abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66225275
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Stem Wilders.

Waarom gaat het bij talloze andere sporten wel goed en bij Ajax-Feyenoord niet? Het ligt gewoon aan die mongolen daar. Ze worden nu, terecht, aangepakt.
Valt wel mee, alleen is het bij voetbal veel interessanter om te vermelden.
Die kutpolitie/ pleuris-ME zouden ze eens aan moeten pakken. Als er 1 groepering is die zich misdraagd bij het voetbal zijn hun het wel.
pi_66225307
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:52 schreef Cybey het volgende:

[..]

Stel voor om gewoon die wedstrijd nogmaals te laten plaatsvinden en een grote bom in dat stadium te laten ontploffen. Probleem opgelost...
Dn stel ik voor om een tijdmachine te bouwen.
Terug te reizen naar 1970 en daar je oma te vermoorden.
Dan hadden we toch maar mooi de bovenstaande, onzinnige, reactie niet hoeven te lezen.
pi_66225332
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Keltie het volgende:
Dn stel ik voor om een tijdmachine te bouwen.
Terug te reizen naar 1970 en daar je oma te vermoorden.
Dan hadden we toch maar mooi de bovenstaande, onzinnige, reactie niet hoeven te lezen.
quote:
Favo forum Voetbal
nuff said...
pi_66225372
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:56 schreef Cybey het volgende:

[..]

[..]

nuff said...
Ah, dus mijn reactie is mongolide, maar een reactie waarin je stelt om een bom onder het stadion te laten ontploffen is normaal?

pi_66225535
Beetje uitdagen en knokken hoort gewoon bij uitwedstrijden.
U MAD?
pi_66225563
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
Ah, dus mijn reactie is mongolide, maar een reactie waarin je stelt om een bom onder het stadion te laten ontploffen is normaal?
Wil je het nou echt gaan hebben over wel of niet normale posts in KLB?
pi_66225570
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Als je 20 euro betaald om op een koude tribune naar een voetbalwedstrijd te gaan kijken, ben je in mijn ogen een voetbalfan.
in mijn ogen zijn het relschoppers die het leuk vinden om elke week een relletje te schoppen.
dus wordt je maar "voetbalfan"!

ik ken een aantal van die mannen, ook buiten voetbal zijn het een stel aso's. echt op elk gebied
pi_66225655
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Cybey het volgende:

[..]

Wil je het nou echt gaan hebben over wel of niet normale posts in KLB?
Neuh.
Maar dit zegt genoeg over je.
pi_66225669
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef rival het volgende:

[..]

in mijn ogen zijn het relschoppers die het leuk vinden om elke week een relletje te schoppen.
dus wordt je maar "voetbalfan"!

ik ken een aantal van die mannen, ook buiten voetbal zijn het een stel aso's. echt op elk gebied
Zal je even uit je droom halen; zo heel vaak zijn er geen relletjes bij het voetbal.
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:14:52 #60
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_66225704
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die kutpolitie/ pleuris-ME zouden ze eens aan moeten pakken. Als er 1 groepering is die zich misdraagd bij het voetbal zijn hun het wel.
ja de ME man!
als je als fan zijnde je zou gedragen en eventueel andere mensen op hun gedrag wijst, zouden die gasten niet eens in de buurt hoeven te zijn.
zwakzinnige gewijs naar andere mensen altijd
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_66225760
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zal je even uit je droom halen; zo heel vaak zijn er geen relletjes bij het voetbal.

Ik ben vaak zat naar wedstrijden geweest, om daar een andere mening op na te houden...
maarja, niet zo heel vaak voor jou, is veels te veel voor normale mensen
pi_66225853
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Stop met rellen, moet je opletten hoe NIET-vervelend de politie/ME kan zijn
pi_66225875
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet je niet naar voetbal maar naar boksen.
pi_66225991
quote:
Ach je maakt hier wel vaker duidelijk dat je niet de slimste bent
pi_66226078
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef rival het volgende:

[..]

Ik ben vaak zat naar wedstrijden geweest, om daar een andere mening op na te houden...
maarja, niet zo heel vaak voor jou, is veels te veel voor normale mensen
Er zijn meer gevechten bij het uitgaan als rellen bij het voetbal.
Terwijl je over die steekpartijen en dergelijke niet zoveel hoort als over een voetbalrel.
pi_66226099
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

ja de ME man!
als je als fan zijnde je zou gedragen en eventueel andere mensen op hun gedrag wijst, zouden die gasten niet eens in de buurt hoeven te zijn.
zwakzinnige gewijs naar andere mensen altijd
Haa ze weg en het zou al een hoop schelen. Ben ik met je eens.
pi_66226132
quote:
Spelers en de scheids bekogelen hoor er ook bij?

Ik heb er geen probleem mee dat die fans elkaar onderling afmaken.
pi_66226142
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef rival het volgende:

[..]

Stop met rellen, moet je opletten hoe NIET-vervelend de politie* rival kan zijn
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.
pi_66226192
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:

[..]

ik gok ook, zomaar een wilde gok hoor, zal er gerust flink naast zitten, maar toch, ik gok, dat er een hoop meer mensen uitgaan dan naar het voetbal gaan.
zomaar een gokje hoor

je kan voetbal trouwens niet vergelijken met uitgaan oid. je moet het vergelijken met bv hockey, tennis, schaatsen, boomklimmen.
het is namelijk een sport. geef mij de naam van een andere sport waar zoveel mongolen vechten om "hun" clubje!

het ergste van alles is nog, je geeft je club, en de sport een slechte naam. en de enige schuldige ben je zelf...
maar je probeerd de schuld bij de ordehandhavers neer te leggen
pi_66226226
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:

[..]

Terwijl je over die steekpartijen en dergelijke niet zoveel hoort als over een voetbalrel.
Graag een rapport plus bronvermelding.
Anders kom ik met de argumentatie dat er elke week 422 gewonden vallen bij het voetbal.
pi_66226248
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:

[..]

Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.
omdat ze iets zeggen?
of omdat ze vuile blikken geven?
of omdat ze je "zonder reden" een tik geven omdat je niet luisterd? omdat je niet weg wilt gaan?
ik weet uit eigen ervaring dat het eikels kunnen zijn. provocerende eikels.

maar de oorzaak, dat zijn nog steeds de rellers. die verzoorzaken ALLES, maarja, de kleuters beseffen het niet
pi_66226442
quote:

[..]

Ik heb gister toch echt geen politie of ME op het veld gezien.
pi_66226466
quote:

[..]

Puur alleen al het feit dat de ME/Politie aanwezig moet zijn zegt al meeeeeeeeeeeeer dan genoeg.

Als ik zie wat de kosten zijn van een voetbal wedstrijd en dat die door de gehele gemeenschap worden gedragen kan ik wel janken.
pi_66226552
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef rival het volgende:

[..]

ik gok ook, zomaar een wilde gok hoor, zal er gerust flink naast zitten, maar toch, ik gok, dat er een hoop meer mensen uitgaan dan naar het voetbal gaan.
zomaar een gokje hoor
Geen idee, denk zelf dat het verschil nog wel meevalt.
quote:
je kan voetbal trouwens niet vergelijken met uitgaan oid. je moet het vergelijken met bv hockey, tennis, schaatsen, boomklimmen.
het is namelijk een sport. geef mij de naam van een andere sport waar zoveel mongolen vechten om "hun" clubje!
Voetbal, tennis, rugby, basketbal.. Overal komt het voor.
In Nederland hoor je het echter alleen bij het voetbal, aangezien voetbal toch wel sport nr 1 is.
quote:
het ergste van alles is nog, je geeft je club, en de sport een slechte naam. en de enige schuldige ben je zelf...
maar je probeerd de schuld bij de ordehandhavers neer te leggen
Een deel van de schuld ligt zeker bij de ordehandhavers jah.
Zelf ervaren dat ME je over de schreef probeert te laten gaan.
pi_66226646
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Puur alleen al het feit dat de ME/Politie aanwezig moet zijn zegt al meeeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Zegt niets. Zegt alleen dat er een grote groep mensen op een klein oppervlak aanwezig zijn.
Zie bij een gemiddeld avondje stappen in Utreg meer politie op de been als op een gemiddeld middagje voetbal.
quote:
Als ik zie wat de kosten zijn van een voetbal wedstrijd en dat die door de gehele gemeenschap worden gedragen kan ik wel janken.
Voetbalkaarten zijn ook niet gratis
pi_66226669
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Keltie het volgende:

Een deel van de schuld ligt zeker bij de ordehandhavers jah.
Zelf ervaren dat ME je over de schreef probeert te laten gaan.
en welke kleuter laat zich kennen? juist, de hooligan

als je daar 1 seizoen niet op reageerd. 1 seizoen geen relletjes. en er is geen ME meer aanwezig bij voetbal

maar de hooligan is te dom om dat te begrijpen, of beter, het boeit ze niet, want ze houden van het rellen. zo simpel is het.
pi_66226724
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:34 schreef rival het volgende:

[..]

omdat ze iets zeggen?
Euhm.. Jah. Dat is vaker bij provocatie.
quote:
of omdat ze vuile blikken geven?
of omdat ze je "zonder reden" een tik geven omdat je niet luisterd?
Ik heb inderdaad weleens een tik gehad zonder dat daar reden toe was.
Ik heb ook weleens iemand tikken zien krijgen zonder dat daar reden toe was.
Ik heb ook weleens zo'n 800 man opgepakt zien worden zonder dat daar reden toe was.
quote:
omdat je niet weg wilt gaan?
ik weet uit eigen ervaring dat het eikels kunnen zijn. provocerende eikels.

maar de oorzaak, dat zijn nog steeds de rellers. die verzoorzaken ALLES, maarja, de kleuters beseffen het niet
pi_66226765
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef rival het volgende:

[..]

en welke kleuter laat zich kennen? juist, de hooligan

als je daar 1 seizoen niet op reageerd. 1 seizoen geen relletjes. en er is geen ME meer aanwezig bij voetbal
Gehe, leuk dat je het zelf denkt. Ik vind het naief.
quote:
maar de hooligan is te dom om dat te begrijpen, of beter, het boeit ze niet, want ze houden van het rellen. zo simpel is het.
pi_66227002
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zegt niets. Zegt alleen dat er een grote groep mensen op een klein oppervlak aanwezig zijn.
Zie bij een gemiddeld avondje stappen in Utreg meer politie op de been als op een gemiddeld middagje voetbal.
Lowlands, 55.000 man op een zeer klein gebied. In totaal zo'n 10 man politie.
Bevrijdingsfestival Overijssel, 110.000 man op een zeer klein gebied. Mannetje of 20 politie, geen ME.
Voetbalwedstrijden in Duitsland, 60.000 mensen, geen ME, kleine hoeveelheid politie.

Zie je de verschillen? Zie je ze? Ga het nou Godverdomme niet ontkennen. Bij Nederlandse voetbalwedstrijden moet altijd een buitenproportionele hoeveelheid ME en politie aanwezig zijn. En daar komt nog eens bij dat je de 'supporters' van verschillende clubs niet bij elkaar in de buurt kan laten komen, laat staan kan laten mengen.
quote:
Voetbalkaarten zijn ook niet gratis
Ik hoop niet dat je nu durft te beweren dat een deel van de opbrengst van de kaarten naar politie inzet gaat... Dat wordt nog altijd betaald door jou, mij, mijn oma en een groot gedeelte andere mensen die niks met voetbal hebben.
pi_66227164
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Lowlands, 55.000 man op een zeer klein gebied. In totaal zo'n 10 man politie.
Bevrijdingsfestival Overijssel, 110.000 man op een zeer klein gebied. Mannetje of 20 politie, geen ME.
Voetbalwedstrijden in Duitsland, 60.000 mensen, geen ME, kleine hoeveelheid politie.
Vorig jaar, wedstrijdje van ajax. Moest verzet worden omdat alle politie naar Sail moest
Sail, je weet wel.. Met die bootjes..
quote:
Zie je de verschillen? Zie je ze? Ga het nou Godverdomme niet ontkennen. Bij Nederlandse voetbalwedstrijden moet altijd een buitenproportionele hoeveelheid ME en politie aanwezig zijn.
Wie bepaalt dat? Ik niet.
quote:
En daar komt nog eens bij dat je de 'supporters' van verschillende clubs niet bij elkaar in de buurt kan laten komen, laat staan kan laten mengen.
Sparta, Vitesse, Heerenveen, De Graafschap, Heracles en ga zo maar door -> Geen problemen.
Daar mengt het zich ook gewoon.
quote:
[..]

Ik hoop niet dat je nu durft te beweren dat een deel van de opbrengst van de kaarten naar politie inzet gaat... Dat wordt nog altijd betaald door jou, mij, mijn oma en een groot gedeelte andere mensen die niks met voetbal hebben.
Dat durf ik wel degelijk te beweren.
pi_66227269
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vorig jaar, wedstrijdje van ajax. Moest verzet worden omdat alle politie naar Sail moest
[..]

Wie bepaalt dat? Ik niet.
[..]

Sparta, Vitesse, Heerenveen, De Graafschap, Heracles en ga zo maar door -> Geen problemen.
[..]

Dat durf ik wel degelijk te beweren.
De Graafschap. Was dat niet die club waarbij een supporter het veld op ging en de lijn rechter omver beukte?
pi_66227288
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ja, om het verkeer en de enorme mensenmassa te regelen/helpen. Niet omdat ze anders bij Sail elkaar de harses in ramden.
quote:
En waarom, oh waarom kan dat niet bij 'risico' wedstrijden. Omdat een stel van hormonen overlopende klapmongolen zich niet kunnen inhouden. Best, dan mogen ze niet meer komen, klaar.
pi_66227648
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Keltie het volgende:

Gehe, leuk dat je het zelf denkt. Ik vind het naief.

de stoute politiemeneer zorgt voor de rellen

i'm out, jij bent te dom om mee te "praten"
pi_66227763
"Ik ben anti voetbal omdat het een populaire sport is "
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:38:41 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66228272
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig gebeuren dit soort dingen niet in het Philips Stadion
Ik ben ook PSV supporter maar:
http://psv.netwerk.to/nie(...)ien%20voorwerpen.php
quote:
Via een statement op PSV.nl heeft PSV de fans gewaarschuwd naar aanleiding van de gebeurtenissen afgelopen zaterdag bij het duel tegen AZ. De club is zeer ontstemd over onacceptabele spreekkoren zoals die afgelopen zaterdag te horen waren.
PSV Netwerk
Daarnaast is de club ontstemd over het gooien van drank en voorwerpen in het stadion. Een fan gooide zelfs tweemaal vuurwerk tussen de mensen. Het gooien van dranken of andere voorwerpen richting het veld wordt door PSV bestraft met een stadionverbod van vijf jaar en een hoge boete.
Maar over het algemeen valt het inderdaad wel mee bij PSV
pi_66228286
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Ik ben anti voetbal omdat het een populaire sport is "
Ik ben anti voetbal'supporters' die de gemeenschap handen vol geld kosten. Ik vind het heerlijk om het EK/WK te kijken. Nooit trammalant met dat soort wedstrijden hier in Nederland. Heerlijk. Een groot feest.
pi_66229650
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef snowgoon het volgende:

[..]

De Graafschap. Was dat niet die club waarbij een supporter het veld op ging en de lijn rechter omver beukte?
1 incident
Der heeft afgelopen weekend iemand een SV gekregen voor het Thialf.
Schaf het schaatsen maar af, moet dat publiek maar normaal doen.
pi_66229833
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, om het verkeer en de enorme mensenmassa te regelen/helpen. Niet omdat ze anders bij Sail elkaar de harses in ramden.
Toen werd het uitgelegd als:
Groot evenement, veel mensen, ordehandhaving.
quote:
[..]

En waarom, oh waarom kan dat niet bij 'risico' wedstrijden. Omdat een stel van hormonen overlopende klapmongolen zich niet kunnen inhouden. Best, dan mogen ze niet meer komen, klaar.
Omdat het een risicowedstrijd is?
Maargoed, waarom er veel politie bij Feijenoord-PSV op de been is snap ik al jaren niet. Evenals de verplichte treincombi voor PSV-Feijenoord.
Risicofactor 0,0.
pi_66229878
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef rival het volgende:

[..]

de stoute politiemeneer zorgt voor de rellen

i'm out, jij bent te dom om mee te "praten"
Nee, jij toont je intelligentie door te stellen dat er volgend jaar geen politie aanwezig zou zijn als dit jaar relvrij is
pi_66229934
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben anti voetbal'supporters' die de gemeenschap handen vol geld kosten. Ik vind het heerlijk om het EK/WK te kijken. Nooit trammalant met dat soort wedstrijden hier in Nederland. Heerlijk. Een groot feest.
België is het daar vast niet mee eens
pi_66230007
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef Keltie het volgende:

[..]

1 incident
Der heeft afgelopen weekend iemand een SV gekregen voor het Thialf.
Schaf het schaatsen maar af, moet dat publiek maar normaal doen.
In een berenpak over het ijs lopen vind ik toch wel wat anders dan een lijnrechter omver beuken

En wat lul je nou over het afschaffen van iets? Wie stelt voor om het voetbal af te schaffen?
pi_66230342
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef snowgoon het volgende:

[..]

In een berenpak over het ijs lopen vind ik toch wel wat anders dan een lijnrechter omver beuken

En wat lul je nou over het afschaffen van iets? Wie stelt voor om het voetbal af te schaffen?
Nah, denk dat "voetbal afschaffen" wel zo'n beetje KLB topic over voetbal langs komt zetten

Ps. Die Graafschapsupporter is er ook rijkelijk voor beloond met z'n 15 jaar durende stadion verbod en, waarschijnlijk, het 1 en ander aan boetes
pi_66230504
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nah, denk dat "voetbal afschaffen" wel zo'n beetje KLB topic over voetbal langs komt zetten

Ps. Die Graafschapsupporter is er ook rijkelijk voor beloond met z'n 15 jaar durende stadion verbod en, waarschijnlijk, het 1 en ander aan boetes
Terecht dat die flink gestraft is!
Als ik jou en anderen zo hoor zou die man niet gestraft moeten worden omdat die wel op een of andere manier uigelokt is of er op een andere manier niks aan kan doen.
pi_66230669
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Terecht dat die flink gestraft is!
Als ik jou en anderen zo hoor zou die man niet gestraft moeten worden omdat die wel op een of andere manier uigelokt is of er op een andere manier niks aan kan doen.
Ik vind het knap dat je die conclusie trekt.
pi_66230696
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Spelers en de scheids bekogelen hoor er ook bij?

Ik heb er geen probleem mee dat die fans elkaar onderling afmaken.
Nee. Dat wat gisteren gebeurde was verschrikkelijk. Ik heb het over supporters onderling
U MAD?
pi_66230955
quote:
Dan ben je niet beter dan de gemiddelde voorbipsBerber die begint te jammeren over "rezpekt" als-ie het idee heeft dat je hem verkeerd aankijkt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_66230989
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Stem Wilders.

Waarom gaat het bij talloze andere sporten wel goed en bij Ajax-Feyenoord niet? Het ligt gewoon aan die mongolen daar. Ze worden nu, terecht, aangepakt.
Waarom gaat het bij talloze bevolkingsgroepen wel goed en bij Marokkanen niet?

En nee, dit is niet m'n mening maar een vergelijking.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66231057
Al die mongolen die vinden dat 'uitdagen en knokken er gewoon bij hoort'. Echt. .
pi_66232690
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan ben je niet beter dan de gemiddelde voorbipsBerber die begint te jammeren over "rezpekt" als-ie het idee heeft dat je hem verkeerd aankijkt.
Leuke conclusie. Ik vind het zorgwekkender dat er vanuit het niets iets gebeurt omdat ordehandhavers de orde niet handhaven.
pi_66232983
De Supporters gaan elkaar toch wel ergens anders opzoeken. Dus weet niet wat dit dan voor zin heeft..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')