Ik kan er niets aan doen, ik vind het alleen al zielig dat hij de domste gasten die je maar kan vinden pakt om die de gek aan te steken bijvoorbeeld... Maargoed, ik moet weer een vriend helpen sleutelen aan de auto, dus wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ken 2 vrouwen , dertigers, ontmoet in een hotel in Zandvoort, die zo'n lol om Jensen hadden dat ze het bijna in hun broek deden van het lachen, dat de hotel muren trilden.
Een gewaarschuwd mens enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij maakt ook geen vrienden op de vroege ochtendHou ff lekker op met je Jensen
![]()
Mogguh
Het waren gewoon Patty Brard en die van de Tokkiesquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net waren het nog Friezen![]()
(beetje zitten editen!)
had ik het toch goed gelezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net waren het nog Friezen![]()
(beetje zitten editen!)
Stoer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef nijnja het volgende:
Maar goed, ik moet weer een vriend helpen sleutelen aan de auto, dus weg![]()
Ik vond Duffy nooit leuk, tot ze met dat dat 'Begging for Mercy' kwam. Toen begon de rest ook meteen beter te klinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens enzo.Maar serieus, ik heb zo'n angstig voorgevoel.
![]()
Jij maakt trouwens wel vrienden. Duffy
Ik heb voor het eerst in 100 jaar dat ik zangeressen begin te waarderen. Meestal word ik niet goed van dat gekrijs van al die wijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond Duffy nooit leuk, tot ze met dat dat 'Begging for Mercy' kwam. Toen begon de rest ook meteen beter te klinken
2 Friezen , ik dacht Edit,quote:
Hij loopt vast! halverwege!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, en ook dát gaat over.
Je mail al gecheckt btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |