abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66229036
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Anosmie het volgende:
Houston, we've got snow!?
Rotterdam heeft (nog) geen sneeuw
pi_66229071
Hoelang mag je nog van het beestje genieten Loveli?
pi_66229115
Scheveningen heeft geen sneeuw en ze zijn niet aan het heien, ze zijn een betonnen waterleidingbuis van 120 cm doorsnede kapot aan het drillen. Zo te zien hebben ze nog wel even te gaan.
pi_66229180
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt doe ik ook hoor. Werkt prima (wel op kleur sorteren natuurlijk, maar zelfs dat niet altijd)
Op kleur sorteren doet 'ie ook niet. Het stomme is, bij hem gaat het ook gewoon goed! Maar ik heb het ook een paar keer geprobeerd en toen kreeg ik toch een rode streep op een wit truitje en wat witte dingen die wat grijzer werden, dus sindsdien sorteer ik toch maar weer. Kleren doe ik ook op 30 graden omdat dat meestal in het labeltje staat, of is dat te voorzichtig? Ondergoed dan wel warmer, en om dat bij de kleren te gooien vind ik ook niet zo fris. Mijn moeder heeft me geleerd dat het niet zo warm hoeft, en ik durf eigenlijk niet af te wijken van haar advies want mama zal het wel weten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66229220
O fuck, sneeuwt het??

*conleche maakt zich op voor een barre tocht zuidwaarts en overweegt meteen maar door te rijden naar Agde, alwaar het nu een graad of 15 is, met stralende zon.

*Kan ik iemand onderweg oppikken??
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:03:43 #256
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66229260
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??

*conleche maakt zich op voor een barre tocht zuidwaarts en overweegt meteen maar door te rijden naar Agde, alwaar het nu een graad of 15 is, met stralende zon.
Hier in Braboland sneeuwt het niet!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? donderdag 19 februari 2009 @ 11:05:10 #257
70532 loveli
N
pi_66229298
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoelang mag je nog van het beestje genieten Loveli?
Nog een halve dag, dan slaap ik weer in m'n zielige eentje. 't Is een ontzettend tof beestje, alleen is ze een beetje bang om alleen gelaten te worden en vraagt daarom heel veel aandacht.
crap in = crap out
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:05:15 #258
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66229302
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Mini_rulez het volgende:

Kleren doe ik ook op 30 graden omdat dat meestal in het labeltje staat, of is dat te voorzichtig?
Nee hoor...ik doe de meeste kleren ook op 30 graden...da's prima
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66229350
quote:
O fuck, sneeuwt het??

Het sneeuwt hier trouwens niet! Je huisje was toch ergens richting Hasselt/Diest?
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:07:06 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66229380
hier sneeusde het vanmorgen ook. Nu is het alleen maar koud!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66229412
Hier in Utrecht nog geen sneeuw gesignaleerd.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66229429
Je kan kleding waarin staat dat je het op 30 graden mag wassen, bijna altijd gewoon op 40 graden wassen. Kledingfabrikanten willen niet gesued worden voor iedere gekrompen sok. Alleen wol en zijde en andere delicate stoffen moet je wel heel voorzichtig mee zijn.

Af en toe ook een machine met handdoeken op kookwas draaien, dat is beter voor je machine.
pi_66229455
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het sneeuwt hier trouwens niet! Je huisje was toch ergens richting Hasselt/Diest?

Yep!! Kom je langs binnenkort?
pi_66229546
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef loveli het volgende:
Nog een halve dag, dan slaap ik weer in m'n zielige eentje. 't Is een ontzettend tof beestje, alleen is ze een beetje bang om alleen gelaten te worden en vraagt daarom heel veel aandacht.
Dat klinkt zielig.
Mag je het hondje niet houden?
pi_66229609
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Yep!! Kom je langs binnenkort?
Kun je er met OV komen?
*heeft nog altijd geen rijbewijs
pi_66229634
Goedemorgen!! Eindelijk weer eens tijd om een beetje bij te lezen en wat van me te laten horen!

PF, wat leuk dat je het pakketje hebt gehad! Ik probeerde steeds wel even te spieken of je het gehad had, maar ik kon steeds niets vinden... blijk je het gewoon niet open gemaakt te hebben ! Veel plezier ermee!

DML, fijn dat je weer thuis bent. Beterschap en sterkte met wachten op de uitslag.

Net ook eens geluisterd naar dat liedje PoP goes my hart... OMG té grappig gewoon.

Hier was het de afgelopen dagen ongelofelijk druk, eerst had ik een scriptie deadline (alles behalve de conclusie is nu ingeleverd! Joy!!) en daarna twee helse dagen op het werk, ook deadlines. Gister om 8 uur van huis gegaan en pas om 19.15 weer thuis... Vandaag even bijkomen, wat huishoudelijke dingen doen en morgen verder met de scriptie.

Lijstje gister:
O: 2 crackers met pindakaas
T: cappuccino, mandarijn
L: foccaccia met parmaham, tomaat, mozzerella en pesto
T: stukje komkommer, 2 plakjes ontbijtkoek (in de tram om een uur 6)
D: soep met zoete aardappel, wortel, bleekselderij, ui, knof en chorizo, toetje optimel kwark appel/kaneel
T: stroopwafel bij een kopje muntthee

Vandaag:
O: 2 crackers met chocopasta
L: misschien nog een beetje soep of 2 boterhammen met kipgrillworst, mandarijn
T: plakjes komkommer met radijsjes, cup-a-soup
D: nasi met gebakken ei
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66229690
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kun je er met OV komen?
*heeft nog altijd geen rijbewijs
Zal eens uitzoeken! Heb het nog nooit gedaan, helemaal per OV. Ik denk dat je tot Leopoldsburg met de trein kan (of Diest) en dan met de bus. Kom er op terug!
  Vis een optie? donderdag 19 februari 2009 @ 11:20:16 #268
70532 loveli
N
pi_66229939
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat klinkt zielig.
Mag je het hondje niet houden?
Bij m'n ouders is ze rustiger, heeft ze de hele dag iemand om zich heen en daar komen dagelijks kleine kinderen langs om met haar te spelen (tip voor de kinderlokkers onder ons... neem een pluizig hondje). Voor een week is het heel gezellig, maar het laat me ook zien wat er van me gaat worden als ik kinderen heb. Ik sta op, haar strak in een staart, trek een oude spijkerbroek, kisten en dikke jas aan, ga een rondje lopen en met een bal gooien, voer de hond. Dan kom ik zelf aan de beurt.
crap in = crap out
pi_66230219
goedemorgen

gisteren om half 9 op bed gaan liggen en wat wiskunde gedaan en tv gekeken aldaar.
11 uur was ik moe genoeg en ben ik gaan slapen en ben er net een half uurtje uit

voel me stukken beter, maar zal blij zijn als ik straks terug ben van mn werk

Heb mn mooie kleren aan gedaan, zodat ik me misschien wat beter voel, en wil ook gewoon mn collega's shockeren met mn vrouwen-outfit
Ja doei.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:27:33 #270
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66230251
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nu weet dat je weggaat cq de beslissing hebt genomen om te gaan. Nu is er ook weer plaats in je hoofd en hart om de mooie kanten van Belgie te zien.
Raar maar waar, dat ís echt zo zeg. Ik liep gisteren door de studentenwijk vlak bij mijn huis en dacht, dit is eigenlijk wel lekker. Had ook even een opleving qua centjes en heb 't er ff een beetje van genomen. Af en toe een drankje her en der. En toen dacht ik ook van dit is eigenlijk best wel prima.

Maar ja, 't geld is nu weer praktisch op en de IB-groep doet niet aan collegecredit voor deze maand, maar voor komende maand. Het goeie nieuws is wel dat ik EINDELIJK (jawel na een dik jaar!) in kon loggen op Mijn IB-Groep. Ik heb een correspondentie nummer én een OC&W nummer (geen idee wat dat laatste is of waar 't vandaan komt of wat 't doet). Dus wel wat dingetjes kunnen regelen nu. Dat is wel prettig.

Met dat collegecredit kan ik mijn vaste lasten volledig betalen én hou ik nog wat centen over om eten van te kopen. Nu heb ik een maandelijks te kort van ongeveer 150 euro en dan heb ik nog geen eten gekocht. Niet iets om vrolijk van te worden zeg maar. Ben benieuwd wat ze bij het uitzendbureau gaan zeggen strakjes. Hopelijk is er een leuke job van mijn part in 't weekend of zo waar ik kan werken. Zou erg prettig zijn en zo voel ik me ook weer 's nuttig

@Liejannuh, heiers bij je werk? Bah! Lekker 8 uur per dan die herrie aanhoren. Zoals ik al zei, overal waar je relaxt zit duiken die bouwvakkers op om een mooi gebouw neer te zetten dat wel, maar ze maken wel eventjes je leventje zuur in de tussentijd...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:29:03 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66230318
vanuit Drachten.

Ik ga straks een kwarktaart maken met m'n nichtje .
Lees later wel bij. Eerst gezellig doen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:29:48 #272
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66230353
quote:
O fuck, sneeuwt het??

Ja mij! Ik wil ook ff mee! Heb toch niks te doen vandaag!!!!!
Hier schijnt een verlegen zonnetje in Apen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:30:34 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66230383
En toch he Zwahiel, vind ik het een raar verhaal. Waarom zou je niet mogen werken in Belgie? Er is toch vrij verkeer van mens en goederen in de EU en je mag toch gewoon overal werken als je een verblijfsvergunning hebt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66230602
werkwaarts
Ja doei.
pi_66230603
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ja mij! Ik wil ook ff mee! Heb toch niks te doen vandaag!!!!!
Hier schijnt een verlegen zonnetje in Apen.
Oké, tussenstop in A'pen noté!!
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:51:10 #276
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66231155
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
En toch he Zwahiel, vind ik het een raar verhaal. Waarom zou je niet mogen werken in Belgie? Er is toch vrij verkeer van mens en goederen in de EU en je mag toch gewoon overal werken als je een verblijfsvergunning hebt?
Omdat je hier ingeschreven moet zijn, en dat kan dus niet omdat 't ten eerste al drie freakin' maanden duurt. (mijn bovenbuuf is nóg steeds niet volledig ingeschreven!) en je een zorgverzekering moet hebben die geldig is hier. En sommige districten accepteren dus een EHIC kaart, maar sommigen ook niet. En laat die van mij dat dus niet doen
Wil je een Belgische zorgverzekering dan moet je ingeschreven staan, maar wil je je inschrijven, dan moet je een Belgische zorgverzekering hebben. Jawel hendig hendig.
Het is gewoon een belasting gedoe om mensen te weren (zijn ze tamelijk goed in hier met hun we helpen maar 20 mensen per dag bij het inschrijvingsregister).

Maar, er is dus een workaround. Als je een EHIC kaart hebt (die van mij is _eindelijk_ onderweg!) dan kun je bij een uitzendbureau aan het werk. Of een uitzendbureau wat ook in NL zit, die betalen je dan via allerlei constructies via hun Nederlands ding uit in België (snap dat nog niet geheel) óf je schrijf je in bij een ander uitzendbureau en krijgt rechtstreeks uit België betaald. Je zit dan echter wel met de belastingdienst waardoor je sowieso 25% belasting betaald die je dus niet terug kan krijgen.

Echter: niet alle zorgverzekeringen geven je dus zo'n EHIC pas, ook al is 't semi verplicht. Die van mij deed echt de hele tijd moeilijk, tot ik deze week nog 's belde en toen was 't in 5 minuten geregeld zonder kosten en binnen 5 dagen ploft die pas op me deurmat. Nu ineens wel, terwijl die andere Veronica trutten er dik moeilijk over deden
pi_66231353
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef zwahiel het volgende:
Wil je een Belgische zorgverzekering dan moet je ingeschreven staan, maar wil je je inschrijven, dan moet je een Belgische zorgverzekering hebben. Jawel hendig hendig.
Het is gewoon een belasting gedoe om mensen te weren (zijn ze tamelijk goed in hier met hun we helpen maar 20 mensen per dag bij het inschrijvingsregister).
Volgens mij is het niet eens bedoeld om mensen te weren alswel om naar wens te kunnen selecteren.
Als Nederlanders met dubbel inkomen en een yuppenappartement krijg je een voorlopige SIS-kaart, een voorlopig RR-nummer... Het ging bij mij tamelijk gemakkelijk. Maar als ze willen, kunnen ze je tot Sint Juttemis van het kastje naar de muur sturen. Ev0l
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:55:59 #278
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66231388
quote:

Mij graag. Ik ben toe aan een paar dagen op de bank met een pak keukenrollen, zachte snoepjes en gave tv-programma's.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66231606
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mij graag. Ik ben toe aan een paar dagen op de bank met een pak keukenrollen, zachte snoepjes en gave tv-programma's.
Op de bank, op de bank? We gaan naar Agde! Lekker in de zon! Op het dakterras. Uitwaaien op het strand. Vissies eten in de haven. Dat werk!!

Hoe doen jullie dat met telefoonummers die je niet herkent? Neem je die op? Ik dus niet, maar ben dan altijd wel nieuwsgierig wie of dat het is.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:02:04 #280
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66231639
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet eens bedoeld om mensen te weren alswel om naar wens te kunnen selecteren.
Als Nederlanders met dubbel inkomen en een yuppenappartement krijg je een voorlopige SIS-kaart, een voorlopig RR-nummer... Het ging bij mij tamelijk gemakkelijk. Maar als ze willen, kunnen ze je tot Sint Juttemis van het kastje naar de muur sturen. Ev0l
Jep en daar zijn ze in Apen behoorlijk goed in!
Echt ze helpen niet eens twintig mensen per dag bij dienst vreemdelingen, maar ze geven 20 afspraken weg per dag! Verder niks, en die rij is 's morgens al ellelang. En als die 20 op zijn, niemand die 't ff komt vertellen hé! Bah! Echt erg is dat! Voelde me ook echt als uitschot behandeld daar.

Introduceren ze een telefoonnummer waarop je kunt bellen, ik bellen bellen. Geen gehoor steeds. Na een week proberen krijg ik iemand eraan die zegt: Awel, kun moet naar antwerpen.be/vreemdeling en daar kunt u zich inschrijven
ZET DAT OP EEN BANDJE TRUT!

Echt bureaucratie ten top!
Ik krijg zowel geen SiS als een RR, en tijdelijke daar wilden ze niet aan beginnen toen ik daarnaar vroeg: "Nou meneertje dan moeten we dat bij iedereen doen, dat kan natuurlijk niet"

Allemaal raamambtenaren en vingerververs! Volgens mij nemen ze wraak op alles en iedereen omdat ze zelf niet zo'n spannend leventje hebben met al die verhuizingen en studenten enzo.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:02:13 #281
148689 Muis006
pi_66231646
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Op de bank, op de bank? We gaan naar Agde! Lekker in de zon! Op het dakterras. Uitwaaien op het strand. Vissies eten in de haven. Dat werk!!

Hoe doen jullie dat met telefoonummers die je niet herkent? Neem je die op? Ik dus niet, maar ben dan altijd wel nieuwsgierig wie of dat het is.
Ik ben extreem. Ik neem nooit de telefoon op.
pi_66231695
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben extreem. Ik neem nooit de telefoon op.

Ja maar jij bent muizehappie, aka Het kleine dove Kwarteltje
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:04:02 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66231719
quote:

Ik neem altijd op.

En wat betreft Zuid-Frankrijk: *jaloers is*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:04:53 #284
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66231765
* zwahiel doet mee met muis.

Ik weet nooit wie me op welk nummer belt. Behalve de Belgen die bellen op mijn Belgische nummer, maar die boys van Transatel hebben 't zo gemaakt dat je niet kunt zien welk nummer gebeld wordt.
Toch is 't een geniaal systeem, vier nummers op één simkaartje en met een druk op de knop (ok drie) zit je op je andere nummer. Automatisch doorschakelen enzo.
pi_66231776
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik neem altijd op.

En wat betreft Zuid-Frankrijk: *jaloers is*

Uhm. Ik ga niet echt hoor, maar in mijn fictieve reis maak ik ook een stop in Duitsland. Ik zit nu wel bijna vol.
pi_66231828
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef zwahiel het volgende:

[..]
Jep en daar zijn ze in Apen behoorlijk goed in!
Dat komt omdat jij een sloeberstudent bent en ik een Serieuze Baan heb Ik moet trouwens nog steeds laten registreren dat de meneer en ik ECHT getrouwd zijn

Afijn: niets zo ergerlijk en frustrerend als Home Affairs in Johannesburg. Da's nog véél erger dan in België. Hou ik mezelf maar voor. Na twee dagen wachten in die muffe gang met reutelende Zims wilde ik echt iemand vermoorden toen ze mijn papieren kwijt bleken te zijn
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:06:31 #287
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66231832
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel doet mee met muis.

Ik weet nooit wie me op welk nummer belt. Behalve de Belgen die bellen op mijn Belgische nummer, maar die boys van Transatel hebben 't zo gemaakt dat je niet kunt zien welk nummer gebeld wordt.
Toch is 't een geniaal systeem, vier nummers op één simkaartje en met een druk op de knop (ok drie) zit je op je andere nummer. Automatisch doorschakelen enzo.
Dat wil ik ook, dan zou ik m'n Nederlandse nummer wat vaker kunnen bekijken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66231863
Waarom zou je de telefoon niet opnemen?
Als het iemand is die ik niet wil spreken, dan schud ik ze snel genoeg af.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:08:06 #289
33954 ElisaB
pi_66231904
quote:
Wat jij wilt; het is jouw dag. Als ik maar niet op hoog niveau hoef na te denken (en let wel: 'hoog' is relatief, en voor mij is het vandaag al snel té hoog)
quote:
Ik neem thuis geheime nummers eigenlijk bijna nooit op. Niet erg aardig van me; wij hebben zelf geen nummervermelding als we iemand bellen
pi_66231917
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm. Ik ga niet echt hoor, maar in mijn fictieve reis maak ik ook een stop in Duitsland. Ik zit nu wel bijna vol.
Ik neem Koekie wel op schoot, dan kan er nog een bij
pi_66231944
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom zou je de telefoon niet opnemen?
Als het iemand is die ik niet wil spreken, dan schud ik ze snel genoeg af.
Tja. Soms heb ik gewoon geen zin in mensen. Behalve in sommige mensen en dan denk ik dat ik dáár dan wel het nummer al van heb. Zoiets?
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:09:36 #292
148689 Muis006
pi_66231967
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar jij bent muizehappie, aka Het kleine dove Kwarteltje
Hahahaha

Zo klein ben ik nou ook weer niet hoor ik ben groter dan jij!
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:10:45 #293
33954 ElisaB
pi_66232013
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
Tja. Soms heb ik gewoon geen zin in mensen. Behalve in sommige mensen en dan denk ik dat ik dáár dan wel het nummer al van heb. Zoiets?
Ik zat er net over na te denken, maar dat is het

Lekker arogant wel Van mij dus; niet van jou
pi_66232024
quote:

[..]

Ow! Zoiets!
Volkomen logisch.
Denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 februari 2009 @ 12:11:15 #295
163650 Greys
pi_66232034
<-- heeft zonnebril vast op en wil dus ook mee naar Agde.

Verder helemaal niets bijgelezen nog, doe ik strakkies als ik thuis ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:11:39 #296
148689 Muis006
pi_66232051
quote:

[..]

Ikkkeeeee!
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:12:03 #297
33954 ElisaB
pi_66232067
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
<-- heeft zonnebril vast op en wil dus ook mee naar Agde.
Ben bang dat jij op de trekbult moet dan, want de auto zit propvol

Sielug....
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:12:04 #298
148689 Muis006
pi_66232070
Het kut, Greysie heeft de laatste plek al ingepikt.

Nou dan ga ik wel met mijn skeelers en een springtouw aan de trekhaak hangen
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:12:27 #299
148689 Muis006
pi_66232087
Elies ga eens uit mijn hersenen
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:13:09 #300
148689 Muis006