Bedoel je het Philips stadion waar een paar jaar terug na PSV - Ajax een cameraman knock out is geschopt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig gebeuren dit soort dingen niet in het Philips Stadion
Als je 20 euro betaald om op een koude tribune naar een voetbalwedstrijd te gaan kijken, ben je in mijn ogen een voetbalfan.quote:
Nee dan ben je hooligan, die mensen grijpen alles aan om te kunnen rellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je 20 euro betaald om op een koude tribune naar een voetbalwedstrijd te gaan kijken, ben je in mijn ogen een voetbalfan.
Internet heldenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal.![]()
Voor mongolen, door mongolen
Dit en zondag gebeurde er verder niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Dat Ajax en Feyenoord geen uitpubliek toelaten is belachelijkDie spreekkoren zijn er al jaren, dat hoort er ook een beetje bij, want je doet er uiteindelijk niemand kwaad mee
Het geweld is er ook al jaren. Hoort er ook bij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Dat Ajax en Feyenoord geen uitpubliek toelaten is belachelijkDie spreekkoren zijn er al jaren, dat hoort er ook een beetje bij, want je doet er uiteindelijk niemand kwaad mee
Ging ook over beloften elftallen. Heb je de beelden gezien op youtube?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dit en zondag gebeurde er verder niet veel bijzonders.
Waarom pakken we alle moslims dan niet aan omdat Mohammed B en Samir A zo nodig idioot moeten doen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ging ook over beloften elftallen. Heb je de beelden gezien op youtube?
Zoek maar even.
Ik vind het terecht. Gewoon aanpakken!!
Stem Wilders.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom pakken we alle moslims dan niet aan omdat Mohammed B en Samir A zo nodig idioot moeten doen?
Die hele afspraak had niet gemaakt moeten worden, die afspraak is belachelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het geweld is er ook al jaren. Hoort er ook bij.
Dit was een afspraak gemaakt in 2005. De supporters hadden genoeg tijd om na te denken en om zich anders op te stellen. Zij besloten gewoon door te gaan en nu dit....
Eigen schuld!!
Ik heb in mijn leven heel wat concerten bezocht waarbij 60.000 man was. En nog nooit heb ik meegemaakt dat een groot aantal mensen muntjes en aanstekers gingen gooien naar andere mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef Crane het volgende:
Als je tienduizenden mensen bij elkaar zet, krijg je dit nou eenmaal. In elke discotheek, club of wat dan ook zijn ook opstootjes omdat 1 of 2 mongolen zich niet kunnen gedragen.
Nee joh, lekker alles toelaten zodat straks de wedstrijd in een bunker gespeeld moet worden om te voorkomen dat er geen oorlog uitbreekt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die hele afspraak had niet gemaakt moeten worden, die afspraak is belachelijkZo kun je alles blijven verbieden tot je een normale wedstrijd overhoud wat je geen klassieker kunt noemen.
Ach kom zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die hele afspraak had niet gemaakt moeten worden, die afspraak is belachelijkZo kun je alles blijven verbieden tot je een normale wedstrijd overhoud wat je geen klassieker kunt noemen.
Je hebt het over Jong Feyenoord - Jong Ajax van twee weken geleden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ging ook over beloften elftallen. Heb je de beelden gezien op youtube?
Zoek maar even.
Ik vind het terecht. Gewoon aanpakken!!
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je hebt het over Jong Feyenoord - Jong Ajax van twee weken geleden?
ja maar dat komt door de alcohol......quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef Crane het volgende:
Als je tienduizenden mensen bij elkaar zet, krijg je dit nou eenmaal. In elke discotheek, club of wat dan ook zijn ook opstootjes omdat 1 of 2 mongolen zich niet kunnen gedragen.
Als je er echt helemaal niks van snapt, hou dan je mond dicht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee joh, lekker alles toelaten zodat straks de wedstrijd in een bunker gespeeld moet worden om te voorkomen dat er geen oorlog uitbreekt.
Je bent al aardig uitgeluld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je er echt helemaal niks van snapt, hou dan je mond dicht.
Ik snap inderdaad niet waarom die spreekkoren en al dat geweld nodig is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je er echt helemaal niks van snapt, hou dan je mond dicht.
Spreekkoren maken sfeer, Ajax- en Feyenoordfans kunnen nu eenmaal niet met elkaar overweg. En veel is er weer niet gebeurd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach kom zeg.
Kan je geen klassieker hebben zonder achterlijke spreekkoren? Het gaat toch om sport?
Jawel hoor, Een klassieker met oog op sport kan heel goed. Geloof me maar.
Zijn er concerten waarbij 2 partijen totaal niet met elkaar overweg kunnen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel wat concerten bezocht waarbij 60.000 man was. En nog nooit heb ik meegemaakt dat een groot aantal mensen muntjes en aanstekers gingen gooien naar andere mensen.
En al waren het in dit geval 1 of 2 mensen, waarom werden die niet tegengehouden door de andere fans in de buurt?
Er werd gesteld dat bij elk evenement waarbij veel mensen zijn dergelijke rotzooi ontstaat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Spreekkoren maken sfeer, Ajax- en Feyenoordfans kunnen nu eenmaal niet met elkaar overweg. En veel is er weer niet gebeurd?
Straks is ook Ajax - Feyenoord maar een normale wedstrijd![]()
[..]
Zijn er concerten waarbij 2 partijen totaal niet met elkaar overweg kunnen?Nee dus, dit is echt appels met peren vergelijken
Misschien had je even moeten lezen waar ik op reageerde.quote:Als je tienduizenden mensen bij elkaar zet, krijg je dit nou eenmaal. In elke discotheek, club of wat dan ook zijn ook opstootjes omdat 1 of 2 mongolen zich niet kunnen gedragen.
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef B1nulnul het volgende:
Als je (grote) groepen tegen over elkaar zet met tegenstrijdige belangen is het al snel niet meer lief.
Voetbal wordt hier nou eenmaal door grote aantallen mensen intens beleefd.
Maar ga je op zondagochtend naast het hockeyveld staan, zul je ook daar agressie aantreffen.
Nee, de sport voor al het volkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Tsja, dé sport voor zwakkzinnig paupervolk, dan krijg je dat.
Lees ook de woorden 'al snel'.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee.
Ik was in 2007 bij het WK Rugby. Ik zat naast een supporter van de tegenstander en na afloop van de wedstrijd kreeg ik sportief een hand van hem.
Zo hoort het. Het gaat om sport!!
Ik was tijdens de tri nations van vorig jaar in Londen. In een afgeladen pub heb ik de wedstrijd Zuid Afrika - Australië bekeken. Veel supporters van beide landen die voor elkaar een biertje gingen halen.
Rugby wordt ook intens beleefd maar rellen zal je er niet zien.
Zo kan het namelijk ook.
Maar dan vraag ik mij echt af waarom het bij rugby wel kan terwijl de rivaliteit er niet minder om is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:27 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Lees ook de woorden 'al snel'.
Bij voetbal en andere sporten zijn er ook genoeg wedstrijden en toernooien waar het wel gezellig is.
Maar de kans op incidenten is gewoon groot in zo'n situatie.
Rugby is inderdaad een vrij opmerkelijke uitzondering, waarbij zelden gereld wordt.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal.![]()
Even quoten deze.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal.![]()
Verdiep je eerst eens in de feiten voordat je zulke onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:01 schreef optimusfunk het volgende:
vorig jaar kreeg Groningen die nieuwe stadium af, de eerst volgende wedstrijd hebben de supporters haast alles af laten fikken.
Nee, als ze daar het veld op willen gaan laten ze zich tegenhoud door Eric Geretsquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig gebeuren dit soort dingen niet in het Philips Stadion
20? Voor ajax-Feijenoord betaal je als bezoekende Feijenoordsupporter 40 piekquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je 20 euro betaald om op een koude tribune naar een voetbalwedstrijd te gaan kijken, ben je in mijn ogen een voetbalfan.
Stel voor om gewoon die wedstrijd nogmaals te laten plaatsvinden en een grote bom in dat stadium te laten ontploffen. Probleem opgelost...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal.![]()
Valt wel mee, alleen is het bij voetbal veel interessanter om te vermelden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Stem Wilders.
Waarom gaat het bij talloze andere sporten wel goed en bij Ajax-Feyenoord niet? Het ligt gewoon aan die mongolen daar. Ze worden nu, terecht, aangepakt.
Dn stel ik voor om een tijdmachine te bouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Stel voor om gewoon die wedstrijd nogmaals te laten plaatsvinden en een grote bom in dat stadium te laten ontploffen. Probleem opgelost...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Keltie het volgende:
Dn stel ik voor om een tijdmachine te bouwen.
Terug te reizen naar 1970 en daar je oma te vermoorden.
Dan hadden we toch maar mooi de bovenstaande, onzinnige, reactie niet hoeven te lezen.
nuff said...quote:Favo forum Voetbal
Ah, dus mijn reactie is mongolide, maar een reactie waarin je stelt om een bom onder het stadion te laten ontploffen is normaal?quote:
Wil je het nou echt gaan hebben over wel of niet normale posts in KLB?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
Ah, dus mijn reactie is mongolide, maar een reactie waarin je stelt om een bom onder het stadion te laten ontploffen is normaal?
in mijn ogen zijn het relschoppers die het leuk vinden om elke week een relletje te schoppen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wil je het nou echt gaan hebben over wel of niet normale posts in KLB?
Zal je even uit je droom halen; zo heel vaak zijn er geen relletjes bij het voetbal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn ogen zijn het relschoppers die het leuk vinden om elke week een relletje te schoppen.
dus wordt je maar "voetbalfan"!
ik ken een aantal van die mannen, ook buiten voetbal zijn het een stel aso's. echt op elk gebied
ja de ME man!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen is het bij voetbal veel interessanter om te vermelden.
Die kutpolitie/ pleuris-ME zouden ze eens aan moeten pakken. Als er 1 groepering is die zich misdraagd bij het voetbal zijn hun het wel.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal je even uit je droom halen; zo heel vaak zijn er geen relletjes bij het voetbal.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen is het bij voetbal veel interessanter om te vermelden.
Die kutpolitie/ pleuris-ME zouden ze eens aan moeten pakken. Als er 1 groepering is die zich misdraagd bij het voetbal zijn hun het wel.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje uitdagen en knokken hoort gewoon bij uitwedstrijden.
Ach je maakt hier wel vaker duidelijk dat je niet de slimste bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn meer gevechten bij het uitgaan als rellen bij het voetbal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat naar wedstrijden geweest, om daar een andere mening op na te houden...
maarja, niet zo heel vaak voor jou, is veels te veel voor normale mensen
Haa ze weg en het zou al een hoop schelen. Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja de ME man!
als je als fan zijnde je zou gedragen en eventueel andere mensen op hun gedrag wijst, zouden die gasten niet eens in de buurt hoeven te zijn.
zwakzinnige gewijs naar andere mensen altijd
Spelers en de scheids bekogelen hoor er ook bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Stop met rellen, moet je opletten hoe NIET-vervelend de politie* rival kan zijn
ik gok ook, zomaar een wilde gok hoor, zal er gerust flink naast zitten, maar toch, ik gok, dat er een hoop meer mensen uitgaan dan naar het voetbal gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zijn meer gevechten bij het uitgaan als rellen bij het voetbal.
Graag een rapport plus bronvermelding.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zijn meer gevechten bij het uitgaan als rellen bij het voetbal.
Terwijl je over die steekpartijen en dergelijke niet zoveel hoort als over een voetbalrel.
omdat ze iets zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.
Ik heb gister toch echt geen politie of ME op het veld gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.
Puur alleen al het feit dat de ME/Politie aanwezig moet zijn zegt al meeeeeeeeeeeeer dan genoeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen idee, denk zelf dat het verschil nog wel meevalt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok ook, zomaar een wilde gok hoor, zal er gerust flink naast zitten, maar toch, ik gok, dat er een hoop meer mensen uitgaan dan naar het voetbal gaan.
zomaar een gokje hoor
Voetbal, tennis, rugby, basketbal.. Overal komt het voor.quote:je kan voetbal trouwens niet vergelijken met uitgaan oid. je moet het vergelijken met bv hockey, tennis, schaatsen, boomklimmen.
het is namelijk een sport. geef mij de naam van een andere sport waar zoveel mongolen vechten om "hun" clubje!
Een deel van de schuld ligt zeker bij de ordehandhavers jah.quote:het ergste van alles is nog, je geeft je club, en de sport een slechte naam. en de enige schuldige ben je zelf...
maar je probeerd de schuld bij de ordehandhavers neer te leggen
Zegt niets. Zegt alleen dat er een grote groep mensen op een klein oppervlak aanwezig zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur alleen al het feit dat de ME/Politie aanwezig moet zijn zegt al meeeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Voetbalkaarten zijn ook niet gratisquote:Als ik zie wat de kosten zijn van een voetbal wedstrijd en dat die door de gehele gemeenschap worden gedragen kan ik wel janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |