Op kleur sorteren doet 'ie ook niet. Het stomme is, bij hem gaat het ook gewoon goed! Maar ik heb het ook een paar keer geprobeerd en toen kreeg ik toch een rode streep op een wit truitje en wat witte dingen die wat grijzer werden, dus sindsdien sorteer ik toch maar weer. Kleren doe ik ook op 30 graden omdat dat meestal in het labeltje staat, of is dat te voorzichtig? Ondergoed dan wel warmer, en om dat bij de kleren te gooien vind ik ook niet zo fris. Mijn moeder heeft me geleerd dat het niet zo warm hoeft, en ik durf eigenlijk niet af te wijken van haar advies want mama zal het wel weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt doe ik ook hoor. Werkt prima (wel op kleur sorteren natuurlijk, maar zelfs dat niet altijd)
Hier in Braboland sneeuwt het niet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??
*conleche maakt zich op voor een barre tocht zuidwaarts en overweegt meteen maar door te rijden naar Agde, alwaar het nu een graad of 15 is, met stralende zon.
Nog een halve dag, dan slaap ik weer in m'n zielige eentje. 't Is een ontzettend tof beestje, alleen is ze een beetje bang om alleen gelaten te worden en vraagt daarom heel veel aandacht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoelang mag je nog van het beestje genieten Loveli?
Nee hoor...ik doe de meeste kleren ook op 30 graden...da's primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Kleren doe ik ook op 30 graden omdat dat meestal in het labeltje staat, of is dat te voorzichtig?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??
*conleche maakt zich op voor een barre tocht zuidwaarts en overweegt meteen maar door te rijden naar Agde, alwaar het nu een graad of 15 is, met stralende zon.
*Kan ik iemand onderweg oppikken??
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier trouwens niet! Je huisje was toch ergens richting Hasselt/Diest?
Dat klinkt zielig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef loveli het volgende:
Nog een halve dag, dan slaap ik weer in m'n zielige eentje. 't Is een ontzettend tof beestje, alleen is ze een beetje bang om alleen gelaten te worden en vraagt daarom heel veel aandacht.
Kun je er met OV komen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep!! Kom je langs binnenkort?
Zal eens uitzoeken! Heb het nog nooit gedaan, helemaal per OV. Ik denk dat je tot Leopoldsburg met de trein kan (of Diest) en dan met de bus. Kom er op terug!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je er met OV komen?
*heeft nog altijd geen rijbewijs
Bij m'n ouders is ze rustiger, heeft ze de hele dag iemand om zich heen en daar komen dagelijks kleine kinderen langs om met haar te spelen (tip voor de kinderlokkers onder ons... neem een pluizig hondje). Voor een week is het heel gezellig, maar het laat me ook zien wat er van me gaat worden als ik kinderen heb. Ik sta op, haar strak in een staart, trek een oude spijkerbroek, kisten en dikke jas aan, ga een rondje lopen en met een bal gooien, voer de hond. Dan kom ik zelf aan de beurt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat klinkt zielig.
Mag je het hondje niet houden?
Raar maar waar, dat ís echt zo zeg. Ik liep gisteren door de studentenwijk vlak bij mijn huis en dacht, dit is eigenlijk wel lekker. Had ook even een opleving qua centjes en heb 't er ff een beetje van genomen. Af en toe een drankje her en der. En toen dacht ik ook van dit is eigenlijk best wel prima.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nu weet dat je weggaat cq de beslissing hebt genomen om te gaan. Nu is er ook weer plaats in je hoofd en hart om de mooie kanten van Belgie te zien.
Ja mij! Ik wil ook ff mee! Heb toch niks te doen vandaag!!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??
*Kan ik iemand onderweg oppikken??
Oké, tussenstop in A'pen noté!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ja mij! Ik wil ook ff mee! Heb toch niks te doen vandaag!!!!!![]()
![]()
![]()
Hier schijnt een verlegen zonnetje in Apen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |