Op kleur sorteren doet 'ie ook niet. Het stomme is, bij hem gaat het ook gewoon goed! Maar ik heb het ook een paar keer geprobeerd en toen kreeg ik toch een rode streep op een wit truitje en wat witte dingen die wat grijzer werden, dus sindsdien sorteer ik toch maar weer. Kleren doe ik ook op 30 graden omdat dat meestal in het labeltje staat, of is dat te voorzichtig? Ondergoed dan wel warmer, en om dat bij de kleren te gooien vind ik ook niet zo fris. Mijn moeder heeft me geleerd dat het niet zo warm hoeft, en ik durf eigenlijk niet af te wijken van haar advies want mama zal het wel weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt doe ik ook hoor. Werkt prima (wel op kleur sorteren natuurlijk, maar zelfs dat niet altijd)
Hier in Braboland sneeuwt het niet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??
*conleche maakt zich op voor een barre tocht zuidwaarts en overweegt meteen maar door te rijden naar Agde, alwaar het nu een graad of 15 is, met stralende zon.
Nog een halve dag, dan slaap ik weer in m'n zielige eentje. 't Is een ontzettend tof beestje, alleen is ze een beetje bang om alleen gelaten te worden en vraagt daarom heel veel aandacht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoelang mag je nog van het beestje genieten Loveli?
Nee hoor...ik doe de meeste kleren ook op 30 graden...da's primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Kleren doe ik ook op 30 graden omdat dat meestal in het labeltje staat, of is dat te voorzichtig?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??
*conleche maakt zich op voor een barre tocht zuidwaarts en overweegt meteen maar door te rijden naar Agde, alwaar het nu een graad of 15 is, met stralende zon.
*Kan ik iemand onderweg oppikken??
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier trouwens niet! Je huisje was toch ergens richting Hasselt/Diest?
Dat klinkt zielig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef loveli het volgende:
Nog een halve dag, dan slaap ik weer in m'n zielige eentje. 't Is een ontzettend tof beestje, alleen is ze een beetje bang om alleen gelaten te worden en vraagt daarom heel veel aandacht.
Kun je er met OV komen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep!! Kom je langs binnenkort?
Zal eens uitzoeken! Heb het nog nooit gedaan, helemaal per OV. Ik denk dat je tot Leopoldsburg met de trein kan (of Diest) en dan met de bus. Kom er op terug!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je er met OV komen?
*heeft nog altijd geen rijbewijs
Bij m'n ouders is ze rustiger, heeft ze de hele dag iemand om zich heen en daar komen dagelijks kleine kinderen langs om met haar te spelen (tip voor de kinderlokkers onder ons... neem een pluizig hondje). Voor een week is het heel gezellig, maar het laat me ook zien wat er van me gaat worden als ik kinderen heb. Ik sta op, haar strak in een staart, trek een oude spijkerbroek, kisten en dikke jas aan, ga een rondje lopen en met een bal gooien, voer de hond. Dan kom ik zelf aan de beurt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat klinkt zielig.
Mag je het hondje niet houden?
Raar maar waar, dat ís echt zo zeg. Ik liep gisteren door de studentenwijk vlak bij mijn huis en dacht, dit is eigenlijk wel lekker. Had ook even een opleving qua centjes en heb 't er ff een beetje van genomen. Af en toe een drankje her en der. En toen dacht ik ook van dit is eigenlijk best wel prima.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nu weet dat je weggaat cq de beslissing hebt genomen om te gaan. Nu is er ook weer plaats in je hoofd en hart om de mooie kanten van Belgie te zien.
Ja mij! Ik wil ook ff mee! Heb toch niks te doen vandaag!!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
O fuck, sneeuwt het??
Oké, tussenstop in A'pen noté!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ja mij! Ik wil ook ff mee! Heb toch niks te doen vandaag!!!!!![]()
![]()
![]()
Hier schijnt een verlegen zonnetje in Apen.
Omdat je hier ingeschreven moet zijn, en dat kan dus niet omdat 't ten eerste al drie freakin' maanden duurt. (mijn bovenbuuf is nóg steeds niet volledig ingeschreven!) en je een zorgverzekering moet hebben die geldig is hier. En sommige districten accepteren dus een EHIC kaart, maar sommigen ook niet. En laat die van mij dat dus niet doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
En toch he Zwahiel, vind ik het een raar verhaal. Waarom zou je niet mogen werken in Belgie? Er is toch vrij verkeer van mens en goederen in de EU en je mag toch gewoon overal werken als je een verblijfsvergunning hebt?
Volgens mij is het niet eens bedoeld om mensen te weren alswel om naar wens te kunnen selecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef zwahiel het volgende:
Wil je een Belgische zorgverzekering dan moet je ingeschreven staan, maar wil je je inschrijven, dan moet je een Belgische zorgverzekering hebben. Jawel hendig hendig.
Het is gewoon een belasting gedoe om mensen te weren (zijn ze tamelijk goed in hier met hun we helpen maar 20 mensen per dag bij het inschrijvingsregister).
Mij graag. Ik ben toe aan een paar dagen op de bank met een pak keukenrollen, zachte snoepjes en gave tv-programma's.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
Op de bank, op de bank? We gaan naar Agde! Lekker in de zon! Op het dakterras. Uitwaaien op het strand. Vissies eten in de haven. Dat werk!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij graag. Ik ben toe aan een paar dagen op de bank met een pak keukenrollen, zachte snoepjes en gave tv-programma's.
Jep en daar zijn ze in Apen behoorlijk goed in!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens bedoeld om mensen te weren alswel om naar wens te kunnen selecteren.
Als Nederlanders met dubbel inkomen en een yuppenappartement krijg je een voorlopige SIS-kaart, een voorlopig RR-nummer... Het ging bij mij tamelijk gemakkelijk. Maar als ze willen, kunnen ze je tot Sint Juttemis van het kastje naar de muur sturen. Ev0l
Ik ben extreem. Ik neem nooit de telefoon op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Op de bank, op de bank? We gaan naar Agde! Lekker in de zon! Op het dakterras. Uitwaaien op het strand. Vissies eten in de haven. Dat werk!!
Hoe doen jullie dat met telefoonummers die je niet herkent? Neem je die op? Ik dus niet, maar ben dan altijd wel nieuwsgierig wie of dat het is.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben extreem. Ik neem nooit de telefoon op.
Ik neem altijd op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef conleche het volgende:
Hoe doen jullie dat met telefoonummers die je niet herkent? Neem je die op? Ik dus niet, maar ben dan altijd wel nieuwsgierig wie of dat het is.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem altijd op.
En wat betreft Zuid-Frankrijk: *jaloers is*
Dat komt omdat jij een sloeberstudent bent en ik een Serieuze Baan hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Jep en daar zijn ze in Apen behoorlijk goed in!
Dat wil ik ook, dan zou ik m'n Nederlandse nummer wat vaker kunnen bekijken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel doet mee met muis.
Ik weet nooit wie me op welk nummer belt. Behalve de Belgen die bellen op mijn Belgische nummer, maar die boys van Transatel hebben 't zo gemaakt dat je niet kunt zien welk nummer gebeld wordt.
Toch is 't een geniaal systeem, vier nummers op één simkaartje en met een druk op de knop (ok drie) zit je op je andere nummer. Automatisch doorschakelen enzo.
Wat jij wilt; het is jouw dag. Als ik maar niet op hoog niveau hoef na te denken (en let wel: 'hoog' is relatief, en voor mij is het vandaag al snel té hoog)quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef conleche het volgende:
Op de bank, op de bank? We gaan naar Agde! Lekker in de zon! Op het dakterras. Uitwaaien op het strand. Vissies eten in de haven. Dat werk!!
Ik neem thuis geheime nummers eigenlijk bijna nooit op. Niet erg aardig van me; wij hebben zelf geen nummervermelding als we iemand bellenquote:Hoe doen jullie dat met telefoonummers die je niet herkent? Neem je die op? Ik dus niet, maar ben dan altijd wel nieuwsgierig wie of dat het is.
Ik neem Koekie wel op schoot, dan kan er nog een bijquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm. Ik ga niet echt hoor, maar in mijn fictieve reis maak ik ook een stop in Duitsland. Ik zit nu wel bijna vol.
Tja. Soms heb ik gewoon geen zin in mensen. Behalve in sommige mensen en dan denk ik dat ik dáár dan wel het nummer al van heb. Zoiets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom zou je de telefoon niet opnemen?
Als het iemand is die ik niet wil spreken, dan schud ik ze snel genoeg af.
Hahahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij bent muizehappie, aka Het kleine dove Kwarteltje
Ik zat er net over na te denken, maar dat is hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
Tja. Soms heb ik gewoon geen zin in mensen. Behalve in sommige mensen en dan denk ik dat ik dáár dan wel het nummer al van heb. Zoiets?
Ow! Zoiets!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Tja. Soms heb ik gewoon geen zin in mensen. Behalve in sommige mensen en dan denk ik dat ik dáár dan wel het nummer al van heb. Zoiets?
Ikkkeeeee!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben bang dat jij op de trekbult moet dan, want de auto zit propvolquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
<-- heeft zonnebril vast op en wil dus ook mee naar Agde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |