterker was ik al
dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |