Klopt, mijn dreumes vindt Tinky Winky helemaal te gek, maar Lala, Po en Dipsy ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is nog wel schattig, meekraaien met die baby. Maar straks gaan ze Tinkywinkie leuk vinden.
Misschien is verslikken in het tubbytoetje meer succesvol?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stik in je tubbytoast, vervelende nicht! roep ik dan altijd, maar dat gebeurt nooit.![]()
die zijn inderdaad wel leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En dan die reacties op youtube.
Ik ken 2 vrouwen , dertigers, ontmoet in een hotel in Zandvoort, die zo'n lol om Jensen hadden dat ze het bijna in hun broek deden van het lachen, dat de hotel muren trilden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef nijnja het volgende:
Jensen is zo kut
Jij maakt ook geen vrienden op de vroege ochtendquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik begrijp ineens waarom ie van de tv is. Gewoon niemand vond m leuk.![]()
Nou ja, dat geeft de burger weer moed. Tot Powned genoeg leden heeft en m weer afstoft ben ik bang.
Net waren het nog Friezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ken 2 vrouwen , dertigers, ontmoet in een hotel in Zandvoort, die zo'n lol om Jensen hadden dat ze het bijna in hun broek deden van het lachen, dat de hotel muren trilden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |