quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Die baby is toch geen Teletubbie, maar de zon?
Idem hier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef blomst het volgende:
Teletubbies en sneeuw, hier gelukkig geen van beide
Hier ook niet maar ook geen zon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef blomst het volgende:
Teletubbies en sneeuw, hier gelukkig geen van beide
Dit is nog wel schattig, meekraaien met die baby. Maar straks gaan ze Tinkywinkie leuk vinden.quote:
Oh, en ook dát gaat over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is nog wel schattig, meekraaien met die baby. Maar straks gaan ze Tinkywinkie leuk vinden.
Klopt, mijn dreumes vindt Tinky Winky helemaal te gek, maar Lala, Po en Dipsy ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is nog wel schattig, meekraaien met die baby. Maar straks gaan ze Tinkywinkie leuk vinden.
Misschien is verslikken in het tubbytoetje meer succesvol?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stik in je tubbytoast, vervelende nicht! roep ik dan altijd, maar dat gebeurt nooit.![]()
die zijn inderdaad wel leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En dan die reacties op youtube.
Ik ken 2 vrouwen , dertigers, ontmoet in een hotel in Zandvoort, die zo'n lol om Jensen hadden dat ze het bijna in hun broek deden van het lachen, dat de hotel muren trilden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef nijnja het volgende:
Jensen is zo kut
Jij maakt ook geen vrienden op de vroege ochtendquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik begrijp ineens waarom ie van de tv is. Gewoon niemand vond m leuk.![]()
Nou ja, dat geeft de burger weer moed. Tot Powned genoeg leden heeft en m weer afstoft ben ik bang.
Net waren het nog Friezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ken 2 vrouwen , dertigers, ontmoet in een hotel in Zandvoort, die zo'n lol om Jensen hadden dat ze het bijna in hun broek deden van het lachen, dat de hotel muren trilden.
Ik kan er niets aan doen, ik vind het alleen al zielig dat hij de domste gasten die je maar kan vinden pakt om die de gek aan te steken bijvoorbeeld... Maargoed, ik moet weer een vriend helpen sleutelen aan de auto, dus wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ken 2 vrouwen , dertigers, ontmoet in een hotel in Zandvoort, die zo'n lol om Jensen hadden dat ze het bijna in hun broek deden van het lachen, dat de hotel muren trilden.
Een gewaarschuwd mens enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij maakt ook geen vrienden op de vroege ochtendHou ff lekker op met je Jensen
![]()
Mogguh
Het waren gewoon Patty Brard en die van de Tokkiesquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net waren het nog Friezen![]()
(beetje zitten editen!)
had ik het toch goed gelezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net waren het nog Friezen![]()
(beetje zitten editen!)
Stoer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef nijnja het volgende:
Maar goed, ik moet weer een vriend helpen sleutelen aan de auto, dus weg![]()
Ik vond Duffy nooit leuk, tot ze met dat dat 'Begging for Mercy' kwam. Toen begon de rest ook meteen beter te klinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens enzo.Maar serieus, ik heb zo'n angstig voorgevoel.
![]()
Jij maakt trouwens wel vrienden. Duffy
Ik heb voor het eerst in 100 jaar dat ik zangeressen begin te waarderen. Meestal word ik niet goed van dat gekrijs van al die wijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond Duffy nooit leuk, tot ze met dat dat 'Begging for Mercy' kwam. Toen begon de rest ook meteen beter te klinken
2 Friezen , ik dacht Edit,quote:
Hij loopt vast! halverwege!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, en ook dát gaat over.
Je mail al gecheckt btw?
Die allemaal doen of ze ter plekke moeten bevallenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in 100 jaar dat ik zangeressen begin te waarderen. Meestal word ik niet goed van dat gekrijs van al die wijven.
Ja, daar had ik ook last van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij loopt vast! halverwege!![]()
Maar ik krijg nog NET het "einsteigen" van de passagiers mee.
Dat was toch Tineke met de 9 vingers?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die allemaal doen of ze ter plekke moeten bevallen![]()
Nee, daar kan ik het ook niet op. Doe dan maar een beetje minder extravert, maar gewoon béter.
Dit is trouwens ook geweldig:
Live bij de 5uurshow met Viola Holt![]()
(valt hier nog wat te styyyyylen??)
Ach, Tineke de Nooij of Viola Holt - same difference. Ze moeten dat boek van Erica Terpstra eens lezen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat was toch Tineke met de 9 vingers?![]()
Maar Anouk is inderdaad één van de weinigen die ik wel kan hebben ja. Maar ik hou nou een keer van muziek met ballen.
Zi is in ieder geval bio-stabielquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Nee, de 5 Uur Show was met Viola H. en Catherine Keijl. En later met Myrna G. Tineke had Tineke. En is een takketrol.
't Is maar goed dat ik geen buschauffeur ben geworden, want zoiets zou ik "voor de grap" zomaar kunnen roepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook last van.Maar ik moest zó aan je denken. EINSTEIGEN! SCHNELL!
Doe dat. Ga ik het avontuur twee-kinderen-één-Albert-Heyn aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is maar goed dat ik geen buschauffeur ben geworden, want zoiets zou ik "voor de grap" zomaar kunnen roepen.![]()
En het niet kunnen browsen onder werktijd is een ander nadeel van het beroep van buschauffeur trouwens.
Maar nu ga ik nog efffe AN DIE ARBEIT!!!
Wasda?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Oh Cc, omdat ik zo ondankbaar geen gebruik heb gemaakt van je gmail dinges. Wil jij ondankbaar geen gebruik maken van http://www.shopvip.com/shop/sales ?
Allemaal dure dingen die voor sale prijzen gekocht kunnen worden. Gsus, American Vintage ...blablaquote:
Heb even gekeken, maar alleen een VIP kan je dus lid maken..shit...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Allemaal dure dingen die voor sale prijzen gekocht kunnen worden. Gsus, American Vintage ...blabla
Pm je email dan eventjes. Stuur ik het door.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar alleen een VIP kan je dus lid maken..shit...
Oeh! mag ik ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Pm je email dan eventjes. Stuur ik het door.
nhoeveel mag je er lid makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Pm je email dan eventjes. Stuur ik het door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |