Trut!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Of ze jouw maat hebben chico? Er waren wel veel strings in maat 44![]()
Wow!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Ja Elies ik heb een spleetje met een wieltje!
Ik zou dr gewoon langs moeten gaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
Ik zie dat ze D70 hebben.. Maar ik zie nog geen grotere (Van valisere)
Die andere zijn van sloggi en triumph.
65F/Gquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
Jij hat 70G toch?
http://www.sunny-dessous.de/BH-70G.html
Ik heb geen 65 gezien, maar er ook niet op gelet Wat smal eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dr gewoon langs moeten gaan. Moet ik toch wel eigenlijk, moet ook nog schoenen halen over een maandje.
Ja ik ben niet overal breed hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb geen 65 gezien. Wat smal eigenlijk
*schop*quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef Chicolate het volgende:
Disclaimer TT: Trek het je niet aan Greys. Ik kon kiezen tussen Lush of bh's en deze titel leek me veiliger
Ja echt een hele toffe, met ruitjes, maar groen/bruinig. En de hoodie was wit met badpakken, duikpakken etcquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik ben niet overal breed hoor.
Oeh en de zwembroeken voor 15. Ik wil nog een 2e
.
Heb je een geurtje wat niet ruikt? Dan lust ik het welquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*schop*
VOOR STRAF MOET JIJ OOK LUSH! *opdring*
[ afbeelding ]
Hebben ze wel van die corset/torseletten maat 75E?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb geen 65 gezien, maar er ook niet op gelet Wat smal eigenlijk
Maar ze hebben ook veel strings/onderbroeken en topjes voor weinig
In de o'neill winkel zijn slippers 7,50 (Ik zag bijv. maat 43 bij de jongens die waren echt tof, vond het jammer dat ik zo snel geen 41 zag) En de hoodies met rits zijn 20, de truien 15 en de zwemshorts zijn ook 15!
We hebben voor broertje een heel tof vest gekocht en een toffe zwemshort! Echt tha awesome!
Hou opppp! Ik heb gister gehoord dat ik heul veel geld van de belasting terug ga krijgen en ik heb het nu al 10x uitgegeven in gedachtenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja echt een hele toffe, met ruitjes, maar groen/bruinig. En de hoodie was wit met badpakken, duikpakken etc
Ze hadden er heel veel! Ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hebben ze wel van die corset/torseletten maat 75E?
En de shirtjes zijn er 7,50 of zo! HA!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hou opppp! Ik heb gister gehoord dat ik heul veel geld van de belasting terug ga krijgen en ik heb het nu al 10x uitgegeven in gedachten.
Ik ga geen douchegel aflikken die alleen maar naar choco met sinaasappel ruikt. Doh! Zo dom ben ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
De volgende keer wil ik Sonic Death Monkey, een douchegel die naar chocolade met sinasappel ruikt en een shampoo die naar drop ruikt
Jullie moeten me dan niet allemaal gaan aflikken op de meet hoor
sonic deathmonkey is heeeeeeeel vies, vind ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
De volgende keer wil ik Sonic Death Monkey, een douchegel die naar chocolade met sinasappel ruikt en een shampoo die naar drop ruikt
Jullie moeten me dan niet allemaal gaan aflikken op de meet hoor
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef cyclechick het volgende:
Thanks! Ga morgenavond gelijk even langs!
Ik heb morgen trouwens een date, met een jongen die ik al 3 of 4 weken geleden ben tegengekomen (nee, niet McWhiskey helaas...) en weet nu eigenlijk heul niet meer zo goed hoe hij eruit ziet, of dattie wel leuk is
Oh leuk liedje ja, nu wil ik het ook luisteren, de hele avondquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef cyclechick het volgende:
Wie had die neergezet? Is idd een lekker nummer, alleen dacht ik 1.) dat het van Duffy was (??) en 2.) dat ze iets zong over RussiaMisschien is mijn gehoor ook niet helemaal top...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
Pfoe, lekker gedoucht na het zweten! Cyclechickie, heb jij ook dat je veel harder zweet als je verkouden/grieperig bent? Met spinnen, bedoel ik? Het was een medium-pittige les, ik had katoenen kleding aan, maar het zweet droop echt in straaltjes door mijn decollete
Ik had PRECIES hetzelfde over dat Russia!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef cyclechick het volgende:
Wie had die neergezet? Is idd een lekker nummer, alleen dacht ik 1.) dat het van Duffy was (??) en 2.) dat ze iets zong over RussiaMisschien is mijn gehoor ook niet helemaal top...
Ohh gelukkkig, nu voel ik me gelijk een stuk minder domquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had PRECIES hetzelfde over dat Russia!!
Ik had hem neergezet trouwens, dat ik mijn kont er niet bij kon stilhouden.
Waarom is datquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zweet sowieso eigenlijk altijd wel veel met sporten. Weet dus ook niet zo goed of het dan nog meer is wanneer ik een beetje ziek ben. Merk dan wel gelijk dat mn hartslag veel sneller omhoog schiet, zonder dat ik echt heel hard aan het werk ben..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Als jullie maar weten dat ik morgen een appeltaart ga bakken!
En dat we zaterdag homemade tapas eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |