Als ik dit geluid nou eens in mijn H0-model zou bouwen... Leuk voor de buren!quote:
Volgens mij komt dat filmpje elk topic weer voorbij, steeds van jou kan volgens mijquote:
In eerste instantie zocht k m op aan de hand van je foto hierboven, maar dat gaat toch om andere locs. Toen Fles op herhaling ging dacht ik, ach waarom ook nietquote:Op maandag 23 februari 2009 21:30 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat filmpje elk topic weer voorbij, steeds van jou kan volgens mijBen je er nu nog niet klaar mee...
Wat bedoel je met BDs?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:27 schreef dennistd het volgende:
De BDs met de loc in Hengelo is voor de (her-)instructie van de machinisten met standplaats Hengelo (en ik verwacht ook Enschede)
Leuk verslag!!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Na een leerzame excursie naar Solingen Hbf (goeie Döner!) en een ritje met de Müngstener over de hoogste spoorbrug van Europa (107 m hoog) kwamen we aan in Wuppertal Oberbarmen. Daar bleek dat ons gedachte slagje naar Dahl (aan de lijn naar Lüdenscheid) geen doorgang meer kon vinden, dus zijn we maar meteen naar huis gegaan. In Wuppertal Oberbarmen kwam er nog wel een BR614-achtige stuurstand voor de lens.
Maar dan snap ik nog niet waarom die in Hengelo stond.quote:
quote:voor de (her-)instructie van de machinisten met standplaats Hengelo
Dat is bijna net zoiets als het eeuwige gedoe rondom de Hondekop en Mat 64.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. Lijkt dat niet op mekaar dan of wat?
Mja okee ik zie de verschillen ook wel hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dat is bijna net zoiets als het eeuwige gedoe rondom de Hondekop en Mat 64.
Logisch. BR423 is S-Bahn. BR425 wordt voor RB/RE-treindiensten ingezet.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, and remember: Br423: geen plee aan boord, Br 425: plee aan boord
Oprotten nu met die onzinquote:
Elke machinist moet bekend zijn met het materieel waarmee hij rijdt. En schijnbaar hebben niet alle machinisten bekendheid op 1700-locs (dat lijkt me sterk met de pimpel naast de deur), of met de BDs (die schijnt nog net weer iets anders te zijn dan de loc). Om machinisten bekend te maken met een BDs is er een speciaal kort treintje, samengesteld uit een 1700-loc en een BDs.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog niet waarom die in Hengelo stond.
[..]
Ik zie de link niet helemaal...![]()
Aah ik snap hem! En dan word die combo aan de duitse trein gehangen?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Elke machinist moet bekend zijn met het materieel waarmee hij rijdt. En schijnbaar hebben niet alle machinisten bekendheid op 1700-locs (dat lijkt me sterk met de pimpel naast de deur), of met de BDs (die schijnt nog net weer iets anders te zijn dan de loc). Om machinisten bekend te maken met een BDs is er een speciaal kort treintje, samengesteld uit een 1700-loc en een BDs.
Ook hier moet ik je even corrigeren: Vanuit Köln rijdt er geen rechtstreekse RE naar Geilenkirchen. Geilenkirchen ligt namelijk op het stuk Aachen-Mönchengladbach en dat is altijd overstappen te Aachenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Köln Ehrenfeld. De RE naar Aachen over Geilenkirchen rijdt net weg.
Nee, daar is het niet voor geschikt. De doorgaande trein Zwolle - Roosendaal wordt bijvoorbeeld met ICRm gereden en het zou me ook niet verbazen als de trein (Deventer -) Amersfoort - Amsterdam met dat materieel gereden gaat worden in de toekomst.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah ik snap hem! En dan word die combo aan de duitse trein gehangen?
Bedankt! Dus machinisten kunnen ermee oefenen in Hengelo?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, daar is het niet voor geschikt. De doorgaande trein Zwolle - Roosendaal wordt bijvoorbeeld met ICRm gereden en het zou me ook niet verbazen als de trein (Deventer -) Amersfoort - Amsterdam met dat materieel gereden gaat worden in de toekomst.
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt! Dus machinisten kunnen ermee oefenen in Hengelo?
Omdat Hengelo dus een standplaats is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |